MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
WhoAmI (crew)
spinout schreef:
Zou iemand het album Bell Ringer uit 1965 van Lightnin' Slim op MuMe kunnen zetten? Het is samen met Rooster Blues (wel op MuMe) op één CD verschenen. Alvast bedankt!

In de wachtrij!

Edit: En hij staat erop: Lightnin' Slim - Bell Ringer (1965)

Zou iemand deze willen toevoegen of eventueel de hoes willen verfraaien?

The very best of Lou Rawls

Alvast bedankt!

WhoAmI (crew)
heartofsoul schreef:
Nóg een verzoekje: wie wil deze compilatie van The Majority toevoegen? Britse beatgroep die een hele reeks singles opnam voor Decca, waarvan er geen enkele, spijtig genoeg, een hit werd.
Bij voorbaat mijn dank.

Spinner - discogs.com

The Decca Years 1965-68 - The Majority | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Staat er nu op!
The Majority - The Decca Years 1965-68 (2009)

WhoAmI (crew)
jeroentjuhh schreef:

Alvast bedankt!

Staat in de wachtrij!

Geweldig! Dank je wel.

WhoAmI (crew)
jeroentjuhh schreef:

Alvast bedankt!

En hij staat erop!
Lou Rawls - The Very Best Of (1983)

Top, dank je wel !

Als iemand deze:
Mapleoak - Mapleoak | Releases, Reviews, Credits | Discogs

wil toevoegen, dan schrijf ik er later wel een stukkie bij. En, voor fans van The Kinks leg ik uit wat deze Britse groep met de Canadezen van Mapleoak te maken heeft.

WhoAmI (crew)
nlkink schreef:
Als iemand deze:

wil toevoegen, dan schrijf ik er later wel een stukkie bij. En, voor fans van The Kinks leg ik uit wat deze Britse groep met de Canadezen van Mapleoak te maken heeft.

Ik doe het graag zodra ik weer ruimte in de wachtrij heb, het ziet er leuk uit!
En ik zie al Pete Quaife in de ledenlijst staan, maar ik ben benieuwd naar wat het precieze verhaal is

Edit: hij staat nu in de wachtrij!

Verzoekje:

Light Of Day - Dimensions

Alvast bedankt!

WhoAmI (crew)
luigifort schreef:
Verzoekje:

Light Of Day - Dimensions

Alvast bedankt!

In de wachtrij!

Beetje een slag in de lucht, maar toch:

Ik probeer deze toe te voegen, maar krijg zelf helaas geen hoesafbeelding gevonden die de ballotage doorstaat.

Is er toevallig iemand die dit album in bezit heeft of wat handiger is met het vinden van dit soort dingen? De credit voor de toevoeging interesseert me verder niet.

Sandokan-veld schreef:
Is er toevallig iemand die dit album in bezit heeft of wat handiger is met het vinden van dit soort dingen? De credit voor de toevoeging interesseert me verder niet.

Is dit iets? Voeg hem voor je toe En je krijgt gewoon de credits
https://postimg.cc/D42RcxVr

En hij staat al op de site zie ik.
Wat een connecties, musicfriek! Heel erg bedankt voor de moeite!

Mijn inzending Opel Kadeath - 'Most Destructive Creature' is vanwege een te beroerde cover afgekeurd. Heeft iemand nog een betere cover dan die op Discogs? Je kan ook even wachten, dan kan je 'm zelf insturen...

Kan ik ergens de regels i.v.m. songtitels in andere alfabetten terugvinden? Ik erger me dood aan slechte transliteraties uit het Cyrillisch.

WhoAmI (crew)
nlkink schreef:
Als iemand deze:

Hij staat er nu dan ook op!:
Mapleoak - Mapleoak (1971)

Ik kijk uit naar je stukje erbij!

Dat stukje kun je nu gaan lezen, WhoAmI!

En heel erg bedankt voor het toevoegen natuurlijk!

WhoAmI (crew)
Graag gedaan hoor!

Ik ben vandaag enorm veel jazzalbums tegen gekomen waar het jaartal wat erachter staat het jaar van opname is en niet het jaar van uitgave. Het waren er zoveel dat ik toch maar even ging checken of er iets in de wiki stond. Nu kon ik in de wiki helemaal niks vinden over jaartallen.

Dus twee vragen: zonder uitzondering geldt toch gewoon het jaar van uitgave? En zo ja, zou iemand dat dan willen toevoegen aan de wiki?

WhoAmI (crew)
Teunnis schreef:
Ik ben vandaag enorm veel jazzalbums tegen gekomen waar het jaartal wat erachter staat het jaar van opname is en niet het jaar van uitgave. Het waren er zoveel dat ik toch maar even ging checken of er iets in de wiki stond. Nu kon ik in de wiki helemaal niks vinden over jaartallen.

Dus twee vragen: zonder uitzondering geldt toch gewoon het jaar van uitgave? En zo ja, zou iemand dat dan willen toevoegen aan de wiki?

Je hebt helemaal gelijk, Teunnis! Maar het staat ook op de Wiki. Zie
Jaar van uitgave - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

"Een extra opmerking dient te worden gemaakt aangaande de jazz-albums. Ook hier wordt het jaar van uitgave gehanteerd (en niet het opnamejaar, zoals bij sommige andere (op jazz gerichte) muzieksites gebruikelijk is)."

Dan ga ik de komende dagen even flink wat correcties indienen.

Bij artiest yes/and heb ik aangegeven dat het om Joel Ford en Meg Duffy gaat. Meg Duffy is de echte naam van Hand Habits. Echter wordt deze niet gepakt, kan iemand mij uitleggen wat hier fout gaat?

CHIEP (crew)
Dat lukt niet omdat Meg Duffy geen eigen profielpagina heeft; de vermelding van een echte naam op een profielpagina levert geen aparte vermelding op in het systeem.

Kan iemand Savoy brown City Night 2019 toevoegen. Fantastisch album

WhoAmI (crew)
Brutus schreef:
Kan iemand Savoy brown City Night 2019 toevoegen. Fantastisch album

In de wachtrij!

Iemand die tijd en zin heeft om The Land of Sensations & Delights (subtitel: The Psychedelic Pop Sounds of White Whale Records 195-100) toe te voegen? Uitstekende pop, psychedelische rock en garage rock.

Land of Sensations & Delights: Psych Pop Sounds of White Whale Records (1965-1970) - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Attention Required! | Cloudflare - discogs.com

Bij voorbaat mijn dank!

heartofsoul schreef:
Iemand die tijd en zin heeft om The Land of Sensations & Delights (subtitel: The Psychedelic Pop Sounds of White Whale Records 195-100) toe te voegen? Uitstekende pop, psychedelische rock en garage rock.

Land of Sensations & Delights: Psych Pop Sounds of White Whale Records (1965-1970) - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Attention Required! | Cloudflare - discogs.com

Bij voorbaat mijn dank!

The Land of Sensations & Delights (2020)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.