De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2021, 16:53 uur
Kan iemand Johann Johansson - Golden Dust toevoegen? Dank alvast.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 augustus 2021, 19:00 uur
Jóhann Jóhannsson - Gold Dust (2021)
Ik vind wel geen label?
Ik vind wel geen label?
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 augustus 2021, 19:01 uur
Mssr Renard schreef:
Wie o wie zou deze prachtige platen willen toevoegen?
Heartwood Wants Needs
Heart Wood* - Heartwood | Releases | Discogs
Heartwood - Nothin' Fancy | Releases | Discogs
Wie o wie zou deze prachtige platen willen toevoegen?
Heartwood Wants Needs
Heart Wood* - Heartwood | Releases | Discogs
Heartwood - Nothin' Fancy | Releases | Discogs
Niemand? Huilsmiley. Het zijn zulke fijne platen, maar de hoezen zijn té versleten voor MusicMeter
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 augustus 2021, 19:13 uur
Buiten Discogs leveren die titels quasi geen resultaten op; dan wordt het natuurlijk wel heel moeilijk.
Het gaan dus niet om willen, maar om kunnen.
Het gaan dus niet om willen, maar om kunnen.
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 augustus 2021, 19:20 uur
Ik snap ook precies waar het 'm in zit. En een foto van de hoes van de plaat die ik heb, is ook niet goed genoeg. Maar vroeger waren er nog wel lui op Musicmeter die erg goed plaatjes mooi konden maken.
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 07:39 uur
Hoe voeg ik deze plaat toe?
PAPER ROUTE iLLUMINATi by Young Dolph & Paper Route Empire on Apple Music - music.apple.com
Paper Route Empire is het label en wordt hier als artiest vermeld, zowel voor het album als per nummer.
Op RYM is het zo gedaan:
Paper Route Illuminati by Young Dolph Paper Route Empire (Compilation, Trap): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
PAPER ROUTE iLLUMINATi by Young Dolph & Paper Route Empire on Apple Music - music.apple.com
Paper Route Empire is het label en wordt hier als artiest vermeld, zowel voor het album als per nummer.
Op RYM is het zo gedaan:
Paper Route Illuminati by Young Dolph Paper Route Empire (Compilation, Trap): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 augustus 2021, 09:58 uur
Mssr Renard, zie Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl met de regel: "We houden op deze site ook altijd de hoes van de eerste uitgave aan. Indien er echt geen acceptabele hoes van de eerste release voorhanden is, accepteren we de hoes van de heruitgave."
Album Heartwood - Nothin' Fancy:
- bron: Heartwood - Official Website - heartwood1975.com
- hoes: https://heartwood1975.com/images/heartwood%20fancy%20cover%20400.jpg
Voor het andere album vind ik ook momenteel niets.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 13:38 uur
Kan een crewlid de aliassen van deze artiest ook omzetten naar Kelli Hand? Ik kan dat zelf niet, want alle aliassen moeten worden aangepast zodat de albums wel bij Kelli Hand komen te staan.
K.Hand
Kelli Hand
Zie discogs Kelli Hand | Discography | Discogs
K.Hand
Kelli Hand
Zie discogs Kelli Hand | Discography | Discogs
1
Mssr Renard
geplaatst: 6 augustus 2021, 13:58 uur
Sir Spamalot schreef:
Mssr Renard, zie Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl met de regel: "We houden op deze site ook altijd de hoes van de eerste uitgave aan. Indien er echt geen acceptabele hoes van de eerste release voorhanden is, accepteren we de hoes van de heruitgave."
Bedankt Sir. Ik heb hem zo toegevoegd. Ik hoop dat het doorkomt.
Edit: et voila: Heartwood - Nothin' Fancy (1975)
(recensie volgt)
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:29 uur
trebremmit; beide aliassen zouden nu bij Kelli Hand moeten staan.
0
geplaatst: 6 augustus 2021, 15:38 uur
Het klopt nog niet. 
Deze alias staat er nog niet bij.
K. Hand

Deze alias staat er nog niet bij.
K. Hand
0
geplaatst: 7 augustus 2021, 01:05 uur
Even een vraagje is me wel is opgevallen dat er soms albums die ik interessant vind laat worden toe gevoegd waar is dat is ?
0
geplaatst: 7 augustus 2021, 01:08 uur
Ik lees het al dat kan je hier doorgeven wat gaaf kunnen jullie van de Tha dogg pound - Dpg4life toevoegen. Alvast bedankt 

