De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 30 maart 2009, 08:50 uur
Kan iemand proberen het album: Gumbo Roots van (DJ) Battlecat toe te voegen. Een cover heb ik nog nooit op het net gevonden, van die plaat...
0
geplaatst: 30 maart 2009, 20:40 uur
Bedankt aslan.
kun je misschien deze ook toevoegen?

Ik ga spoedig zelf albums toevoegen, ben een beetje lui wat toevoegen betreft.
kun je misschien deze ook toevoegen?

Ik ga spoedig zelf albums toevoegen, ben een beetje lui wat toevoegen betreft.
0
geplaatst: 3 april 2009, 14:06 uur
Wie wil er zo vriendelijk zijn, de cd
Het beste van 2 meter sessies 1987-2009
voor mij op de site te zetten?
Het beste van 2 meter sessies 1987-2009
voor mij op de site te zetten?
0
geplaatst: 3 april 2009, 17:17 uur
0
geplaatst: 3 april 2009, 20:02 uur
Mijn dank is weer enorm, Herman. Staan daar geen mooie nummertjs op, overigens? Ik heb eerst nog een tijd gezocht, kon niet begrijpen dat de cd nog niet op musicmeter stond!
0
geplaatst: 4 april 2009, 14:13 uur
In navolging van musician zou ik willen vragen of iemand de cd van Tim Finn- THE CONVERSATION uitgebracht in 2008 door Capitol/EMI/ My Space.com (weliswaar niet in Nederland) op de site te zetten. Ikzelf en de Crowded House en Finn Brothers fans zouden dat zeer op prijs stellen. PRACHTIGE CD!!!!! B.v.d.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 april 2009, 16:55 uur
jelmer19 schreef:
De hoes heb ik, maar de tracklist van onderstaande plaat kan ik niet vinden. Wie kan helpen?
Debbie Cameron & Richard Boone - Brief Encounter
De hoes heb ik, maar de tracklist van onderstaande plaat kan ik niet vinden. Wie kan helpen?
Debbie Cameron & Richard Boone - Brief Encounter
Kan dit je verder helpen?
Debbie Cameron & Richard Boone
0
geplaatst: 4 april 2009, 18:10 uur
Ad Brouwers schreef:
In navolging van musician zou ik willen vragen of iemand de cd van Tim Finn- THE CONVERSATION uitgebracht in 2008 door Capitol/EMI/ My Space.com (weliswaar niet in Nederland) op de site te zetten. Ikzelf en de Crowded House en Finn Brothers fans zouden dat zeer op prijs stellen. PRACHTIGE CD!!!!! B.v.d.
Met dank aan rkdev:

