menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Geen idee of het hier moet, maar ik vond iets opvallends... Als ik op de band klik bij dit album:
The Dead Texan - The Dead Texan (2004) word ik verwezen naar de pagina van Adam Bryanbaum Wiltzie . Ik kan op die pagina echter geen enkele verwijzing vinden naar het initiële album van The Dead Texan.

Bij Heather Nova's albums staan twee landen, dit lijkt mij onmogelijk aangezien dit alleen bij een samenwerking kan. Of ik moet iets over het hoofd zien?

En nog een vraagje, mag deze er ook op? Er staat promo op, maar het is wel op een label uitgebracht, en volgens mij staan er wel meer van die dance ep's met promo op de hoes hier op de site.

Truth - The End (Vinyl, 12", 33 ⅓ RPM, EP, Promo) | Discogs

Iemand die deze verzamelaar wil toevoegen? Dank bij voorbaat.

I Love Techno 8 (CD, Compilation) | Discogs

Verzoekje voor wie een goede hoes kan vinden.

Kronos schreef:
Iemand die deze verzamelaar wil toevoegen? Dank bij voorbaat.

Staat in de wachtrij.

Deze albums staan nog niet op de site zag ik. Als deze toegevoegd kunnen worden zou dat heel mooi zijn!

Blamstrain - Blamstrain Remixed (2005)
Cash Savage and The Last Drinks - Wolf (2010)
Cash Savage and The Last Drinks - Hypnotiser (2013)
Cash Savage and The Last Drinks - One of Us (2016)

Days N Daze - Here Goes Nothin' (2010)
Days N Daze - Rogue Taxidermy (2013)
Days N Daze - Crustfall (2017)

Degiheugi - Endless Smile (2015)
Kan Mikami - The World of Kan Mikami (1971)
Kazuki Tomokawa - Nakahara Chuya Sakuhinnshu (2003)
Marumari - Path Scrubber (2005)
Nepočin - Svijet Po Kojem Gazim (1977)
Pat The Bunny - Probably Nothing, Possibly Everything (2014)

Phoebe like the Moon - Bird Whisperer (2015)
Phoebe like the Moon - Into the Wildwood (2015)

Pinky Pinky - Pinky Pinky EP (2017)
Pinky Pinky - Hot Tears (2018)

Robin Crutchfield - Songs For Faerie Folk (2006)
Robin Crutchfield - Toadstool Soup (2006)
Robin Crutchfield - For Our Friends In the Enchanted Otherworld (2007)
Robin Crutchfield - The Hidden Folk (2009)
Robin Crutchfield - Into the Dark Wood (2015)

Sabi / Kiyo - 71:36 (2008)
Steve Smyth - Exits (2014)

@Sir Spamalot

Super! Bedankt voor alle toevoegingen!

Niet toegevoegd (meer gegevens nodig, link, goede hoes)
Kan Mikami - The World of Kan Mikami (1971)

Hier nog een link naar het album van Kan Mikami: Kan Mikami - The World of Kan Mikami

Hopelijk heb je daar genoeg aan. Wat moet de grootte zijn van de afbeelding?
Is deze afbeelding geschikt? Kan Mikami - The World of Kan Mikami afbeelding

Sir Spamalot (crew)
Cervantes, dan is het toch deze (ik was niet zeker en mijn Japans is ook dat niet meer...): https://www.discogs.com/%E4%B8%89%E4%B8%8A%E5%AF%9B-%E4%B8%89%E4%B8%8A%E5%AF%9B%E3%81%AE%E4%B8%96%E7%95%8C/master/56702. Helaas vind ik momenteel geen goede hoes, maar indien iemand anders zich geroepen voelt (met een goede hoes natuurlijk).

Masimo schreef:
Waarde Toevoeggoden,

Ik zou graag deze, ja, deze plaat van Tilahun Gessesse & the Walias Band toegevoegd zien worden, omdat het zo'n gave plaat is, maar het lijkt me een zeer lastige zaak.
Er staat namelijk wel iets soortgelijks op discogs, maar daar staat een incomplete versie (er missen enkele tracks t.o.v. de reactie hier die de tracklist vertaald heeft). Wel, dit lijken me geen voldoende bronnen om deze plaat toegevoegd zien te worden, zien jullie een mogelijkheid? (wellicht zijn jullie beter in googelen dan ik - sowieso in toevoegen!)
Nog een poging. Iemand in de comments hier (username leguesse) schrijft dat de laatste track (nummer 11) een bonustrack is. Op die bonustrack na komt de tracklist van de cassette volgens deze pagina overeen met die van de LP (dus die tracklist is dus eigenlijk langer). Volgens wikipedia komt deze release uit 1980–81, met 2011 de rerelease. Zou dat voldoende informatie zijn?

^ haha, waarschijnlijk dus een te lastig verhaal en te weinig info.