0
geplaatst: 7 augustus 2021, 14:46 uur
als iemand zin heeft:
van deze bestaat ook een versie met cd's (op het Scarlet-label), maar geen idee wat daar de eerste verschijning van is en welke cover daar oorspronkelijk bij hoorde. Ik heb zelf een versie uit 2020 met een andere voorkant.
van deze bestaat ook een versie met cd's (op het Scarlet-label), maar geen idee wat daar de eerste verschijning van is en welke cover daar oorspronkelijk bij hoorde. Ik heb zelf een versie uit 2020 met een andere voorkant.
0
geplaatst: 8 augustus 2021, 11:55 uur
Temple Of The New Sun | Xochimoki | Phantom Limb - phantomlimblabel.bandcamp.com
Lexicon | 羅伯特 | piece of work - pieceofwork.bandcamp.com
Iemand zin om deze nieuwe albumpjes toe te voegen?
0
geplaatst: 8 augustus 2021, 22:11 uur
Mausie schreef:
Op RYM is het zo gedaan:
Op RYM is het zo gedaan:
CHIEP of B.Robertson mss?
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 augustus 2021, 22:14 uur
Een label kan imho moeilijk een artiest zijn? Ik zou dus enkel Young Dolph als artiest vermelden.
0
geplaatst: 8 augustus 2021, 22:22 uur
Insanity schreef:
Ik lees het al dat kan je hier doorgeven wat gaaf kunnen jullie van de Tha dogg pound - Dpg4life toevoegen. Alvast bedankt
Zojuist in de wachtrij geplaatst

0
geplaatst: 9 augustus 2021, 01:52 uur
Iemand die Steffen Morrison – Soul Revolution wil toevoegen?
0
geplaatst: 9 augustus 2021, 14:12 uur
Als een album alleen te streamen is op spotify mag het dan ook op de site?
Gaat om deze _songs by Nørus (Album, Outsider House): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Gaat om deze _songs by Nørus (Album, Outsider House): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 10 augustus 2021, 10:59 uur
Zou één van de crewleden zich willen ontfermen over:
Spinner - discogs.com
Als het niet lukt zal dat waarschijnlijk liggen aan het ontbreken van een geschikte hoesfoto, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Alvast dank voor de inspanningen...
Spinner - discogs.com
Als het niet lukt zal dat waarschijnlijk liggen aan het ontbreken van een geschikte hoesfoto, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
1
CorvisChristi (crew)
geplaatst: 10 augustus 2021, 11:23 uur
Ik lees wederom her en der dat er een hoop onduidelijkheid lijkt te zijn over de regels omtrent het toevoegen van singles/EP's. Dit terwijl de regels toch vrij duidelijk zijn. Volgens de toevoeg-info mogen EP's altijd op de site, als Discogs en RYM dit ook aangeven. Check: "EP's zijn altijd toegestaan; geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP betreft. Stuur daarom altijd een link mee van de website van de band/artiest of het label of van minimaal twee overige bronnen ter bevestiging. Apple Music beschouwen wij hierbij niet als een valide bron (aangezien zij bijna alles wat korter is dan een regulier album een EP noemen)."
De laatste tijd worden er óf singles toegevoegd die niet op de site horen en EP's eraf gehaald of niet toegevoegd, die volgens de regels er wel op mogen. Even los van de inhoud van een EP (deze kan remixen bevatten van hetzelfde nummer), mogen EP's er toch gewoon op? Zeker als de info afkomstig is van Discogs en RYM...
Dit is een terugkomend issue, maar ik haak het toch maar even aan, vandaar
!
De laatste tijd worden er óf singles toegevoegd die niet op de site horen en EP's eraf gehaald of niet toegevoegd, die volgens de regels er wel op mogen. Even los van de inhoud van een EP (deze kan remixen bevatten van hetzelfde nummer), mogen EP's er toch gewoon op? Zeker als de info afkomstig is van Discogs en RYM...
Dit is een terugkomend issue, maar ik haak het toch maar even aan, vandaar
!
0
geplaatst: 14 augustus 2021, 11:53 uur
madmadder schreef:
Temple Of The New Sun | Xochimoki | Phantom Limb - phantomlimblabel.bandcamp.com
Nogmaals deze verzoekjes, en deze is ook wel leuk voor op de site, samenwerking tussen Gudrun Gut en Mabe Fratti.
Gudrun Gut + Mabe Fratti — Let's Talk About The Weather LP | Umor Rex - umor-rex.org
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 14 augustus 2021, 12:31 uur
madmadder schreef:
Nogmaals deze verzoekjes, en deze is ook wel leuk voor op de site, samenwerking tussen Gudrun Gut en Mabe Fratti.
Gudrun Gut + Mabe Fratti — Let's Talk About The Weather LP | Umor Rex - umor-rex.org
(quote)
Alle drie ingestuurd!

1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 14 augustus 2021, 12:40 uur
nlkink schreef:
Spinner - discogs.com
Spinner - discogs.com
Ik ben dan wel geen crewlid, maar heb me wel ontfermd over dit album. Ik heb een poging gewaagd, en volgens mij wel goede hoes-opties gevonden! Ik heb hem ingestuurd

1
geplaatst: 14 augustus 2021, 19:21 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2021, 20:39 uur
Iemand die zin en tijd heeft om dit heel aardige album van Doris Day toe te voegen?
Dan schrijf ik er een berichtje bij.
Doris Day - Listen To Day | Releases | Discogs
Dank bij voorbaat!

Let wel, dit is een compilatie-album.
Dan schrijf ik er een berichtje bij.
Doris Day - Listen To Day | Releases | Discogs
Dank bij voorbaat!

Let wel, dit is een compilatie-album.
* denotes required fields.