De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2009, 17:25 uur
Het is toch vrij duidelijk of iets goed genoeg is of niet? Deze hoezen zien eruit alsof ik zonder bril een verkeersbord op 10 meter probeer te ontcijferen, veel te wazig. Daar hoef je de crew niet mee lastig te vallen.
0
geplaatst: 28 april 2009, 17:32 uur
Daarom voeg ik bovenstaand album ook nog niet toe, beste Boordappel.
Heb hem er alleen neergezet als voorbeeld van wat ik tot nu toe heb en dus om aan te geven dat hij nog beter kan en moet
Die van ''The Boot'' vind ik trouwens zo slecht nog niet!
Heb hem er alleen neergezet als voorbeeld van wat ik tot nu toe heb en dus om aan te geven dat hij nog beter kan en moet
Die van ''The Boot'' vind ik trouwens zo slecht nog niet!
0
geplaatst: 28 april 2009, 17:34 uur
Kzal hem nog een keer proberen toe te voegen.
Zie ik je schrijven.
0
geplaatst: 28 april 2009, 17:37 uur
Die jah, maar die onderste (The Other Boot) is dus als voorbeeld bedoeld 

0
geplaatst: 29 april 2009, 10:23 uur
Heb ze zelf wat bewerkt met mijn tools in Photoshop, maar weet niet of ze zo al goed genoeg is, al betwijfel ik sterk of iemand met nog iets beter op de proppen zal kunnen komen, tenzij iemand uiteraard zijn/haar cassette kan inscannen. Misschien is ze ook niet scherp genoeg volgens de normen, maar iets dat je zelf maakt, kan je moeilijk zelf beoordelen, dus laat ik de afhandeling van je toevoeging met plezier aan de andere crewleden over

0
geplaatst: 3 mei 2009, 22:11 uur
Verzoekje via het Wiki-overleg:
kan er iemand enkele cd's van sixtiesband the herd in musicmeter zetten aub
mvg
michel de meester
mvg
michel de meester
0
geplaatst: 7 mei 2009, 18:49 uur
Canada's nieuwe belofte ' The Deep Dark Woods' zijn die hier nog niet geland?
Kan één van die razendsnelle plaatsers daar misschien wat aan veranderen?
Wat ik er van gehoord heb misschien wel de nieuwe Jayhawks???
Of toch meer de jongere neefjes van Ome Neil???
Kan één van die razendsnelle plaatsers daar misschien wat aan veranderen?
Wat ik er van gehoord heb misschien wel de nieuwe Jayhawks???
Of toch meer de jongere neefjes van Ome Neil???
0
geplaatst: 7 mei 2009, 22:07 uur
Kan het kloppen dat nog nooit iemand heeft verzocht om The Byrds -Play the songs of Bob Dylan (2001) toe te voegen? Of zelf op het idee is gekomen?
Het gaat inderdaad om een uitbreiding van Play Dylan (1980) en heeft dus 20 nummers.
Zou iemand het willen toevoegen voor mij?
Het gaat inderdaad om een uitbreiding van Play Dylan (1980) en heeft dus 20 nummers.
Zou iemand het willen toevoegen voor mij?
0
geplaatst: 8 mei 2009, 09:30 uur
Nog even terugkomen op de zeldzame Fairport live cassettes uit de jaren '80.
Enige tijd geleden heb ik in een forum van Fairport Convention gevraagd of er iemand is die die cassettehoesjes kan scannen. Zonder resultaat; de mensen die het al hadden hebben het 8-9 jaar geleden laten "upgraden" naar de CD box sets die toen uitkwamen. Dus da's een doodlopende weg.
The Boot van freddze hierboven is met afstand het beste plaatje van die uitgave die ik gezien heb en beter is, lijkt me, tenzij ik iemand zou treffen die daadwerkelijk een exemplaar (en een scanner) heeft, niet te vinden. Nogmaals, dit zijn cassettes van 20-25 jaar geleden in een oplage van hooguit 1000, en als ik zelf terugdenk aan de exemplaren die ik had, waren ze sowieso nogal grainy. Goudachtige lettering meen ik op bruin (The Boot), blauw (The Other Boot) en rood (The Third Leg), dat vertaalt zich al slecht naar een mini-plaatje. Alleen AT2 - de eerste en zeldzaamste - had een afwijkende hoes qua opmaak (een spoof op de film ET van dat jaar). Ik denk dat je een klein formaat plaatje niet beter krijgt dan wat nu voorhanden is.
Niettemin, hoe zeldzaam ook: essentieel in hun discografie. Mogen deze albums nu om dit (sorry hoor:) pietluttigheidje niet worden toegelaten?
(nog makkelijker is natuurlijk gewoon de CDs toe te laten. Ik scan ze graag als er geen goede plaatjes op internet voorhanden zijn. Ik bedoel: 't is de eerste en enige uitgave ervan op het medium CD, en sowieso verre te prefereren boven de tapes vanwege geluid en liner notes etc etc. Cassettes zijn al ietwat archeologisch, niewaar?) ...
Enige tijd geleden heb ik in een forum van Fairport Convention gevraagd of er iemand is die die cassettehoesjes kan scannen. Zonder resultaat; de mensen die het al hadden hebben het 8-9 jaar geleden laten "upgraden" naar de CD box sets die toen uitkwamen. Dus da's een doodlopende weg.
The Boot van freddze hierboven is met afstand het beste plaatje van die uitgave die ik gezien heb en beter is, lijkt me, tenzij ik iemand zou treffen die daadwerkelijk een exemplaar (en een scanner) heeft, niet te vinden. Nogmaals, dit zijn cassettes van 20-25 jaar geleden in een oplage van hooguit 1000, en als ik zelf terugdenk aan de exemplaren die ik had, waren ze sowieso nogal grainy. Goudachtige lettering meen ik op bruin (The Boot), blauw (The Other Boot) en rood (The Third Leg), dat vertaalt zich al slecht naar een mini-plaatje. Alleen AT2 - de eerste en zeldzaamste - had een afwijkende hoes qua opmaak (een spoof op de film ET van dat jaar). Ik denk dat je een klein formaat plaatje niet beter krijgt dan wat nu voorhanden is.
Niettemin, hoe zeldzaam ook: essentieel in hun discografie. Mogen deze albums nu om dit (sorry hoor:) pietluttigheidje niet worden toegelaten?
(nog makkelijker is natuurlijk gewoon de CDs toe te laten. Ik scan ze graag als er geen goede plaatjes op internet voorhanden zijn. Ik bedoel: 't is de eerste en enige uitgave ervan op het medium CD, en sowieso verre te prefereren boven de tapes vanwege geluid en liner notes etc etc. Cassettes zijn al ietwat archeologisch, niewaar?) ...
0
geplaatst: 8 mei 2009, 09:41 uur
Man dat is weer razendsnel; Chiep bedankt voor het plaatsen van alle drie de platen van the Deep Dark Woods
0
geplaatst: 8 mei 2009, 15:50 uur
0
geplaatst: 17 mei 2009, 00:32 uur
Als ik het een beetje goed heb gedaan, staat ie nu in de wachtrij.
Ben alleen bang dat ik het genre verkeerd heb.
heb jazz ingevuld. zal wel folk zijn denk ik nu.
Ben alleen bang dat ik het genre verkeerd heb.
heb jazz ingevuld. zal wel folk zijn denk ik nu.
0
geplaatst: 17 mei 2009, 07:47 uur
Klopt, het is folk
Ben het album inmiddels aan het beluisteren, mooi!
Ben het album inmiddels aan het beluisteren, mooi!
0
geplaatst: 23 mei 2009, 18:29 uur
Heb onlangs alle reguliere en twee Amerikaanse verzamel-albums van Balzac toegevoegd. En de drie albums van Tuatha de Danann staan nu ook in de wachtrij. 
Als er nog aanvragen zijn, wil ik die gerust toevoegen?

