MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Toegevoegd (Nu nog wachten op goedkeuring) Weet alleen niet of het genre goed is, er staat darkwave en heb daar rock/electronic van gemaakt (dat genre bestaat hier niet op de site). Mocht het niet goed zijn, dan kun je altijd nog verbeteren.

jean maurice
bedankt snap je nu mijn pleidooi bij het forum (overigen) Underground het feit dat het genre niet eens bestaat hier is een SCHANDE!!!!

Disco bestaat ook niet, ook een schande.

(En iemand anders was me voor hoor ik net, maar evengoed graag gedaan )

jean maurice
heb net nog even naar je top tien gekeken, Lou Reed's Berlin is ook een van mijn favorieten een PRACHTIG album en zo donker dat menig darkwave bandje er een puntje aan kan zuigen, hij heeft geloof ik onlangs nog het hele album live gespeeld in Paradiso geloof ik??

rudiger schreef:
er staan ook geen albums op van LEMMING .

jean maurice schreef:
In Mitra Medusa Inri - Dreams (2002)

Toegevoegd en toegevoegd.

jeko
L_T_B schreef:
(quote)

Nee, de tabs tussen het tracknummer, de titel en de speelduur. Dit kun je beste/makkelijkste doen in het "kladblok". Zo ziet de tracklist er uit nadat je 'm van freedb gekopieerd hebt. En zo ziet het er uit wanneer je tabs hebt toegevoegd. Als je dit nu kopieert naar het MuMe-invoegscherm en op importeren klikt, worden de tracks wél geimporteerd.

Heb nog geen idee hoe groot de tabs moeten worden,tussen
track titel en speelduur, Heb me suf lopen staren op de 2 kladblok
afbeeldingen maar kom er echt niet uit!

jeko schreef:
(quote)

Heb nog geen idee hoe groot de tabs moeten worden,tussen
track titel en speelduur, Heb me suf lopen staren op de 2 kladblok
afbeeldingen maar kom er echt niet uit!

Je moet gewoon een tab zetten tussen tracknummer en titel en ééntje tussen titel en tijdsduur. Daar is echt niets ingewikkeld aan.

Sheplays
jacques.be schreef:

Probeerde net de Slates EP van The Fall erbij te zetten. Maar struikel ook over het jpeg gedeelte. Ben er maar mee gestopt.

Ik heb net de CD "Slates" toegevoegd.

HammerHead schreef:
(quote)

Je moet gewoon een tab zetten tussen tracknummer en titel en ééntje tussen titel en tijdsduur. Daar is echt niets ingewikkeld aan.

Dank voor de tip, ik vroeg me al af waarom dat importeren niet lukte

@Jeko
Tab zetten= direct achter het voorgaande item gaan staan met de cursor, dan op de toets 'tab' drukken (links boven capslock) en dan meteen het volgende item typen. Het hoeft dus niet via opmaak.

jeko
Bedankt voor de uitleg, zat al moeilijk te doen met de spatiebalk ,sinds vandaag weet ik dus dat ik een "tab'toets op mijn p.c. heb!

jeko
Heb juist met succes 33 tracks geimporteerd, is de knop om deze te versturen onderin opeens foetsie!!

jeko
Probleem opgelost, werkt als een speer die 'tab'toets.

raffael77
Waardeloos systeem vind ik het. Veel te omslachtig. Covers toevoegen helemaal een ramp.

waarschijnlijk is die vraag al ontelbare keren gesteld geweest maar hoe, in godsnaam, kun je een albumfoto laten passen???!!!

raffael77 schreef:
Waardeloos systeem vind ik het. Veel te omslachtig. Covers toevoegen helemaal een ramp.

Kom kom, een beetje oefenen. Dan valt het op een gegeven moment reuze mee. Zo omslachtig is het toch niet?

jeko schreef:
Probleem opgelost, werkt als een speer die 'tab'toets.

Het werkt natuurlijk pas echt weer als een speer als dit probleem straks opgelost is Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom dit probleem bij sommigen optreedt, maar ik zal er nog eens in duiken.

TSP7
Ik vroeg me af waarom het mogelijk is om albums zonder releasedatum toe te voegen..
Ik snap dat dat het toevoegen stukken makkelijker maakt, maar het maakt het album ook minder "vindbaar". Ikzelf kijk altijd in de releasekalender om te kijken of er de komende tijd nog leuke albums uitkomen. Albums zonder releasedatum staan hier niet in, wat ik erg jammer vind..

TSP7 schreef:
Ikzelf kijk altijd in de releasekalender om te kijken of er de komende tijd nog leuke albums uitkomen.

Ik neem aan dat je dit bedoelt?

Albums zonder releasedatum staan hier niet in, wat ik erg jammer vind..

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Maar veel van de "grote" toevoegers vermelden de releasedatum als ze een plaat toevoegen. Dus de meeste (bekende) releases staan wel in die lijst vermeldt.

Sheplays schreef:
(quote)

Ik heb net de CD "Slates" toegevoegd.

Dank je !

Ik heb de lijst van freedb.org gecopy-pasted in het schermpje, ik klik op importeren maar er gebeurt niets... ???

Lees anders de paar berichten halverwege deze pagina nog een keer.

jeko
Wat doen jullie als je met geen mogelijkheid een albumcover kan vinden en dan met name l.p. covers. Scannen jullie deze zelf , lijkt mij niet handig i.v.m. het formaat.

jeko schreef:
Wat doen jullie als je met geen mogelijkheid een albumcover kan vinden en dan met name l.p. covers. Scannen jullie deze zelf , lijkt mij niet handig i.v.m. het formaat.

Beter zoeken Met artiesten zijn praktisch alle hoezen wel te vinden op internet (als het bij afbeeldingen niet te vinden is, dan gewoon op internet zoeken (google bv.), daar vind je ze meestal wel). Alleen met verzamelaars heb ik moeite om hoezen te vinden (maar die scan ik wel).

jeko
musicfriek schreef:
(quote)

Beter zoeken Met artiesten zijn praktisch alle hoezen wel te vinden op internet (als het bij afbeeldingen niet te vinden is, dan gewoon op internet zoeken (google bv.), daar vind je ze meestal wel). Alleen met verzamelaars heb ik moeite om hoezen te vinden (maar die scan ik wel).

Scan je ook elpee hoezen dan

Sheplays
jeko schreef:
(quote)

Scan je ook elpee hoezen dan

Theoretisch kan dat wel. Je kunt het in twee delen doen en via je tekenprogramma aan elkaar 'lassen'.

jeko
Sheplays schreef:
(quote)

Theoretisch kan dat wel. Je kunt het in twee delen doen en via je tekenprogramma aan elkaar 'lassen'.

We komen steeds een stapje verder bedankt voor de tip(s).

titan (crew)
Het album Beyond van Oil 10 staat nu dubbel op de site.

Nu niet meer.

Ik zoek een album van de Italiaanse dance/hip hopgroep ICT. Ze hadden in 1997 een hit met het nummer Lasciati Tentare (heerlijk nummer) . Daarna volgde nog een single genaamd Eyes. Lijkt mij dat ze wel een album moeten hebben, maar ik vind hem echt nergens

Ik kan hem ook niet vinden.

Ik heb ook nog verder gezocht, maar er is dus echt geen album te vinden. Het lijkt erop dat het alleen 2 singles zijn geweest. Ik geef het op, bedankt voor het zoeken, Deric

Ik heb in ieder geval de cd-single met 9 versies.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.