MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ik heb de foutieve albums aangepast.

lambf schreef:
Zit niet zo te zeiken Freak, je kan ze ook zelf gaan corrigeren in plaats van steeds naar andere mensen te wijzen. En wat is er nou erg als er nou eens een slechte hoes doorkomt, moderators zijn geen robots.

Ik doe bijna niks anders dan hoezen corrigeren, maar als ze op deze manier gewoon door de keuring komen blijf je aan de gang.. Vandaar dat ik er een melding van maak. Bedoel er niks kwaads mee

En Herman, bedankt

Ik bedoelde overigens de 'eigen beheer'-albums, de hoezen zijn door een ander crewlid aangepast.

In De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site:

Ik zoek het hoesje van Bennet - Street VS Science (1997)

edit: ah, deze topic kende ik nog niet...

Het valt me de laatste tijd op dat hiphop- en R&B-albums zeer makkelijk worden goedgekeurd bij vlagen, terwijl de details onjuist zijn. Nu ook weer bij de nieuwe plaat van Jedi Mind Tricks, genaamd ''A History of Violence''. De tracklist is vrijwel zeker verzonnen (mogelijk ook cover), en staat op geen enkele betrouwbare site aangegeven, alleen op blogs en forums. Had hier graag wat uitleg over.

Of ze makkelijker worden doorgelaten weet ik niet, maar misschien is het wel een idee dergelijke albums pas toe te voegen als de tracklisting en de hoes zijn vrijgegeven door de site van de artiest en/of het desbetreffende label. Ik geloof dat het nieuwe album van Pussycat Dolls al meerdere malen is verwijderd en ook nu is de tracklisting al een aantal keer gecorrigeerd.

MJ_DA_MAN schreef:
Het valt me de laatste tijd op dat hiphop- en R&B-albums zeer makkelijk worden goedgekeurd bij vlagen, terwijl de details onjuist zijn. Nu ook weer bij de nieuwe plaat van Jedi Mind Tricks, genaamd ''A History of Violence''. De tracklist is vrijwel zeker verzonnen (mogelijk ook cover), en staat op geen enkele betrouwbare site aangegeven, alleen op blogs en forums. Had hier graag wat uitleg over.

Ik heb juist het idee dat er niets meer word toegelaten. Volgens mij staat het album van Steen al 10 dagen in de wachtrij ...

Dat is wat overdreven:

Steen - Muziek voor Je Moeder (2008)
13 september

Ruim een dag dus (is inmiddels wel al een verbetering doorgevoerd)

herman schreef:
Of ze makkelijker worden doorgelaten weet ik niet, maar misschien is het wel een idee dergelijke albums pas toe te voegen als de tracklisting en de hoes zijn vrijgegeven door de site van de artiest en/of het desbetreffende label. Ik geloof dat het nieuwe album van Pussycat Dolls al meerdere malen is verwijderd en ook nu is de tracklisting al een aantal keer gecorrigeerd.
Klopt, maar hoe kan een album als die van Jedi Mind Tricks dan worden goedgekeurd en door wie? Ik ben érg op de hoogte van albums in de hiphopwereld en vooral in die hoek, en weet 99% zeker dat er nog geen tracklist van is, behalve dan twee die op forums en Wikipedia staan. Maar dat zijn geen betrouwbare bronnen, en die regel is nota bene zelf door de crew bedacht (terecht natuurlijk).

aERodynamIC schreef:
Dat is wat overdreven:

Steen - Muziek voor Je Moeder (2008)
13 september

Ruim een dag dus (is inmiddels wel al een verbetering doorgevoerd)

http://www.musicmeter.nl/artist/41400/messages/

Ik zei dan ook dat er een verbetering tussendoor is gekomen (maar zelfs dan nog is jouw link nog geen 10 dagen ).
Overigens ben ik niet van de hip-hop en heb het slechts voor je opgezocht

aERodynamIC schreef:
Overigens ben ik niet van de hip-hop en heb het slechts voor je opgezocht

Maakt niet uit , maar ondertussen staat het album al wel (bijna) 2 weken in de wachtrij ... Moet er misschien niet gewoon versterking komen?

Ik zoek hoesjes van:

Boegies - Parels voor de Zwijnen
Jammah Tammah - Skbang!

http://www.musicmeter.nl/album/81046

Bij nr. 9 staat Rude Awakening als gast artiest. Echter de Rude Awakening waar link naar verwijst heeft geenszins te maken met dit album. De man achter die artiest is Sebastian Hoff en hij heeft deze alias in 2002 bedacht voor z'n industrial-techno/hardcore releases en absoluut geen hip-hop zoals de stijl van dit album. Daarnaast is dit album gemaakt in 1993, 9 jaar eerder dan dat deze Rude Awakening werd gecreëerd.

