De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2009, 12:17 uur
Zou iemand het album een nieuw album toe willen voegen? Het is Death Cab For Cutie related muziek. Jay Farrar & Benjamin Gibbard. Titel: One Fast Move Or I'm Gone. Bij voorbaat hartelijk dank
0
geplaatst: 3 november 2009, 06:32 uur
musician schreef:
Wie wil er zo vriendelijk zijn om de cd
Styx - The Wooden nickel years op musicmeter te plaatsen?
Veel dank alvast.
Wie wil er zo vriendelijk zijn om de cd
Styx - The Wooden nickel years op musicmeter te plaatsen?
Veel dank alvast.
Styx - The Complete Wooden Nickel Recordings (2005)
0
geplaatst: 3 november 2009, 15:45 uur
Ik had je ook ge-pmed, maar ook hier nogmaals dank Svendra!
Een korte toelichting is bij de cd alvast gegeven.
Een korte toelichting is bij de cd alvast gegeven.
0
geplaatst: 4 november 2009, 19:08 uur
deric raven schreef:
Geen hulp, maar als iemand de albums van Dieter Koblenz wilt toevoegen; alvast bedankt.
Geen hulp, maar als iemand de albums van Dieter Koblenz wilt toevoegen; alvast bedankt.
Dieter Koblenz - Pimp My Schlager (2008)
Wat een mafketel is dat trouwens, ik kende hem nog niet.
Dat filmpje van hem met Giel Beelen,haha
YouTube - Giel Dieter kortVan andere albums kan ik helaas niet de tracktijden achterhalen..
0
geplaatst: 5 november 2009, 20:09 uur
Even een morele vraag:
Stel, iemands toevoeging is op iets heel kleins afgekeurd, bijv. één veldje is ten onrechte ingevuld. Omdat de toevoeger niet binnen 48 uur heeft gereageerd, staat het album bovenaan op de openbare correctielijst.
Is het o.k. als een ander het album binnen enkele seconden in de wacht sleept?
Of geldt op MuMe een ongeschreven regel dat je de toevoeger in zo'n geval wat extra tijd gunt? (NB: het gaat dus om een minieme correctie, bijv. niet een afgekeurd hoesje).
Stel, iemands toevoeging is op iets heel kleins afgekeurd, bijv. één veldje is ten onrechte ingevuld. Omdat de toevoeger niet binnen 48 uur heeft gereageerd, staat het album bovenaan op de openbare correctielijst.
Is het o.k. als een ander het album binnen enkele seconden in de wacht sleept?
Of geldt op MuMe een ongeschreven regel dat je de toevoeger in zo'n geval wat extra tijd gunt? (NB: het gaat dus om een minieme correctie, bijv. niet een afgekeurd hoesje).
0
geplaatst: 5 november 2009, 20:27 uur
Als het zo'n minieme correctie is moet die user maar binnen 48 uur reageren. Kaap de toevoeging gerust weg.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 november 2009, 00:44 uur
Je weet als toevoeger nu eenmaal dat de kans bestaat dat er iets mis is met je toevoeging en dat je dan twee dagen krijgt om een correctie in te dienen. Die regel geldt voor iedereen en altijd, dus ik zou niet weten waarom het dan bij een kleine fout ineens om een moreel probleem zou gaan.
Plus (en dat is dus persoonlijk): ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
Plus (en dat is dus persoonlijk): ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
0
geplaatst: 6 november 2009, 07:07 uur
BoordAppel en Chiep: o.k. bedankt. Zelf denk ik er ook zo over, maar ik was even benieuwd naar de mening van anderen.
0
geplaatst: 7 november 2009, 11:32 uur
deric raven schreef:
Nu ook z'n tweede album:
Dieter Koblenz und Seine Hossa Parade - Dieter! Nicht Für Anfänger! (2008)
0
geplaatst: 9 november 2009, 01:37 uur
Het album "The Thomas Tracks" van 5BridgeS (een Nederlandse progband uit Haarlem) is hier niet te vinden. referentie:
5BRIDGES The Thomas Tracks music reviews and MP3 - progarchives.com
En het is een heeeeeeel erg goed album als je van symphonic rock houdt! Kan iemand van de crew het toevoegen?
5BRIDGES The Thomas Tracks music reviews and MP3 - progarchives.com
En het is een heeeeeeel erg goed album als je van symphonic rock houdt! Kan iemand van de crew het toevoegen?
0
geplaatst: 9 november 2009, 01:49 uur
Fantastisch! Dat is snel! Ik zal de eerste "review" posten...
0
geplaatst: 9 november 2009, 02:41 uur
Soul Dreamer schreef:
Kan iemand van de crew het toevoegen?
Kan iemand van de crew het toevoegen?
Ik zie dat je zelf ook al 1 toevoeging hebt gedaan. Dat is zeker niet goed bevallen?