Nog een release waar ik problemen mee heb (maar die ik meer kans toedicht), omdat ik de enige fatsoenlijke afbeelding om een of andere reden niet kan openen vanwege een bestandsfout.

https://www.discogs.com/%C5%BBywizna-Za%C5%9Bwie%C4%87-Niesi%C4%85cku-And-Other-Kurpian-Songs/release/9466067

En gaat om deze afbeelding:
https://plytyniesluchane.files.wordpress.com/2016/12/c5bcywizna.jpg?w=958

Er zijn diverse Late Night Tales verzamelalbums waarbij dan een artiest de nummers uitkiest. Deze staan op de site onder de naam van de artiest die de nummers uitzoekt, het zijn echter verzamelaars met diverse artiesten. Kunnen die er niet beter ook zo opgezet worden?

Dus bijv. i.p.v. Agnes Obel - Late Night Tales krijg je dan Late Night Tales - Agnes Obel (geen artiestennaam ervoor dus, zoals met alle verzamelaars met diverse artiesten het geval is).

Zoals het nu staat vind ik het alleen maar misleidend.

Peter Heppner de voormalige zanger van Wolfsheim heeft vorig jaar september twee nieuwe albums tegelijkertijd uitgebracht. Het gaat om de albums : Confessions & Doubts en om TanzZwang.

Hier zijn wat links voor wat extra info:

Peter Heppner - TanzZwang | Releases | Discogs

Peter Heppner - Confessions & Doubts | Releases | Discogs

Tanzzwang - Peter Heppner: Amazon.de: Musik

Confessions & Doubts - Peter Heppner: Amazon.de: Musik

Bedankt voor alle hulp!!

Zou iemand voor mij Terence Blanchard - BlacKKKlansman kunnen toevoegen?
Dank.

Killeraapje schreef:
Peter Heppner de voormalige zanger van Wolfsheim heeft vorig jaar september twee nieuwe albums tegelijkertijd uitgebracht. Het gaat om de albums : Confessions & Doubts en om TanzZwang.

Bedankt voor alle hulp!!

staan in de wacht

thomzi50 schreef:
Zou iemand voor mij Terence Blanchard - BlacKKKlansman kunnen toevoegen?
Dank.

Staat erop

-SprayIt- schreef:
Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt:

Danny Tenaglia - Global Underground 017: London (CD, Mixed) | Discogs

Staat er sinds een aantal dagen op.

Dag!
Zou iemand misschien deze albums van de band Looper toe willen voegen:
Looper: These Things (discogs) (een verzamelalbum vol rariteiten dat ook op Spotify te vinden is)
Looper : Quiet & Small (AllMusic) (een album met akoestische versies van hun werk)

Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Dag!
Zou iemand misschien deze albums van de band Looper toe willen voegen:
Looper: These Things (discogs) (een verzamelalbum vol rariteiten dat ook op Spotify te vinden is)
Looper : Quiet & Small (AllMusic) (een album met akoestische versies van hun werk)

Bij voorbaat dank!

CHIEP (crew)
Ze staan er op.

Kan iemand misschien de exacte releasedatum van het album 'Now' van Speed the Plough achterhalen?

Speed The Plough - Now | Releases, Reviews, Credits | Discogs

panjoe (moderator)
Manuel schreef:
Kan iemand misschien de exacte releasedatum van het album 'Now' van Speed the Plough achterhalen?

Speed The Plough - Now | Releases, Reviews, Credits | Discogs

Ik zou ze even mailen op mail@speedtheplough.com - dat adres gebruiken ze ook om hun bestellingen te verwerken, dus ik neem aan dat die goed te bereiken is.

Deze komt uit 1995, maar dan met 31 tracks, misschien er apart opzetten of anders deze aanpassen?

Paul Oakenfold - The Goa Mix 2011 (2010)

Paul Oakenfold - The Goa Mix (CD, Mixed) | Discogs

gar
Hoi,

Is het mogelijk dat iemand onderstaande lp's op Musicmeter wil toevoegen?

Alvast bedankt

Fijn weekend

The Kinks - Kinks Greatest Hits (Vinyl, LP, Compilation) | Discogs
Kennisgeving voor omleiding - google.com
https://img.discogs.com/FAYWKB2uNx9Qy9_2V-xuOioZXdk=/fit-in/600x599/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-489684-1240955805.jpeg.jpg

The Rolling Stones - The Rolling Stones (Vinyl, LP, Album, Reissue, Stereo) | Discogs
https://img.discogs.com/H7J1jKv52zs_Fh-Aa15jkN18I9k=/fit-in/600x600/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-1628034-1538645263-2498.jpeg.jpg

Zou iemand misschien dit album toe willen voegen?
Dawn Landes - Dawn's Music | Discogs Dawn's music - Dawn Landes | Muziekweb
Alvast bedankt!

sheep67 (crew)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.