menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
nlkink schreef:
Als er nog iemand is die zich verveelt:

Ronnie Lane / Just For A Moment: Music 1973-1997 / six-CD box set | superdeluxeedition

Ik schrijf er wel een stukkie bij.....

Staat in de wachtrij, ik heb vakantie maar anders meestal ook wel aan tijd met toevoegingen.
118 tracks is anders nogal wat en ik heb het onder de algehele noemer Rock ingediend; is ook Folk & Country volgens Discogs. Just For A Moment (The Best Of) is een enkele (uitgeklede) versie van deze box.

Bedankt, B.Robertson!

Hats off!

Vraag aan de crew.

Mag deze serie er ook op? Het is een serie van een tijdschrift, en je kreeg het gratis op cassettebandje bij aanschaf, maar later werden ze geremasterd op cd, en zoals ik het begrijp waren ze toen te koop in de winkel.

Mixmag Live! Label | Releases | Discogs

Als een verzamelalbum oude en nieuwe nummers bevat, welk type album moet ik hier dan kiezen? Het gaat om deze. -edit- heb al gekozen voor 'verz.oude tracks' met toelichting.

Andere vraag: mag deze destijds (alleen op cassette uitgebracht) ook op MuMe?

Vraagje: labels die eindigen met Tapes zoals Orchid Tapes en Z Tapes, worden die volledig geschreven of gaat Tapes eraf?

Zou iemand misschien deze musical toe willen voegen?
Pippi Langkous : de musical | Muziekweb
Pippi Langkous : de musical | Discogs
Alvast bedankt!

Maartenn (crew)
musicfriek schreef:
Vraagje: labels die eindigen met Tapes zoals Orchid Tapes en Z Tapes, worden die volledig geschreven of gaat Tapes eraf?
Tapes eraf.

-SprayIt- (moderator)

-SprayIt- (moderator)
Super! Dank je wel

Bedankt weer voor de eerdere toevoegingen.
Hier heb ik er weer een aantal:

Nog eentje van The Seers (Engelse indie):
The Seers - Peace Crazies | Releases | Discogs
Under Neath What (Engelse rock):
Under Neath What - What Is It | Releases | Discogs
En nog 2 E.P.'s daarvan mocht je zin hebben.
Love Chain (Canadese rock):
Love Chain - Burn (1994, CD) | Discogs
Nog een leuke compilatie van Normaal:
Normaal - Onwys Hoken, 20 jaar hits (1997, CD) | Discogs
Daily Planet (Zweedse synthpop):
Daily Planet - The Tide | Releases | Discogs
En nog 2 (zijn in 2014 weer begonnen).
Killbilly (Amerikaanse rock/country/punk) 2 albums:
Killbilly - Foggy Mountain Anarchy (1994, CD) | Discogs
Killbilly - Stranger In This Place (1998, CD) | Discogs OF
Killbilly - Stranger in this Place - Amazon.com Music

Wordt vervolgd.

En nog wat:
Flies On Fire (Amerikaanse hardrock) 2 albums:
Flies On Fire - Outside Looking Inside | Releases | Discogs
Flies On Fire - Flies On Fire | Releases | Discogs
Sweet F.A. (Amerikaanse sleazerock) 2 albums:
Sweet F.A. - Stick To Your Guns | Releases | Discogs
Sweet F.A. - Temptation | Releases | Discogs
Nog een goede compilatie van KC & The Sunshine Band (uit Amerika natuurlijk):
KC & The Sunshine Band - Please Don't Go (1993, CD) | Discogs
Earthcorpse (Engelse metal):
Earthcorpse - Born Bleeding (1995, CD) | Discogs
Earthcorpse - The Taste Of Sin | Releases | Discogs
The Perks (vanalleswatrockenzo uit Amsterdam:
The Perks - Strakke Arsche (CD) | Discogs
OF
Strakke arsche - The Perks - Muziekweb
Pendulum (niet de Pendulum die er al op staat, dit is Engelse triphop):
Pendulum - Creature Feature | Releases | Discogs
Nog een compilatie van Clannad:
Clannad - Celtic Collection | Releases | Discogs

Alvast bedankt weer en succes. Groetjes.

brajoapau (crew)
Dibbel; het gros van je verzoekjes zijn inmiddels toegevoegd, zie de updates.

vigil - ja, hoor.

-edit- ingestuurd. Heb wel bandcamp genomen als bron. Volgens mij moet het ook COMAZOZER zijn, niet Comacozer, maar ik wacht de behandeling even af...

Hier op de site staan de andere albums ook enkel met hoofdletter C dus ik denk dat dit doorgetrokken wordt.

In ieder geval erg bedankt voor de hulp bij dit erg fijne psychedelische spacerock plaatje

Graag gedaan en misschien ga ik 'm ook nog wel checken, dus op mijn beurt bedankt voor de tip.

vigil schreef:
Hier op de site staan de andere albums ook enkel met hoofdletter C dus ik denk dat dit doorgetrokken wordt.

Waarom eigenlijk? Die naam volledig in hoofdletters, bedoel ik. Lijkt me nergens voor nodig als het geen afkorting is, maar ik zie het de laatste tijd steeds vaker op MuMe. Vind het zelf een beetje irritant, maar dat zal de taalnerd in mij wel wezen.

Van sommige bands weet ik dat ze het zelf zo aangeven in al hun uitingen (ook op hun eigen site bijvoorbeeld). Maar ik krijg de indruk dat er de laatste tijd een beetje een wildgroei aan het ontstaan is van die hoofdletter-namen, en soms ook albumtitels. Als het toevallig in hoofdletters op de albumhoes staat, wordt het soms al zo overgenomen, zonder verdere aanwijsbare reden. En zeker als Discogs het niet doet, zou ik er als site ook niet aan beginnen.

EDIT: Excuses, ik las je bericht verkeerd, en zie dat Comacozer toch met kleine letters op de site staat vermeld, zoals je zelf trouwens ook aangeeft. Prima zo wat mij betreft. Maar ik kom in de updates toch vrij regelmatig band- en albumnamen tegen die volledig in hoofdletters gespeld zijn, terwijl de noodzaak me daartoe niet aanwezig lijkt. Is hier een algemene regel voor? Is Discogs leidend?

Zou deze toegevoegd kunnen worden?

Grow - Kidnap

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.