(plaatje is klikbaar)
0
geplaatst: 4 april 2009, 18:23 uur
musician schreef:
Mijn dank is weer enorm, Herman. Staan daar geen mooie nummertjs op, overigens? Ik heb eerst nog een tijd gezocht, kon niet begrijpen dat de cd nog niet op musicmeter stond!
Ja, er staan zeker erg mooie nummers op. Ik had alleen verwacht dat het allemaal liveversies zouden zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval.
Toch wel jammer dat 2 Meter Sessies niet meer op TV komt. Nu hoor ik het 's ochtends nog wel 's voorbij komen als ik op werk Kink FM luister.
0
geplaatst: 6 april 2009, 19:47 uur
Hej mensen ik vind dit een hele leuke site enzo maar wtf warom staat Relapse van Eminem er niet op???
0
geplaatst: 6 april 2009, 20:09 uur
Omdat er nog geen betrouwbare bronnen zijn die tracklist en cover bevestigen.
En waarom worden users met zo'n naam toegelaten? Sorry hoor maar ik vind het een redelijk walgelijke naam.
En waarom worden users met zo'n naam toegelaten? Sorry hoor maar ik vind het een redelijk walgelijke naam.
0
geplaatst: 9 april 2009, 12:01 uur
Jij vindt ook dat 'neger' uit het woordenboek moet zeker? Ik heb de ophef daarover nooit zo begrepen. Voor mij heeft dat woord geen denigrerende ondertoon.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 april 2009, 11:29 uur
Passende hoes gezocht voor Johnny Cash - Boom Chicka Boom (1990)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 april 2009, 11:35 uur
Bedankt, Jelmer19, het nodige werd al gedaan.
Groeten, Luc.
Groeten, Luc.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 april 2009, 11:44 uur
Sorry dat ik julie allemaal nogmaals stoor, maar deftige hoes gezocht voor Johnny Cash - Wanted Man (1994). Met dank bij voorbaat.
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:15 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Vette hiphop die nog niet op MusicMeter te vinden is.:
Allen,
Wat ik in het 'Maak kennis met rap en beoordeel'-topic al opperde, wordt bij dezen bewaarheid. Voor diegenen die volledig terecht geen zin hebben om ten gevolge van cryptiek van mijn kant het desbetreffende bericht in het zojuist genoemde topic op te zoeken, zal ik even toelichten wat het nut van dit topic zal worden...
Mijn idee is om in dit topic hiphopnummers te plaatsen van artiesten of albums waarvan jij het idee hebt dat het kwalitatief op zijn minst behoorlijk wat voorstelt, maar desondanks niet op MusicMeter vertegenwoordigd worden.
Hoe omvangrijk de behoefte naar een topic als dit is, weet ik niet. Ik weet niettemin wel dat ik met enige regelmaat op goede hiphop stuit die ik hier vervolgens niet kan vinden. Als je dan ook nog eens talloze malen tevergeefs hebt geprobeerd zulke muziek aan deze site toe te voegen, is het wellicht een uitkomst om de muziek in kwestie enigszins onder de aandacht te brengen.
Allen,
Wat ik in het 'Maak kennis met rap en beoordeel'-topic al opperde, wordt bij dezen bewaarheid. Voor diegenen die volledig terecht geen zin hebben om ten gevolge van cryptiek van mijn kant het desbetreffende bericht in het zojuist genoemde topic op te zoeken, zal ik even toelichten wat het nut van dit topic zal worden...
Mijn idee is om in dit topic hiphopnummers te plaatsen van artiesten of albums waarvan jij het idee hebt dat het kwalitatief op zijn minst behoorlijk wat voorstelt, maar desondanks niet op MusicMeter vertegenwoordigd worden.
Hoe omvangrijk de behoefte naar een topic als dit is, weet ik niet. Ik weet niettemin wel dat ik met enige regelmaat op goede hiphop stuit die ik hier vervolgens niet kan vinden. Als je dan ook nog eens talloze malen tevergeefs hebt geprobeerd zulke muziek aan deze site toe te voegen, is het wellicht een uitkomst om de muziek in kwestie enigszins onder de aandacht te brengen.
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:19 uur
Ik zal zelf alvast een aanvang nemen.
Artiest: Sub-Conscience
Nummer: Societal Complacency
Album: The Man and the Animal; A Poetic Aggression
Artiest: Sub-Conscience
Nummer: Societal Complacency
Album: The Man and the Animal; A Poetic Aggression
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:23 uur
Artiest: Grand Invincible
Nummer: North Route
Album: Ask the Dust
Nummer: North Route
Album: Ask the Dust
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:25 uur
Toevoeghulp
En verder bestaat dit topic al: Maak kennis met rap en beoordeel. Helaas wordt dit niet altijd goed gebruikt en zie ik vaak een nummer die al genoeg users kennen.
En verder bestaat dit topic al: Maak kennis met rap en beoordeel. Helaas wordt dit niet altijd goed gebruikt en zie ik vaak een nummer die al genoeg users kennen.
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:28 uur
Artiest: Eccy
Nummer: Monochrome Searchlight (ft. The Resevoir Voxx)
Album: Ultimate High
Nummer: Monochrome Searchlight (ft. The Resevoir Voxx)
Album: Ultimate High
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:32 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit is heel iets anders dan 'Maak kennis met rap en beoordeel', simpelweg omdat het me hier per se gaat om hiphop die nog niet op MusicMeter staat, er niet beoordeeld hoeft te worden en er dus ook geen vierentwingtig-uursregeling is. Zie het als een soort database van nog toe te voegen hiphop. Wie dat uiteindelijk doet overigens, is irrelevant. Ik wil het zelf ook graag doen, vanwaar ik het nogmaals wil wagen op hetsuccesvol doorlopen van het toevoegingsproces.
0
Hypnotick
geplaatst: 12 april 2009, 20:51 uur
Artiest: Doc Brown
Nummer: Nothing To Lose
Album: Citizen Smith Vol. 2: Nothing To Lose
Nummer: Nothing To Lose
Album: Citizen Smith Vol. 2: Nothing To Lose
0
geplaatst: 12 april 2009, 20:53 uur
Leuk Initiatief!!
Ik zal af en toe eens een kijkje nemen en hier en daar wat proberen toe te voegen!
Ik zal af en toe eens een kijkje nemen en hier en daar wat proberen toe te voegen!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 21:06 uur
DJ Battlecat - Gumbo Roots (1999)
Geloof me, niemand zal deze ooit kunnen toevoegen...
Geloof me, niemand zal deze ooit kunnen toevoegen...
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:26 uur
Aardige mede-recensenten op musicmeter,
Wie wil er zo vriendelijk zijn An evening of Yes music plus van het viertal Anderson, Bruford, Wakeman & Howe op de site te zetten?
Gezien het feit, dat niemand ooit de behoefte gehad heeft de cd eerder te plaatsen doet het ergste vrezen qua belangstelling, toch kunnen we het ons nageslacht niet onthouden!
Bijvoorbaat dank en een eervolle vermelding bij de recensie!
Wie wil er zo vriendelijk zijn An evening of Yes music plus van het viertal Anderson, Bruford, Wakeman & Howe op de site te zetten?
Gezien het feit, dat niemand ooit de behoefte gehad heeft de cd eerder te plaatsen doet het ergste vrezen qua belangstelling, toch kunnen we het ons nageslacht niet onthouden!
Bijvoorbaat dank en een eervolle vermelding bij de recensie!
* denotes required fields.