De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2008, 00:11 uur
Er zijn ook users die een hoop uit eigen collectie hebben ingescand. Ik geef toe dat het veel werk is, maar dan heb je ook wat. 

0
geplaatst: 24 april 2008, 16:20 uur
Voor mij is het alweer een tijd terug dat ik wat heb toegevoegd. Wel weet ik daarvan dat het enig speurwerk vereist op het internet om de juiste hoes te vinden en deze nog van een bewerking te voorzien zodat die de site op kan. Groot is dan ook de voldoening dat als alles is goedgekeurd je album na veel vijven en zessen op de site staat. Zo kan je het ook bekijken, dat het vele werk niet voor niets is geweest....
0
geplaatst: 24 april 2008, 17:56 uur
Dat snap ik Gerards Dream, maar soms zijn bepaalde hoezen op het internet niet te vinden die de kwalitiet hebben die op MusicMeter (terecht) verlangd wordt. Dan gaat het (bij mij althans) vaak om hoezen van oudere en /of obscure albums. Inscannen zou een oplossing kunnen zijn, echter de gemiddelde scanner kan het formaat van een bijvoorbeeld een LP niet aan. (Niet elke LP is op CD formaat verschenen)
Overigens kijk ik ook wel eens bij de afwijzingen om te zien of ik toch niet alsnog ergens een hoes (of andere info) vandaan kan halen om een album alsnog op de site te krijgen (er zijn nog een paar mensen die dat doen heb ik gemerkt). Ik beschouw het vele werk ook niet als voor niets, maar eerder als een sport.
Overigens kijk ik ook wel eens bij de afwijzingen om te zien of ik toch niet alsnog ergens een hoes (of andere info) vandaan kan halen om een album alsnog op de site te krijgen (er zijn nog een paar mensen die dat doen heb ik gemerkt). Ik beschouw het vele werk ook niet als voor niets, maar eerder als een sport.
0
tangmaster
geplaatst: 24 april 2008, 19:40 uur
Worstel met het zelfde probleem, maar als je in de rejections lijst kijkt kom met de albums die er momenteel instaan ook niet veel verder.
Tja er zijn legio albums waarvan de hoes altijd het probleem zal blijven.
Tja er zijn legio albums waarvan de hoes altijd het probleem zal blijven.
0
geplaatst: 24 april 2008, 20:12 uur
tangmaster schreef:
Worstel met het zelfde probleem, maar als je in de rejections lijst kijkt kom met de albums die er momenteel instaan ook niet veel verder.
Hmm, er zijn toch anders een paar mensen (waaronder jij) die daar wel goed werk verrichten hoor.
0
geplaatst: 25 april 2008, 01:12 uur
tangmaster schreef:
Een tijdje zoeken en wat knutselen leverde toch nog iets op, al weet ik niet of de moderators alles goedkeuren :
Trapt - Amalgamation (1998)

Moker Jazz Band - Jazz from the Streets of Europe (2007)

The Isley Brothers - Tamla Motown Presents (1967)

Dazz Band - Rock the Room (1988)

Tina Turner - Simply Tina (1995)

En over Heisei Tanuki Gassen Pompoko (1994) staat hier dat de muziek van de groep "Shang Shang Typhoon" is, en hier staat de tracklist.
Maar iemand anders mag ze corrigeren want ik wil geen Tina Turner tussen mijn IJslandse toevoegingen

