menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
geplaatst:
Iemand die deze op de site zou willen zetten?
Black Raven - Rock In Threes! (CD, Album) | Discogs

geplaatst:
Sow, dat was snel! Thanks Sir Spamalot.

geplaatst:
Iemand die tijd en zin heeft om dit album toe te voegen? Bij voorbaat dank.

Sonny Boy Williamson & The Yardbirds - Sonny Boy Williamson & The Yardbirds (CD, Album, Reissue) | Discogs

Poa
geplaatst:
Iemand die zich genegen voelt om A Quiet Farwell, 2016–2018 | Slauson Malone - slausonmalone.bandcamp.com toe te voegen? ‍♂️

geplaatst:
narva77 schreef:
Hoi, wie kan/wil voor mij de volgende albums van de Finse metalband Viikate toevoegen?

Die eerste heb ik ingediend, die tweede heb ik zo mijn twijfels over de hoes. Kan bij afkeur twee dagen vertraging opleveren en in die compilatie voorzie ik geen problemen. Hard rock volgens Discogs, heavy metal / folk rock volgens Metal Archives.

Edit: alle drie toegevoegd, die ene nipt.

geplaatst:
Dag, eigenlijk meer een correctieverzoekje: zou iemand bij de soundtrack Starred up een link naar de film op MovieMeter willen bewerkstelligen?
Alvast bedankt!

geplaatst:
B.Robertson schreef:
(quote)

Die eerste heb ik ingediend, die tweede heb ik zo mijn twijfels over de hoes. Kan bij afkeur twee dagen vertraging opleveren en in die compilatie voorzie ik geen problemen. Hard rock volgens Discogs, heavy metal / folk rock volgens Metal Archives.

Edit: alle drie toegevoegd, die ene nipt.
Geweldig, bedankt!

geplaatst:
Lou Reed - Rock 'N' Roll (Vinyl, LP, Stereo)

Wie wil dit (recent uitgebracht) live album van Lou Reed toevoegen?

geplaatst:
fabrice schreef:
Lou Reed - Rock 'N' Roll (Vinyl, LP, Stereo)

Wie wil dit (recent uitgebracht) live album van Lou Reed toevoegen?

Staat in de wachtrij

geplaatst:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Staat in de wachtrij

Bedankt!

geplaatst:

Ingediend

geplaatst:
hrmnbstr schreef:
Dag, eigenlijk meer een correctieverzoekje: zou iemand bij de soundtrack Starred up een link naar de film op MovieMeter willen bewerkstelligen?
Alvast bedankt!

neo is de man die dit in de gaten houdt

geplaatst:
Poa schreef:
Iemand die zich genegen voelt om A Quiet Farwell, 2016–2018 | Slauson Malone - slausonmalone.bandcamp.com toe te voegen? ‍♂️

Ingediend

geplaatst:

Ikke

Edit: staat in de wachtrij.

geplaatst:
Mijn dank is groot!

geplaatst:
Journeyman - Has Got To | Releases | Discogs

Wie kan hier een goede hoes voor vinden of deze scherper maken en dan toevoegen?

geplaatst:
Kan het verzamel album The Collection van MSG toegevoegd worden? Het is van Castle records bedankt

Maartenn (crew)
geplaatst:
smoozycat schreef:
Kan het verzamel album The Collection van MSG toegevoegd worden? Het is van Castle records bedankt
https://www.musicmeter.nl/album/757505

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.