De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2007, 04:06 uur
Update:
David Borden - The continuing story of counterpoint, pts. 1-12 (1989-1991) (3x!)
Ingram Marshall - Fog tropes & Gradual requiem (1983)
Klaus Schønning - Symphodyssé I-IV (1989-1993) (4x!)
Roger Reynolds - Voicespace I, III & IV (1992)
Spacecraft - Hummel (1998) (LIVE)
The early gurus of electronic music 1948-1980 (2000)

Jaja, mensen, het eind is er. Hartelijk dank nogmaals voor de medewerking en tot volgend jaar!
David Borden - The continuing story of counterpoint, pts. 1-12 (1989-1991) (3x!)
Ingram Marshall - Fog tropes & Gradual requiem (1983)
Klaus Schønning - Symphodyssé I-IV (1989-1993) (4x!)
Roger Reynolds - Voicespace I, III & IV (1992)
Spacecraft - Hummel (1998) (LIVE)
The early gurus of electronic music 1948-1980 (2000)

Jaja, mensen, het eind is er. Hartelijk dank nogmaals voor de medewerking en tot volgend jaar!

0
geplaatst: 23 juli 2007, 20:23 uur
In Muziek > Algemeen > Het toevoegen van albumgegevens op de site.:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in GODSNAAM nou jpg filetjes van 200x200 met een bestandsgrootte van maximaal 25 kb kan maken?
Met Adobe Photoshop is dit vrijwel onmogelijk.
Waarom wordt het me zo moeilijk gemaakt om gewoon een album toe te voegen?
Ik word er helemaal knetter van!!

Kan iemand mij vertellen hoe ik in GODSNAAM nou jpg filetjes van 200x200 met een bestandsgrootte van maximaal 25 kb kan maken?

0
geplaatst: 23 juli 2007, 20:38 uur
kaztor schreef:
In Photoshop heb je een functie die 'Save for Web' heet. Je kunt daar op een schaal van 1 tot 100 de kwaliteit van je plaatje aanpassen, en daarmee vrij precies de bestandsgrootte variëren.
0
geplaatst: 26 juli 2007, 14:31 uur
Iets heel vreemds doet zich voor...
Bij het toevoegen van het onderstaande album kom ik na de eerste keer op de 'versturen'-knop te klikken op een blanco pagina (step3)
Ik dacht eerst dat aan de toevoegingsfunctie lag die tijdelijk buiten werking was, maar om het even welk ander album kan ik zonder problemen toevoegen!
Het bewuste album:
[*Edit 27/7/07 0:35u: intussen toegevoegd!*]
Dit doet zich zowel voor in Internet Explorer als in Mozilla Firefox.
Ik daag iedereen uit om dit album te proberen toevoegen!!
Bij het toevoegen van het onderstaande album kom ik na de eerste keer op de 'versturen'-knop te klikken op een blanco pagina (step3)
Ik dacht eerst dat aan de toevoegingsfunctie lag die tijdelijk buiten werking was, maar om het even welk ander album kan ik zonder problemen toevoegen!
Het bewuste album:
[*Edit 27/7/07 0:35u: intussen toegevoegd!*]
Dit doet zich zowel voor in Internet Explorer als in Mozilla Firefox.
Ik daag iedereen uit om dit album te proberen toevoegen!!
0
geplaatst: 26 juli 2007, 15:00 uur
Ik had er vannacht ook een paar keer last van, 2 albums waren onmogelijk om toe te voegen, hetzelfde als wat jij had. Erg vreemd...
0
geplaatst: 26 juli 2007, 15:14 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Ik heb heel de ochtend bezig geweest on The Singles van The Osmonds toe te voegen, maar bij stap 2 telkens een fout op de pagina, ook met firefox
Erg vreemd omdat ik net wel aan het toevoegen was en goed ging, maar net ook weer met een album dus ik stop ermee voor vandaag. 
Blijkbaar is het dus niet enkel mijn album wat problemen geeft. Het zal dan toch een foutje in de toevoegfunctie zijn?! Ik wacht dan maar even op Jordy z'n feedback...Ik heb heel de ochtend bezig geweest on The Singles van The Osmonds toe te voegen, maar bij stap 2 telkens een fout op de pagina, ook met firefox
Erg vreemd omdat ik net wel aan het toevoegen was en goed ging, maar net ook weer met een album dus ik stop ermee voor vandaag. 
0
geplaatst: 26 juli 2007, 21:12 uur
Het lukt mij momenteel ook even niet meer. Heb het een tijdje geleden ook al 's gehad. Hebben jullie het met elk album dat je probeert of alleen met een specifieke?
0
geplaatst: 26 juli 2007, 21:16 uur
herman schreef:
Het lukt mij momenteel ook even niet meer. Heb het een tijdje geleden ook al 's gehad. Hebben jullie het met elk album dat je probeert of alleen met een specifieke?
Ik was net ook van zins om het te melden
0
handsome_devil
geplaatst: 26 juli 2007, 21:25 uur
herman schreef:
Ik wilde het net hier gaan typen
Gisteren en eergisteren 3 albums toegevoegd zonder problemen, maar nu lukt het dus niet meer.
0
sxesven
geplaatst: 2 augustus 2007, 17:00 uur
Als ik albums wil toevoegen krijg ik nog enkel overeenkomstige zoekresultaten van albums die al op de site staan. Nu was ik bijvoorbeeld bezig met het toevoegen van Final Fantasy soundtracks, maar op een gegeven moment was ik kwijt waar ik was gebleven en kon ik op die manier niet meer ontdekken wat ik al had toegevoegd (en wat ik nog moest doen). Zo voegde ik ook gisteren Bury Me Deep van 16 Bitch Pile-Up (nogmaals) toe; ik had dat eerder (blijkbaar) al gedaan, maar ik wist dat dus niet meer zeker. Toen ik 'm dus voor de tweede keer ging toevoegen kreeg ik geen resultaat dat aangaf dat 'ie al in de toevoegingenlijst stond. Op zich niet onoverkomelijk dat ik die resultaten niet meer krijg, maar het was wel handig natuurlijk. En die tweede Bury Me Deep mag dus meteen de prullenbak in. 

