MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
In Muziek > Nieuws > Milltown Brothers - Stockholm:

Ik mis dit nieuwe album op Music Meter.
Sowieso een vergeten en onderschat bandje.
Ga deze muziek luisteren!

ocinnico schreef:
In Muziek > Nieuws > Milltown Brothers - Stockholm:
Ik mis dit nieuwe album op Music Meter.

Staat in de wachtrij!

nlkink schreef:
Wil iemand deze toevoegen:

Armageddon - Armageddon | Releases | Discogs

Alvast bedankt...

Deze staat ook in de wachtrij.

Ik zou graag Seven (X) en Warhammer (II) gelinkt zien. Wil het zelf ook wel doen, maar weet niet (meer? weet niet of ik 't ooit zelf gedaan heb) hoe dat werkt...

Bron: EM.

Staat in de wachtrij bro.

Dank! En de eerste stem is ook al een feit

CHIEP (crew)
Ik aanvaard Visa en iDEAL.

Iemand die dit album zou willen toevoegen?
Joe Williams heeft zo'n uitgebreide lijst albums, en er ontbreken er wel een paar. op ons forum.
Dan schrijf ik er een berichtje bij.
Bij voorbaat dank.

Together - Joe Williams, Harry "Sweets" Edison | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Joe Williams & Harry "Sweets" Edison* - Together (1961, Vinyl) | Discogs

Staat in de wachtrij.

Koenr schreef:
(quote)

Staat in de wachtrij.

Wel niet uit Egypte, maar kwam deze toevallig ook nog tegen.

Dat nummer met Sinéad O'Connor klinkt alvast erg fijn.

sq
Bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2:

Vraag of een album op de site mag:

Het is een niet-officiele uitgave van de Beatles, zo stelt Discogs. Maar de feitelijke artiest is Rutherford Chang. Hij begon een kunstproject waarbij hij 100 exemplaren 'White Album' van the Beatles verzamelde en die alle honderd tegelijk ging afspelen. Dat heeft hij weer opgenomen en dat staat op deze plaat. Ook de hoes bevat alle tekening en beschadiging van al die honderd albums. Na deze honderd verzamelde hij er nog meer en met inmiddels 2600 White Albums reist het als kunstproject langs musea. Het is dus eigenlijk een kunstproject, maar dus ook een echt album met muziek.

Meer info: We Buy White Albums - rutherfordchang.com
Discogs: Rutherford Chang, The Beatles - We Buy White Albums (2013, Vinyl) | Discogs

Is dit een toegestaan album voor de site?

WhoAmI (crew)
Misschien is dit ietwat off-topic, maar ik ben nieuw op deze site wat betreft het toevoegen van albums.

Op de wiki staat over hoofdlettering (Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl) het volgende, bij punt 3 van de algemene regels:

"Samentrekkingen krijgen een kleine letter: bijvoorbeeld: 'em (voor them), 'n (voor and), o' (voor of)"

Maar als je in de zoekbalk " 'em " intypt, krijg je alleen maar titels met " 'Em " in de naam te zien, zoals

The Clash - Give 'Em Enough Rope (1978) - MusicMeter.nl

Is deze regel wat betreft " 'em' " voor "them" dan aangepast? Misschien is dit dan iets om aan te passen op de Wiki.

Ik zal dan het antwoord eerst afwachten, voordat ik mijn albums die dit in de titel hebben toevoeg. Alvast bedankt!

WhoAmI (crew)
Via een stoutmoedig ingediende correctie heb ik al antwoord op mijn vraag gekregen: het moet inderdaad " 'em " zijn!

Van de drie laatste verzoekjes van mijn kant zijn er inmiddels twee op de site beland. Eentje met dank aan jorro en eentje door mezelf. Zou iemand zich kunnen buigen over bovenstaande titel?

Alvast bedankt!

Sir Spamalot (crew)
Voor de creatievelingen... https://i.scdn.co/image/ab67616d0000b27342f5ba45e767d2c157ce2ec4. Er is een beetje werk aan.

DjFrankie (moderator)
Sir Spamalot schreef:
Voor de creatievelingen... https://i.scdn.co/image/ab67616d0000b27342f5ba45e767d2c157ce2ec4. Er is een beetje werk aan.

Gaan we proberen

Gast
geplaatst: vandaag om 16:22 uur

geplaatst: vandaag om 16:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.