Ik kan wel een aanpassing doorvoeren zodat de artiest Rude Awakening (II) wordt, maar ik weet 0,0 van deze artiest en het lijkt me de bedoeling dat er wel enige info op een artiestenpagina komt te staan.

Sietse
pascal83 schreef:
(quote)

Maakt niet uit , maar ondertussen staat het album al wel (bijna) 2 weken in de wachtrij ... Moet er misschien niet gewoon versterking komen?

Hij zegt toch dat er een verbetering tussen door is gekomen en dat die vrij recent was.
Wie weet hoe vaak dat album al wel niet heen en weer is gekaatst.

Sietse schreef:

Hij zegt toch dat er een verbetering tussen door is gekomen en dat die vrij recent was.
Wie weet hoe vaak dat album al wel niet heen en weer is gekaatst.

Jij in ieder geval niet.

Twee weken is gewoon abnormaal lang, zelfs al zijn er drie verbeteringen geweest. Een hoesje en een lijst met nummers zijn zo aangepast. Een toevoeging van een van de mods (overigens is dit niet eens mijn toevoeging) zou binnen een dag op de site staan.

Op het moment dat een album wordt afgewezen komt ie opnieuw in de wachtrij. Op het moment dat jij dat bericht stuurde stond er dus net een dag in. Toevoegingen van de mods staan hier verder los van.

Dat snap ik allemaal, maar je moet toch toegeven dat twee weken ontzettend lang is?

Het zou sneller kunnen inderdaad, maar hij heeft dus niet 2 weken onafgebroken in de wachtrij gestaan. Hij is in de tussentijd wel een paar keer gecorrigeerd. Als een toevoeging brak aangeleverd wordt kunnen wij er verder ook niet zoveel aan doen.

Sietse
Ok, hier een mooie voor de heren crewleden alhier.

Er zijn van de band Wolf Eyes twee totaal verschillende albums met precies dezelfde naam.
Wat kunnen we hier mee doen?
De eerste versie (artwork schijnt hetzelfde te zijn heb ik ergens ooit gelezen, maar weet het niet zeker)
http://www.discogs.com/release/948248

De tweede versie
http://www.discogs.com/release/546297

Ik wil hem op zich wel toevoegen, want de cd versie heb ik in bezit, maar weet niet wat precies te doen.

Wat mij betreft gewoon doen en deze info er gelijk bij zetten zodat er geen verwarring kan ontstaan.

Sietse
Maar moet ik ze dan beide toevoegen, of gewoon een, of wat...
Vage shit allemaal met die herrie makers.

EDIT: gedaan.

sxesven
Zijn toch gewoon twee verschillende platen met dezelfde titel? Wat mij betreft toevoegen als twee verschillende platen dus. Typisch noise en/of Wolf Eyes om twee verschillende platen dezelfde naam te geven. Boris heeft dat ook eens gedaan (Vein; zelfs met zelfde artwork alleen was de ene plaat noise en de andere punk). Geen reden voor ons om er dan slechts één entry aan te besteden.

Wat sxesven hierboven zegt inderdaad.

Sietse
Tjsa, van die andere heb ik geen hoes...

herman schreef:
Het zou sneller kunnen inderdaad, maar hij heeft dus niet 2 weken onafgebroken in de wachtrij gestaan. Hij is in de tussentijd wel een paar keer gecorrigeerd. Als een toevoeging brak aangeleverd wordt kunnen wij er verder ook niet zoveel aan doen.

Mag ik vragen wat er iedere keer dan mis gaat bij het toevoegen, wellicht kan ik helpen.

titan (crew)
Bij Steen wachten we nog steeds op een goede hoes.

titan schreef:
Bij Steen wachten we nog steeds op een goede hoes.

Ik zie het probleem. Mag er geknipt worden in de hoes (zodat de tekst 'Hier bestellen' wegvalt)?

pascal83 schreef:
Ik zie het probleem. Mag er geknipt worden in de hoes (zodat de tekst 'Hier bestellen' wegvalt)?

Neen. Zie ook het commentaar van Yak bij de toevoeging.

Als er nu maar eens een site kwam met de naan Hoesmeter, waar dan alle hoezen waren te vinden, dan waren we van alle problemen af. Wellicht een idee.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:38 uur

geplaatst: vandaag om 07:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.