0
lambf
geplaatst: 5 augustus 2007, 18:36 uur
Als er een CD allemaal naamloose tracks heeft, hoe moet je die tracks noemen? Untitled #1 - Untitled #2 enzo of anders?
En als je een split hebt, welke afbeelding moet je dan gebruiken? De duidelijkste of van de artiest die voorop - dus als eerste- op de split staat?
En als je een split hebt, welke afbeelding moet je dan gebruiken? De duidelijkste of van de artiest die voorop - dus als eerste- op de split staat?
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 22:11 uur
Zelfs de artiest van mijn avator is hier niet te vinden....dus ik heb nogal wat toe te voegen. Aan de andere kant staat hier nog zoveel moois op MM ....
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 22:13 uur
Naamloos is altijd lastig: ik zou dan aanhouden wat de meeste sites doen en dat kan verschillen van untitled tot een -.
Bij een split zou ik gewoon kiezen wat je favoriete afbeelding is (en het scherpst)
Bij een split zou ik gewoon kiezen wat je favoriete afbeelding is (en het scherpst)

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 09:11 uur
Kijk , dat is nog eens lekker wakker worden. Musicfriek : Bedankt ! 

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 10:52 uur
kaztor schreef:

jammer genoeg krijg ik elke keer dezelfde probleem ...
Ik heb hier in het verleden problemen mee gehad. Altijd een issue met de .jpg toevoegen gedeelte?
Wou het net weer gaan proberen maar na meerdere pogingen op een gegeven moment zeg ik dan elke keer "laat maar zitten"!
vorige week probeerde ik deze album toe te voegen (zie onder voor alle info behalve foto van album hoes) maar op de einde wou je site de foto niet accepteren (verschillende jpegs geprobeerd)
Ik krijg elke keer de fout melding:
Je toevoeging is nog niet opgeslagen. Incorrect bestandstype. Alleen albumhoezen in .JPG-formaat worden geaccepteerd.
Selecteer een .JPG-bestand van precies 200 pixels breed. Lees de Wiki voor tips over het vinden en bewerken van albumhoezen.
====0
als je op deze link (Wiki voor tips ) clickt dan komt deze text:
Albumhoes
(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
???!!!???!!! ...
====0
De album dat ik deze keer wou toevoegen is:
THE HUMAN VALUE - The Human Value (Big Deal Records)
Released 2nd October 2006 (UK)
Tracklisting:
1. Give Me
2. You Want Him
3. Kill Pangs
4. Lonely Girl
5. Nashville #5
6. Tonight
7. Somebody
8. Parts Per Million
9. Won't Be Long
10. She
11. Liar
12. Complications
13. Springtime She Waits
====0
Wij hebben verschillende fotos van album hoes op website:
http://www.aapa.nl/albums2006.html
scroll down to foto with review from November 2006
maar ook die fotos die terug te vinden zijn op de HMV website (uk online record shop) zijn ook niet goed als ik die probeer?
ben meer dan happy om albums toe te voegen maar net zoals met bijv. photobucket site is het misschien vee beter/handige als de hosting website de jpegs automatisch op goede size zet?
gr,
TerryA
0
Marcel²
geplaatst: 6 augustus 2007, 11:42 uur
