De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2018, 14:51 uur
Is er iemand die me kan helpen met het toevoegen van deze, aub?
Urban Waste - Police Brutality | Releases | Discogs
0
geplaatst: 29 oktober 2018, 15:15 uur
Als het om de hoes gaat komt deze van Urban Waste nog het meest in de goede richting:
https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/70152b039b88b61bacdf062cb905e328/5C571486/t51.2885-15/e35/41905218_2016996398362454_1464400023636863656_n.jpg
https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/70152b039b88b61bacdf062cb905e328/5C571486/t51.2885-15/e35/41905218_2016996398362454_1464400023636863656_n.jpg
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 oktober 2018, 07:42 uur
bennerd schreef:
bennerd, daar is 'em: Urban Waste - Police Brutality (1982). B.Robertson, bedankt voor de hoes.
trebremmit, ook ik vind geen goede hoezen voor beide albums van Dionysos en het album van The Connection Machine.
0
geplaatst: 2 november 2018, 14:11 uur
trebremmit schreef:
Ook hier kan ik geen goede hoes voor vinden, misschien iemand ander wel, dan voeg maar toe!
The Connection Machine - Painless (CD, Album) at Discogs
Ook hier kan ik geen goede hoes voor vinden, misschien iemand ander wel, dan voeg maar toe!
The Connection Machine - Painless (CD, Album) at Discogs
Inmiddels heb ik hier zelf een goede van gevonden, nu moet ie nog goedgekeurd worden.
Maar ik heb nog een andere, een techno knaller die er eigenlijk wel op hoort waarvan ik helaas geen goede hoes kan vinden. Hopelijk lukt het iemand wel om deze toe te voegen.

Portion Reform - The Supreme Negative (CD, UK, 1998) | Discogs
0
geplaatst: 3 november 2018, 17:43 uur
Zou iemand kunnen helpen met het toevoegen van dit album?
Violin Forms | Hainbach - hainbach.bandcamp.com
0
geplaatst: 7 november 2018, 00:32 uur
Nog een verzoekje waar ik geen goede hoes voor kan vinden.
Nite:Life 05 by Nick Holder (DJ Mix): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Nite:Life 05 by Nick Holder (DJ Mix): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
1
geplaatst: 7 november 2018, 12:36 uur
Masimo schreef:
Zou iemand kunnen helpen met het toevoegen van dit album?
Staat inmiddels op de site:Zou iemand kunnen helpen met het toevoegen van dit album?
Hainbach - Violin Forms (2017)
0
geplaatst: 8 november 2018, 13:12 uur
Heeft iemand tijd en zin om dit érg goede bluesalbum toe te voegen?
Schrijf ik er een berichtje bij.
Bij voorbaat mijn dank.
Don't Turn Me From Your Door - John Lee Hooker Sings His Blues | Discogs
Bij voorbaat mijn dank.
1
geplaatst: 8 november 2018, 13:24 uur
heartofsoul schreef:
Bij voorbaat mijn dank.
Bij voorbaat mijn dank.
Ik ga het voor je proberen
Ingediend....
Toegevoegd:
John Lee Hooker - Don't Turn Me from Your Door (1963)
0
geplaatst: 8 november 2018, 20:04 uur
J.J. Wever schreef:
Ingediend....
Toegevoegd:
(quote)
Ingediend....
Toegevoegd:
Heel erg bedankt, J.J. Wever

0
geplaatst: 9 november 2018, 16:32 uur
The Stickmen - Afterhours | Releases | Discogs
Iemand die deze wil proberen? Ik kan zelf geen goede hoes vinden.
Iemand die deze wil proberen? Ik kan zelf geen goede hoes vinden.
0
geplaatst: 11 november 2018, 00:24 uur
Kan iemand van de crew hier misschien wat aan doen? Als je op de artiest klikt ga je naar het alias alleen verschijnen daar niet de albums van m².
m² - War of Sound (2003)
m² - War of Sound (2003)
1
geplaatst: 11 november 2018, 07:04 uur
trebremmit schreef:
Kan iemand van de crew hier misschien wat aan doen? Als je op de artiest klikt ga je naar het alias alleen verschijnen daar niet de albums van m².
Het zou nu weer goed moeten gaan.Kan iemand van de crew hier misschien wat aan doen? Als je op de artiest klikt ga je naar het alias alleen verschijnen daar niet de albums van m².
0
geplaatst: 12 november 2018, 08:37 uur
1
bone machine (crew)
geplaatst: 12 november 2018, 09:18 uur
jeroentjuhh schreef:
Kan er iemand iets van deze hoes maken?
Afgekeurde toevoegingen - MusicMeter.nl
Bij voorbaat dank!
Kan er iemand iets van deze hoes maken?
Afgekeurde toevoegingen - MusicMeter.nl
Bij voorbaat dank!
The Platters - 20 Greatest Hits (1981)

