MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
WhoAmI (crew)
WhoAmI schreef:
(quote)

Ik ben dan wel geen crewlid, maar heb me wel ontfermd over dit album. Ik heb een poging gewaagd, en volgens mij wel goede hoes-opties gevonden! Ik heb hem ingestuurd

En hij staat erop!
Gavin Sutherland - Diamonds and Gold (2000)

WhoAmI (crew)
Brunniepoo schreef:
als iemand zin heeft:

van deze bestaat ook een versie met cd's (op het Scarlet-label), maar geen idee wat daar de eerste verschijning van is en welke cover daar oorspronkelijk bij hoorde. Ik heb zelf een versie uit 2020 met een andere voorkant.

Hij staat erop!:
The Waterson Family - Live at Hull Truck (2019)

Ik kom hier niet helemaal uit:

‎'BMO's Mixtape (Gilligan Moss Mix) [From the Max Original Adventure Time: Distant Lands]' van Adventure Time op Apple Music - music.apple.com

Het is een mixtape van de muziek van de televisieserie Adventure Time. Gilligan Moss heeft van allerlei oude en ook wat nieuwe nummers van de serie een mixtape gemaakt. Dus lijkt me dat iemand met ervaring met scores me misschien kan helpen. Een aantal vragen:

Wie schrijf ik op als artiest? Apple Music, Spotify en Amazon Music doen het alledrie af met Adventure Time en op zich wil ik daar wel in mee, maar dan wordt dit album nergens gekoppeld aan Gilligan Moss. Op de hoes staat mixed by Gilligan Moss, dus ik zou dat eigenlijk logischer vinden als albumartiest.

Welk albumtype? Het zijn voor 90% nummers van afleveringen uitgezonden (jaren) voor deze mixtape, waarvan een deel nog nooit officieel is uitgegeven. En ze zijn 100% nieuwe in deze nieuwe remixes.

Wat doe ik met de tracklist? Op Apple, Spotify en Amazon zette ze er elke keer [Gilligan Moss Mix] achter, maar als dat al in de titel staat of wanneer Gilligan Moss als albumartiest wordt ingevuld, lijkt me dat overbodig.

En wie zet ik neer als trackartiest? Leeglaten? De acteurs die het inzingen? Twee nummers hebben dat dan weer niet.

Ik doe deze morgen wel even. Voor Japanse toevoegingen mag je mij taggen.

Moet featuring nu met een hoofdletter of met een kleine letter bij corrigeren en toevoegen? Ik zie het in verschillende vormen op de site staan.

Edit: al gevonden, kleine letter dus. Hoofdlettering - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Ik heb nog nooit een album toegevoegd aan de site, omdat alles er altijd al lang op staat, maar nu wilde ik de soundtrack van Flag Day in mijn rotatielijst zetten, maar die staat nog niet op de site!
Is hier al iemand mee bezig, of moet ik zelf een poging doen?

Staat inmiddels op de site.

Ik zal hun andere 2 platen ook nog toevoegen ergens de komende dagen.

Koenr schreef:
(quote)

Staat inmiddels op de site.

Ik zal hun andere 2 platen ook nog toevoegen ergens de komende dagen.

Bedankt. Heb er inmiddels ook een stem op geplaatst.

WhoAmI (crew)
Simon77 schreef:
Ik heb nog nooit een album toegevoegd aan de site, omdat alles er altijd al lang op staat, maar nu wilde ik de soundtrack van Flag Day in mijn rotatielijst zetten, maar die staat nog niet op de site!
Is hier al iemand mee bezig, of moet ik zelf een poging doen?

Heb hem zojuist ingestuurd

BrotherJohn
Volgens mij bestaan deze labels niet echt:
Lossless - MusicMeter.nl
Lossless Digital - MusicMeter.nl

Betekent Lossless Digital als aanduiding op RateYourMusic niet , op de plek waar normaal het label vermeld staat, dat het in eigen beheer is uitgebracht in een digitaal formaat waarbij geen compressie is toegepast (dus bijv. FLAC)?

CHIEP (crew)
Klopt, BrotherJohn. De "n/a" achter "Losless Digital" slaat in dit geval op het label.

CHIEP (crew)
Welke bronnen aanvaarden we voor het toevoegen van EP's? Ontdek ze in onze wiki.

Ik kwam Het Unplugged album van Melissa Etheridge tegen. Kan deze toegevoegd worden?

Unplugged, Melissa Etheridge | CD (album) | Muziek | bol.com

Melissa Etheridge - Unplugged - discogs.com

Rogyros schreef:
Ik kwam Het Unplugged album van Melissa Etheridge tegen. Kan deze toegevoegd worden?

Unplugged, Melissa Etheridge | CD (album) | Muziek | bol.com

Melissa Etheridge - Unplugged - discogs.com

Unofficial Release
volgens discogs, en die mogen niet op musicmeter.

trebremmit schreef:
(quote)

(quote)
volgens discogs, en die mogen niet op musicmeter.

Helaas. Dank, trebremmit.

Mag deze er op?

Various ‎– Power Of Soul - A Tribute To Jimi Hendrix
2004

Ga ik erop zetten

EttaJamesBrown schreef:
Mag deze er op?

Various ‎– Power Of Soul - A Tribute To Jimi Hendrix
2004

Power of Soul (2004)

Iemand die dit album wil toevoegen?

Spinner - discogs.com

Kan iemand Einaudi - The Father (score) toevoegen?

WhoAmI (crew)
thomzi50 schreef:
Kan iemand Einaudi - The Father (score) toevoegen?

Ingediend!

Mssr Renard
Wie zou deze twee willen toevoegen?

Various-The-Best-Of-The-Blues/

en

Various-Best-Of-The-Blues/

Gast
geplaatst: vandaag om 01:33 uur

geplaatst: vandaag om 01:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.