menu

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik weet ook vrij zeker dat je voorheen artiestennamen kon vinden die geen aparte pagina hadden maar wel lid van een band waren. Ik denk dat deze bug dezelfde is als de algemene bug in het zoeken naar artiestennamen (waardoor "Laura Bettinson" niet verscheen in het zoekveld bij de correctie).

Triest dat die bug nog steeds niet gefixt is, maar weinig verrassend.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Daar ben ik zelfs zeker van, Joe.

avatar van trebremmit
CHIEP schreef:
Net even gestest door de zanger van Arsenal (diegene zonder eigen werk op de site) te koppelen aan een nummer dat hij onder een alias heeft ingezongen (fictief voorbeeld) en dat is gelukt.

Het is dus echt een bug die niet altijd toeslaat.


Nu staat ie met een niet bestaande alias op de site.

Maar je hebt gelijk, moet dus wel werken. Ik denk dat ik in de war was met een echte naam op een artiestenpagina die je niet kunt vinden met zoeken en ook niet kunt koppelen.

avatar van nlkink
Is er iemand genegen om deze release te plaatsen?

Just a moment... - discogs.com

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
nlkink schreef:
Is er iemand genegen om deze release te plaatsen?

Just a moment... - discogs.com

In de wachtrij!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
nlkink schreef:
Is er iemand genegen om deze release te plaatsen?

Just a moment... - discogs.com

En hier is-ie dan!
Cuby + Blizzards - Live at Bellevue Assen (2021)

avatar van nlkink
Dank, WhoAmI. Ik ga er binnenkort iets bij schrijven.
Goed nieuws voor liefhebbers van C+B!

avatar van heartofsoul
Ik wilde een berichtje droppen bij dit album, maar ontdekte dat het nog niet op MusicMeter staat.

Just a moment... - discogs.com

Into the Afterlife - The Zombies | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Maar misschien heeft iemand tijd en zin om het toe te voegen? Dan schrijf ik een berichtje.

Bij voorbaat mijn dank.

avatar van J.J. Wever
heartofsoul schreef:
Ik wilde een berichtje droppen bij dit album, maar ontdekte dat het nog niet op MusicMeter staat.

Just a moment... - discogs.com

Into the Afterlife - The Zombies | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

Maar misschien heeft iemand tijd en zin om het toe te voegen? Dan schrijf ik een berichtje.





















Bij voorbaat mijn dank.



Toegevoegd: The Zombies - Into the Afterlife (2007)

avatar van Hacker
Is er iemand die deze wil toevoegen ?

( Ik krijg helaas geen juiste link, maar het gaat om : )

Code Tripper - Deserted Cities ( release 966095 op Discogs )

Dank alvast !

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
Hacker schreef:
Is er iemand die deze wil toevoegen ?

( Ik krijg helaas geen juiste link, maar het gaat om : )

Code Tripper - Deserted Cities ( release 966095 op Discogs )

Dank alvast !

Hij staat in de wachtrij!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
WhoAmI schreef:
(quote)

Hij staat in de wachtrij!

En hij staat erop, Hacker!:
Code Tripper - Deserted Cities (2007)

avatar van Hacker
Top, en bedankt WhoAmI !

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
Hacker schreef:
Top, en bedankt WhoAmI !

Graag gedaan!

avatar van vigil
Welke user wil in aanmerking komen voor de MuMe-er van de maand mei?
Het is wellicht een flink werkje maar als je onderstaande box van de funkjaren van Level 42. 5 albums en 5 cd's vol met b kanten, live, 12" enz enz toe wilt voegen maak je kans, grote kans, om deze award te pakken

Level 42 - Polydor Years 1980-1984 (10cd)

avatar van heartofsoul


Waarvoor mijn hartelijke dank.

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
vigil schreef:
Welke user wil in aanmerking komen voor de MuMe-er van de maand mei?
Het is wellicht een flink werkje maar als je onderstaande box van de funkjaren van Level 42. 5 albums en 5 cd's vol met b kanten, live, 12" enz enz toe wilt voegen maak je kans, grote kans, om deze award te pakken

Level 42 - Polydor Years 1980-1984 (10cd)

Oeh, ik hoop voor die titel in aanmerking te komen! Hij staat in de wacht

avatar van vigil
WhoAmI schreef:
(quote)

Oeh, ik hoop voor die titel in aanmerking te komen! Hij staat in de wacht

De nominatie heb je in ieder geval alvast te pakken

Wat een fantastische avatar foto heb je trouwens van The Who, echt geweldig!

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
vigil schreef:
(quote)

De nominatie heb je in ieder geval alvast te pakken

Wat een fantastische avatar foto heb je trouwens van The Who, echt geweldig!

Hahaha, dankjewel!
Fijn dat deze bij dezen is goedgekeurd door het Simplisties Verbond

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
vigil schreef:
Welke user wil in aanmerking komen voor de MuMe-er van de maand mei?
Het is wellicht een flink werkje maar als je onderstaande box van de funkjaren van Level 42. 5 albums en 5 cd's vol met b kanten, live, 12" enz enz toe wilt voegen maak je kans, grote kans, om deze award te pakken

Level 42 - Polydor Years 1980-1984 (10cd)

Ik ben bang dat ik mijn nominatie niet kan weten te verzilveren: de release van Level 42 lijkt helaas niet toevoegbaar, heb ik te horen gekregen... En dat lijkt ook wel te kloppen: als je naar "Notes" gaat, kun je zien dat zowat alle tracks van discs 6-10 al eerder zijn uitgebracht. En dan is de release volgens de Wiki helaas niet toevoegbaar :/

avatar van thomzi50
Zou iemand Tom Holkenborg - Army of the Dead kunnen toevoegen? Mijn dank is bij voorbaat groot.

