MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Hoe is de ervaring van de community op voetbalzone.nl? Of kelderklasse? Is er hoop?

Ponty Mython
Ik zie een hoop overeenkomsten tussen de nieuwe MovieMeter layout en die van GPfans.nl. Die heeft ook zo'n grote infobalk onderin, staat vol met 'nieuws' en reclame, en is op bijna dezelfde manier ingericht.

Daarbij vind ik het erg zonde dat de links naar de andere Metersites niet wat prominenter in beeld staan en helemaal weggemoffeld zijn onderaan het scherm. Maar dat was bij de oude layout ook al zo...

Ponty Mython
Rudi S schreef:
Tja de laatste pak 'm beet 3 dagen is het wel echt slecht, je verwacht dat de gebruikers hier wat bijgepraat gaan worden, maar Dion.ollie komt er natuurlijk ook niet door

Die is er (net zoals de techneuten) nooit in het weekend, heb ik gemerkt. Maar ja, hij is natuurlijk ook alleen maar een doorgeefluik en moet het echt van ons tech team komen.

Heb je er nog wel een beetje zin in, CHIEP?

TvMeter is niet meer, derhalve wordt ik doorgestuurd naar MoMe, waar ik met mijn gebruikersnaam en wachtwoord (van TvM) 'niet herkend' wordt. Is daar nog iets mee aan te vangen? dion.ollie, misschien?

ZAP! Tvmeter is toch al een tijdje in Moviemeter opgenomen, je kunt de Tvmeter dingen daar gewoon doen is mijn ervaring.

ZAP! schreef:
TvMeter is niet meer, derhalve wordt ik doorgestuurd naar MoMe, waar ik met mijn gebruikersnaam en wachtwoord (van TvM) 'niet herkend' wordt. Is daar nog iets mee aan te vangen? dion.ollie, misschien?

Had ik ook. Probeer eens in te loggen met _mm achter je username?

Of anders maar een password reset via de mail.

ZAP! schreef:

Ik zal even voor je kijken wat ik op TvM/MoMe kan vinden wat betreft je account. Zodra ik meer weet stuur ik je een PM!

ZAP! schreef:

Dit zijn, net als vrijwel alle aangegeven bovenstaande problemen, dingen die ik zal moeten navragen. Het probleem met de errors lijkt zich ook regelmatig op Moviemeter voor te doen, maar hier loopt het wel echt de spuigaten uit. Ik het doorspelen.

Hoe zijn de serverproblemen de afgelopen drie dagen? Zijn deze nog altijd zo heftig, of minder geworden? Er hebben dit weekend zware scripts gedraaid, die de boel in de war hebben gegooid. Dat zou nu beter moeten zijn.

dion.ollie schreef:
Hoe zijn de serverproblemen de afgelopen drie dagen? Zijn deze nog altijd zo heftig, of minder geworden? Er hebben dit weekend zware scripts gedraaid, die de boel in de war hebben gegooid. Dat zou nu beter moeten zijn.

Hier geen downtime + foutmeldingen meer de afgelopen dagen.

Heb ze nog wel af en toe, maar minder dan afgelopen weekend.

CHIEP (crew)
Ik ben gisteren enkel deze nog eens tegengekomen:

Om goed half zeven vanochtend was er nog een error. Verder is de site 's ochtends vanaf 4 uur 10 tot circa 10 voor 5 niet bereikbaar.

Maar ik kan momenteel geen albums goedkeuren. Als ik dat wil krijg ik het volgende bericht:

Album Object ( [artists_id] => [artist] => Goh Lee Kwang [artistobject] => [artist_roman] => [poster_height] => [type] => normal [label_id] => [label] => Eigen Beheer [label_roman] => [tracks] => Array ( [0] => Array ( [id] => 11846480 [guests] enz enz, dat gaat nog een tijdje door zo.

Ik denk dat Goh Lee aan zijn max zit

B.Robertson schreef:
Maar ik kan momenteel geen albums goedkeuren. Als ik dat wil krijg ik het volgende bericht:

Album Object ( [artists_id] => [artist] => Goh Lee Kwang [artistobject] => [artist_roman] => [poster_height] => [type] => normal [label_id] => [label] => Eigen Beheer [label_roman] => [tracks] => Array ( [0] => Array ( [id] => 11846480 [guests] enz enz, dat gaat nog een tijdje door zo.
Op MovieMeter zitten ze ook al een paar dagen met een bug dat er geen toevoegingen meer behandeld kunnen worden, waarschijnlijk hebben ze met het ene te willen repareren iets anders kapot gemaakt.

Joshua68 schreef:
Ik denk dat Goh Lee aan zijn max zit

Lees je mee, Jazper?

GrafGantz schreef:
(quote)

Lees je mee, Jazper?

Oh jee, dan wordt het toch tijd voor GohLeeKwangmeter.nl.

Euvel lijkt eerst weer opgelost, Goh Lee is er doorgekomen.

ZAP! schreef:

Als het goed is moet je account weer werken, ik heb je een PM gestuurd met de details om weer in te loggen.

CHIEP (crew)
Sinds gisteren aanvaardt de site hier bij het toevoegen geen (letterlijk) grote hoezen meer; zo vreemd?
Ik moet nu altijd een willekeurige kleine afbeelding gebruiken en deze dan aanpassen nadat de release op de site staat .

Hier ook last van, alleen de hoezen van i-tunes (3000x3000) pakt hij soms niet meer. Ook geen melding wordt aangegeven. Gebruik trouwens nooit of zelden de importeerknop voor hoezen. Of i-tunes heeft zijn hoezen beter beveiligd of de site hier heeft een bug. Bandcamphoezen (1200x1200) heb ik geen problemen mee.

zaaf
de 524 is weer veel aanwezig, vandaag. zware processen zeker?

zaaf schreef:
de 524 is weer veel aanwezig, vandaag. zware processen zeker?

Misschien toch het nieuws beter volgen: het proces van Taghi vergt nogal wat resources

Aan de andere kant: misschien is het onderhoud aan MuMe wel een taakstraf

Uhm, hier is vast al iets eerder over gezegd, maar.... waarom opent het forum om de haverklap een nieuwe tab, ook al is het maar wanneer je een topic in wilt zien?

Sinds de invoering van zomertijd ligt de site in de ochtend nu ook van 6:10 tot 7:05 (zowel gisteren als vandaag) eruit, 524 error.

Ook om 4:10 - 4:40 is de site niet te bereiken en dat is al sinds de overname zo. dion.ollie

Nu weer beschikbaar.

Ponty Mython
voskat schreef:
Uhm, hier is vast al iets eerder over gezegd, maar.... waarom opent het forum om de haverklap een nieuwe tab, ook al is het maar wanneer je een topic in wilt zien?

Dat is een instelling die je kunt uitzetten in je browser. Ik heb nergens last van.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Dat is een instelling die je kunt uitzetten in je browser. Ik heb nergens last van.

Nee, nieuwe links in nieuwe tabjes openen is iets wat sws nooit aanstaat op mijn browsers.
Dit gebeurt alleen hier. Raar..

Ponty Mython
musicfriek schreef:
Sinds de invoering van zomertijd ligt de site in de ochtend nu ook van 6:10 tot 7:05 (zowel gisteren als vandaag) eruit, 524 error.

Ook om 4:10 - 4:40 is de site niet te bereiken en dat is al sinds de overname zo. dion.ollie

Zou er om 4:10 geen backup worden gedraaid?

Overigens ligt de site er ook wel eens eerder uit dan die tijd, en langer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:30 uur

geplaatst: vandaag om 21:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.