Als er nog aanvragen zijn, wil ik die gerust toevoegen?
0
lambf
geplaatst: 23 mei 2009, 19:49 uur
Als je zin hebt..... ik weet nog wel een aantal albums die je mag toevoegen.

0
geplaatst: 24 mei 2009, 20:32 uur
A Campingflight to Lowlands Paradise vol.2 uit 1994.
Kan hier geen gegevens van vinden.
Kan hier geen gegevens van vinden.
0
geplaatst: 25 mei 2009, 22:54 uur
Mag deze toegevoegd worden? Of valt ie niet onder een normale release?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 mei 2009, 23:37 uur
CD's die enkel in combinatie met een boek zijn te verkrijgen, zijn in de regel inderdaad niet toegelaten op MM.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 11:47 uur
Zou iemand het album van Dimi - Different Ways uit 2006 willen toevoegen?
0
chrismusic
geplaatst: 5 juni 2009, 00:04 uur
R_A_M_O_N_E_S schreef:
mogen dualdiscs op de site?
mogen dualdiscs op de site?
wat bedoel je? 2 verschillende albums of een album met een bonus cd?
0
geplaatst: 22 juni 2009, 09:33 uur
Is de regel nou eigenlijk dat je pas een nieuw album kunt toevoegen als de hoes bekend is gemaakt?
0
geplaatst: 22 juni 2009, 20:48 uur
Circle J - Fat Man's Chest
Eigen beheer album. Ik kan niet genoeg gegevens vinden.
Soort van Pretpunk met Pogues invloeden.
0
chrismusic
geplaatst: 23 juni 2009, 16:19 uur
deric raven schreef:
Ik heb hem toegevoegd. Hij zal binnen een paar dagen wel op de site staan.
0
Father McKenzie
geplaatst: 24 juni 2009, 02:54 uur
Bij The Yardbirds:
Zijn er onder de toevoegers goede zielen die deze willen toevoegen van The Yardbirs;
allmusic ((( As, Bs and EPs > Overview )))
Het is een dubbelaar, en volgens mij de meest complete op de markt.
Ik kocht hem en ben er zéér blij mee, formidabele verzamelaar.
Met dank, dat spreekt.
Toevoegen is geheel mijn ding niet, dat bleek al eerder, dus ga gerust jullie gangen...

Zijn er onder de toevoegers goede zielen die deze willen toevoegen van The Yardbirs;
allmusic ((( As, Bs and EPs > Overview )))
Het is een dubbelaar, en volgens mij de meest complete op de markt.
Ik kocht hem en ben er zéér blij mee, formidabele verzamelaar.
Met dank, dat spreekt.
Toevoegen is geheel mijn ding niet, dat bleek al eerder, dus ga gerust jullie gangen...

* denotes required fields.