De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:43 uur
musician schreef:
Aardige mede-recensenten op musicmeter,
Wie wil er zo vriendelijk zijn An evening of Yes music plus van het viertal Anderson, Bruford, Wakeman & Howe op de site te zetten?
Gezien het feit, dat niemand ooit de behoefte gehad heeft de cd eerder te plaatsen doet het ergste vrezen qua belangstelling, toch kunnen we het ons nageslacht niet onthouden!
Bijvoorbaat dank en een eervolle vermelding bij de recensie!
Aardige mede-recensenten op musicmeter,
Wie wil er zo vriendelijk zijn An evening of Yes music plus van het viertal Anderson, Bruford, Wakeman & Howe op de site te zetten?
Gezien het feit, dat niemand ooit de behoefte gehad heeft de cd eerder te plaatsen doet het ergste vrezen qua belangstelling, toch kunnen we het ons nageslacht niet onthouden!
Bijvoorbaat dank en een eervolle vermelding bij de recensie!
Hij staat er al op maar niet juist (zonder artiestennaam, fout jaartal en label): An Evening of Yes Music Plus (1996)
Heb even een correctie doorgeven dus!
0
geplaatst: 12 april 2009, 22:12 uur
reptile71 schreef:
Hij staat er al op maar niet juist (zonder artiestennaam, fout jaartal en label): An Evening of Yes Music Plus (1996)
OK Bedankt!
En al zal ik je dan niet kunnen bedanken voor het plaatsen op de site (er zijn toch al 2 stemmen op de cd uitgebracht) dan zal ik je in ieder geval toch loven voor de correcties!
0
geplaatst: 12 april 2009, 22:18 uur
Dit is heel iets anders dan 'Maak kennis met rap en beoordeel', simpelweg omdat het me hier per se gaat om hiphop die nog niet op MusicMeter staat, er niet beoordeeld hoeft te worden en er dus ook geen vierentwingtig-uursregeling is. Zie het als een soort database van nog toe te voegen hiphop. Wie dat uiteindelijk doet overigens, is irrelevant. Ik wil het zelf ook graag doen, vanwaar ik het nogmaals wil wagen op hetsuccesvol doorlopen van het toevoegingsproces.
Met andere woorden, er wordt muziek beoordeeld die nog niet op MuMe staan. Daar zijn mijns inziens genoeg topics voor. Het nut van dit topic ontgaat mij daarom ook.
0
geplaatst: 12 april 2009, 22:20 uur
Inderdaad, dit kun je net zo goed bij video's plaatsen en zo zijn er nog heel wat meer topics te noemen.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 22:22 uur
De videos worden toch niet zozeer geplaatst zodat er vervolgens meningen over worden gegeven? dit topic heeft als doel dat er meer toevoegingen worden gedaan...
0
geplaatst: 12 april 2009, 22:23 uur
musician schreef:
OK Bedankt!
En al zal ik je dan niet kunnen bedanken voor het plaatsen op de site (er zijn toch al 2 stemmen op de cd uitgebracht) dan zal ik je in ieder geval toch loven voor de correcties!
OK Bedankt!
Het is al goed hoor.
(het bedankje bedoel ik, de correcties zijn nog niet doorgevoerd)
0
Hypnotick
geplaatst: 12 april 2009, 23:38 uur
Artiest: Bekay
Nummer: Don't Feel Good
Album: The Horror Flick L.P.
Nummer: Don't Feel Good
Album: The Horror Flick L.P.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 23:56 uur
Hypnotick schreef:
Doc Brown - Citizen Smith Vol. 2: Nothing To Lose en Bekay - The Horror Flick LP
Doc Brown - Citizen Smith Vol. 2: Nothing To Lose en Bekay - The Horror Flick LP
Beide albums toegevoegd!
0
geplaatst: 12 april 2009, 23:59 uur
L_T_B schreef:
Met andere woorden, er wordt muziek beoordeeld die nog niet op MuMe staan. Daar zijn mijns inziens genoeg topics voor. Het nut van dit topic ontgaat mij daarom ook.
(quote)
Je moet de frase 'met andere woorden' niet gebruiken wanneer je niet goed leest. Ik zeg namelijk luid en duidelijk dat dit topic niet bedoeld is om te beoordelen, maar juist om een overzicht te krijgen van wat er nog toegevoegd zou moeten worden, ervan uitgaande dat het trouwe MusicMeter-lid als ideaal heeft dat er zoveel mogelijk albums op de site staan.
