MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Kan iemand mij helpen met het toevoegen van het album : Closed Session - Song for Sale . Ik kan nergens een hoes vinden

Volgens mij ga je die ook niet vinden.

Vraagje. Waarom staan alle albums van Gábor Szábo hier op de site onder zijn naam met de accenten, terwijl op zijn albums voor zover ik weet alleen maar Gabor Szabo wordt gebruikt, dus zonder de accenten. Dat is vast gedaan voor de Amerikaanse markt, maar feit is dat hij niet als artiest bekend is als Gábor Szábo, maar als Gabor Szabo.

Is dat een bewuste keuze, of is er gewoon niet goed over nagedacht. Lijkt me dat we Bob Dylan-albums bijvoorbeeld ook niet allemaal onder de naam Robert Allen Zimmerman op de site zetten. Eigenlijk is er geen verschil.

Niemand?

In Muziek > Toplijsten en favorieten > Albums die niet op MusicMeter staan:

Het komt wel eens voor dat je een album hebt dat jij heel goed vindt, maar die niet op MusicMeter staat, bijvoorbeeld omdat het alleen in het buitenland is verschenen.

Welke albums heb jij die niet op Musicmeter staan maar waar jij helemaal achter staat? Graag ook het genre erbij noteren, zodat mensen kunnen nagaan wat ook voor hen interessant kan zijn.

Antonio
Zelva schreef:

Lijkt me dat we Bob Dylan-albums bijvoorbeeld ook niet allemaal onder de naam Robert Allen Zimmerman op de site zetten.

Of onder zijn Hebreeuwse geboortenaam, namelijk Shabtai Zisel ben Avraham

Zelva schreef:
Niemand?

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. We hanteren de naam zoals die op de hoes staat en als dat in dit geval niet klopt, moeten die albums gecorrigeerd worden.

Misschien hebben jullie gelijk en blijkt dit topic inderdaad overbodig

Ik zou de moderators willen vragen om in ieder geval de volgende albums toe te voegen, want ze zijn te goed om genegeerd te worden:

Chriss Joss - You've been spiked
Care feat. Ian Broudie - Diamonds & emeralds

Al surfend over het net kwam ik een bespreking tegen van een plaat van Flaco Jimenez, genaamd ''Partners''

Lijkt me een heel boeiend schijfje als ik zo zie wie er allemaal meespelen: Stephen Stills, Dwight Yoakam, Linda Rondstadt, John Hiatt, Ry Cooder, Los Lobos en Emmylou Harris.

Dus ik Hier zoeken: staat ie er niet op ; dus is de vraag : is die zo slecht,? of kan die geplaatst worden?

Ik ben op zoek naar iemand die de nieuwe Buffy Sainte-Marie toe wil voegen. De titel is: Running For The Drum. Bij voorbaat hartelijk dank. Wil je evt. enige nadere info, stuur me even een pm. Grtz Ad

chrismusic
Ad Brouwers schreef:
Ik ben op zoek naar iemand die de nieuwe Buffy Sainte-Marie toe wil voegen. De titel is: Running For The Drum. Bij voorbaat hartelijk dank. Wil je evt. enige nadere info, stuur me even een pm. Grtz Ad

toegevoegd

Father McKenzie
In een vorig cyberleven, als een zekere EVANSHEWSON is het me met zweet en moeite gelukt om wat cd's toe te voegen.

maar vaak lukte het ook niet, omdat ik niet toevallig het juiste formaat vond bij Google afbeeldingen.
Die zogenaamde hulp op Wikipedia stelde gewoon geen moer voor, je kon nog niet vooruit, ik heb daar dus nooit een JOTA van begrepen. Niet het juiste formaat, of toevallig wat zwarte randjes rond een foto en ik kon het toevoegen wel schudden, nou, dat is dan pure ergernis en woede, onmacht eigenlijk.
Die formaten bewerken tot het juiste "geëiste" formaat, dat lukte me nooit of nooit.

Ik ben nu wjselijk van het proberen toe te voegen afgestapt; het is voor mij toch NIETS DAN ERGERNIS die ik in mijn vrije tijd kan missen als kiespijn.

Ik ben blij dat hier enkele toevoegkampioenen op de site zitten en desgevallend, in uiterste nood zal ik wel eens beleefd vragen een voor mij prachtig of urgent album toe te voegen, maar zo belangrijk vind ik dat allemaal niet meer.

Vandaag staan er een kleine 167.000 albums op de site, dat lijkt me al een ontzettende massa.

