De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2021, 14:13 uur
Kan iemand Godzilla Vs. Kong van Tom Holkenborg toevoegen? Dank alvast!
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 1 april 2021, 08:38 uur
thomzi50 schreef:
Staat in de wachtrij!
Edit: En nu staat hij erop! Tom Holkenborg - Godzilla vs. Kong (2021)
0
geplaatst: 2 april 2021, 11:29 uur
Kunnen jullie Paul Stanley's Soul Station - 'Now and Then' toevoegen? Alvast bedankt
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 april 2021, 13:02 uur
smoozycat, hij staat er al op: Paul Stanley's Soul Station - Now and Then (2021).
0
geplaatst: 3 april 2021, 12:14 uur
Take Caution On The Beach | Sharkula x Mukqs | Hausu Mountain Records - hausumountain.bandcamp.com
iemand zin om dit hip-hopplaatje toe te voegen?
iemand zin om dit hip-hopplaatje toe te voegen?
0
geplaatst: 3 april 2021, 13:18 uur
Een verzoekje tot plaatsing 
Toontje Lager - Jongere Jaren discogs
bol.com | De Jonge Jaren Van Toontje Lager, Toontje Lager | CD (album) | Muziek

1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 3 april 2021, 21:41 uur
vigil schreef:

In de wachtrij

0
geplaatst: 5 april 2021, 23:40 uur
Het lukt mij niet om hoezen handmatig toe te voegen. Elke keer als ik een album toevoeg, met "Kies bestand" een cover upload en vervolgens op "Versturen" druk, wordt de pagina herladen, zonder dat er een bestand is geselecteerd. Ik heb geprobeerd met verschillende browsers en laatst zelfs met een andere computer, met een ander besturingssysteem (Windows ipv iOS). Eén keer had ik een bestand geüpload dat te groot was (qua MB's), toen kreeg ik daar keurig melding van. Toen ik het bestand had verkleind, had ik weer het probleem dat na "Versturen" ik weer terug bij af was. Bijzonder vreemd allemaal.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 6 april 2021, 09:48 uur
psychonaatje schreef:
Het lukt mij niet om hoezen handmatig toe te voegen. Elke keer als ik een album toevoeg, met "Kies bestand" een cover upload en vervolgens op "Versturen" druk, wordt de pagina herladen, zonder dat er een bestand is geselecteerd. Ik heb geprobeerd met verschillende browsers en laatst zelfs met een andere computer, met een ander besturingssysteem (Windows ipv iOS). Eén keer had ik een bestand geüpload dat te groot was (qua MB's), toen kreeg ik daar keurig melding van. Toen ik het bestand had verkleind, had ik weer het probleem dat na "Versturen" ik weer terug bij af was. Bijzonder vreemd allemaal.
Een soortgelijke rits aan opmerkingen is in Het grote feedback/opmerkingentopic ook geplaatst, een week of zo geleden. Je kunt vanaf
Het grote feedback / opmerkingen topic #2
en verder lezen, dat anderen er ook last van hebben. Ik zelf heb er ook soms last van!
Ik weet niet goed waar het precies aan ligt, maar andere problemen lijken met de fusie van MovieMeter met TvMeter verband te houden. Misschien dit dan ook?
Meestal werkt het verkleinen van hoezen naar 800x800 px, dan heeft het ook weinig gevolgen voor de kwaliteit van de hoes. En je kunt misschien als het album eenmaal geaccepteerd is met minder problemen de hoes verruilen voor de grotere variant!
0
geplaatst: 6 april 2021, 20:55 uur
WhoAmI schreef:
Een soortgelijke rits aan opmerkingen is in Het grote feedback/opmerkingentopic ook geplaatst, een week of zo geleden. Je kunt vanaf
en verder lezen, dat anderen er ook last van hebben. Ik zelf heb er ook soms last van!
Ik weet niet goed waar het precies aan ligt, maar andere problemen lijken met de fusie van MovieMeter met TvMeter verband te houden. Misschien dit dan ook?
Meestal werkt het verkleinen van hoezen naar 800x800 px, dan heeft het ook weinig gevolgen voor de kwaliteit van de hoes. En je kunt misschien als het album eenmaal geaccepteerd is met minder problemen de hoes verruilen voor de grotere variant!
Dank je wel, WhoAmI. Wel bijzonder irritant. Dit zorgt er niet bepaald voor dat ik sta te juichen om albums toe te voegen.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 6 april 2021, 21:05 uur
psychonaatje schreef:
Dank je wel, WhoAmI. Wel bijzonder irritant. Dit zorgt er niet bepaald voor dat ik sta te juichen om albums toe te voegen.
(quote)
Graag gedaan, psychonaatje!
De schrale troost, in het kader van "gedeelde smart is halve smart", is dat ik en vele anderen die geïrriteerdheid met je delen!
Maar het belet inderdaad de toevoegvreugde, zeker met het handmatig moeten verkleinen van mooie Bandcamp-hoezen en dergelijke...
0
geplaatst: 6 april 2021, 21:32 uur
WhoAmI schreef:
Mume verkleint een hoes toch altijd tot 800x800 ? Waarom zou je later een grotere toevoegen, als die toch wordt verkleind.Meestal werkt het verkleinen van hoezen naar 800x800 px, dan heeft het ook weinig gevolgen voor de kwaliteit van de hoes. En je kunt misschien als het album eenmaal geaccepteerd is met minder problemen de hoes verruilen voor de grotere variant!
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 6 april 2021, 21:49 uur
Njal schreef:
(quote)
Mume verkleint een hoes toch altijd tot 800x800 ? Waarom zou je later een grotere toevoegen, als die toch wordt verkleind. Dit is iets wat besproken is geweest op het MovieMeter-forum, en ik nam dat hier over. Hier is dat inderdaad niet/minder van toepassing. Op MovieMeter is het afhankelijk van de verhoudingen, hoe de posters verkleind worden. En ik weet niet of het toen daar lukte, probleemloos de posters te verkleinen tot 800 x 800. Hier is dat dus eigenlijk helemaal geen probleem, sorry voor de verwarring!
(Ik kan me overigens wel wat voorstellen bij een mogelijk verlies aan resolutie/scherpte van een hoes groter dan 800x800 die automatisch wordt verkleind tot 800x800 op deze site ten opzichte van een hoes die eerder al tot 800x800 verkleind is moeten worden.
Er kan volgens mij wat verlies hierin optreden bij .jpg-bestanden, wat minder een probleem is bij .png-bestanden. Maar ik kan het ook hier mis hebben.)
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 11:49 uur
vigil schreef:

En nu staat-ie er ook op!

Toontje Lager - De Jonge Jaren Van (2008)
0
geplaatst: 7 april 2021, 16:03 uur
Iemand die deze verzamelaar wil toevoegen?
Dan schrijf ik er een stukje bij.
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
Uptight Tonight: Ultimate 60's Garage Collection - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
Uptight Tonight: Ultimate 60's Garage Collection - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 17:59 uur
heartofsoul schreef:
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
In de wachtrij!

Edit: en hij staat erop! Uptight Tonight (2005)
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 18:27 uur
Sinds kort slaag ik er via Discogs niet meer in om een tracklist te kopiëren zonder de credits-info (ook niet wanneer je deze verbergt), iets wat vroeger wel probleemloos ging.
Is dit daadwerkelijk aangepast of doe ik iets verkeerd?
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 18:34 uur
CHIEP schreef:
Sinds kort slaag ik er via Discogs niet meer in om een tracklist te kopiëren zonder de credits-info (ook niet wanneer je deze verbergt), iets wat vroeger wel probleemloos ging.
Ik heb in ieder geval hetzelfde probleem, mocht dat je helpen.
En eerder had ik dat probleem ook nooit!
0
geplaatst: 7 april 2021, 18:54 uur
Goede vrienden, ik heb nog een keer hulp nodig met volgende plaat:
Death Trippin' At Sunrise: Rarities, B-Sides & Flexi-Discs 1986-1990 | Discogs
Welke held helpt mij uit de nood?
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 7 april 2021, 20:18 uur
Supersid schreef:
Staat in de wachtrij!

Edit: en hij staat erop!
The Flaming Lips - Death Trippin' at Sunrise (2018)
0
geplaatst: 8 april 2021, 18:35 uur
Kan iemand vinden uit welk land deze artiest komt, zijn naam klinkt Brits maar zijn albums staan onder Duitsland en de VS. Ik kan er niks over vinden op het net.
Dominic Woosey
Edit: toch wat gevonden, hier zegt iemand Scotsman, zal wel kloppen denk ik.
Straylight by Dominic Woosey (Album, Progressive Electronic): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Dominic Woosey
Edit: toch wat gevonden, hier zegt iemand Scotsman, zal wel kloppen denk ik.
Straylight by Dominic Woosey (Album, Progressive Electronic): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 9 april 2021, 13:05 uur
Nóg een verzoekje: wie wil deze compilatie van The Majority toevoegen? Britse beatgroep die een hele reeks singles opnam voor Decca, waarvan er geen enkele, spijtig genoeg, een hit werd.
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
The Decca Years 1965-68 - The Majority | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Bij voorbaat mijn dank.

Spinner - discogs.com
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 9 april 2021, 13:19 uur
heartofsoul schreef:
Nóg een verzoekje: wie wil deze compilatie van The Majority toevoegen? Britse beatgroep die een hele reeks singles opnam voor Decca, waarvan er geen enkele, spijtig genoeg, een hit werd.
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
Bij voorbaat mijn dank.

Spinner - discogs.com
In de wachtrij!

0
geplaatst: 11 april 2021, 16:08 uur
Zou iemand het album Bell Ringer uit 1965 van Lightnin' Slim op MuMe kunnen zetten? Het is samen met Rooster Blues (wel op MuMe) op één CD verschenen. Alvast bedankt!
0
geplaatst: 11 april 2021, 18:59 uur
Zou iemand deze kunnen toevoegen?
Sugar Wounds - Calico Dreams
Alvast bedankt!
Sugar Wounds - Calico Dreams
Alvast bedankt!
1
geplaatst: 11 april 2021, 20:48 uur
Staat in de wacht, Don Cappuccino, dus hopelijk binnenkort op de site. 

* denotes required fields.