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
Zou iemand Tom Holkenborg - Army of the Dead kunnen toevoegen? Mijn dank is bij voorbaat groot.

In de wachtrij!

avatar van luigifort
Weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar kan de hoes van David Bowie - The Man Who Sold The World veranderd worden naar deze: David Bowie - The Man Who Sold The World

Dit is de officiële UK release, waar Bowie ook vandaan komt en waar ie zelf ook goedkeuring aan gaf ipv die andere hoes van de US release waar hij het niet mee eens was.

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
luigifort schreef:
Weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar kan de hoes van David Bowie - The Man Who Sold The World veranderd worden naar deze: David Bowie - The Man Who Sold The World

Dit is de officiële UK release, waar Bowie ook vandaan komt en waar ie zelf ook goedkeuring aan gaf ipv die andere hoes van de US release waar hij het niet mee eens was.

Als je op 'hoes' zoekt in de berichten bij het album, zie je dat er al vaker daarover gegaan is. De richtlijnen zijn echter, dat de gegevens van de eerste uitgave aangehouden dienen te worden. De oorspronkelijke versie is dan de Amerikaanse versie met de huidige hoes, die een halfjaar eerder uitkwam dan dat het album in Bowies eigen UK uitkwam.
Overigens vond Bowie de oorspronkelijke artwork van zijn vriend Weller uiteindelijk wel cool:
"In 1972, he said Weller's design was "horrible" but reappraised it in 1999, saying he "actually thought the cartoon cover was really cool"." Zie The Man Who Sold the World (album) - Wikipedia - en.wikipedia.org
Dus als hij er vrede mee kon vinden, misschien de MuMe-users ook? (Sommigen hebben al hun mening over de hoes bijgesteld, onder wie ikzelf.)

avatar van vigil
WhoAmI schreef:
(quote)

Ik ben bang dat ik mijn nominatie niet kan weten te verzilveren: de release van Level 42 lijkt helaas niet toevoegbaar, heb ik te horen gekregen... En dat lijkt ook wel te kloppen: als je naar "Notes" gaat, kun je zien dat zowat alle tracks van discs 6-10 al eerder zijn uitgebracht. En dan is de release volgens de Wiki helaas niet toevoegbaar :/


5 albums + 5 cd's met bonusmateriaal waarvan het nodige nooit eerder op cd is verschenen en zeker niet in deze vorm. Bv als bonustrack op een 12". Je had denk ik net het verkeerde crewlid te pakken, sommige vinden nou ja laat ik dat maar niet zeggen. Gelukkig zal binnenkort de zoveelste best of ABBA, Status Quo, CCR en dat soort acts op de site verschijnen met precies dezelfde liedjes enkel dan met een andere hoes en iets andere volgorde. Die hebben geen enkele toegevoegde waarde en alles is al 10 x verschenen terwijl dit soort boxen heel veel te bieden heeft nog nooit een normale release heeft gehad (sommige enkel op vinyl als b kant).

Maar goed in discussie gaan heeft al helemaal geen zin, wij van WC-eend adviseren...

In ieder geval bedankt voor de medewerking, dat waardeer ik.

avatar van luigifort
Vreemd, want dat zou betekenen dat er maar 1 verzamelaar per artiest op MuMe zou kunnen komen, omdat er meer dan 75 procent dezelfde songs op al die albums staan. En toch staan er van heel veel artiesten hier tig verzamelaars op de site. Zelfs maar met 1 song verschil... de laatste Tears for Fears verzamelaar bv...die hier wel op MuMe is gekomen...

avatar van vigil
Tja...

avatar van luigifort
Ik maak nu wel weer kans op MuMe'r van de maand Mei

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
luigifort, vigil: Het gaat hierom, als je de Wiki erop naleest:

"Een verzamelbox van meerdere reguliere albums is niet toegestaan op de site.

Als de verzamelbox echter niet eerder uitgebracht materiaal bevat, wordt deze toegestaan als aan een van de volgende voorwaarden is voldaan: - Minimaal 10% van de nummers is niet eerder uitgebracht materiaal en/of een volledig onuitgegeven live album; - De verzamelbox bevat een of meer discs die uitsluitend uit niet eerder uitgebracht materiaal bestaat In beide gevallen geldt: geef bij de toevoeging duidelijk aan welke tracks nieuw zijn; "

Omdat dit een verzamelbox is van reguliere albums (namelijk discs 1-5), en zo wordt het ook verkocht, moeten op discs 6-10 dus niet eerder uitgebracht materiaal bevatten: tien procent, of minstens 1 gehele disc. Omdat dat niet geldt, mag het niet op de site.

De verzamelaars die jullie noemen, zijn geen boxen van reguliere albums. Dan geldt de regel dus weer niet, volgens de Wiki.

avatar van luigifort
Dank!

Is dat zo vigil, dat het minder dan 10 procent is in jouw geval?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.