De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
kiriyama
geplaatst: 14 april 2010, 19:46 uur
Mogen live concerten op de site die enkel op dvd zijn verschenen? En zo ja, zou iemand dan de volgende willen toevoegen?
Keith Jarrett - Tokyo Solo (2002)
Keith Jarrett - Tokyo Solo (2002)
0
geplaatst: 14 april 2010, 19:52 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 15 april 2010, 09:56 uur
Door Jannemanneke zelf. Ik zal dat exemplaar wel even verwijderen.
0
geplaatst: 15 april 2010, 10:28 uur
O.k. dank je. Hij is nu alsnog door mij in de wacht geplaatst.
0
geplaatst: 16 april 2010, 22:17 uur
Wie wil de uitdaging aangaan om voor mij de cd Live in Denver 1986 van Stevie Nicks in te voeren? Het is mij in ieder geval te hoog gegrepen...
Maar erg veel dank alvast voor wie het wil doen.
0
geplaatst: 16 april 2010, 22:51 uur
musician schreef:
Wie wil de uitdaging aangaan om voor mij de cd Live in Denver 1986 van Stevie Nicks in te voeren? Het is mij in ieder geval te hoog gegrepen...
Ik heb de cover ervan kunnen vinden in goede kwaliteit:

0
geplaatst: 17 april 2010, 08:29 uur
Hee bedankt!!
Ik begin het zelf zowaar in de vingers te krijgen, met enig knip en plakwerk! Maar aan deze foto heb ik heel wat, die kan ik tenminste terugbrengen naar 200 x 200 pixels zonder kwaliteitsverlies.
Nu maar hopen dat onze inbreng wordt geaccepteerd!
NB: we kunnen het niet helpen, maar ik ben wel mooiere platenhoezen tegengekomen in het leven.......
Ik begin het zelf zowaar in de vingers te krijgen, met enig knip en plakwerk! Maar aan deze foto heb ik heel wat, die kan ik tenminste terugbrengen naar 200 x 200 pixels zonder kwaliteitsverlies.
NB: we kunnen het niet helpen, maar ik ben wel mooiere platenhoezen tegengekomen in het leven.......
0
ManMonster
geplaatst: 19 april 2010, 14:31 uur
Iemand die dit scherp krijgt?

Of deze?

Mijn dank is alvast groot!

Of deze?

0
geplaatst: 19 april 2010, 17:01 uur
ManMonster schreef:
(afbeelding)
Of deze?
(afbeelding)
(afbeelding)
Of deze?
(afbeelding)
Misschien handig om artiestnaam en titel er bij te zetten.
0
ManMonster
geplaatst: 19 april 2010, 17:12 uur
Hmm... Daar heb je idd wel een punt. Het gaat dus over: Danger Mouse - The Early Years, zijn verschillende covers van hetzelfde album. Je mag dus kiezen welke cover je scherp kan krijgen.
0
geplaatst: 20 april 2010, 00:15 uur
musician schreef:
Hee bedankt!!
Hee bedankt!!
Ze is toegevoegd

Stevie Nicks - Live in Denver 1986 (2010)
0
geplaatst: 20 april 2010, 07:35 uur
Bedankt! Ik dacht het goed te hebben gedaan, moest ik weer iets "linkerigs" aanbrengen, bij een nieuwe cd....... 

0
geplaatst: 20 april 2010, 11:16 uur
Roky Erickson heeft samen met Okkervil River een plaat gemaakt 'True Love Cast Out all Evil'.
Nu op de Luisterpaal; zou iemand die kunnen toevoegen die daar bedreven in is en er plezier in heeft.....b.v.d.
Nu op de Luisterpaal; zou iemand die kunnen toevoegen die daar bedreven in is en er plezier in heeft.....b.v.d.
0
geplaatst: 20 april 2010, 14:24 uur
Kan diegene meteen het nieuwe album van Arthur Adam dat daar ook op staat meenemen? 
mocht ik er vanavond aan denken, dan voeg ik ze allebei wel even toe

mocht ik er vanavond aan denken, dan voeg ik ze allebei wel even toe
0
geplaatst: 20 april 2010, 19:36 uur
Oldfart schreef:
Roky Erickson heeft samen met Okkervil River een plaat gemaakt 'True Love Cast Out all Evil'.
Ik was begonnen met toevoegen en toen kwam ik erachter dat ie al een maand op de site staat

Roky Erickson with Okkervil River - True Love Cast Out All Evil (2010)
0
geplaatst: 21 april 2010, 09:29 uur
okee Herman, gewoon weer een kwestie van een niet goed linkende zoekfunctie dus....of zo?
0
geplaatst: 21 april 2010, 09:45 uur
Als ik alleen al Roky bovenin intyp verschijnt ie gewoon bij mij, als derde zoekresultaat.
0
ManMonster
geplaatst: 28 april 2010, 16:45 uur
Beetje laat, maar alsnog bedankt hé MJ & Swiep!
Als er iemand tijd en zin heeft, deze staat nog niet op de site:
Various Artists (Kings Link Recordz) (Kenny Diaz Presents) feat. A-Butta, House Of Repz, Wordsworth - 'Lost Episodes Vol. 1 & 2: Best Of New York Underground Hip Hop, 1995-1999' (Audio CD) Detail - Underground Hip Hop - Store - undergroundhiphop.com
Als er iemand tijd en zin heeft, deze staat nog niet op de site:
Various Artists (Kings Link Recordz) (Kenny Diaz Presents) feat. A-Butta, House Of Repz, Wordsworth - 'Lost Episodes Vol. 1 & 2: Best Of New York Underground Hip Hop, 1995-1999' (Audio CD) Detail - Underground Hip Hop - Store - undergroundhiphop.com
0
geplaatst: 1 mei 2010, 23:42 uur
0
geplaatst: 3 mei 2010, 19:16 uur
Wie heeft er voor mij een goede link met tracks en release datum van
Uptown Funk Empire - The Empire Strikes Back
bvd
bvd
0
geplaatst: 3 mei 2010, 20:34 uur
thelion schreef:
bvd
bvd
The Empire Strikes Back by Uptown Funk Empire - Download The Empire Strikes Back on iTunes - itunes.apple.com
0
ManMonster
geplaatst: 5 mei 2010, 16:16 uur
Ik zag het net, nogmaals bedankt! Albums met various artists, ik voeg ze niet graag toe...
* denotes required fields.