De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 12 april 2021, 08:48 uur
spinout schreef:
Zou iemand het album Bell Ringer uit 1965 van Lightnin' Slim op MuMe kunnen zetten? Het is samen met Rooster Blues (wel op MuMe) op één CD verschenen. Alvast bedankt!
Zou iemand het album Bell Ringer uit 1965 van Lightnin' Slim op MuMe kunnen zetten? Het is samen met Rooster Blues (wel op MuMe) op één CD verschenen. Alvast bedankt!
In de wachtrij!

Edit: En hij staat erop: Lightnin' Slim - Bell Ringer (1965)
0
geplaatst: 12 april 2021, 15:53 uur
Zou iemand deze willen toevoegen of eventueel de hoes willen verfraaien?
The very best of Lou Rawls
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 13 april 2021, 08:53 uur
heartofsoul schreef:
Nóg een verzoekje: wie wil deze compilatie van The Majority toevoegen? Britse beatgroep die een hele reeks singles opnam voor Decca, waarvan er geen enkele, spijtig genoeg, een hit werd.
Bij voorbaat mijn dank.
Spinner - discogs.com
The Decca Years 1965-68 - The Majority | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Nóg een verzoekje: wie wil deze compilatie van The Majority toevoegen? Britse beatgroep die een hele reeks singles opnam voor Decca, waarvan er geen enkele, spijtig genoeg, een hit werd.
Bij voorbaat mijn dank.

Spinner - discogs.com
The Decca Years 1965-68 - The Majority | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Staat er nu op!

The Majority - The Decca Years 1965-68 (2009)
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 13 april 2021, 10:05 uur
jeroentjuhh schreef:
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Staat in de wachtrij!

0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 13 april 2021, 23:18 uur
jeroentjuhh schreef:
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
En hij staat erop!

Lou Rawls - The Very Best Of (1983)
1
geplaatst: 14 april 2021, 06:16 uur
1
geplaatst: 14 april 2021, 13:14 uur
Als iemand deze:
Mapleoak - Mapleoak | Releases, Reviews, Credits | Discogs
wil toevoegen, dan schrijf ik er later wel een stukkie bij. En, voor fans van The Kinks leg ik uit wat deze Britse groep met de Canadezen van Mapleoak te maken heeft.
wil toevoegen, dan schrijf ik er later wel een stukkie bij. En, voor fans van The Kinks leg ik uit wat deze Britse groep met de Canadezen van Mapleoak te maken heeft.
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 14 april 2021, 18:45 uur
nlkink schreef:
Als iemand deze:
Als iemand deze:
Ik doe het graag zodra ik weer ruimte in de wachtrij heb, het ziet er leuk uit!
En ik zie al Pete Quaife in de ledenlijst staan, maar ik ben benieuwd naar wat het precieze verhaal is

Edit: hij staat nu in de wachtrij!

0
geplaatst: 17 april 2021, 02:10 uur
0
geplaatst: 18 april 2021, 13:35 uur
Beetje een slag in de lucht, maar toch:
Ik probeer deze toe te voegen, maar krijg zelf helaas geen hoesafbeelding gevonden die de ballotage doorstaat.
Is er toevallig iemand die dit album in bezit heeft of wat handiger is met het vinden van dit soort dingen? De credit voor de toevoeging interesseert me verder niet.
Ik probeer deze toe te voegen, maar krijg zelf helaas geen hoesafbeelding gevonden die de ballotage doorstaat.
Is er toevallig iemand die dit album in bezit heeft of wat handiger is met het vinden van dit soort dingen? De credit voor de toevoeging interesseert me verder niet.
1
geplaatst: 18 april 2021, 13:58 uur
Sandokan-veld schreef:
Is dit iets? Voeg hem voor je toe
En je krijgt gewoon de credits 
https://postimg.cc/D42RcxVr
1
geplaatst: 18 april 2021, 21:30 uur
0
geplaatst: 19 april 2021, 16:14 uur
Mijn inzending Opel Kadeath - 'Most Destructive Creature' is vanwege een te beroerde cover afgekeurd. Heeft iemand nog een betere cover dan die op Discogs? Je kan ook even wachten, dan kan je 'm zelf insturen...
0
geplaatst: 19 april 2021, 16:33 uur
Kan ik ergens de regels i.v.m. songtitels in andere alfabetten terugvinden? Ik erger me dood aan slechte transliteraties uit het Cyrillisch.
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 19 april 2021, 17:24 uur
nlkink schreef:
Als iemand deze:
Als iemand deze:
Hij staat er nu dan ook op!:
Mapleoak - Mapleoak (1971)
Ik kijk uit naar je stukje erbij!

