menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

avatar van Sir Spamalot
Kronos schreef:
Forward into Battle van English Dogs staat er in combinatie met een EP op (die ook al apart op de site staat).

Kan iemand van de crew of een moderator dit corrigeren?

English Dogs - To the Ends of the Earth / Forward into Battle (1985)

English Dogs - Forward Into Battle (1985)


avatar van hrmnbstr
Zou iemand misschien de nieuwe EP van Sufjan Stevens (Love Yourself | Sufjan Stevens) ook op de site kunnen zetten? (Die voldoet toch aan de toevoegcriteria, denk ik?)
Sufjan Stevens - Love Yourself / With My Whole Heart | Discogs
Alvast bedankt!

avatar van thomzi50
Zou iemand Hans Zimmer - Dark Phoenix kunnen toevoegen? Dank avast!

avatar van Manuel
hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien de nieuwe EP van Sufjan Stevens (Love Yourself | Sufjan Stevens) ook op de site kunnen zetten? (Die voldoet toch aan de toevoegcriteria, denk ik?)
Sufjan Stevens - Love Yourself / With My Whole Heart | Discogs
Alvast bedankt!


Ik meende dat die eerder al was toegevoegd of in de wachtrij stond. Misschien is er toch onduidelijkheid over of hij erop mag. Ik heb hem nu in elk geval weer toegevoegd dus we zullen zien.

avatar van hrmnbstr
Manuel schreef:
Ik meende dat die eerder al was toegevoegd of in de wachtrij stond. Misschien is er toch onduidelijkheid over of hij erop mag. Ik heb hem nu in elk geval weer toegevoegd dus we zullen zien.
Bedankt! We zullen zien, ja!
Volgens mij voldoet het album aan de criteria, want er staan vier tracks op die niet eerder zijn uitgegeven. Maar misschien zie ik iets over het hoofd...
We zullen zien, inderdaad.

avatar van thomzi50
thomzi50 schreef:
Zou iemand Hans Zimmer - Dark Phoenix kunnen toevoegen? Dank avast!

En daarbij: zou iemand At Eternity's Gate (score) kunnen toevoegen? Dank alvast.

avatar van chevy93
Iemand een hoes van Terry Riley - No Man's Land (1984) die blijkbaar wel van dusdanige kwaliteit is dat deze door de ballotage-commissie komt? Ik vind alleen maar matige kwaliteit hoezen.

Zou iemand dit wonderschone album willen toevoegen. Fran & Flora - Unfurl (2019)
Komt Niet door de commissie heen dank je

Zou iemand dit wonderschone album willen toevoegen. Fran & Flora - Unfurl (2019)
Komt Niet door de commissie heen dank je

avatar van thomzi50
thomzi50 schreef:
(quote)

En daarbij: zou iemand At Eternity's Gate (score) kunnen toevoegen? Dank alvast.

En bovenop deze twee, een derde en voorlopig laatste verzoek:
Kan iemand deze toevoegen? Mowg - Burning.
Dank alvast.

avatar van Manuel
hrmnbstr schreef:
(quote)
Bedankt! We zullen zien, ja!
Volgens mij voldoet het album aan de criteria, want er staan vier tracks op die niet eerder zijn uitgegeven. Maar misschien zie ik iets over het hoofd...
We zullen zien, inderdaad.


>

Je toevoeging van Sufjan Stevens - Love Yourself / with My Whole Heart (2019) is niet geaccepteerd, en verwijderd.

Toelichting: Hoi, deze toevoeging hebben we al een aantal moeten afkeuren omdat nergens uit blijkt dat dit een officiele EP release betreft.
Ook demo versies, reprise etc zien wij als een bewerkt nummer.

http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Toevoegen#Regels_bij_het_toevoegen_van_albums


_______

thomzi50 schreef:
(quote)

En bovenop deze twee, een derde en voorlopig laatste verzoek:
Kan iemand deze toevoegen? Mowg - Burning.
Dank alvast.


Laatstgenoemde en Zimmer zijn in behandeling.

avatar van hrmnbstr
Bedankt voor de moeite, Manuel! Jammer dat 'ie er niet op mag.
Manuel schreef:
TOELICHTING: deze toevoeging hebben we al een aantal moeten afkeuren omdat nergens uit blijkt dat dit een officiele EP release betreft.
Op Sufjans website is te lezen dat er vanaf 28 juni een 7-inch uitgave verkrijgbaar is. Misschien dat het dan wel als officiële EP-release telt?
Ook demo versies, reprise etc zien wij als een bewerkt nummer.
Hm. Dat is bijzonder jammer.
Maar in ieder geval: nogmaals bedankt voor de moeite!

avatar van Karma_To_Burn
The Dirty Denims - Back with a Bang! Part 1 (2017) Inmiddels is part 2 van dit album al een tijdje uit en heb ik dit hele album op vinyl. Ik vroeg mij af of het oke is deze titel aan te passen en de ontbrekende songtitels toe te voegen als 1 album? (Dus dan haal ik ook het part 1 gedeelte achter de albumtitel weg.)


avatar van Joshua68
Kan deze worden toegevoegd aan discografie Woody Shaw?
Woody Shaw Quintet - Basel 1980 (2019)
Bvd

avatar van Fathead
Zou iemand het album Crow Hill van Meursault erop willen zetten?

Crow Hill by Meursault on Spotify - open.spotify.com

B.v.d.!

avatar van bone machine
bone machine (crew)
Fathead schreef:
Zou iemand het album Crow Hill van Meursault erop willen zetten?

Meursault - Crow Hill

avatar van Fathead
Super!

avatar van hrmnbstr
Zou iemand misschien de score van de film Scott Pilgrim vs The World toe kunnen voegen?
(De soundtrack staat al op de site.)
Discogs | Nigel Godrich - Scott Pilgrim Vs. The World

avatar van musicfriek
hrmnbstr schreef:
Zou iemand misschien de score van de film Scott Pilgrim vs The World toe kunnen voegen?
(De soundtrack staat al op de site.)
Discogs | Nigel Godrich - Scott Pilgrim Vs. The World
Staat in de wachtrij.

avatar van hrmnbstr
musicfriek schreef:
Staat in de wachtrij.
Dankjewel!


avatar van heartofsoul
Iemand die tijd en zin heeft om het album At Least It’s British van Alan Klein toe te voegen?
Helaas kan ik niet linken op mijn I-pad. RPM bezorgde er in 2008 een heruitgave van; op deze compilatie staan ook bonusnummers. Het werd met belangstelling ontvangen door artiesten als Damon Albarn, in tegenstelling tot de oorspronkelijke release die destijds nauwelijks werd opgemerkt. De muziekstijl is enigszins ouderwets ( toen en nu) en doet denken aan de Britse music hall.
Bij voorbaat mijn dank.




avatar van Bill Evans
Zaterdag een album toegevoegd, maar staat nog steeds niet op de site. Ook niet afgekeurd trouwens. Wellicht over het hoofd gezien?

avatar van trebremmit
Over het hoofd zien is bijna niet mogelijk, maar het kan een week duren dacht ik, en misschien zijn er een aantal crewleden op vakantie. Gewoon even geduld hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:29 uur

geplaatst: vandaag om 08:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.