Zo te zien heeft het hierboven al gewerkt. Dat lijkt me toch wel een soort van nut.
0
geplaatst: 13 april 2009, 09:58 uur
Sjaakspeare schreef:
[...] maar juist om een overzicht te krijgen van wat er nog toegevoegd zou moeten worden, ervan uitgaande dat het trouwe MusicMeter-lid als ideaal heeft dat er zoveel mogelijk albums op de site staan.
[...] maar juist om een overzicht te krijgen van wat er nog toegevoegd zou moeten worden, ervan uitgaande dat het trouwe MusicMeter-lid als ideaal heeft dat er zoveel mogelijk albums op de site staan.
Paalhaas schreef:
Misschien een wat brutaal topic, maar aangezien ik nogal veel albums toe te voegen heb, vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die willen helpen (type aslan
).
Misschien een wat brutaal topic, maar aangezien ik nogal veel albums toe te voegen heb, vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die willen helpen (type aslan
).
Topic samengevoegd met het "Toevoeghulp" topic.
0
geplaatst: 13 april 2009, 11:37 uur
@ L_T_B:
door het overplaatsen van een andere topic naar dit topic ruk je mijn berichten uit hun verband.
Verzoek: óf je zet mijn bericht achter het bericht waar het achter stond of je zet in mijn bericht aan wie het gericht is. Zoals het nu staat lijkt het alsof ik dom in het rond loop te zwammen en dat stel ik niet op prijs.
Alvast bedankt voor de medewerking.
door het overplaatsen van een andere topic naar dit topic ruk je mijn berichten uit hun verband.
Verzoek: óf je zet mijn bericht achter het bericht waar het achter stond of je zet in mijn bericht aan wie het gericht is. Zoals het nu staat lijkt het alsof ik dom in het rond loop te zwammen en dat stel ik niet op prijs.
Alvast bedankt voor de medewerking.
0
geplaatst: 13 april 2009, 12:33 uur
reptile71 schreef:
Zoals het nu staat lijkt het alsof ik dom in het rond loop te zwammen.
Zoals het nu staat lijkt het alsof ik dom in het rond loop te zwammen.
What's new?

Berichten aangepast zodat ze coherenter zijn.
0
geplaatst: 14 april 2009, 17:23 uur
Ik was een topic gestart, dat hierboven nu aan dit topic vastgeplakt staat. Een beetje een troep is het wel, negeer het dus maar.
De albums waar het nu nog om gaat zijn:
- Sub-Con5cience - The Man and the Animal: A Poetic Aggression (2007)
- Grand Invincible - Ask the Dust (2008)
- Eccy - Ultimate High (2007)
Eccy¤È¤Ï - ¤Ï¤Æ¤Ê¥¡¼¥ï¡¼¥É - d.hatena.ne.jp
- DJ Battlecat - Gumbo Roots (1999)
Verder zou ik deze nog niet toegevoegde albums graag nog willen noemen:
- King Koncepts - Project: Ambershine (1997)
(Dit is een van mijn favoriete albums, maar door het verticaal langwerpige voorkantje is hij niet goed toe te voegen.)
- The LongShots - Hunger Music (2007)
Only Real Hip Hop: The Longshots - Hunger Music - onlyrealhiphop.blogspot.com
- Freestyle Fellowship - Shockadoom (2002)
- ScholarMan & Jonesy - Distant Voices (2009)
Het zijn stuk voor stuk primair hiphopalbums.
De albums waar het nu nog om gaat zijn:
- Sub-Con5cience - The Man and the Animal: A Poetic Aggression (2007)
- Grand Invincible - Ask the Dust (2008)
- Eccy - Ultimate High (2007)
Eccy¤È¤Ï - ¤Ï¤Æ¤Ê¥¡¼¥ï¡¼¥É - d.hatena.ne.jp
- DJ Battlecat - Gumbo Roots (1999)
Verder zou ik deze nog niet toegevoegde albums graag nog willen noemen:
- King Koncepts - Project: Ambershine (1997)
(Dit is een van mijn favoriete albums, maar door het verticaal langwerpige voorkantje is hij niet goed toe te voegen.)
- The LongShots - Hunger Music (2007)
Only Real Hip Hop: The Longshots - Hunger Music - onlyrealhiphop.blogspot.com
- Freestyle Fellowship - Shockadoom (2002)
- ScholarMan & Jonesy - Distant Voices (2009)
Het zijn stuk voor stuk primair hiphopalbums.
