MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:

Thanx Njal hoop dat deze wel word tegelaten.

het lukt me niet om de albumhoes in het gewenste formaat up te loaden (200pixels breed) hoeft dit eigenlijk om deze in de database van de site te krijgen of komt ie er zonder foto ook in?

euh, heb een mac pc schijnt niet te werken met irfanview ..als ik het open krijg ik een tekstblad ipv een exe bestand.

thelion schreef:
Thanx Njal hoop dat deze wel word tegelaten.

hij staat op de site

Sheplays
Jannemanneke schreef:
euh, heb een mac pc schijnt niet te werken met irfanview ..als ik het open krijg ik een tekstblad ipv een exe bestand.

gimp

bedankt 'she plays'..dit werkt idd op een mac...helaas vind ik niet de moed om hiervoor het nodige werk te doen....te oud voor geworden en te ingewikkeld..dit is dweilen met de kraan open...chapeau voor iedereen die wel meewerkt..de muziek staat nooit stil..gelukkig maar of we zouden hier snel uitgepraat zijn...
Hou het bij het lezen van de forums en andere artikels die aansluiten bij m'n muziekkeuzes.

wijsneus
Een album dat nog niet op de site staat :

Jimmy Smith - Got My Mojo Workin' (1965)

iemand die tijd en zin heeft om um op te zoeken ?

BVD, wn.

Jimmy Smith - Got My Mojo Workin' (1966)

Wat de datum betreft ; ik lees overal:
Recorded: december 1965
Released: july 1966

wijsneus
Dankuwel Freddze !

Heb wat opmerkingen bij het album geplaatst i.v.m. jaar en tracklist.

Kan iemand dit album: Kooymans & Carillo - On Location (2010) op de site gooien. Ik kan geen fatsoenlijke hoes vinden.

Dank u!

Ik voeg hem wel ff toe.

Iemand een goede afbeelding van

Sven Hammond Soul - The Marmalade Sessions ????

bvd

Hij staat erop:

Kooymans & Carillo - On Location (2010)

Hoesje heb ik trouwens van de site van Frank Carillo afgehaald. Zag daar dat de heren zometeen hier in Leiden optreden.

@thelion:

(afbeelding)

@ herman

damn is geen jpeg en ik heb geen idee hoe ik dat aan kan passen beetje bewerken en vergroten en verkleinen is geen probleem maar dit is mij te machtig.

Geeft niet, ik pas hem wel even aan.

Zo beter hoop ik:

(afbeelding)

@ herman

Ik zal u gedenken in mijn avondgebed.

Haha, dank je wel.

@Herman: heb je hier het plaatje van je eigen pc geupload? Hoe gaat dat eigenlijk? (Ik weet wel hoe je verwijst naar een afbeelding op het web.)

Ik had dat plaatje gevonden op internet (de grote afbeelding linkt nog naar de locatie bij musicfrom.nl), heb het daarna opgeslagen op mijn computer en inderdaad geupload op internet.

Daar zijn verschillende sites voor, maar Imageshack is wel een goede: http://imageshack.us/

Denk dat het zich daar wel vanzelf wijst.

thelion schreef:

damn is geen jpeg en ik heb geen idee hoe ik dat aan kan passen beetje bewerken en vergroten en verkleinen is geen probleem maar dit is mij te machtig.

Na wat prutsen en priegellen kan ik nu ook zelf omzetten naar jpeg

herman schreef:
[..]Daar zijn verschillende sites voor, maar Imageshack is wel een goede: http://imageshack.us/
Denk dat het zich daar wel vanzelf wijst.
Dank je!

Verbston schreef:
Weet iemand hoe het zit met de de knoppen die links boven de verschillende tracks staan om de volgorde te veranderen (daar zijn ze voor neem ik aan)??

Want er gebeurt niets wanneer ik er op klik. kan het misschien liggen aan t feit dat ik sinds een paar maanden een imac heb?

Het zou wel prettig zijn als het werkt, want hij importeert automatisch de nummers (maar in foutieve volgorde dus) en die moet ik anders handmatig gaan corrigeren terwijl het er naar uitziet dat het dus zo makkelijk kan.

Kan iemand hier wat aan doen? of ben ik de enige die die actie niet kan uitvoeren?

pz

Kan 1 van de moderators alstublieft even mn berichtje van hierboven lezen en beantwoorden? want volgens mij werkt dit dus niet zoals het zou moeten :s

bedankt! Pz!

Ik weet het niet. Een technische issue als deze is misschien meer een vraag voor het feedbacktopic.

In De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site (voor vragen over het toevoegproces):

Kan iemand CD van Lyres met titel 'Lyres lyres' toevoegen?

Ook CD van Jeff and Jane Hudson met als titel 'Flesh' is me tot nogtoe niet gelukt...zelfde probleem plaatje is te klein of onduidelijk.

Dank je,

Jan

mee bezig ....

Lyres Lyres is dus al door een ander in de wacht gezet.
Oproep aan ieder: plaats even een berichtje als je met een album bezig bent.
Kleine moeite toch?

Het andere album is al geplaatst: Jeff & Jane Hudson - Flesh (1983)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.