MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Wil iemand zich hier eens aan wagen?

Hitcrusher (1986, Vinyl) | Discogs

Qua hoes misschien wel een probleempje

Zou iemand dit album willen toevoegen?

Tallah - Matriphagy

Alvast bedankt!

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand dit album willen toevoegen?

Tallah - Matriphagy

Alvast bedankt!

Deze staat te wachten op goedkeuring.

tnf
Moonback Stage - Waxy had ik best willen toevoegen. Hij is echter nogal obscuur, en niet op Discogs te vinden.

Waxy by Moonback Stage on Spotify - open.spotify.com

Wie hier iets van weet te maken, mag het proberen.

tnf schreef:
Moonback Stage - Waxy had ik best willen toevoegen. Hij is echter nogal obscuur, en niet op Discogs te vinden.

Deze EP staat ook op Amazon en Apple streaming, ik heb em in de wachtrij gezet.

Edit: met dank aan de razendsnelle B.Robertson staat ie er al op!

DjFrankie (moderator)
vigil schreef:
Wil iemand zich hier eens aan wagen?

Hitcrusher (1986, Vinyl) | Discogs

Qua hoes misschien wel een probleempje

Hitcrusher (1986)

Eerste keer dat ik zoiets probeer, ben hier nog niet zo lang dus hoop dat ik het goed doe.
Is het mogelijk om deze cd toe te voegen? De band heet Red Sea, de cd is Blood.
Ik zie de meeste mensen links via Discog plaatsen, dus ik volg dat maar.

Red Sea - Blood

Nb: probleem kan wel zijn dat er meerdere bands met die naam opduiken. Dit gaat om een religieuze Hard Rock band, kan enigzins gezien worden als een soort van voortzetting van Badlands, de ritmesectie begon een nieuwe band. Geef ik maar mee ter verduidelijking om verwarring met ander bands te voorkomen.

MetalMike schreef:
Is het mogelijk om deze cd toe te voegen? De band heet Red Sea, de cd is Blood.

Staat in de wachtrij. Ik heb Redsea als naam aangehouden, dat lijkt toch de bedoelde bandnaam te zijn, afgaande op de hoes, maar er is niet echt duidelijkheid over merk ik ...

da dude schreef:
(quote)

Staat in de wachtrij. Ik heb Redsea als naam aangehouden, dat lijkt toch de bedoelde bandnaam te zijn, afgaande op de hoes, maar er is niet echt duidelijkheid over merk ik ...

Dank iig voor de reactie. Begrijp de reactie op de naam Redsea, maar het is echt Red Sea wat mij betreft. Het is een voortzetting idd wat ik aangaf van Badlands, maar ook van Die Happy. Misschien nog wel meer. En bij de Wiki en alle verwijzingen daar van die band wordt er ook gesproken van Red Sea. Aan de zijkant van de cd staat idd ook Redsea, aan de binnenkant van de credits echter weer Red Sea. Als ook bij Greg Chaisson, de belangrijkste man rondom de band. Het is een verwarring alom wat dat aangaat. Ben allang blij dat er naar gekeken wordt.

Red Sea | Discography | Discogs zo staat het ook op Facebook. Variatie is Redsea. Discogs heeft dat album zowel onder Red Sea als Redsea staan. Verder ook een compilatie-split waar ze als Red Sea geboekt staan.

MetalMike: B.Robertson heeft de toevoeging goedgekeurd, als "Red Sea". En dat is prima wat mij betreft

Klinkt helemaal niet verkeerd trouwens, binnenkort eens helemaal luisteren

DjFrankie (moderator)
vigil schreef:
Een (10") EP van onze helaas overleden vriend Colin Vearncombe vooral bekend onder de naam Black

Ingediend

da dude schreef:
MetalMike: B.Robertson heeft de toevoeging goedgekeurd, als "Red Sea". En dat is prima wat mij betreft

Klinkt helemaal niet verkeerd trouwens, binnenkort eens helemaal luisteren

Top, geweldig dankjewel! Zeker, een heerlijke cd, bijna elk nummer is gewoon raak! Ik zou zeggen geniet ervan !

Wil iemand deze toevoegen?

Wanted Funk (2017, Vinyl) | Discogs

Staat nog uitgebreidere versie van op Spotify, maar dan weer niet op Discogs...?

Wanted Funk: From Diggers To Music Lovers by Various Artists on Spotify - open.spotify.com

Mssr Renard
Vier southern rockplaatjes, wie wil?

Holman Autry Band | Discography | Discogs

Maartenn (crew)
Ze staan er allen op.

Kan iemand svp Syris - Unseen Forces aanmaken, of überhaupt de bandpagina?
Thank you!

MetalMike: Syris - Unseen Forces (1998)

Dat debuut wil ik later nog wel eens toevoegen

Top, dankjewel !

De discografie van James Reyne mag ook wel een update krijgen. Er is een nieuw album uit. Ik waag me niet meer aan het toevoegen van albums.
Anyone?
James Reyne - Toon Town Lullaby (2020, CD) | Discogs

Alvast dank voor het plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:17 uur

geplaatst: vandaag om 16:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.