De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 16 augustus 2021, 12:35 uur
WhoAmI schreef:
Ik ben dan wel geen crewlid, maar heb me wel ontfermd over dit album. Ik heb een poging gewaagd, en volgens mij wel goede hoes-opties gevonden! Ik heb hem ingestuurd
(quote)
Ik ben dan wel geen crewlid, maar heb me wel ontfermd over dit album. Ik heb een poging gewaagd, en volgens mij wel goede hoes-opties gevonden! Ik heb hem ingestuurd
En hij staat erop!
Gavin Sutherland - Diamonds and Gold (2000)
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 16 augustus 2021, 12:35 uur
Brunniepoo schreef:
als iemand zin heeft:
van deze bestaat ook een versie met cd's (op het Scarlet-label), maar geen idee wat daar de eerste verschijning van is en welke cover daar oorspronkelijk bij hoorde. Ik heb zelf een versie uit 2020 met een andere voorkant.
als iemand zin heeft:
van deze bestaat ook een versie met cd's (op het Scarlet-label), maar geen idee wat daar de eerste verschijning van is en welke cover daar oorspronkelijk bij hoorde. Ik heb zelf een versie uit 2020 met een andere voorkant.
Hij staat erop!:
The Waterson Family - Live at Hull Truck (2019)
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 16 augustus 2021, 18:06 uur
En ze staan er inmiddels op!:
Xochimoki - Temple of the New Sun (2021)
Luóbótè - Lexicon (2021)
Gudrun Gut + Mabe Fratti - Let's Talk About the Weather (2021)
1
geplaatst: 18 augustus 2021, 17:52 uur
Kan iemand dit album toevoegen. Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen door het Japanse alfabet.
タイムマシンが壊れる前に by 溶けない名前 [Tokenainamae] (Album, Shoegaze): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
タイムマシンが壊れる前に by 溶けない名前 [Tokenainamae] (Album, Shoegaze): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 20 augustus 2021, 16:28 uur
Ik kom hier niet helemaal uit:
'BMO's Mixtape (Gilligan Moss Mix) [From the Max Original Adventure Time: Distant Lands]' van Adventure Time op Apple Music - music.apple.com
Het is een mixtape van de muziek van de televisieserie Adventure Time. Gilligan Moss heeft van allerlei oude en ook wat nieuwe nummers van de serie een mixtape gemaakt. Dus lijkt me dat iemand met ervaring met scores me misschien kan helpen. Een aantal vragen:
Wie schrijf ik op als artiest? Apple Music, Spotify en Amazon Music doen het alledrie af met Adventure Time en op zich wil ik daar wel in mee, maar dan wordt dit album nergens gekoppeld aan Gilligan Moss. Op de hoes staat mixed by Gilligan Moss, dus ik zou dat eigenlijk logischer vinden als albumartiest.
Welk albumtype? Het zijn voor 90% nummers van afleveringen uitgezonden (jaren) voor deze mixtape, waarvan een deel nog nooit officieel is uitgegeven. En ze zijn 100% nieuwe in deze nieuwe remixes.
Wat doe ik met de tracklist? Op Apple, Spotify en Amazon zette ze er elke keer [Gilligan Moss Mix] achter, maar als dat al in de titel staat of wanneer Gilligan Moss als albumartiest wordt ingevuld, lijkt me dat overbodig.
En wie zet ik neer als trackartiest? Leeglaten? De acteurs die het inzingen? Twee nummers hebben dat dan weer niet.
'BMO's Mixtape (Gilligan Moss Mix) [From the Max Original Adventure Time: Distant Lands]' van Adventure Time op Apple Music - music.apple.com
Het is een mixtape van de muziek van de televisieserie Adventure Time. Gilligan Moss heeft van allerlei oude en ook wat nieuwe nummers van de serie een mixtape gemaakt. Dus lijkt me dat iemand met ervaring met scores me misschien kan helpen. Een aantal vragen:
Wie schrijf ik op als artiest? Apple Music, Spotify en Amazon Music doen het alledrie af met Adventure Time en op zich wil ik daar wel in mee, maar dan wordt dit album nergens gekoppeld aan Gilligan Moss. Op de hoes staat mixed by Gilligan Moss, dus ik zou dat eigenlijk logischer vinden als albumartiest.
Welk albumtype? Het zijn voor 90% nummers van afleveringen uitgezonden (jaren) voor deze mixtape, waarvan een deel nog nooit officieel is uitgegeven. En ze zijn 100% nieuwe in deze nieuwe remixes.
Wat doe ik met de tracklist? Op Apple, Spotify en Amazon zette ze er elke keer [Gilligan Moss Mix] achter, maar als dat al in de titel staat of wanneer Gilligan Moss als albumartiest wordt ingevuld, lijkt me dat overbodig.
En wie zet ik neer als trackartiest? Leeglaten? De acteurs die het inzingen? Twee nummers hebben dat dan weer niet.
0
geplaatst: 20 augustus 2021, 18:19 uur
TornadoEF5 schreef:
Kan iemand dit album toevoegen. Ik weet echt niet hoe eraan te beginnen door het Japanse alfabet.
Ik doe deze morgen wel even. Voor Japanse toevoegingen mag je mij taggen.
0
geplaatst: 21 augustus 2021, 14:19 uur
Moet featuring nu met een hoofdletter of met een kleine letter bij corrigeren en toevoegen? Ik zie het in verschillende vormen op de site staan.
Edit: al gevonden, kleine letter dus. Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Edit: al gevonden, kleine letter dus. Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 22 augustus 2021, 09:33 uur
Ik heb nog nooit een album toegevoegd aan de site, omdat alles er altijd al lang op staat,
maar nu wilde ik de soundtrack van Flag Day in mijn rotatielijst zetten, maar die staat nog niet op de site! 
Is hier al iemand mee bezig, of moet ik zelf een poging doen?
maar nu wilde ik de soundtrack van Flag Day in mijn rotatielijst zetten, maar die staat nog niet op de site! 
0
geplaatst: 22 augustus 2021, 10:46 uur
TornadoEF5 schreef:
Staat inmiddels op de site.
Ik zal hun andere 2 platen ook nog toevoegen ergens de komende dagen.
1
geplaatst: 22 augustus 2021, 10:48 uur
Koenr schreef:
(quote)
Bedankt. Heb er inmiddels ook een stem op geplaatst.
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 23 augustus 2021, 13:18 uur
Simon77 schreef:
Ik heb nog nooit een album toegevoegd aan de site, omdat alles er altijd al lang op staat,
Heb hem zojuist ingestuurd