0
geplaatst: 25 april 2008, 12:23 uur
Ja, vooral die van Trapt vind ik knap, daar heb ik ook al menig tijd naar lopen zoeken. Die stond ook enorm lang in rejections.
0
geplaatst: 27 april 2008, 15:37 uur
Kan iemand de EP 'I Walk Among You' van Iced Earth toevoegen? Snap nog steeds niet hoe je dat moet doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Walk_Among_You
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Walk_Among_You
0
thejazzscène
geplaatst: 29 april 2008, 19:47 uur
Mogen Maxi-singles op de site?
Deze Wir - So And Slow It Grows (CD) at Discogs zou ik erop willen maar hij is geweigerd omdat de persoon in kwestie niet zeker was of het wel op de site mag.
Deze Wir - So And Slow It Grows (CD) at Discogs zou ik erop willen maar hij is geweigerd omdat de persoon in kwestie niet zeker was of het wel op de site mag.
0
geplaatst: 29 april 2008, 20:51 uur
Als 'So and Slow It Grows' van een eerder uitgebracht album is getrokken mag hij niet op de site.
0
geplaatst: 30 april 2008, 08:12 uur
Denk niet dat 't veel uithaald, alle sites (behalve de Wiki) geven aan dat het een single is.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 april 2008, 11:51 uur
Aangezien de groep het zelf ook een single noemt, is het afwachten of de drie andere nummers ook op het nieuwe album zullen staan.
0
geplaatst: 30 april 2008, 16:35 uur
Wou een split album toevoegen, 1 album van 2 bands, maar kon bij elk afzonderlijk nummer niet invoeren van welke artiest dat nummer was. Inventief als ik ben maar gewoon in het vakje van song titel ingevoerd: [artiest] - [song titel].
Maar krijg 'm nu retour, met correctie formulier waarin nu opeens wél een artiest per nummer kan worden ingevuld.
Huh?
Zou graag die mogelijkheid hebben bij de eerste maal invullen, wat zie ik over het hoofd?
Maar krijg 'm nu retour, met correctie formulier waarin nu opeens wél een artiest per nummer kan worden ingevuld.
Huh?
Zou graag die mogelijkheid hebben bij de eerste maal invullen, wat zie ik over het hoofd?
0
geplaatst: 30 april 2008, 16:39 uur
Niks, daar zou best verandering in mogen komen. We krijgen vaak een bericht met stuur maar gelijk terug want dan kan ik dat goed invullen. Voor zowel toevoeger als crew dus omslachtig.
0
geplaatst: 30 april 2008, 16:50 uur
Ah ok, hélemaal gek ben ik dus nog niet geworden. Ga ik weer even invullen... 

0
geplaatst: 10 mei 2008, 18:38 uur
Mogen officiële bootleg albums, zoals deze, wel toegevoegd worden?
0
geplaatst: 11 mei 2008, 18:01 uur
Wat moet je doen als een album op meerdere labels uitgebracht is?
een komma ertussen zetten? een schuine streep ertussen??
een komma ertussen zetten? een schuine streep ertussen??
0
titan (crew)
geplaatst: 11 mei 2008, 18:10 uur
Het label aangeven waarop het album als eerste is uitgebracht.
0
titan (crew)
geplaatst: 11 mei 2008, 18:11 uur
Ja, als je met officieel tenminste bedoelt dat het album uiteindelijk een normale release heeft gekregen.
0
geplaatst: 12 mei 2008, 01:12 uur
Het is alleen verkrijgbaar via de online shop van het label en via iTunes (normale editie of deluxe editie). Op de officiële site van Exodus staat hij dan weer niet aangegeven.
0
titan (crew)
geplaatst: 12 mei 2008, 14:02 uur
Hij staat nog in de wachtrij. En ja, geduld is een schone zaak. Hij staat pas twee (!!) dagen in de wachtrij.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 09:32 uur
raffael77 schreef:
Veel te omslachtig om albums hier te plaatsen.
Veel te omslachtig om albums hier te plaatsen.
Vind ik reuze meevallen hoor (maar ja, na 4316 toevoegingen zie je de omslachtigheid niet meer). Kwestie van wennen lijkt mij

0
geplaatst: 16 mei 2008, 06:44 uur
Kan iemand het album 'Find What You Love And Let It Kill You' van Johnny Berlin toevoegen?
België
Rock
Label: Kinky Star
Cover + Tracklist: http://johnnyberlin.musicblog.be/
video 'Four': http://www.youtube.com/watch?v=FXBmiOaq_Tg
Release: 5 mei 2008
Alvast bedankt!
België
Rock
Label: Kinky Star
Cover + Tracklist: http://johnnyberlin.musicblog.be/
video 'Four': http://www.youtube.com/watch?v=FXBmiOaq_Tg
Release: 5 mei 2008
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 22 mei 2008, 17:46 uur
Mogen albums van tribute-bands, zoals bijvoorbeeld deze van de Iron Maiden tribute-band Powerslave op de site?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 mei 2008, 18:08 uur
Dexter schreef:
Mogen albums van tribute-bands, zoals bijvoorbeeld deze van de Iron Maiden tribute-band Powerslave op de site?
Tuurlijk Mogen albums van tribute-bands, zoals bijvoorbeeld deze van de Iron Maiden tribute-band Powerslave op de site?
. Er staan al verschillende tribute-cd's (al dan niet opgenomen door één artiest) op de site.* denotes required fields.