1
geplaatst: 19 april 2021, 19:17 uur
0
geplaatst: 24 april 2021, 20:55 uur
Ik ben vandaag enorm veel jazzalbums tegen gekomen waar het jaartal wat erachter staat het jaar van opname is en niet het jaar van uitgave. Het waren er zoveel dat ik toch maar even ging checken of er iets in de wiki stond. Nu kon ik in de wiki helemaal niks vinden over jaartallen.
Dus twee vragen: zonder uitzondering geldt toch gewoon het jaar van uitgave? En zo ja, zou iemand dat dan willen toevoegen aan de wiki?
Dus twee vragen: zonder uitzondering geldt toch gewoon het jaar van uitgave? En zo ja, zou iemand dat dan willen toevoegen aan de wiki?
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 24 april 2021, 21:45 uur
Teunnis schreef:
Ik ben vandaag enorm veel jazzalbums tegen gekomen waar het jaartal wat erachter staat het jaar van opname is en niet het jaar van uitgave. Het waren er zoveel dat ik toch maar even ging checken of er iets in de wiki stond. Nu kon ik in de wiki helemaal niks vinden over jaartallen.
Je hebt helemaal gelijk, Teunnis! Maar het staat ook op de Wiki. Zie
Jaar van uitgave - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
"Een extra opmerking dient te worden gemaakt aangaande de jazz-albums. Ook hier wordt het jaar van uitgave gehanteerd (en niet het opnamejaar, zoals bij sommige andere (op jazz gerichte) muzieksites gebruikelijk is)."
1
geplaatst: 24 april 2021, 21:46 uur

Dan ga ik de komende dagen even flink wat correcties indienen.
0
geplaatst: 26 april 2021, 21:59 uur
Bij artiest yes/and heb ik aangegeven dat het om Joel Ford en Meg Duffy gaat. Meg Duffy is de echte naam van Hand Habits. Echter wordt deze niet gepakt, kan iemand mij uitleggen wat hier fout gaat?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 april 2021, 22:25 uur
Dat lukt niet omdat Meg Duffy geen eigen profielpagina heeft; de vermelding van een echte naam op een profielpagina levert geen aparte vermelding op in het systeem.
0
geplaatst: 27 april 2021, 09:53 uur
Kan iemand Savoy brown City Night 2019 toevoegen. Fantastisch album
0
geplaatst: 27 april 2021, 15:27 uur
Iemand die tijd en zin heeft om The Land of Sensations & Delights (subtitel: The Psychedelic Pop Sounds of White Whale Records 195-100) toe te voegen? Uitstekende pop, psychedelische rock en garage rock.
Land of Sensations & Delights: Psych Pop Sounds of White Whale Records (1965-1970) - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Attention Required! | Cloudflare - discogs.com
Bij voorbaat mijn dank!

Land of Sensations & Delights: Psych Pop Sounds of White Whale Records (1965-1970) - Various Artists | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Bij voorbaat mijn dank!

0
geplaatst: 28 april 2021, 00:07 uur
heartofsoul schreef:
Iemand die tijd en zin heeft om The Land of Sensations & Delights (subtitel: The Psychedelic Pop Sounds of White Whale Records 195-100) toe te voegen? Uitstekende pop, psychedelische rock en garage rock.
Bij voorbaat mijn dank!
Bij voorbaat mijn dank!
The Land of Sensations & Delights (2020)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 april 2021, 09:52 uur
Grandmaster Flash & The Furious Five - White Lines (Don't Don't Do It) (1983)
Dit klopt niet artiest, feat etc
Just a moment... - discogs.com
Dit klopt niet artiest, feat etc
Just a moment... - discogs.com
* denotes required fields.