MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
WhoAmI (crew)
heartofsoul schreef:
(quote)

Wederom erg bedankt voor het toevoegen!

En wederom graag gedaan!

WhoAmI (crew)
musician schreef:
Kan iemand zo vriendelijk zijn dit album op de site te zetten:

(afbeelding)
Gaat om de filmsoundtrack Annette van Sparks. Releasedatum 2 juli a.s.

BVD!!

Inmiddels was er genoeg informatie, dus hij staat op de site nu!:
Sparks - Annette (2021)

Heeft iemand tijd en zin om dit album toe te voegen? Prima album, dus wil ik er graag een berichtje bij schrijven. Alvast bedankt voor de moeite.

Frank Ifield - I'll Remember You | Releases | Discogs

I'll Remember You - Frank Ifield | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

WhoAmI (crew)
heartofsoul schreef:
Heeft iemand tijd en zin om dit album toe te voegen? Prima album, dus wil ik er graag een berichtje bij schrijven. Alvast bedankt voor de moeite.

Frank Ifield - I'll Remember You | Releases | Discogs

I'll Remember You - Frank Ifield | Songs, Reviews, Credits | AllMusic

In de wachtrij!

Al opgepikt WhoAmI (vandaar mijn like): Frank Ifield - I'll Remember You (1963)

WhoAmI (crew)

Vreemd, daar kreeg ik geen melding van toen ik hem inzond.
En ik dacht dat je het likete omdat je bijvoorbeeld het leuke muziek vindt, dat kan natuurlijk ook

WhoAmI schreef:

En ik dacht dat je het likete omdat je bijvoorbeeld het leuke muziek vindt, dat kan natuurlijk ook

Zeker waar, en dat klopt ook nog . Al was deze like voor het 'reeds opgepikt'.

Wel raar dat er geen melding kwam inderdaad. Zelf laatst ook gehad, ook met een album dat net een uurtje eerder was toegevoegd door iemand anders. Misschien dat het systeem verwerktijd nodig heeft om die melding te kunnen geven (geen idee hoor, ik denk even hardop).

Shaky en WhoAmI:

Heel erg bedankt voor het toevoegen.

Beste toevoegers, helden,

Er ontbreekt nog altijd een album in de discografie van Tangarine. Als iemand de CD toevoegt wil ik er wel een nadere uitleg/recensie bij schrijven.
Het gaat overigens om een live-album:
Spinner - discogs.com

Kan het album Motel Mayday van Josiah and the Bonnevilles (2021) worden toegevoegd?

Bvd

WhoAmI (crew)
nlkink schreef:
Beste toevoegers, helden,

Er ontbreekt nog altijd een album in de discografie van Tangarine. Als iemand de CD toevoegt wil ik er wel een nadere uitleg/recensie bij schrijven.
Het gaat overigens om een live-album:
Spinner - discogs.com

Beste Gert,

Ik vraag me af of deze release toegevoegd zou mogen worden.
Het gaat immers om een cd die slechts verkocht zou worden tijdens hun "In Stereo"-tour.
De cd's die overbleven, zijn (worden?) in één platenzaak in Assen daarna verkocht.
Zie hiervoor ook de "Notes"-sectie op de Discogslink die je had bijgevoegd.
De Wiki is over tour-cd's niet superduidelijk: ze staan niet expliciet als "niet toevoegbaar" vermeld.
Maar de eerste zin over toevoegbaarheid stelt: "In het kort: een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in een (web)winkel of als download beschikbaar zijn via Apple Music / Bandcamp of platenlabel."
Tour-cd's vallen hier niet onder: of deze release moet digitaal ook op reguliere wijze te koop zijn geweest. Daar kan ik niets over vinden.
Maar het feit dat het overschot aan cd's wel in een gewone winkel (zij het één, in Assen) verkocht is (geweest), zou de release misschien juist wel toevoegbaar maken..?

Ik kan echter ook geen goede cover voor deze cd vinden, helaas...

Hallo WhoAmI,

Ik kan helemaal meegaan in jouw reactie. Maar ondanks de regels die MM hanteert glippen er wel eens titels door die ondanks dat het tour-CD's zijn wel degelijk op deze site worden gepubliceerd. Tangarine - In Stereo (2015) was er eentje, n.b. van Tangarine. Vandaar dat ik een poging heb gedaan.
Ik kan er mee leven, hoor. En nu blijkt dat er geen goede hoesjes in de omloop zijn, houdt het natuurlijk helemaal op.
En nou hoop ik dat Tangarine - In Stereo (2015) niet verwijderd wordt....

panjoe (moderator)
Kedr Livanskiy - Джетлаг (2021)

Deze gisteren toegevoegd, had de Engelse titel als eerste gezet en de Cyrillische als alternatieve titel, want was het niet de regel dat er geen vreemde tekens in de titel stonden? De crewer van dienst heeft het nu i.i.g. zelf aangepast, ben wel benieuwd hoe het nou precies zit.

