De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2018, 19:57 uur
Deze zou ik ook graag beoordelen: Francesco Tristano - Body Language Vol. XVI | Discogs
Iemand die er aan toe komt? Thanks!
1
geplaatst: 8 december 2018, 20:33 uur
-SprayIt- schreef:
Francesco Tristano - Body Language Vol. XVI (2015)
0
geplaatst: 10 december 2018, 09:28 uur
Wat als een release van, zoals het mij lijkt, eind oktober een releasedatum van 01-01-2018 meekrijgt?
Is het niet zo dat als men op Bandcamp niets invoert, de datum automatisch 1 januari wordt?
Mince Grind Conference | Grossel - grossel.bandcamp.com
HAUNTED HOTEL RECORDS - hauntedhotelrecs.com
Op 25-10 bijgeschreven op Metal Area - Extreme Music Portal en zoals blijkt op 27-10 bijgeschreven in de catalogus van Haunted Hotel.
Is het niet zo dat als men op Bandcamp niets invoert, de datum automatisch 1 januari wordt?
Mince Grind Conference | Grossel - grossel.bandcamp.com
HAUNTED HOTEL RECORDS - hauntedhotelrecs.com
Op 25-10 bijgeschreven op Metal Area - Extreme Music Portal en zoals blijkt op 27-10 bijgeschreven in de catalogus van Haunted Hotel.
1
geplaatst: 10 december 2018, 09:49 uur
B.Robertson schreef:
Wat als een release van, zoals het mij lijkt, eind oktober een releasedatum van 01-01-2018 meekrijgt?
De releasedatum is volgens mij toch wel degelijk 1 januari, en op 27 oktober pas toegevoegd aan de catalogus van o.a. Haunted Hotel...
1
geplaatst: 10 december 2018, 10:25 uur
0
geplaatst: 10 december 2018, 10:38 uur
0
geplaatst: 12 december 2018, 14:06 uur
Zou deze graag beoordelen, iemand die wil helpen?
Thanks!
City Sounds: Step 1 / Berlin (CD, Compilation) | Discogs
Thanks!
City Sounds: Step 1 / Berlin (CD, Compilation) | Discogs
2
geplaatst: 12 december 2018, 14:25 uur
-SprayIt- schreef:
Ik ga ermee aan de slag
; hij zal dus t.z.t. opduiken bij de updates. 
Edit; hij is inmiddels toegevoegd
0
geplaatst: 12 december 2018, 15:50 uur
Dag!
Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen: Er is een lied dat komt en gaat : Alle liedjes uit de televisieserie 'Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen, meneer?'
Bij voorbaat dank!
Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen: Er is een lied dat komt en gaat : Alle liedjes uit de televisieserie 'Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen, meneer?'