Het album staat inmiddels op de site en een PM onderweg met uitleg. 

0
geplaatst: 7 augustus 2007, 10:59 uur
Marcel Jongeneel schreef:

bedankt Marcel - zal de info in je PM bewaren en ook goed studeren voor de volgende keer!

0
lambf
geplaatst: 7 augustus 2007, 12:55 uur
Bij het invoerveld gaat het fout als je (te) lange titels invoert. Dan kort hij ze af tot zoveel worden. Niet zo erg, je voegt ze daarna handmatig toe, maar toch wel raar.
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 22:38 uur
Volgens mij gaat Marcel voor de nummer 1 positie in de toevoegerslijst.
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 23:10 uur
Nee, jij bent lekker bezig.......
Opeens uit het niets sta je in mijn nek te hijgen in die lijst

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 02:22 uur
Ja, maar ik ben dan ook een friek he? Ik doe mijn nick alle eer aan 

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 02:35 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Inderdaad zeg. Ik kan me nog herinneren dat ik een paar maanden geleden in friek's nek stond te hijgen. Nu is het verschil ineens 700 platen.

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 02:46 uur
Paalhaas schreef:
Inderdaad zeg. Ik kan me nog herinneren dat ik een paar maanden geleden in friek's nek stond te hijgen. Nu is het verschil ineens 700 platen.
Ja, maar ik ben dan ook een friek he? Ik doe mijn nick alle eer aan Inderdaad zeg. Ik kan me nog herinneren dat ik een paar maanden geleden in friek's nek stond te hijgen. Nu is het verschil ineens 700 platen.

0
geplaatst: 10 augustus 2007, 12:18 uur
TerryA schreef:
vorige week probeerde ik deze album toe te voegen (zie onder voor alle info behalve foto van album hoes) maar op de einde wou je site de foto niet accepteren (verschillende jpegs geprobeerd)
Probeerde net de Slates EP van The Fall erbij te zetten. Maar struikel ook over het jpeg gedeelte. Ben er maar mee gestopt.
0
geplaatst: 11 augustus 2007, 13:27 uur
Ik heb vannacht nog even een cd van (hed) P.E. toegevoegd. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, want het was mijn eerste toevoeging.
0
lambf
geplaatst: 13 augustus 2007, 21:19 uur
1: Als je bij het toevoegveld een te lange tracktitel hebt zet hij hem er niet helemaal op, zodat je het handmatig moet doen. Hoeveel letters kan een titel hebben voordat dat gebeurt?
2: Wat is eigenlijk het maximale aantal nummers dat je kan hebben bij het automatische toevoegveld?
3: Als je iets toevoegd, moet je er altijd tab's voordoen, maar bij een split, waar moet je dan de artiesten neerzetten?
2: Wat is eigenlijk het maximale aantal nummers dat je kan hebben bij het automatische toevoegveld?
3: Als je iets toevoegd, moet je er altijd tab's voordoen, maar bij een split, waar moet je dan de artiesten neerzetten?
0
jean maurice
geplaatst: 16 augustus 2007, 02:27 uur
In Mitra Medusa Inri - Dreams (2002) Apollyon label
thanks Jean Maurice
thanks Jean Maurice
* denotes required fields.