MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
kiriyama
Mogen live concerten op de site die enkel op dvd zijn verschenen? En zo ja, zou iemand dan de volgende willen toevoegen?

Keith Jarrett - Tokyo Solo (2002)

kiriyama schreef:
Mogen live concerten op de site die enkel op dvd zijn verschenen?

Helaas......

titan (crew)
Svendra schreef:
Lyres Lyres is dus al door een ander in de wacht gezet.

Door Jannemanneke zelf. Ik zal dat exemplaar wel even verwijderen.

O.k. dank je. Hij is nu alsnog door mij in de wacht geplaatst.

Wie wil de uitdaging aangaan om voor mij de cd Live in Denver 1986 van Stevie Nicks in te voeren? Het is mij in ieder geval te hoog gegrepen...

Maar erg veel dank alvast voor wie het wil doen.

musician schreef:
Wie wil de uitdaging aangaan om voor mij de cd Live in Denver 1986 van Stevie Nicks in te voeren? Het is mij in ieder geval te hoog gegrepen...

Maar erg veel dank alvast voor wie het wil doen.

Ik heb de cover ervan kunnen vinden in goede kwaliteit:

(afbeelding)

Hee bedankt!!

Ik begin het zelf zowaar in de vingers te krijgen, met enig knip en plakwerk! Maar aan deze foto heb ik heel wat, die kan ik tenminste terugbrengen naar 200 x 200 pixels zonder kwaliteitsverlies.

Nu maar hopen dat onze inbreng wordt geaccepteerd!

NB: we kunnen het niet helpen, maar ik ben wel mooiere platenhoezen tegengekomen in het leven.......

ManMonster
Iemand die dit scherp krijgt?

(afbeelding)
Of deze?

(afbeelding)
Mijn dank is alvast groot!

ManMonster schreef:
Iemand die dit scherp krijgt?
(afbeelding)
Of deze?
(afbeelding)
Mijn dank is alvast groot!

Misschien handig om artiestnaam en titel er bij te zetten.

ManMonster
Hmm... Daar heb je idd wel een punt. Het gaat dus over: Danger Mouse - The Early Years, zijn verschillende covers van hetzelfde album. Je mag dus kiezen welke cover je scherp kan krijgen.

CHIEP (crew)

(afbeelding)

CHIEP (crew)

musician schreef:
Hee bedankt!!

Ik begin het zelf zowaar in de vingers te krijgen, met enig knip en plakwerk! Maar aan deze foto heb ik heel wat, die kan ik tenminste terugbrengen naar 200 x 200 pixels zonder kwaliteitsverlies.

Nu maar hopen dat onze inbreng wordt geaccepteerd!

NB: we kunnen het niet helpen, maar ik ben wel mooiere platenhoezen tegengekomen in het leven.......

Ze is toegevoegd

Stevie Nicks - Live in Denver 1986 (2010)

Bedankt! Ik dacht het goed te hebben gedaan, moest ik weer iets "linkerigs" aanbrengen, bij een nieuwe cd.......

Roky Erickson heeft samen met Okkervil River een plaat gemaakt 'True Love Cast Out all Evil'.
Nu op de Luisterpaal; zou iemand die kunnen toevoegen die daar bedreven in is en er plezier in heeft.....b.v.d.

Kan diegene meteen het nieuwe album van Arthur Adam dat daar ook op staat meenemen?

mocht ik er vanavond aan denken, dan voeg ik ze allebei wel even toe

Oldfart schreef:
Roky Erickson heeft samen met Okkervil River een plaat gemaakt 'True Love Cast Out all Evil'.
Nu op de Luisterpaal; zou iemand die kunnen toevoegen die daar bedreven in is en er plezier in heeft.....b.v.d.

Ik was begonnen met toevoegen en toen kwam ik erachter dat ie al een maand op de site staat

Roky Erickson with Okkervil River - True Love Cast Out All Evil (2010)

okee Herman, gewoon weer een kwestie van een niet goed linkende zoekfunctie dus....of zo?

Als ik alleen al Roky bovenin intyp verschijnt ie gewoon bij mij, als derde zoekresultaat.

CHIEP (crew)
En bij "true love" is het het vierde resultaat.

ManMonster
Thanks!

Wie heeft er voor mij een goede link met tracks en release datum van

Uptown Funk Empire - The Empire Strikes Back

bvd

thelion schreef:
Wie heeft er voor mij een goede link met tracks en release datum van

Uptown Funk Empire - The Empire Strikes Back

bvd

The Empire Strikes Back by Uptown Funk Empire - Download The Empire Strikes Back on iTunes - itunes.apple.com

ManMonster
Ik zag het net, nogmaals bedankt! Albums met various artists, ik voeg ze niet graag toe...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:01 uur

geplaatst: vandaag om 18:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.