De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:24 uur
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 december 2009, 21:34 uur
Aangezien ik een foutmelding krijg: http://www.groovement.co.uk/wp-content/uploads/2009/07/e08d748076.jpg
0
geplaatst: 3 december 2009, 15:41 uur
0
geplaatst: 3 december 2009, 19:00 uur
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 december 2009, 21:28 uur
CHIEP schreef:
Je weet als toevoeger nu eenmaal dat de kans bestaat dat er iets mis is met je toevoeging en dat je dan twee dagen krijgt om een correctie in te dienen. Die regel geldt voor iedereen en altijd, dus ik zou niet weten waarom het dan bij een kleine fout ineens om een moreel probleem zou gaan.
Plus (en dat is dus persoonlijk): ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
Dat laatste is misschien wel zo, maar als een album, een half uur nadat je een melding krijgt om binnen 48 uur een correctie te doen, opeens is toegevoegd door iemand anders, dan klopt dat toch niet helemaal? Het gaat in dit geval om 'El rostro de la muerte' van Hirax.Je weet als toevoeger nu eenmaal dat de kans bestaat dat er iets mis is met je toevoeging en dat je dan twee dagen krijgt om een correctie in te dienen. Die regel geldt voor iedereen en altijd, dus ik zou niet weten waarom het dan bij een kleine fout ineens om een moreel probleem zou gaan.
Plus (en dat is dus persoonlijk): ik vind het belangrijker dàt een album op de site staat dan wie daar voor gezorgd heeft.
0
geplaatst: 4 december 2009, 21:34 uur
Meneer Bungel schreef:
maar als een album, een half uur nadat je een melding krijgt om binnen 48 uur een correctie te doen, opeens is toegevoegd door iemand anders, dan klopt dat toch niet helemaal?
maar als een album, een half uur nadat je een melding krijgt om binnen 48 uur een correctie te doen, opeens is toegevoegd door iemand anders, dan klopt dat toch niet helemaal?
Die 48 uur gaan in nadat wij het album teruggestuurd hebben. Dat iemand een paar dagen niet online kan zijn is pech hebben.
Het zou raar zijn om een album die 48 uur in te laten gaan wanneer betreffende user weer online komt. Dat kan dan wel ik weet niet hoe lang duren en dan is die 48 uurs regel ook niks meer waard.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 december 2009, 21:36 uur
Je begrijpt het niet helemaal, denk ik. Ik heb dat verzoek om correctie vandaag om ongeveer 17.30 ontvangen... Heb direct de gevraagde link door gestuurd en voila, daar stond het album al, maar niet op mijn naam dus...
0
geplaatst: 4 december 2009, 21:39 uur
Maar hoe lang zat dat dan in je pm box? Als het daar al een tijdje bivakkeerde is het toch niet vreemd? De tijd tikt immers gewoon door.
48 Uur staat een album immers in een rejectionslijst die alleen wij kunnen zien en daarna is het een openbare lijst. Als dat berichtje al een tijdje geleden verstuurd is naar jou en jij het pas vandaag geopend hebt kan het zijn dat die 48 uur inmiddels voorbij zijn (of begrijp ik het nu nog steeds niet?).
48 Uur staat een album immers in een rejectionslijst die alleen wij kunnen zien en daarna is het een openbare lijst. Als dat berichtje al een tijdje geleden verstuurd is naar jou en jij het pas vandaag geopend hebt kan het zijn dat die 48 uur inmiddels voorbij zijn (of begrijp ik het nu nog steeds niet?).
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 december 2009, 21:40 uur
Dit staat bij het betreffende pm-bericht:
''verstuurd op 4 december 2009, 17:31 uur''
''verstuurd op 4 december 2009, 17:31 uur''
0
geplaatst: 4 december 2009, 21:42 uur
Dat is inderdaad erg merkwaardig.
Maar wat ook kan is dat er een dubbele toeveoging is gedaan dat zie ik ook vaker.
Ik heb vandaag Shearwater uit de niet openbare lijst verwijderd omdat deze al op de site staat. Die tweede toevoeger heeft blijkbaar niet goed opgelet.
Misschien is er iets soortgelijks aan de hand met jouw toevoeging. Ik zal eens kijken.
Maar wat ook kan is dat er een dubbele toeveoging is gedaan dat zie ik ook vaker.
Ik heb vandaag Shearwater uit de niet openbare lijst verwijderd omdat deze al op de site staat. Die tweede toevoeger heeft blijkbaar niet goed opgelet.
Misschien is er iets soortgelijks aan de hand met jouw toevoeging. Ik zal eens kijken.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 december 2009, 21:44 uur
Vond ik ook, maar ik heb het aan het betreffende crewlid gemeld en dan hoor ik het wel...
0
geplaatst: 4 december 2009, 21:46 uur
Om 18.01 is het toegevoegd en ik zie die van jou ook niet meer in de rejections lijst staan. Ik zou het nu ook even niet zo snel weten. Misschien dat een mod dit kan achterhalen.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 4 december 2009, 21:48 uur
Ik heb vrij snel een correctie ingestuurd, maar ik weet niet of ik kan achterhalen hoe laat dat was, in ieder geval na 17.31 natuurlijk...
Maar ik moet helaas nu offline, ik lees het morgen wel.
Maar ik moet helaas nu offline, ik lees het morgen wel.
0
geplaatst: 4 december 2009, 21:53 uur
Gevonden. Meneer Bungel als het goed is heb je al moeten zien dat het album al in de wachtrij stond.
Onderstaand is van de toevoeger.
Onderstaand is van Meneer Bungel.
Sherlock Holmes eat your heart out.
Onderstaand is van de toevoeger.
Hirax - El Rostro de La Muerte (2009) added (awaiting approval) 3-12-2009, 13:07
Onderstaand is van Meneer Bungel.
Hirax - Rostro de La Muerte (2009) added (awaiting approval) 3-12-2009, 20:14
Meneer Bungel's addition of "Rostro de La Muerte (2009)" marked as incorrect 4-12-2009, 17:31
rejected addition of Rostro de La Muerte (2009): corrected 4-12-2009, 20:24
Sherlock Holmes eat your heart out.