0
geplaatst: 25 augustus 2021, 10:44 uur
Max & Match by 이달의 소녀 오드아이써클 [LOONA ODD EYE CIRCLE] (Album, K-Pop): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Zou iemand dit kunnen toevoegen. Is weer wat moeilijker door het andere alfabet (en wat chaotisch). Koenr
Zou iemand dit kunnen toevoegen. Is weer wat moeilijker door het andere alfabet (en wat chaotisch). Koenr
0
BrotherJohn
geplaatst: 25 augustus 2021, 16:21 uur
Volgens mij bestaan deze labels niet echt:
Lossless - MusicMeter.nl
Lossless Digital - MusicMeter.nl
Betekent Lossless Digital als aanduiding op RateYourMusic niet , op de plek waar normaal het label vermeld staat, dat het in eigen beheer is uitgebracht in een digitaal formaat waarbij geen compressie is toegepast (dus bijv. FLAC)?
Lossless - MusicMeter.nl
Lossless Digital - MusicMeter.nl
Betekent Lossless Digital als aanduiding op RateYourMusic niet , op de plek waar normaal het label vermeld staat, dat het in eigen beheer is uitgebracht in een digitaal formaat waarbij geen compressie is toegepast (dus bijv. FLAC)?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 augustus 2021, 22:26 uur
Klopt, BrotherJohn. De "n/a" achter "Losless Digital" slaat in dit geval op het label.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 augustus 2021, 22:28 uur
Welke bronnen aanvaarden we voor het toevoegen van EP's? Ontdek ze in onze wiki.
0
geplaatst: 27 augustus 2021, 16:47 uur
Ik kwam Het Unplugged album van Melissa Etheridge tegen. Kan deze toegevoegd worden?
Unplugged, Melissa Etheridge | CD (album) | Muziek | bol.com
Melissa Etheridge - Unplugged - discogs.com
0
geplaatst: 27 augustus 2021, 17:18 uur
Rogyros schreef:
Ik kwam Het Unplugged album van Melissa Etheridge tegen. Kan deze toegevoegd worden?
Unofficial Release
volgens discogs, en die mogen niet op musicmeter.
0
geplaatst: 28 augustus 2021, 12:37 uur
Mag deze er op?
Various – Power Of Soul - A Tribute To Jimi Hendrix
2004
Various – Power Of Soul - A Tribute To Jimi Hendrix
2004
0
geplaatst: 28 augustus 2021, 20:30 uur
Wil iemand deze er op zetten ? 
https://www.discogs.com/Various-Silver-Monk-Time-A-Tribute-To-The-Monks/release/1199138

https://www.discogs.com/Various-Silver-Monk-Time-A-Tribute-To-The-Monks/release/1199138
0
geplaatst: 29 augustus 2021, 22:12 uur
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 1 september 2021, 13:29 uur
thomzi50 schreef:
Kan iemand Einaudi - The Father (score) toevoegen?
Kan iemand Einaudi - The Father (score) toevoegen?
Ingediend!
0
geplaatst: 6 september 2021, 17:02 uur
Twee verzoekjes:
Jacques Loussier Trio - Play Bach No. 2 | Releases | Discogs
Play Bach No. 3 | Discogs
Dank bij voorbaat.
Jacques Loussier Trio - Play Bach No. 2 | Releases | Discogs
Play Bach No. 3 | Discogs
Dank bij voorbaat.

* denotes required fields.