Shire T is een alias van Chris Davids van Maribou State. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

WhoAmI (crew)
Mausie schreef:
Shire T is een alias van Chris Davids van Maribou State. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ik heb op de artiestenpagina van Shire T op "Corrigeren" geklikt, aangevinkt dat het een alias betreft, en toen gezocht naar Chris Davids, die ik kon vinden. Ik heb gecheckt of het dezelfde Chris Davids was die jij bedoelde, en de band Maribou State die je noemde stond op zijn artiestenpagina.
Ik heb die correctie dus ingediend
Nu lukte het me in ieder geval wel; soms kan ik de desbetreffende artiest ook niet in de alias-zoekfunctie vinden. Wellicht had je daar last van?

WhoAmI schreef:
(quote)

Ik heb op de artiestenpagina van Shire T op "Corrigeren" geklikt, aangevinkt dat het een alias betreft, en toen gezocht naar Chris Davids, die ik kon vinden. Ik heb gecheckt of het dezelfde Chris Davids was die jij bedoelde, en de band Maribou State die je noemde stond op zijn artiestenpagina.
Ik heb die correctie dus ingediend
Nu lukte het me in ieder geval wel; soms kan ik de desbetreffende artiest ook niet in de alias-zoekfunctie vinden. Wellicht had je daar last van?

Ik meen mij te herinneren dat dit in het verleden niet kon, omdat er nog geen release op de alias stond. Maar kennelijk dus wel, thanks!

CHIEP (crew)
Vanaf dat iemand hier staat vermeld als lid van een groep, zou die inderdaad moeten opduiken als je een alias wil aanmaken.

panjoe (moderator)
panjoe schreef:
Kedr Livanskiy - Джетлаг (2021)

Deze gisteren toegevoegd, had de Engelse titel als eerste gezet en de Cyrillische als alternatieve titel, want was het niet de regel dat er geen vreemde tekens in de titel stonden? De crewer van dienst heeft het nu i.i.g. zelf aangepast, ben wel benieuwd hoe het nou precies zit.

Gerelateerd aan het vreemde tekens vraagstuk is deze dubbele toevoeging:
Cat System Corp. - lofi (2017)
Mao Shi Corp. - Lofi (2017)

Wil iemand de nieuwste van Ray Wilson toevoegen?
Hij komt volgens zijn website raywilson.net 28 augustus a.s. uit.

Ray Wilson - The Weight of Man - discogs.com

CHIEP (crew)
Ray Wilson - The Weight of Man (2021)

Crowdfunders hebben hem deze maand blijkbaar al ontvangen.

Kan iemand zo vriendelijk zijn dit album op de site te zetten:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/713F2k%2BuY9L._SX425_.jpg

Bijvoorbaat dank!

CHIEP schreef:
Ray Wilson - The Weight of Man (2021)

Crowdfunders hebben hem deze maand blijkbaar al ontvangen.

Ik las het ook. Ik wacht wel tot de officiële release. 20 euro vond ik ook wel wat prijzig.

musician schreef:
Kan iemand zo vriendelijk zijn dit album op de site te zetten

Manfred Mann's Earth Band - Mannthology (2021)

Verkrijgbaar als 3CD en 4CD + 2DVD-boxset. Een werkje dat niet à la minuut toegevoegd kon worden maar gedegen voorbereiding vergde

Prachtig gedaan, wist niet dat het zo'n uitgebreid verhaal was!
Maar het staat bol van informatie, dank!

Kan het album van Marduk - La Grande Danse Macabre aangepast worden?
Er moeten nog 2 tracks toegevoegd worden.
* Summer's End
* Jesus Christ......Sodomized

Alvast bedankt
En nee het zijn geen extra tracks!

....en ik geef het zelf toevoegen definitief op.

Welke held wil Tango At The Lost Café van Gavin Sutherland toevoegen?
Spinner - discogs.com

De CD is naar mij onderweg. Ik zal er dus t.z.t. een stukje bij schrijven. Dat lukt me dan wel weer.

Om een tip van de sluier op te lichten: Gavin Sutherland is de schrijver van Rod Stewart's megahit Sailing. Dat de solodiscografie van de man hier nog niet (compleet) is opgevoerd ervaar ik als een grote omissie...

Ingediend

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.