MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Sheplays
Ik heb het even geprobeerd. Je hebt gelijk dat de link naar een lege pagina verwijst. In Richtlijnen voor de hoes vind je wel wat je zoekt of in dit topic.

JolkiPalki
Sheplays schreef:
Ik heb het even geprobeerd. Je hebt gelijk dat de link naar een lege pagina verwijst. In Richtlijnen voor de hoes vind je wel wat je zoekt of in dit topic.

Ik ga er mee aan de slag, dank je!

Sheplays
JolkiPalki schreef:
(quote)

Ik ga er mee aan de slag, dank je!

Succes! Ik heb de lege pagina inmiddels aangepast.

Wil iemand de albums

Wicked Jazz Sounds Volume 6 (2008) en Dutch Rare Grooves Volume 2 (2008) en Chop Wood - Chop Wood (2008) toevoegen aub....... ik kan geen goede links en afbeeldingen vinden.......

Bij voorbaad dank

Wicked Jazz Sounds Volume 6 (2008)
hoes
tracklist

Dutch Rare Grooves Volume 2 (2008)
hoes
tracklist

Chop Wood - Chop Wood (2008)
hoes
tracklist

Je mag ze zelf toevoegen. De volgende keer graag iets uitdagender.

lebowski schreef:
Ik zoek hoesjes van:

Boegies - Parels voor de Zwijnen
hoes

Jammah Tammah - Skbang!
hoes

L_T_B schreef:
De volgende keer graag iets uitdagender.

azra en ik hadden het gisteren over het ep'tje 'Fondettes Sessions' van The Finkielkrauts. Ik beloofde 'm toe te voegen maar kon geen fatsoenlijke hoesafbeelding vinden. Misschien een aardig kluifje voor je?

Ik en m'n grote bek.

Maar is Fondettes Sessions niet hun label en niet een EP?

Het is de naam van de EP, die uitgebracht is in eigen beheer. Zie deze link, ook voor wat een hoesafbeelding lijkt te zijn (in de musicplayer).

Is er iemand die een betere hoes heeft van dit album:
http://www.musicmeter.nl/rejection/141740 en zou die hem verder willen toevoegen

LZA
korenbloem schreef:
Is er iemand die een betere hoes heeft van dit album:
http://www.musicmeter.nl/rejection/141740 en zou die hem verder willen toevoegen

heb er één gevonden en ingestuurd

pretfrit
onder welk genre zet je "spoken word" ?

Dat ligt er maar net aan; Gil Scott-Heron valt bijvoorbeeld onder soul (met zijn debuut album) maar het kan ook hiphop zijn en ik weet niet hoe de instrumentale begeleiding is? Want het kan bijvoorbeeld ook nog rock of electronic zijn .

Als er geen instrumentale begeleiding is, dan kan het sowieso niet op de site. We doen toch ook niet aan hoorspelen ed.

herman schreef:
Als er geen instrumentale begeleiding is, dan kan het sowieso niet op de site.

Sorry?

Als er geen instrumentale begeleiding is èn het geen muziek is.

pretfrit
uitgaan van de instrumentale begeleiding dus.

spoken word wordt altijd ritmisch en vloeiend gebracht (bekend voorbeeldje Tom Waits) en soms dus zonder instrumentale begeleiding...maar wel muzikaal

hoorspelen hebben meestal een instrumentale begeleiding

JolkiPalki schreef:
In De Site > Algemeen > Toevoegen album:

Ik wilde een album toevoegen en krijg dan de vraag om een albumhoes te uploaden die precies 200 pixels is. Voor uitleg kan je klikken op een link, maar daar staat helemaal niets. Het lukt mij niet om het te uploaden. Wie helpt??

Tegen dit vervelende probleem loop ik al heel lang aan. Het lukt mij ook maar steeds niet om hoezen te uploaden, heb van alles al geprobeerd.

Heemskerktollie
Ik kon helaas het juiste topic even niet vinden. Voorstel aan de moderators: er staan momenteel nogal wat labels op mume zoals Sunspots, BYG, Actuel, BYG/Actuel, Charly e.d Dit werd oorspronkelijk allemaal op het Franse label BYG/Actuel uitgebracht. Zal ik dit corrigeren?

ReneoetNee schreef:
(quote)

Tegen dit vervelende probleem loop ik al heel lang aan. Het lukt mij ook maar steeds niet om hoezen te uploaden, heb van alles al geprobeerd.

Ik liep vanochtend tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb eerder albums toegevoegd aan de site en hoewel ik geen held met hoezen ben lukte het altijd wel om tot een breedte van 200 pixels te komen. Vanochtend echter weigerde de site ieder plaatje dat ik probeerde op te slaan, wat ik ook probeerde.

Edit: met precies dezelfde afbeelding is toevoegen zojuist wel gelukt. Gezien mijn computeronkunde is de kans vrij groot dat het probleem eerder op de dag bij mij lag

Ik heb eindelijk de 2 albums van Vitalis gevonden
Vitalis - Vitalis
Vitalis - Bugs & Boogeymen
Is er iemand die het lukt om deze toe te voegen

The Q-Club

Daar vond ik ze.

Mijn dank is groot.

Iemand die mij verder kan helpen?
Als ik de albumhoesen passend krijg; lukt het me verder zelf wel.

Ik probeer het wel even. Moet eerst die zips binnenhalen, begrijp ik?

Nee, daar zit volgens mij niet de hoes bij.

Daar ben ik inmiddels ook achter.

De plaatjes op de site zijn voor mij te klein, als ik ze vergroot worden ze te onscherp. Wellicht dat iemand die wel handig is met fotoprogramma's (ShePlays?) er meer van kan maken.

LZA
Je kunt er iets meer van maken maar scherp zullen de hoesjes nooit worden helaas...

Sheplays
herman schreef:
Daar ben ik inmiddels ook achter.

De plaatjes op de site zijn voor mij te klein, als ik ze vergroot worden ze te onscherp. Wellicht dat iemand die wel handig is met fotoprogramma's (ShePlays?) er meer van kan maken.

Helaas...
Ik kan ook nergens een grotere hoes vinden.

Misschien is de bibliotheek een optie? Als je doorklikt kom je op een pagina waar het album te bestellen is zodat je het bij je eigen bieb kunt afhalen en de hoes kunt scannen.

Ik heb geen scanner, maar de albums dus wel in bezit.

Sheplays
deric raven schreef:
Ik heb geen scanner, maar de albums dus wel in bezit.

Kun je er een digitale foto van maken (album plat op de grond), deze opladen en naar mij e-mailen?

Nog bedankt; afwachten of ze toe gelaten worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.