0
Ruby1966
geplaatst: 16 november 2009, 09:29 uur
Wie wil er zo vriendelijk zijn om het album van This Immortal Coil - The Dark Age of Love toe te voegen? Alvast bedankt 
http://www.thedarkageoflove.com

http://www.thedarkageoflove.com
0
geplaatst: 16 november 2009, 11:20 uur
0
geplaatst: 20 november 2009, 23:23 uur
dazzler bij een album van Prince schreef:
Ik ga maar niet zeggen hoeveel CDhoezen ipv LPhoezen ik op MuMe tegenkwam en hoeveel ooit door mij gecorrigeerde hoezen nu weer doodleuk opnieuw fout staan afgebeeld.
Ik ga maar niet zeggen hoeveel CDhoezen ipv LPhoezen ik op MuMe tegenkwam en hoeveel ooit door mij gecorrigeerde hoezen nu weer doodleuk opnieuw fout staan afgebeeld.
herman bij Pearl Jam schreef:
Na wat zoekwerk is aan het licht gekomen dat de LP van Ten destijds net iets eerder uitkwam dan de CD; en aangezien we op MusicMeter in principe het originele artwork weergeven, staat hier vanaf nu de hoes van de LP.
Na wat zoekwerk is aan het licht gekomen dat de LP van Ten destijds net iets eerder uitkwam dan de CD; en aangezien we op MusicMeter in principe het originele artwork weergeven, staat hier vanaf nu de hoes van de LP.
0
geplaatst: 26 november 2009, 18:13 uur
We hebben geen type soundtrack, alleen score. En dat is speciaal voor de film gecomponeerde muziek.
En aangezien er op dat album voornamelijk al bestaande muziek staat, kiezen we er voor dat als een verzamelalbum weer te geven. Eventueel kun je als genre nog wel scoren invoeren, voor de Ludovico Einaudi-nummers.
En aangezien er op dat album voornamelijk al bestaande muziek staat, kiezen we er voor dat als een verzamelalbum weer te geven. Eventueel kun je als genre nog wel scoren invoeren, voor de Ludovico Einaudi-nummers.
0
geplaatst: 26 november 2009, 18:57 uur
Mja, ik vond het persoonlijk iets logischer als officiële soundtracks ook de aanduiding score (of iets dergelijks) kregen.
Maar oké, opgehelderd dus.
Maar oké, opgehelderd dus.
0
geplaatst: 27 november 2009, 13:51 uur
CHIEP schreef:
ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn! Mij maakt het helemaal niet uit en ik ga ook niet kijken wie welk album heeft toegevoegd.
Ik ben nogal nieuw hier en ben het allemaal nog een beetje aan het uitzoeken. Ik heb drie albums toegevoegd (nu ja, 2 EP's en 1 album) en twee zijn er als niet goed beoordeeld. Ik vind dat dit wel netjes gebeurt met een berichtje waarin wordt aangegeven waarom. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om het te veranderen.
Het enige wat is lastig vind is dat ik de afbeelding van één van de hoezen gewoon niet beter krijg dan dit. Die hoes is eenvoudig zo. Een beetje vlekkerig zeg maar. Dat ligt eerder aan het feit dat de afbeelding an sich die zich lastig laat verkleinen dan aan de kwaliteit van de afbeelding zeg maar.
Daarnaast zie ik mijn toevoegingen niet (meer) staan bij de lijst rejections maar ik krijg ook niets op de zoekvraag als ik in de database zoek. Duurt het ook enige tijd dat het album is terug te vinden als het wel is goedgekeurd? Ik neem aan dat ze niet gedelete zijn
. Verder maakt het me niet uit hoor. Gooi ze maar in de groep als het toch niet in orde blijkt. Zoals aangegeven: dàt ze er in komen is belangrijker dan wie ze toevoegt.
0
geplaatst: 27 november 2009, 20:04 uur
archangel9 schreef:
Daarnaast zie ik mijn toevoegingen niet (meer) staan bij de lijst rejections maar ik krijg ook niets op de zoekvraag als ik in de database zoek. Duurt het ook enige tijd dat het album is terug te vinden als het wel is goedgekeurd?
Als iemand jouw afgekeurde toevoeging corrigeert, verdwijnt 'ie logischerwijs uit de Rejections lijst. Het album komt dan opnieuw in de wachtrij om door de crew beoordeeld te worden. Dan kan het dus opnieuw een aantal dagen duren voordat hij gekeurd wordt en bij goedbevinden in de database verschijnt -dat gebeurt dus wel onmiddellijk- of bij afkeuring opnieuw in de Rejections lijst opduikt. Het album lijkt dus soms een aantal dagen 'zoek' maar dat komt altijd goed, is mijn ervaring Daarnaast zie ik mijn toevoegingen niet (meer) staan bij de lijst rejections maar ik krijg ook niets op de zoekvraag als ik in de database zoek. Duurt het ook enige tijd dat het album is terug te vinden als het wel is goedgekeurd?

