MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Benno
Iemand die kan helpen met het vinden van de hoes voor "Magic Crystal Blah" van John Wiese?

Dit is de hoes in klein en lelijk formaat:

(afbeelding)

Benno schreef:
Iemand die kan helpen met het vinden van de hoes voor "Magic Crystal Blah" van John Wiese?

Op Amazon staat een redelijk exemplaar.

Benno
Ik denk niet goed genoeg, maar het is een poging waard. Bedankt.

Bala & Ses Balladins - Objectif Perfection , is 1 van mijn favoriete albums van het afrikaanse continent, maar staat hier niet op de site.
Iemand zin hem te plaatsen?

Sheplays
Oldfart schreef:
Bala & Ses Balladins - Objectif Perfection , is 1 van mijn favoriete albums van het afrikaanse continent, maar staat hier niet op de site.
Iemand zin hem te plaatsen?

Een poging voor je gewaagd

Een vraag voor de moderators (ik had hem al via PB aan een crewlid gesteld, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen) :

Het gaat over de box set "Minerals Series" op het Benbecula label (waarvan er al meer albums op de site staan). Voordat ik deze box ga toevoegen, zou ik graag willen weten hoe deze op de site hoort te komen;

De "Minerals Series" is aanvankelijk uitgebracht als box met 13 albums en bestaat uit een doos met daarin de separate albums : Zie hier (zie ook onderaan die pagina)

Later zijn er aan deze "original box set" nog meer albums toegevoegd : Zie hier.

Op Discogs zijn ze als losse albums toegevoegd, zie hier 1 van de albums uit de box (de meeste albums in de set hebben dus die hoes, zie ook hier).

Nu mijn vraag:
Kan ik al deze albums apart toevoegen aan de site, of moet het als één release worden toegevoegd (als een soort van "Various Artists" box, zoals bijvoorbeeld ook deze) ?

Alvast bedankt!

Sheplays
Sheplays schreef:
(quote)

Een poging voor je gewaagd

Kijk eens

Helemaal geweldig Janine
Zal er snel iets moois bij schrijven

Aurum schreef:
Een vraag voor de moderators...

[...]

Kan ik al deze albums apart toevoegen aan de site, of moet het als één release worden toegevoegd (als een soort van "Various Artists" box, zoals bijvoorbeeld ook deze) ?

Alvast bedankt!

Antwoord op deze vraag is niet meer nodig. De box is inmiddels toegevoegd (met dank aan herman voor de hulp/uitleg).

88Fabian
In Genres > Overigen > Dri-Smoke Rings:

Hallo,ik wil graag een verzoek doen om het album 'Smoke Rings'
van zangeres 'Dri' op deze site te plaatsen,haar muziek is echt een aanrader voor mensen die van indie hip/hop houden.

bekijk hier haar myspace Dri op MySpace Music – Gratis gestreamde MP3’s, foto’s en Videoclips
het album is ook via iTunes te verkrijgen,dus ze is wel een beetje bekend.

U zelf kunt dat niet?

88Fabian
MJ_DA_MAN schreef:
U zelf kunt dat niet?

nee hoe zou dat moeten dan?,en je hoeft geen U te zeggen hoor haha

Je hebt je vast jaren afgevraagd waarom zich in het menu de optie toevoegen bevind.

88Fabian schreef:
In Genres > Overigen > Dri-Smoke Rings:
Hallo,ik wil graag een verzoek doen om het album 'Smoke Rings'
van zangeres 'Dri' op deze site te plaatsen,haar muziek is echt een aanrader voor mensen die van indie hip/hop houden.

In de wachtrij geplaatst

88Fabian
Het is me gelukt om die afmeting van de album hoes goed te krijgen.
nu heb ik het verstuurd.

Hmm, had je het vorige bericht gelezen? Inmiddels geplaatst Dri - Smoke Rings

Hij staat er nu dus twee keer op..
Hier ook namelijk..

Heb de dubbele verwijderd.

Het is niet erg handig om hier te vragen of iemand een album toe wil voegen om hem daarna zelf alsnog dubbel in de wachtrij te zetten...

Woody & Paul
Rum on Board.
Hoesje geeft problemen.
Woody & Paul - Rum On Board (2009) - musicfrom.nl

deric raven schreef:
Woody & Paul
Rum on Board.

Klik.

Bedankt.

MAS
Kan iemand deze 2 hoezen voor mij vergroten naar 200x200 zonder dat er al te veel van de kwaliteit verloren gaat?

(afbeelding)

(afbeelding)

Bij voorbaat dank.

Welke albums zijn dat? Wellicht zijn er (online) betere scans te vinden.

MAS
De eerste is D.A.C. - Proffesioneel Spinnen (2004) Deze EP is alleen in beperkte oplage op vinyl verschenen.

De tweede is DuvelDuvel - Rijmpappie nr. 1 (1998) Deze is ook in zeer beperkte oplage verschenen maar dan om tv.

Misschien een goed idee ja. Ik heb er zelf natuurlijk al naar gezocht maar heb nog geen betere afbeelding kunnen vinden.

Heeft iemand een goede scan / afbeelding van:

Kensington - Borders

Ik kan hem namelijk alleen in een lagere resolutie vinden.

Van Chris Bailey - 54 Days At Sea zoek ik een fatsoenlijk plaatje.
De rest van de gegevens zijn wel te vinden.

(afbeelding)

Help yourself.

Of is het deze:

(afbeelding)

...valt ook wel goed te krijgen toch?

Bedankt.
Komt nu helemaal goed.

Die tweede is weggevallen bij mij, maar je ziet de link wel als je op quote klikt in de post. RateYourMusic zal doorlinken wel tegenhouden, net als Discogs.

Thomzic schreef:
Kensington - Borders

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.