0
geplaatst: 12 november 2018, 16:55 uur
4
geplaatst: 14 november 2018, 22:40 uur
Wordt het niet eens tijd om die Astral & Shit toevoegingen wat in te perken, dit jaar heeft de man al meer dan 250 albums uitgebracht en dat begint toch wel te lijken op Piets zolderkamershit, ook al staat het allemaal op bandcamp. Het staat ook elke week bij de nieuwe releases lijst, deze week zelfs met zestien albums, ik vind dat nogal raar voor een serieuze muzieksite.
Zie ook Piets Vette Zolderkamershit - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Misschien alleen dingen van die Rus toevoegen als je er ook op gaat stemmen of een berichtje bij gaat plaatsen, ik bedenk zo maar iets, misschien heeft iemand van de crew een goede optie of misschien zijn jullie het helemaal niet met mij eens.
Zie ook Piets Vette Zolderkamershit - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Misschien alleen dingen van die Rus toevoegen als je er ook op gaat stemmen of een berichtje bij gaat plaatsen, ik bedenk zo maar iets, misschien heeft iemand van de crew een goede optie of misschien zijn jullie het helemaal niet met mij eens.

0
geplaatst: 15 november 2018, 04:44 uur
0
geplaatst: 15 november 2018, 16:35 uur
trebremmit schreef:
Wordt het niet eens tijd om die Astral & Shit toevoegingen wat in te perken, dit jaar heeft de man al meer dan 250 albums uitgebracht en dat begint toch wel te lijken op Piets zolderkamershit, ook al staat het allemaal op bandcamp. Het staat ook elke week bij de nieuwe releases lijst, deze week zelfs met zestien albums, ik vind dat nogal raar voor een serieuze muzieksite.
Begint inderdaad meer op een toevoeg-obsessie te lijken, en ik zou er ook minder moeite mee hebben als er wat meer activiteit bij de albums zou zijn. 20 stemmen op 750 albums is wel erg weinig.
Vraag me trouwens af hoe je last.fm eruit zou zien als je daadwerkelijk die discografie zou doorwerken. Volgens mij heet elk nummer 'Untitled'.
0
geplaatst: 20 november 2018, 09:32 uur
Dag allemaal,
Zou iemand misschien The Randy Newman Songbook toe willen voegen? Het betreft een verzameling van de drie Randy Newmansongbook-delen (I, II & III), aangevuld met drie extra tracks - de vinylversie zelfs vier extra tracks (vinyl).
Zou iemand die misschien toe willen voegen? Alvast bedankt!
Zou iemand misschien The Randy Newman Songbook toe willen voegen? Het betreft een verzameling van de drie Randy Newmansongbook-delen (I, II & III), aangevuld met drie extra tracks - de vinylversie zelfs vier extra tracks (vinyl).
1
Maartenn (crew)
geplaatst: 20 november 2018, 13:22 uur
hrmnbstr schreef:
Dag allemaal,
Dag allemaal,
Randy Newman - The Randy Newman Songbook (2016)
2
geplaatst: 20 november 2018, 13:51 uur
hrmnbstr schreef:
Het betreft een verzameling van de drie Randy Newmansongbook-delen (I, II & III), aangevuld met drie extra tracks - de vinylversie zelfs vier extra tracks
Het betreft een verzameling van de drie Randy Newmansongbook-delen (I, II & III), aangevuld met drie extra tracks - de vinylversie zelfs vier extra tracks
Ik tel 6 extra tracks op de 55.
Dat is maar goed ook, want daarmee is net voldaan aan de 10% regel en mag de verzamelbox op de site
.
0
geplaatst: 20 november 2018, 18:11 uur
Ik heb een release van 1000 Ohm toegevoegd. Vroeg me af waarom bij Tracks op verzamelalbums er geen link staat naar dit album: New Wave Club Class-X 1 (1990) terwijl er wel eentje staat naar een ander album waar een nummer op staat van 1000 Ohm.
Even gecheckt, maar ook op de artiestenpagina's van de andere artiesten op New Wave Club Class-X 1 (1990) staat geen linkje naar dat album. Geen idee waarom niet.
Even gecheckt, maar ook op de artiestenpagina's van de andere artiesten op New Wave Club Class-X 1 (1990) staat geen linkje naar dat album. Geen idee waarom niet.
0
geplaatst: 20 november 2018, 19:54 uur
The Dead South - Good Company (2018)
Betreft een dubbele toevoeging (jaar van uitgave onjuist), zie: The Dead South - Good Company (2014)
Betreft een dubbele toevoeging (jaar van uitgave onjuist), zie: The Dead South - Good Company (2014)
* denotes required fields.