Aan de toevoegers die er hun hobby als het ware van gemaakt hebben; nog veel plezier hiermee, ik blijf daar héél ver vandaan.

PS: En probeer me niet vriendelijk toch tot toevoegen over te halen, ik dènk er zelfs niet meer aan, maar zoals gezegd; doen jullie dat maar, het is een GAVE!

Er is nog een album wat ik graag geplaatst wil hebben op de lijst. Coincidence And Likely Stories, ook van Buffy Sainte-Marie. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn, alstublieft? B.v.d. Ad Brouwers

Ford senior
Zou iemand dit album kunnen toevoegen?

Ophelia's Dream - Not a Second Time

(afbeelding)

Ik zou het erg prettig vinden als je bij het toevoegen van de albums het aantal tracks in kunt voeren. I.e. een nummer. Ik heb net een paar albums toegevoegd met meer dan 100 nrs, en dan krijg je echt een lamme arm! Dus als je bij toevoegen tracks nu een getalletje kunt invoeren...Dat zou mooi zijn!

Het is een beetje verwarrend dat de DJ-Kicks verzamelaars sommigen met streepje en andere zonder streepje worden vermeld bij de titel.

Kan iemand dat wijzigen?

Thnx.

Kan iemand dat wijzigen?

Ja, wij allemaal zelfs.

Pastichio Rocker
Ik probeerde een album toe te voegen maar kreeg dit als reactie:

Toelichting: Ik mis de links die wij vragen bij huidige en toekomstige releases (zie de wiki)

Wat voor links? Daar staat niks over wanneer je een album probeert toe te voegen, en van die gare wiki word ik ook geen fluit wijzer.

WILDE_FRANS schreef:
(quote)

Ja, wij allemaal zelfs.

Weet ik, maar ik weet niet waar de voorkeur naar gaat.

Pastichio Rocker schreef:
Wat voor links? Daar staat niks over wanneer je een album probeert toe te voegen, en van die gare wiki word ik ook geen fluit wijzer.
Dan lees je gewoon niet goed.

Pastichio Rocker
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dan lees je gewoon niet goed.

Dat zal het zijn. Of je had me ook kunnen vertellen wat ze precies bedoelen, wijsneus.

(quote)

Dat zal het zijn. Of je had me ook kunnen vertellen wat ze precies bedoelen, wijsneus.

Dit staat op de pagina die opent als je op toevoegen klikt (dus nog voor je begint met toevoegen):

Nieuwe releases

Aangezien er vaak onduidelijkheid bestaat over de definitieve hoes en tracklisting van nieuw te verschijnen albums, vragen we je bij nieuwe releases wat bewijsmateriaal op te sturen, zodat de crew makkelijker kan beoordelen of een album juist is toegevoegd. Je kunt de links naar het bewijsmateriaal meesturen door ze in het commentaarveld te plaatsen. Het gaat hier om het volgende:

* Geef de releasedatum op en stuur een link mee waar dit uit blijkt;
* Stuur een link mee waaruit het soort release (regulier album, ep/single, verzamelalbum, etc.) blijkt;
* En heel belangrijk: stuur een link mee waaruit blijkt dat de hoes, de tracklisting en het label de juiste zijn. De links moeten afkomstig zijn van serieuze verkoopsites (bv. Amazon.com of play.com) of sites die direct verband houden met de release (de offici‘le site van de artiest of het label). Dus geen links naar Wikipedia, weblogs, dubieuze Myspace-pagina's, etc

Bij de wiki zie ik het ook zo gauw niet staan.

CHIEP (crew)
Jazper schreef:
Bij de wiki zie ik het ook zo gauw niet staan.
Klik eens op "toevoegen"

Pastichio Rocker
Bedankt!

CHIEP schreef:
(quote)
Klik eens op "toevoegen"

Warempel!

(quote)
Dan moet je niet gaan zeuren dat ''die gare Wiki'' je niks wijzer maakt want het is gewoon overzichtelijk en het staat dus duidelijk aangegeven. Maar nu weet ik dat jij iemand bent om rekening mee te houden met dit soort dingen en zal ik voortaan je handje vasthouden op deze site.

Pastichio Rocker
Bedankt. Ik zal voortaan met al mijn vragen over het toevoegen van albums eerst bij jou aankloppen alvorens iets te posten in dit topic.

Kan iemand mij aan een goede link met de release datum van
The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Succcubus helpen.......???

herman schreef:
Ik kom niet verder dan juni dit jaar:

Zo ver ben ik ook gekomen.......
THX anyway..........

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.