MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Deze zou ik ook graag beoordelen: Francesco Tristano - Body Language Vol. XVI | Discogs

Iemand die er aan toe komt? Thanks!

Wat als een release van, zoals het mij lijkt, eind oktober een releasedatum van 01-01-2018 meekrijgt?

Is het niet zo dat als men op Bandcamp niets invoert, de datum automatisch 1 januari wordt?

Mince Grind Conference | Grossel - grossel.bandcamp.com

HAUNTED HOTEL RECORDS - hauntedhotelrecs.com

Op 25-10 bijgeschreven op Metal Area - Extreme Music Portal en zoals blijkt op 27-10 bijgeschreven in de catalogus van Haunted Hotel.

B.Robertson schreef:
Wat als een release van, zoals het mij lijkt, eind oktober een releasedatum van 01-01-2018 meekrijgt?

De releasedatum is volgens mij toch wel degelijk 1 januari, en op 27 oktober pas toegevoegd aan de catalogus van o.a. Haunted Hotel...

-SprayIt- schreef:
Goed dat je terug bent

Blij en opgelucht dat ik (weer) terug ben.

Dank voor de toelichting brajoapau.

Zou deze graag beoordelen, iemand die wil helpen?

Thanks!

City Sounds: Step 1 / Berlin (CD, Compilation) | Discogs

-SprayIt- schreef:
Zou deze graag beoordelen, iemand die wil helpen?

Ik ga ermee aan de slag ; hij zal dus t.z.t. opduiken bij de updates.

Edit; hij is inmiddels toegevoegd

Dag!

Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen: Er is een lied dat komt en gaat : Alle liedjes uit de televisieserie 'Kunt u me de weg naar Hamelen vertellen, meneer?'
Bij voorbaat dank!

trebremmit schreef:
Wordt het niet eens tijd om die Astral & Shit toevoegingen wat in te perken, dit jaar heeft de man al meer dan 250 albums uitgebracht en dat begint toch wel te lijken op Piets zolderkamershit, ook al staat het allemaal op bandcamp. Het staat ook elke week bij de nieuwe releases lijst, deze week zelfs met zestien albums, ik vind dat nogal raar voor een serieuze muzieksite.

Potver, vrijdag komt het 772ste album uit van deze act en die heeft het toch maar mooi tot de voorpagina geschopt. Er komt ook een album van Bruce Springsteen uit maar dat mag geen naam hebben

Edit: anderhalf uur verder staat de teller op 775...

vigil schreef:
Deze dan...

Het is een cd met dvd. Op de cd staan de liedjes ((in een live versie) en op de dvd ook dezelfde liedjes enkel dan ingelijst met een (grappig) verhaal. Maar nogmaals de cd is gewoon een live cd met nummers van Westbroek solo en van Het Goede Doel, kan deze er op?

Henk Westbroek - Zuigwortel (DVD, Album) | Discogs

1 De Hemel 3:16
2 Alles Geprobeerd 3:40
3 Franse Auto 3:04
4 Geboren Voor Het Geluk 3:05
5 Gijzelaar 3:30
6 Loods Me Door De Storm 4:43
7 Zombies (Akoestische Versie) 2:38
8 Jack De Ripper 3:43
9 Sinterklaas, Wie Kent 'm Niet 2:35
10 Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken 3:10
11 Evenbeeld 3:39
12 Mama Moeder 3:59
13 Sara 3:15
14 Tempo Doeloe 3:22
15 Vriendschap 3:43
16 Zelfs Je Naam Is Mooi 4:01
Bonustrack
17 Zombies

Niemand?

vigil schreef:
(quote)

Potver, vrijdag komt het 772ste album uit van deze act en die heeft het toch maar mooi tot de voorpagina geschopt. Er komt ook een album van Bruce Springsteen uit maar dat mag geen naam hebben

Edit: anderhalf uur verder staat de teller op 775...

Zijn eerste vijfhonderd albums waren nog wel spannend en vernieuwend, maar bij de laatste tweehonderdvijftig begin ik te twijfelen of het ooit nog weer wat wordt tussen mij en Astral&Shit.

Maar zonder gekheid, vandaag brengt hij vier albums uit, en morgen misschien weer, het slaat nergens meer op, schaar dat gewoon onder ijverige maar kwalitatief bedenkelijke huisvlijt die niet op MusicMeter thuishoort, zoals in de wiki staat.

12 albums, 30 uur muziek in drie dagen. Kan het niet bijhouden. Ik wacht wel op een goede verzamelaar..

hrmnbstr schreef:
Heeft iemand heel misschien zin en tijd om deze toe te voegen

De tracklist kom niet (helemaal) overeen met degene die in je link vermeld staat, en de uitvoerende artiesten staan er ook niet bij vermeld helaas; je kan me desgewenst de correcte tracklist en de uitvoerende artiesten ervan me per PM bezorgen.

vigil schreef:
Niemand?

Ik kom er geen acceptabele hoes voor tegen helaas.

Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt:

Danny Tenaglia - Global Underground 017: London (CD, Mixed) | Discogs

brajoapau schreef:
(quote)

Ik kom er geen acceptabele hoes voor tegen helaas.

Jammer, bedankt voor de inspanningen

-SprayIt- schreef:
Zijn we weer! Deze zou ik graag beoordelen, alvast bedankt voor degene die er aan toe komt

De hoezen die ik daarvan tegenkom krijg ik niet acceptabel genoeg opgepoetst helaas; misschien dat iemand anders het wel lukt?

Iemand die zin en gelegenheid heeft om dit leuke kerstalbum toe te voegen?

Snow - The Get Easy! Christmas Collection (CD, Compilation) | Discogs

Bij voorbaat mijn dank!

heartofsoul schreef:
Iemand die zin en gelegenheid heeft om dit leuke kerstalbum toe te voegen?

Snow - The Get Easy! Christmas Collection (2002)

Noere schreef:
iemand zin om deze toe te voegen?

Will Saul - Inside Out (2018)

Zou iemand willen helpen met het volgende album?

Aman!!! - Aman!!! (Cassette, Album) | Discogs

Masimo schreef:
Zou iemand willen helpen met het volgende album?

Aman!!! - Aman!!! (2018)

Mag een split er eigenlijk altijd op? Sommige bevatten maar twee nummers en worden geen ep genoemd, vraag me dan af of ik die kan toevoegen, maar het lijkt me toch onder de single/ep regel te vallen dan?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.