0
Meneer Bungel
geplaatst: 5 december 2009, 12:28 uur
Ik heb niet gezien dat ie in de wachtrij stond, waar moet je dat normaal gesproken kunnen zien?
Ps: Bedankt, Watson!
Ps: Bedankt, Watson!

0
geplaatst: 5 december 2009, 12:53 uur
Dat kun je zien doordat het desbetreffende album in dunne letters wordt weergegeven. Daarboven staat een rijtje dikgedrukte albums met de waarschuwing 'weet je zeker dat het niet één van deze albums betreft'.
Je moet inderdaad goed opletten want focus je je op die bovenste rij dan kan je het over het hoofd zien in de snelheid van het toevoegen (ik had het zelf van de week ook bijna).
Je moet inderdaad goed opletten want focus je je op die bovenste rij dan kan je het over het hoofd zien in de snelheid van het toevoegen (ik had het zelf van de week ook bijna).
0
geplaatst: 5 december 2009, 16:59 uur
Het kan zijn dat je geen melding kreeg, omdat er bij je toevoeging een klein foutje in de titel zat (het eerste woord weggelaten).
Maar gelukkig is het opgeklaard en staat het album goed op de site.
Maar gelukkig is het opgeklaard en staat het album goed op de site.

0
geplaatst: 10 december 2009, 21:08 uur
Iemand die deze op kan poetsen? Of een andere hoes kan vinden?

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 10 december 2009, 21:18 uur
Boh, je plaatje doet raar. Ik zie 'm niet.
0
geplaatst: 10 december 2009, 21:31 uur
Wat is de titel van de plaat? Kan je eens de échte rateyourmusic link (niet enkel naar afbeelding, bedoel ik dan) geven?
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 10 december 2009, 21:34 uur
freddze schreef:
Wat is de titel van de plaat? Kan je eens de échte rateyourmusic link (niet enkel naar afbeelding, bedoel ik dan) geven?
More of Johnny Hodges and His Orchestra by Johnny Hodges : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Volgens mij is dit een bootleg ofzo. Alleen rateyourmusic heeft 'm.
0
geplaatst: 10 december 2009, 21:41 uur
Bedankt voor de hulp alvast.
Het is geen bootleg, het album is uitgekomen op Norgran Records, een voorloper van Verve Records. Zie ook hier voor een overzicht van alle albums die daar zijn uitgebracht: Norgran Records Catalog: 1000 series - album index - jazzdisco.org
Het is geen bootleg, het album is uitgekomen op Norgran Records, een voorloper van Verve Records. Zie ook hier voor een overzicht van alle albums die daar zijn uitgebracht: Norgran Records Catalog: 1000 series - album index - jazzdisco.org
0
geplaatst: 10 december 2009, 21:50 uur
Nou, het ziet er goed uit. 
Ik ben er nog niet zo bedreven in slijtageplekken weg te werken.

Ik ben er nog niet zo bedreven in slijtageplekken weg te werken.
* denotes required fields.