0
geplaatst: 27 november 2009, 22:15 uur
Svendra schreef:
Als iemand jouw afgekeurde toevoeging corrigeert, verdwijnt 'ie logischerwijs uit de Rejections lijst. Het album komt dan opnieuw in de wachtrij om door de crew beoordeeld te worden. Dan kan het dus opnieuw een aantal dagen duren voordat hij gekeurd wordt en bij goedbevinden in de database verschijnt -dat gebeurt dus wel onmiddellijk- of bij afkeuring opnieuw in de Rejections lijst opduikt. Het album lijkt dus soms een aantal dagen 'zoek' maar dat komt altijd goed, is mijn ervaring
Als iemand jouw afgekeurde toevoeging corrigeert, verdwijnt 'ie logischerwijs uit de Rejections lijst. Het album komt dan opnieuw in de wachtrij om door de crew beoordeeld te worden. Dan kan het dus opnieuw een aantal dagen duren voordat hij gekeurd wordt en bij goedbevinden in de database verschijnt -dat gebeurt dus wel onmiddellijk- of bij afkeuring opnieuw in de Rejections lijst opduikt. Het album lijkt dus soms een aantal dagen 'zoek' maar dat komt altijd goed, is mijn ervaring
Ah natuurlijk, tnx!
0
geplaatst: 27 november 2009, 22:17 uur
Inmiddels moet je al een antwoord hebben: eentje terug en eentje op de site 

0
geplaatst: 28 november 2009, 08:36 uur
Eigenaardigheidje ontdekt: mijn toevoeging van Ünder Linden telt dubbel 
http://www.musicmeter.nl/user/31511/additions/_
http://www.musicmeter.nl/user/31511/additions/Y

http://www.musicmeter.nl/user/31511/additions/_
http://www.musicmeter.nl/user/31511/additions/Y
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:17 uur
Kan iemand mij misschien helpen aan een cover van goede kwaliteit van het album: "Gizelle Smith & The Mighty Mocambos - This Is Gizelle Smith & the Mighty Mocambos (2009)"?
Heb 'm al verschillende keren opnieuw naar de toevoegjury gestuurd, maar elke keer krijg ik 'm terug met de mededeling dat het plaatje niet goed genoeg is. Misschien kan iemand van jullie mij ermee helpen wel een goed plaatje te vinden.
Dank alvast!
Heb 'm al verschillende keren opnieuw naar de toevoegjury gestuurd, maar elke keer krijg ik 'm terug met de mededeling dat het plaatje niet goed genoeg is. Misschien kan iemand van jullie mij ermee helpen wel een goed plaatje te vinden.
Dank alvast!
* denotes required fields.