MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
25 various tracks met veel gastartiesten, een lekker album

Benno
Welke spelling wordt er aangehouden voor Russische namen? Ik wilde een album toevoegen van Vysotski, maar je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor Vijsotskij, Wyssozki, of Vyssotsky om maar wat variaties te noemen.

Gevoelsmatig zou ik bij Russische namen gaan voor de Engelse spelling, want die is internationaal het meest gangbaar. In dit geval "Vysotsky". Geen idee of hierover afspraken bestaan.

Benno
Afspraken zijn misschien wel handig. Om dubbele toevoegingen in de toekomst te voorkomen én het is ook gewoon netter.

Je kunt toch gewoon aanhouden wat op de hoes staat?

Benno
herman schreef:
Je kunt toch gewoon aanhouden wat op de hoes staat?

Cyrillisch? Kan ook.

Benno schreef:
Cyrillisch? Kan ook.

Goed plan ... als je wilt dat het album nooit meer wordt teruggevonden.
Dus een alternatieve titel in westers schrift is nodig en blijft jouw vraag staan..

ik heb papa roach greatest hits proberen toe te voegen, nu maar wachten op goedkeuring (:

rockdude schreef:
ik heb papa roach greatest hits proberen toe te voegen, nu maar wachten op goedkeuring (:

Die heb je nog niet omdat er nog wel het een en ander aan mankeerde

oke ik zal het proberen te verbeteren het was ook pas me eerste poging om iets toe te voegen

Exact: oefening baart kunst

Hoe lang duurt een goedkeuring meestal?

Afhankelijk van het genre van een paar dagen tot een week

bij mij volgens mij maar een paar uur! erg snel dus, maar dat zal niet altijd zo zijn

hoe maak ik de breedte van de foto precies 200 pixels?

Lees daarvoor onderstaande link. Even proberen dus. Alvast sterkte met het toevoegen.

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Zou iemand 2 albums willen toevoegen a.u.b. Ik ben zelf niet zo'n slimpie op dat gebied. Het gaat om een Cnadese groep The Cash Brothers. De albums zijn:

How Was Tomorrow (2001)
A Brand New Night (2003)

Bijvoorbaat mijn zeer hartelijk dank daar voor!

Ad Brouwers

ik heb een foto gevonden precies goed, maar ik kan hem niet meer toe voegen, heeft iemand anders het al gedaan?

Ad Brouwers schreef:
Zou iemand 2 albums willen toevoegen a.u.b. Het gaat om een Cnadese groep The Cash Brothers. De albums zijn:
[...]
A Brand New Night (2003)

Een of andere onverlaat heeft die al lang geleden toegevoegd.

Hun overige cd's staan u ook op MuMe.

ik heb hem opnieuw proberen toe te voegen
maar volgens mij heeft iemand anders het al gedaan

rockdude schreef:
ik heb hem opnieuw proberen toe te voegen
maar volgens mij heeft iemand anders het al gedaan

Hoe kom je daar nu bij: Papa Roach staat bij de rejections en kan tot nu toe alleen nog maar door jou verbeterd worden (dus valt nog binnen de tijd voordat het openbaar gaat worden). Hurry up zou ik zeggen

aERodynamIC schreef:
(quote)

Hoe kom je daar nu bij: Papa Roach staat bij de rejections en kan tot nu toe alleen nog maar door jou verbeterd worden (dus valt nog binnen de tijd voordat het openbaar gaat worden). Hurry up zou ik zeggen

ik heb het opnieuw geprobeerd

Ik weet niet wat jij aan het doen bent: maar je eerste poging staat nog steeds bij de rejections (en nu voor iedereen toegankelijk) en daarnaast heb je het nog 2 keer apart toegevoegd. Ik ga deze dan ook verwijderen want dit gaat fout zo.

ik zie hem niet bij rejections staan

Hij is er al uitghaald door een andere user.

En waar kan je die rejections zien staan, want ik ben hier nog niet zo thuis? Ik heb namelijk ook iets toegevoegd en ik hoop dat ik het goed gedaan heb.

Je krijgt altijd een PM als je toevoeging is verwerkt. Zowel als de toevoeging correct is en ook als deze foutief is.

De "rejections" staan hier.

herman schreef:
Een CD-single met 3 non-album tracks mag er altijd op, voor zover ik weet.

En een EP met 2 non-album tracks? Waarom ligt de grens eigenlijk bij 3 (en bijv. niet bij 2 of 4)?

titan (crew)
Een EP mag altijd op de site, ook al staat er maar 1 nummer op. De 3 non-albumtracksregel geldt alleen voor singles.

Thanx, anyway L_T_B.!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:59 uur

geplaatst: vandaag om 17:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.