MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
22 juni is het, denk ik.

tkde

CHIEP (crew)
Bootlegs mogen niet op de site.

Bij sommige albums staat een combinatie van genres,
bijvoorbeeld 'folk / rock'

Hoe krijg ik dat voor elkaar als ik een album toevoeg? Want met de pull-down kan ik maar 1 genre toevoegen. Is er soms een manier om een extra invulveld aan te maken?

CHIEP (crew)
Op de eerste toevoegpagina kun je vanonder het aantal genres veranderen in twee .

CHIEP schreef:
Op de eerste toevoegpagina kun je vanonder het aantal genres veranderen in twee .

Thanks, ik zie het!
Kwestie van anticiperen dus ..

Ik kan geen goeie hoesfoto vinden van de nieuwe cd van Robert-Jan Stips - Rond
Misschien dat er iemand is die dat wel kan?

Klik! (even op "Bekijk grote afbeelding" klikken)

Dank je, ik kreeg die afbeelding niet gekopieerd naar mijn pc, maar dat is nu wel gelukt.

Social_Mask
Als ik met Irfanview een JPG-bestand precies 200 pixels breed maak - en ik volg de richtlijnen die op Wiki staan - en ik sla het bestand op, dan is het geen JPG meer.. Wat doe ik fout?

Edit: oplossing gevonden!

In De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site:

Wie wil de dubbel cd van Jekkers & Koos - Het verhaal achter de Liedjes toevoegen aan de site? Alvast bedankt.

Is dat wel muziek?

Veel liedjes, maar ook nogal veel cabaret ertussen.

Ja, inderdaad liedjes en cabaret door elkaar. Maar dat heb je ook bij de trilogie van Acda en de Munnik.

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoeghulp

Tevens de topictitel wat verduidelijkt:

Dit topic is voor vragen en opmerkingen over het toevoegproces.
En dat andere topic (toevoeghulp) kun je gebruiken om te vragen of iemand album x en/of album y voor je wil toevoegen.

Ik zoek iemand die alle vier de albums van MOB, een zeer goede noise band uit Kopenhagen, wil toevoegen: http://www.mobsite.dk/RELEASES.htm

Graag gedaan.

I'm curious... Lukte het ergens niet. Of was je gewoon wat lui vanavond?

Als ik heel eerlijk ben: Maar, hoewel ik alleen de MySpace nummers nog ken, zijn dat denk ik mooie platen om op je naam te hebben hoor!

Vaak zit ik er niet zo mee als er eens iets wat ik wel kan waarderen niet op Musicmeter te vinden is. Maar als ik het werkelijk geweldig vind, begint het wel te knagen. Dat was bijvoorbeeld het geval bij Project: Ambershine van King Koncepts, welke gelukkig door een behulpzaam lid toegevoegd is. Dat ik dan zo'n kluns ben met de afbeeldingsformaatinstelling is zelfs nog ergerlijker. Op dit moment ervaar ik dat weer eens ten volste. Ik heb namelijk de volgende cd 'ontdekt': To: AM / Free: AM van Obba Supa. Dit is een Britse hiphopformatie en de plaat is uitgebracht bij het label 'Project: Mooncircle', in 2009. Het verzoek waar ik hier naartoe bouw zal geen verassing meer zijn; zou iemand dit album willen toevoegen? Ik zou er erg verrukt mee zijn. Bij voorbaat dank!

Zie hier de Discogs-pagina.

Ehm...

Je kan ook "normaal" vragen of iemand dat album wil toevoegen. Al die vreemde woorden en rare zinsconstructies maken je bericht(en) zeker niet duidelijker.

Maar hij staat inmiddels al op de site.

Sheplays
Hè L_T_B, nu is er eens iemand die mooie en foutloze taal schrijft en dan ga jij het weer afkraken. Boeh!

Ja zeg, wat een onzin L_T_B. Ten eerste is dit goed Nederlands en ten tweede mag iemand best wel vertellen waarom hij/zij een ander vraagt een album toe te voegen. Als je op dit soort dingen commentaar hebt dan lijk je echt een chagrijnige ouwe doos. Ik vind het echt een zeer onvriendelijke onsympathieke actie van je.

Lin
Sheplays en reptile waren me voor, ik vond het juist leuk om te lezen, iemand die op een relaxte, uitgebreide en originele manier hulp vraagt.
Soms is het ook niet snel goed op MuMe geloof ik

reptile71 schreef:
Ik vind het echt een zeer onvriendelijke onsympathieke actie van je.

Dus doe je er zelf nog meer een schepje bovenop met je reactie?

Pfff, doe niet zo raar. Ik zeg gewoon even duidelijk hoe die reactie overkomt. Ik ga me verder ook niet verdedigen; lijkt me inmiddels duidelijk dat ik niet de enige ben die over de opmerking van LTB viel. I rest my case.

No hard feelings: iedereen heeft wel eens een slecht humeur en niemand is perfect.

Ik krijg wel vaker van dat soort opmerkingen naar mijn kop geslingerd, en het doet me eigenlijk gewoon helemaal niks. Het heeft dan ook totaal geen invloed. Ik bedoel: alsof ik door een beetje gezeik mijn plezier in het hanteren van een beetje retoriek en niet meteen voor de handliggende doch extra nauwkeurige woordkeuzes verlies...

In ieder geval, ik weet niet of RLCB daadwerkelijk in 13 minuten het hele album op de site heeft gekregen naar aanleiding van mijn verzoek, maar blij ben ik er in ieder geval mee.

In 13 minuten een album op de site zetten is een eitje als je hem zelf goed kan keuren. Je link bevat alle info en een goed plaatje dus.
Dat jij je niks van 'een beetje gezeik' aantrekt is natuurlijk goed. Het ging me er vnl. om dat het niet nodig was. Maar we laten het hierbij.

Wie wil zo vriendelijk zijn om voor mij:

(afbeelding)

toe te voegen aan musicmeter?

Het gaat om The best of Margriet Eshuijs (1996)

Alvast erg veel dank.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:28 uur

geplaatst: vandaag om 23:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.