De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 14 december 2009, 08:39 uur
Akasha - Akasha (1977)
Akasha - Cinematique (1998)
Akasha - Love Philtre Magick (2003)
Akasha #1 is een andere Akasha dan op link #2 en #3 en toch staan ze als dezelfde artiest aangegeven.
Akasha - Cinematique (1998)
Akasha - Love Philtre Magick (2003)
Akasha #1 is een andere Akasha dan op link #2 en #3 en toch staan ze als dezelfde artiest aangegeven.

0
geplaatst: 14 december 2009, 14:12 uur
Het zou nu moeten kloppen.
Er stond een II bij dat album uit 2003, had een I moeten zijn.
Er stond een II bij dat album uit 2003, had een I moeten zijn.
0
geplaatst: 14 december 2009, 21:57 uur
Ik wil albums toevoegen van X, geboren in het stadje S in land A. Ten tijde van de albums is S ingelijfd bij land B. Wat zal ik nu bij 'Land' invullen: A of B?
0
geplaatst: 14 december 2009, 22:00 uur
Svendra schreef:
Ik wil een album toevoegen van X, geboren in het stadje S in land A. Ten tijde van het album is S ingelijfd bij land B. Wat zal ik nu bij 'Land' invullen: A of B?
Ik wil een album toevoegen van X, geboren in het stadje S in land A. Ten tijde van het album is S ingelijfd bij land B. Wat zal ik nu bij 'Land' invullen: A of B?
Over het algemeen word het geboorteland aangehouden op MuMe. Bij bv Rihanna staat Barbados als land ingevult.
0
geplaatst: 14 december 2009, 22:22 uur
Dank voor je snelle reply, maar dit is niet precies wat ik bedoel. Rihanna mag verhuisd zijn, Barbados zelf is niet veranderd.
Mijn vraag is, anders geformuleerd: als de geboorteplek ten tijde van het album onder een ander land is komen te vallen, houd je dan de oorspronkelijke of nieuwe landsnaam aan?
Mijn vraag is, anders geformuleerd: als de geboorteplek ten tijde van het album onder een ander land is komen te vallen, houd je dan de oorspronkelijke of nieuwe landsnaam aan?
0
geplaatst: 14 december 2009, 22:25 uur
Svendra schreef:
Dank voor je snelle reply, maar dit is niet precies wat ik bedoel. Rihanna mag verhuisd zijn, Barbados zelf is niet veranderd.
Hoe heette het land ten tijde van het verschijnen van het album? Dat is het enige dat telt. Zie de vele Oost-Europa toevoegingen.
0
geplaatst: 24 december 2009, 18:03 uur
Zou de cd-box
Queen Singles collection 1
Met daarin de eerste 13 Queen singles maar dan op aparte cd'tjes met A + B kant in een mooi boxje, ook mogen worden toegevoegd?
Ik weet dat we geen singletjes doen op musicmeter maar zeg nu zelf: wat is het verschil tussen een Greatest hits cd dat maar op 1 schijfje staat of een Greatest hits dat uit allemaal "losse schijfjes" bestaat?
Ja, dat laatste is veel mooier uiteraard.
Mag het?
Queen Singles collection 1
Met daarin de eerste 13 Queen singles maar dan op aparte cd'tjes met A + B kant in een mooi boxje, ook mogen worden toegevoegd?
Ik weet dat we geen singletjes doen op musicmeter maar zeg nu zelf: wat is het verschil tussen een Greatest hits cd dat maar op 1 schijfje staat of een Greatest hits dat uit allemaal "losse schijfjes" bestaat?
Ja, dat laatste is veel mooier uiteraard.
Mag het?

0
geplaatst: 29 december 2009, 10:09 uur
Zou iemand die daar goed in is en er plezier in heeft alsjeblieft Neerlands en Groningens nieuwe garage-hoop in koude dagen
" The Monroes" met hun album 'Roulette'
op de site willen plaatsen?
( http://www.themonroes.nl/ )
Weet zeker dat er hier usertjes zullen zijn die het daar namelijk lekker warm van zullen krijgen.
En dan bedoel ik niet alleen de muziek
Als ze er al op staan dan moet de zoekfunctie een overhoal krijgen, maar ik denk dat ze hier nog niet zijn geland
" The Monroes" met hun album 'Roulette'
op de site willen plaatsen?
( http://www.themonroes.nl/ )
Weet zeker dat er hier usertjes zullen zijn die het daar namelijk lekker warm van zullen krijgen.
En dan bedoel ik niet alleen de muziek

Als ze er al op staan dan moet de zoekfunctie een overhoal krijgen, maar ik denk dat ze hier nog niet zijn geland
0
geplaatst: 29 december 2009, 13:30 uur
Blijkbaar waren we ongeveer gelijktijdig bezig met de laatste stappen van toevoegen; ik heb in elk geval geen melding gekregen.
Er staan dus 2 in de rij.
Er staan dus 2 in de rij.
0
geplaatst: 29 december 2009, 13:32 uur
Hier ook geen melding.. Grappig, nou ja, wie het eerst komt.. 

0
geplaatst: 29 december 2009, 13:38 uur
Oooooh, sorry 
En ik ben ooit in Limburg geboren. Ben dus apetrots op de volgende toevoeging
The Rambo's - Trök in Limburg (2008)

En ik ben ooit in Limburg geboren. Ben dus apetrots op de volgende toevoeging

The Rambo's - Trök in Limburg (2008)
0
geplaatst: 29 december 2009, 15:26 uur
Staat in de wachtrij
en dan gelijk twee keer, 1x is echt genoeg hoor, geen ruzie maken zou ik zeggen 
0
geplaatst: 30 december 2009, 00:20 uur
titan schreef:
Je toevoeging van Roulette (2009) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Een ander was je voor met het in de wachtrij zetten van dit album.
Je toevoeging van Roulette (2009) is niet geaccepteerd, en verwijderd.
Toelichting: Een ander was je voor met het in de wachtrij zetten van dit album.
0
geplaatst: 30 december 2009, 02:02 uur
0
geplaatst: 30 december 2009, 16:56 uur
Ik heb laatst een verzamelalbum toegevoegd, maar op de betreffende artiestenpagina's komen ze niet terug onder "tracks op verzamelalbums". Ik ging er vanuit dat dit linkje automatisch werd aangemaakt.
Hoe werkt zoiets?
Hoe werkt zoiets?
0
geplaatst: 30 december 2009, 17:05 uur
Volgens mij gebeurt dit alleen als het album onder "verzamel (nieuwe tracks)" staat, en niet bij "verzamel (oude tracks, meerdere artiesten)".
0
boomkat
geplaatst: 6 januari 2010, 15:38 uur
De band Everything Everything heeft 3 7'' singles uitgebracht. Maar elk met slechts 2 nummers (1 te weinig volgens de regels), maar wel zijn alle nummers nieuw en kun je ze ook kopen. Mogen ze dan toch er op?
0
boomkat
geplaatst: 7 januari 2010, 12:57 uur
En wat nou als ze alleen singles met 2 tracks uitbrengen 

0
boomkat
geplaatst: 7 januari 2010, 13:17 uur
Mwaa dat ze zo kortaf reageren zegt mij genoeg. Correct boeltje hier zeg, brrr.
* denotes required fields.