MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Kan iemand deze twee toevoegen? Dank alvast!

Nicholas Britell - Succession Season 3
Nicholas Britell - Succession Season 4

Kan iemand deze toevoegen: Willie Nelson American Outlaw

Bedankt alvast!

Silky & Smooth schreef:
Kan iemand deze toevoegen: Willie Nelson American Outlaw

Bedankt alvast!

Staat in de wachtrij!

thomzi50 schreef:

Staan in de wachtrij.

Tidalwave
Slipknot - Adderal (2023); zou iemand deze willen toevoegen?

Hoi,

is deze ook toegestaan? Zo ja, wil iemand deze toevoegen? BVD!

https://www.discogs.com/release/658323-C-Mon-Kypski-Coke-Feel1Vibe-The-Mixtape

WhoAmI (crew)

Tidalwave schreef:
Slipknot - Adderal (2023); zou iemand deze willen toevoegen?

Deren Bliksem schreef:
Hoi,

is deze ook toegestaan? Zo ja, wil iemand deze toevoegen? BVD!

https://www.discogs.com/release/658323-C-Mon-Kypski-Coke-Feel1Vibe-The-Mixtape

Allemaal in de wacht!

Kan er iemand "The Space between your Teeth" van Keeper toevoegen? Alvast bedankt!

WhoAmI (crew)
Supersid schreef:
Kan er iemand "The Space between your Teeth" van Keeper toevoegen? Alvast bedankt!

Die staat er ook al op, geloof ik:

Keeper - The Space Between Your Teeth (2015) - MusicMeter.nl

Ja dat dacht ik ook, maar ik kon hem daarstraks onder geen enkele zoekopdracht vinden... Toch bedankt!

WhoAmI (crew)
Supersid schreef:
Ja dat dacht ik ook, maar ik kon hem daarstraks onder geen enkele zoekopdracht vinden... Toch bedankt!

Op titels zoeken lukt me ook niet, maar de artiest Keeper kwam ook niet naar boven. Ik had dus precies hetzelfde als jij, hij kwam alleen naar voren toen ik hem wilde toevoegen

thomzi50 schreef:

Staan er nu allebei op.

Staat er al op:
Desperados - The Dawn of Dying (2000) - MusicMeter.nl

De zoekmachine werkt niet goed momenteel, dus je moet op artiestennaam zoeken en vanuit daar het album opzoeken.

Het samenstellen van de top 10 gaat niet lukken. Probeer Swift's 1989 in te voeren maar krijg geen enkele respons. Gaat het zoeksysteem de mist in?

Kalamitsi
Heeft iemand zin en tijd:

Roxy Music (2023): The Thrill Of It All. (New York Broadcast 1976). De zoveelste live registratie...

Yield schreef:
Het samenstellen van de top 10 gaat niet lukken. Probeer Swift's 1989 in te voeren maar krijg geen enkele respons. Gaat het zoeksysteem de mist in?

Zie dit topic:
Feedback MusicMeter: de site - MusicMeter.nl

Kalamitsi schreef:
Heeft iemand zin en tijd:

Roxy Music (2023): The Thrill Of It All. (New York Broadcast 1976). De zoveelste live registratie...

Ik kan geen goede bronnen vinden en het lijkt ook geen officiële release te zijn:
Roxy Music – The Thrill Of It All (New York Broadcast 1976) - Discogs

Kalamitsi
Mausie schreef:
(quote)

Ik kan geen goede bronnen vinden en het lijkt ook geen officiële release te zijn:
Roxy Music – The Thrill Of It All (New York Broadcast 1976) - Discogs

Da's vreemd. De opname is wél te beluisteren op Spotify.

Andere bron: ROXY MUSIC - The Thrill Of It All: New York Broadcast 1976 Vinyl at Juno Records. - juno.co.uk

Maar okay... jammer dan en bedankt voor je poging.

Kalamitsi schreef:
(quote)

Da's vreemd. De opname is wél te beluisteren op Spotify.

Andere bron: ROXY MUSIC - The Thrill Of It All: New York Broadcast 1976 Vinyl at Juno Records. - juno.co.uk

Maar okay... jammer dan en bedankt voor je poging.

Op Discogs staat ie als "unofficial release" https://www.discogs.com/release/26547899-Roxy-Music-The-Thrill-Of-It-All-New-York-Broadcast-1976 dat betekent dat ie daar iig niet mag worden verhandeld.

Wat de MuMe-policy is tav "unofficial" releases? Geen idee - via die Discogs-link kan je de afbeelding vinden, kopiëren en uploaden. Het rare is dat je somtijds dit soort releases wel kunt vinden in de reguliere handel.

Mssr Renard
Unofficial is voor Musicmeter een bootleg, voor discogs ook. Twee sites dus die wel integer zijn.

Soundcloud, spotify en itunes (etc.) hebben die integriteit niet en laten alles maar uploaden. Grote kans dat je 100den bootlegs kunt luisteren via je favoriete streamingboeven en dat de artiesten en geen cent van zien (want zo werkt het met bootlegs).

Los daarvan, als er bootlegs worden toegevoegd aan Musicmeter, is het einde zoek, en begeeft Musicmeter zich ook op een gebied waar ze niet willen zijn.

Yield schreef:

Dat had ik laatst ook, hij is een beetje in de warre.

Mausie schreef:
(quote)

Staat er al op:
Desperados - The Dawn of Dying (2000) - MusicMeter.nl

De zoekmachine werkt niet goed momenteel, dus je moet op artiestennaam zoeken en vanuit daar het album opzoeken.

Dank je!!

Kalamitsi
Mssr Renard schreef:
Unofficial is voor Musicmeter een bootleg, voor discogs ook. Twee sites dus die wel integer zijn.

Soundcloud, spotify en itunes (etc.) hebben die integriteit niet en laten alles maar uploaden. Grote kans dat je 100den bootlegs kunt luisteren via je favoriete streamingboeven en dat de artiesten en geen cent van zien (want zo werkt het met bootlegs).

Los daarvan, als er bootlegs worden toegevoegd aan Musicmeter, is het einde zoek, en begeeft Musicmeter zich ook op een gebied waar ze niet willen zijn.

Wist ik allemaal niet. Weer wat geleerd. Mijn toevoegverzoek was in ieder geval niet bedoeld om een bootleg te promoten. Ik zal Bandcamp maar eens opvissen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.