0
geplaatst: 15 april 2009, 11:34 uur
Een vraagje aan de crew;
Ik heb een aantal albums van X-Ray Dog gedownload, dit is een muziekstudio die muziek maakt voor bijv. filmtrailers (de muziek wordt de laatste tijd ook veel op tv gebruikt). De muziek is niet te koop. De tracks hebben verschillende lengte's, de meeste duren 1 tot 3 minuten, maar er zijn een paar albums waar 78 tracks op staan die ieder maar een halve minuut duren.
Mogen deze albums (ik heb er 40), toegevoegd worden?
Hier meer info;
X-Ray Dog - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
X-Ray Dog Music - x-raydogmusic.com
Ik heb een aantal albums van X-Ray Dog gedownload, dit is een muziekstudio die muziek maakt voor bijv. filmtrailers (de muziek wordt de laatste tijd ook veel op tv gebruikt). De muziek is niet te koop. De tracks hebben verschillende lengte's, de meeste duren 1 tot 3 minuten, maar er zijn een paar albums waar 78 tracks op staan die ieder maar een halve minuut duren.
Mogen deze albums (ik heb er 40), toegevoegd worden?
Hier meer info;
X-Ray Dog - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
X-Ray Dog Music - x-raydogmusic.com
0
geplaatst: 21 april 2009, 16:13 uur
Eigenlijk durf ik geen albums meer toe te voegen, vanwege teveel gedoe en teveel eisen, afgelopen zomer heb ik daar al mijn ongenoegen over gespuit in dit forum en na onverwachte botsingen zelfs vertrokken hier, maar MuMe is als medium veels te leuk en informatief dus met staart tussen benen was ik snel weer terug - echter, albums toevoegen, daar loop ik nu met een grote boog omheen. De wil is er wel, maar weet ik veel van pixels en andere toestanden.
Feit is echter, er staan zoveel leuke CDs niet op MuMe. Kan ik af en toe eens een balletje opgooien qua toe te voegen albums in de hoop dat er ergens daarzo een mede-muziekliefhebber is die het geweldig vindt dingen toe te voegen?
Zo ja, mijn op te gooien balletje voor vandaag is:
Iain Matthews & The Searing Quartet - Joy Mining (2008) ...
Feit is echter, er staan zoveel leuke CDs niet op MuMe. Kan ik af en toe eens een balletje opgooien qua toe te voegen albums in de hoop dat er ergens daarzo een mede-muziekliefhebber is die het geweldig vindt dingen toe te voegen?
Zo ja, mijn op te gooien balletje voor vandaag is:
Iain Matthews & The Searing Quartet - Joy Mining (2008) ...
0
geplaatst: 23 april 2009, 14:16 uur
Ik ben op zoek naar de tracklist van Franco Piersanti's La Seconda Volta. Ik zoek me een slag in de rondte op internet, maar kan het nergens vinden. Wie?
0
geplaatst: 25 april 2009, 18:23 uur
musicfriek schreef:
Ik ben op zoek naar de tracklist van Franco Piersanti's La Seconda Volta. Ik zoek me een slag in de rondte op internet, maar kan het nergens vinden. Wie?
Deze :
SoundtrackCollector: Soundtrack details: Donna Della Luna, La
Of deze :
La segunda vez - La Seconda Volta - ru.willyfogg.com
0
geplaatst: 26 april 2009, 21:48 uur
In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:
Vraagje ... jelmer19 is een berg albums aan het toevoegen die ik er graag op zou willen hebben, en daar ben ik 'm zeer dankbaar voor (heb er zelf de zin en de hogere pixelkunde niet voor in huis om dit te doen).
Nu is een bepaald album er niet doorgekomen, namelijk AT2 van Fairport Convention. AT2 is een officieel uitgegeven cassette uit 1982 (live-opnamen, nooit op LP geweest, komt wel in de gebruikelijke discografieën voor) die in 2000, samen met een ander live-album The Boot dat oorspronkelijk een cassette-only release was, als 4CD box is uitgebracht op het Woodworm label als AT2/The Boot. Dit is de meest gezochte officiële CD release van deze band, doet op ebay met gemak een paar 100 dollar, en hoort gewoon op MuMe als live-album.
