De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 29 april 2021, 12:00 uur
Brutus schreef:
Kan iemand Savoy brown City Night 2019 toevoegen. Fantastisch album
Kan iemand Savoy brown City Night 2019 toevoegen. Fantastisch album
Staat er inmiddels op!:
Savoy Brown - City Night (2019)
0
geplaatst: 1 mei 2021, 18:46 uur
Zou iemand dit album kunnen toevoegen?
Universally Estranged - Reared Up in Spectral Predation
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 mei 2021, 19:55 uur
Don Cappuccino schreef:
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
For old times' sake: in de wachtrij!
0
geplaatst: 2 mei 2021, 21:21 uur
Zou iemand dit album kunnen toevoegen aub? Vooral erg lastig om een geschikte hoes te vinden.
Just a moment... - discogs.com
1
geplaatst: 3 mei 2021, 00:49 uur
0
geplaatst: 3 mei 2021, 14:51 uur
Iemand die zin heeft om dit album toe te voegen? Dan schrijf ik er een berichtje bij.
San Antonio Ballbuster [Charly] - Clarence "Gatemouth" Brown | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Clarence "Gatemouth" Brown was een bluesartiest die ook niet vies was van aanpalende genres, zoals jazz en country.
Vast bedankt!
San Antonio Ballbuster [Charly] - Clarence "Gatemouth" Brown | Songs, Reviews, Credits | AllMusic
Clarence "Gatemouth" Brown was een bluesartiest die ook niet vies was van aanpalende genres, zoals jazz en country.
Vast bedankt!

1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 3 mei 2021, 20:12 uur
heartofsoul schreef:
Iemand die zin heeft om dit album toe te voegen? Dan schrijf ik er een berichtje bij.
Vast bedankt!
Vast bedankt!
Poging gewaagd, staat in de wachtrij!

0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 4 mei 2021, 12:20 uur
heartofsoul schreef:
Vast bedankt!
Vast bedankt!
En hij staat erop!

Clarence 'Gatemouth' Brown - The Nashville Session - 1965 (1983)
1
geplaatst: 4 mei 2021, 13:42 uur
WhoAmI schreef:
En hij staat erop!
(quote)
En hij staat erop!

WhoAmI: Heel erg bedankt weer voor het toevoegen!

0
geplaatst: 4 mei 2021, 16:20 uur
The Verve - Voyager 1 is ooit verwijderd omdat het een bootleg was, maar inmiddels zijn ze daarop teruggekomen bij discogs en is het volgens hun nu een officiele release.
Mag dit live album nu ook weer op musicmeter?
Voyager 1 by Verve (Album, Shoegaze): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Mag dit live album nu ook weer op musicmeter?
Voyager 1 by Verve (Album, Shoegaze): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 mei 2021, 16:59 uur
Blijkbaar is mijn laatste toevoeging (One Life | Malibu - mmmmalibu.bandcamp.com) 2x doorgekomen want hij staat nu blijkbaar dubbel in de wachtrij. Hoop dat dit eenmalig is en niet vaker voorkomt want dan is het wel irritant voor de crew.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 09:23 uur
Wil er iemand voor mij "Covers II" van Greg Laswell toevoegen? Alvast bedankt!
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 5 mei 2021, 09:31 uur
Supersid schreef:
In de wachtrij!

1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 5 mei 2021, 09:48 uur
Supersid schreef:
Da's bliksemsnel, bedankt!
Da's bliksemsnel, bedankt!
Graag gedaan!

En wat minuutjes later stond hij er al op!:
Greg Laswell - Covers II (2019)
0
geplaatst: 9 mei 2021, 10:29 uur
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit album toe te voegen:
https://m.media-amazon.com/images/I/61zkCakiucL._AC_UY218_.jpg
Heeft een enorme titel: Steve Miller Band Live! Breaking Ground: August 3, 1977
Verschijnt 14 mei a.s.
BVD!
https://m.media-amazon.com/images/I/61zkCakiucL._AC_UY218_.jpg
Heeft een enorme titel: Steve Miller Band Live! Breaking Ground: August 3, 1977
Verschijnt 14 mei a.s.
BVD!
1
geplaatst: 9 mei 2021, 11:04 uur
Gezocht op hoes en titel en als het op iTunes staat (en Amazon) kan het snel gaan. Het label valt onder Universal dus geen vage live-release die nader onderzoek behoeft.
0
geplaatst: 9 mei 2021, 18:30 uur
In De Site > Algemeen > CD van Dummy Toys uit China hoort er bij:
Zou de CD Not a Puppet Just a moment... - discogs.com van de vrouwenpunkband Dummy Toys Just a moment... - discogs.com uit China in de MusicMeter database opgenomen kunnen worden?
Bij voorbaat heel veel dank!
Zou de CD Not a Puppet Just a moment... - discogs.com van de vrouwenpunkband Dummy Toys Just a moment... - discogs.com uit China in de MusicMeter database opgenomen kunnen worden?
Bij voorbaat heel veel dank!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 mei 2021, 13:15 uur
lau.ra
Dit is Laura Bettinson, zangeres van Ultraísta, maar als ik die correctie probeer door te voeren kan ik haar naam niet vinden.
Dit is Laura Bettinson, zangeres van Ultraísta, maar als ik die correctie probeer door te voeren kan ik haar naam niet vinden.
0
geplaatst: 10 mei 2021, 15:42 uur
Dat komt omdat zij geen artiestenpagina heeft, ze heeft solo niks uitgebracht onder haar eigen naam en daarom is ze niet te vinden. Zou wel iets zijn om te verbeteren, maar met deze eigenaren gaat dat toch niet gebeuren.
Edit: enige wat je kan doen is de naam bij Ultraista van haar aanpassen in lau.ra.
Edit: enige wat je kan doen is de naam bij Ultraista van haar aanpassen in lau.ra.
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 mei 2021, 16:24 uur
Dat ging vroeger wel degelijk hoor. Nu lukt het soms door het na enkele dagen/weken nog eens te proberen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 mei 2021, 16:47 uur
Net even gestest door de zanger van Arsenal (diegene zonder eigen werk op de site) te koppelen aan een nummer dat hij onder een alias heeft ingezongen (fictief voorbeeld) en dat is gelukt.
Het is dus echt een bug die niet altijd toeslaat.
Het is dus echt een bug die niet altijd toeslaat.
* denotes required fields.