Bij voorbaat dank!
1
geplaatst: 12 december 2018, 20:55 uur
trebremmit schreef:
Wordt het niet eens tijd om die Astral & Shit toevoegingen wat in te perken, dit jaar heeft de man al meer dan 250 albums uitgebracht en dat begint toch wel te lijken op Piets zolderkamershit, ook al staat het allemaal op bandcamp. Het staat ook elke week bij de nieuwe releases lijst, deze week zelfs met zestien albums, ik vind dat nogal raar voor een serieuze muzieksite.
Wordt het niet eens tijd om die Astral & Shit toevoegingen wat in te perken, dit jaar heeft de man al meer dan 250 albums uitgebracht en dat begint toch wel te lijken op Piets zolderkamershit, ook al staat het allemaal op bandcamp. Het staat ook elke week bij de nieuwe releases lijst, deze week zelfs met zestien albums, ik vind dat nogal raar voor een serieuze muzieksite.
Potver, vrijdag komt het 772ste album uit van deze act en die heeft het toch maar mooi tot de voorpagina geschopt. Er komt ook een album van Bruce Springsteen uit maar dat mag geen naam hebben
Edit: anderhalf uur verder staat de teller op 775...
0
geplaatst: 12 december 2018, 20:55 uur
vigil schreef:
Deze dan...
Het is een cd met dvd. Op de cd staan de liedjes ((in een live versie) en op de dvd ook dezelfde liedjes enkel dan ingelijst met een (grappig) verhaal. Maar nogmaals de cd is gewoon een live cd met nummers van Westbroek solo en van Het Goede Doel, kan deze er op?
Henk Westbroek - Zuigwortel (DVD, Album) | Discogs
1 De Hemel 3:16
2 Alles Geprobeerd 3:40
3 Franse Auto 3:04
4 Geboren Voor Het Geluk 3:05
5 Gijzelaar 3:30
6 Loods Me Door De Storm 4:43
7 Zombies (Akoestische Versie) 2:38
8 Jack De Ripper 3:43
9 Sinterklaas, Wie Kent 'm Niet 2:35
10 Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken 3:10
11 Evenbeeld 3:39
12 Mama Moeder 3:59
13 Sara 3:15
14 Tempo Doeloe 3:22
15 Vriendschap 3:43
16 Zelfs Je Naam Is Mooi 4:01
Bonustrack
17 Zombies
Deze dan...
Het is een cd met dvd. Op de cd staan de liedjes ((in een live versie) en op de dvd ook dezelfde liedjes enkel dan ingelijst met een (grappig) verhaal. Maar nogmaals de cd is gewoon een live cd met nummers van Westbroek solo en van Het Goede Doel, kan deze er op?
Henk Westbroek - Zuigwortel (DVD, Album) | Discogs
1 De Hemel 3:16
2 Alles Geprobeerd 3:40
3 Franse Auto 3:04
4 Geboren Voor Het Geluk 3:05
5 Gijzelaar 3:30
6 Loods Me Door De Storm 4:43
7 Zombies (Akoestische Versie) 2:38
8 Jack De Ripper 3:43
9 Sinterklaas, Wie Kent 'm Niet 2:35
10 Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken 3:10
11 Evenbeeld 3:39
12 Mama Moeder 3:59
13 Sara 3:15
14 Tempo Doeloe 3:22
15 Vriendschap 3:43
16 Zelfs Je Naam Is Mooi 4:01
Bonustrack
17 Zombies
Niemand?
3
geplaatst: 12 december 2018, 22:36 uur
vigil schreef:
Potver, vrijdag komt het 772ste album uit van deze act en die heeft het toch maar mooi tot de voorpagina geschopt. Er komt ook een album van Bruce Springsteen uit maar dat mag geen naam hebben
(quote)
Zijn eerste vijfhonderd albums waren nog wel spannend en vernieuwend, maar bij de laatste tweehonderdvijftig begin ik te twijfelen of het ooit nog weer wat wordt tussen mij en Astral&Shit.
Maar zonder gekheid, vandaag brengt hij vier albums uit, en morgen misschien weer, het slaat nergens meer op, schaar dat gewoon onder ijverige maar kwalitatief bedenkelijke huisvlijt die niet op MusicMeter thuishoort, zoals in de wiki staat.
2
geplaatst: 12 december 2018, 22:53 uur
12 albums, 30 uur muziek in drie dagen. Kan het niet bijhouden. Ik wacht wel op een goede verzamelaar..
1
geplaatst: 13 december 2018, 12:07 uur
hrmnbstr schreef:
Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen
Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen
De tracklist kom niet (helemaal) overeen met degene die in je link vermeld staat, en de uitvoerende artiesten staan er ook niet bij vermeld helaas; je kan me desgewenst de correcte tracklist en de uitvoerende artiesten ervan me per PM bezorgen.
0
geplaatst: 13 december 2018, 12:09 uur
0
geplaatst: 13 december 2018, 12:20 uur
Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt:
Danny Tenaglia - Global Underground 017: London (CD, Mixed) | Discogs
Danny Tenaglia - Global Underground 017: London (CD, Mixed) | Discogs
1
geplaatst: 13 december 2018, 13:53 uur
-SprayIt- schreef:
Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt
Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt
De hoezen die ik daarvan tegenkom krijg ik niet acceptabel genoeg opgepoetst helaas; misschien dat iemand anders het wel lukt?
0
geplaatst: 14 december 2018, 10:39 uur
Iemand die zin en gelegenheid heeft om dit leuke kerstalbum toe te voegen?
Snow - The Get Easy! Christmas Collection (CD, Compilation) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
Snow - The Get Easy! Christmas Collection (CD, Compilation) | Discogs
Bij voorbaat mijn dank!
0
geplaatst: 14 december 2018, 11:42 uur
heartofsoul schreef:
Snow - The Get Easy! Christmas Collection (2002)
0
geplaatst: 14 december 2018, 11:53 uur
0
geplaatst: 14 december 2018, 20:00 uur
Kan iemand deze toevoegen:
Hiatus (I) - MusicMeter.nl- Defeat
Defeat by Hiatus on Spotify - open.spotify.com

Hiatus (I) - MusicMeter.nl- Defeat
Defeat by Hiatus on Spotify - open.spotify.com

0
geplaatst: 14 december 2018, 21:46 uur
iemand zin om deze toe te voegen?
Will Saul - Inside Out (CD, Mixed) | Discogs
Inside Out LP | Will Saul - willsaul.bandcamp.com
?
Will Saul - Inside Out (CD, Mixed) | Discogs
Inside Out LP | Will Saul - willsaul.bandcamp.com
?
0
geplaatst: 14 december 2018, 21:56 uur
1
geplaatst: 14 december 2018, 22:11 uur
0
geplaatst: 14 december 2018, 23:49 uur
1
geplaatst: 15 december 2018, 12:05 uur
0
geplaatst: 15 december 2018, 12:16 uur
0
geplaatst: 15 december 2018, 18:43 uur
Mag een split er eigenlijk altijd op? Sommige bevatten maar twee nummers en worden geen ep genoemd, vraag me dan af of ik die kan toevoegen, maar het lijkt me toch onder de single/ep regel te vallen dan?
* denotes required fields.