Echter hoe moet die erop? Als cassette (zoals oorspronkelijk uitgegeven), of als CD? Als cassette is de toevoeging van jelmer19 afgekeurd.
Vraagje ... jelmer19 is een berg albums aan het toevoegen die ik er graag op zou willen hebben, en daar ben ik 'm zeer dankbaar voor (heb er zelf de zin en de hogere pixelkunde niet voor in huis om dit te doen).
Nu is een bepaald album er niet doorgekomen, namelijk AT2 van Fairport Convention. AT2 is een officieel uitgegeven cassette uit 1982 (live-opnamen, nooit op LP geweest, komt wel in de gebruikelijke discografieën voor) die in 2000, samen met een ander live-album The Boot dat oorspronkelijk een cassette-only release was, als 4CD box is uitgebracht op het Woodworm label als AT2/The Boot. Dit is de meest gezochte officiële CD release van deze band, doet op ebay met gemak een paar 100 dollar, en hoort gewoon op MuMe als live-album.
Echter hoe moet die erop? Als cassette (zoals oorspronkelijk uitgegeven), of als CD? Als cassette is de toevoeging van jelmer19 afgekeurd.
0
geplaatst: 26 april 2009, 22:07 uur
koho schreef:
Echter hoe moet die erop?
Echter hoe moet die erop?
Ik zie dat er niet zo veel mankeert aan deze toevoeging. Mijn collega heeft het teruggestuurd met de mededeling dat de afbeelding scherper kan en dat is eigenlijk alles.
0
geplaatst: 26 april 2009, 22:12 uur
Ok, maar hij mag er dus niet op als deze cd uitvoering?
Want een goede afbeelding van die cassette's is lastig om te vinden.
Want een goede afbeelding van die cassette's is lastig om te vinden.
0
geplaatst: 26 april 2009, 22:37 uur
Op de site willen we altijd de originele hoes. Even verder zoeken dus.
0
geplaatst: 27 april 2009, 11:18 uur
De originele hoes, dat is begrijpelijk. Echter, als het om 't origineel gaat: ik denk dat een betere hoes als degene die jelmer19 heeft gevonden niet te vinden is. Let wel, dit zijn cassettes van ruim eem kwart eeuw geleden en dat was al een oplage van niks; 1000 of zo. Zelf had ik 'm, ooit, maar al lang niet meer nu die op CD is, en ik weet niemand die de originele cassette nu nog heeft (wie heeft er überhaupt nog cassettes).
Dus ik vrees dat het òf toevoegen is wat er voorhanden is, òf niet toevoegen. En dat laatste zou dan weer zonde zijn, want het is en blijft een officiëel album dat thuishoort in de discografie van Fairport Convention als je 'm compleet wilt hebben.
Optie 3 is de CD versie toelaten, daar is wel een goed plaatje van te vinden (desnoods kan ik die zelf nog inscannen).
Dus ik hoop op enig begrip in dit zeldzame geval.
Dus ik vrees dat het òf toevoegen is wat er voorhanden is, òf niet toevoegen. En dat laatste zou dan weer zonde zijn, want het is en blijft een officiëel album dat thuishoort in de discografie van Fairport Convention als je 'm compleet wilt hebben.
Optie 3 is de CD versie toelaten, daar is wel een goed plaatje van te vinden (desnoods kan ik die zelf nog inscannen).
Dus ik hoop op enig begrip in dit zeldzame geval.
0
geplaatst: 27 april 2009, 11:32 uur
Als-ie op eBay komt - en dat is al heel zelden - is dat toch ook doorgaans geen beste foto; vaak is zo'n fotootje er eentje van het item op een tafeltje of zo, toch? Als standaardfoto van eBay zelf kan ik 'm althans niet vinden en ik kan me ook niet echt voorstellen dat die bestaat. Nou ja, dan heb ik het dus over de archeologische cassette-versie 

0
Kingsnake
geplaatst: 27 april 2009, 11:48 uur
Ik zeg het omdat ik zelf ook al eens een cassette heb toegevoegd.
En, da's me uiteindelijk wel gelukt.
En ook Ozric Tentacles' eerste 6 platen waren cassettes, die zijn ook doorgegaan.
Misschien te vinden op Discogs? of Rate Your Music?
En, da's me uiteindelijk wel gelukt.
En ook Ozric Tentacles' eerste 6 platen waren cassettes, die zijn ook doorgegaan.
Misschien te vinden op Discogs? of Rate Your Music?
* denotes required fields.