De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2010, 22:52 uur
reptile71 schreef:
Die tweede is weggevallen bij mij, maar je ziet de link wel als je op quote klikt in de post. RateYourMusic zal doorlinken wel tegenhouden, net als Discogs.
Die tweede is weggevallen bij mij, maar je ziet de link wel als je op quote klikt in de post. RateYourMusic zal doorlinken wel tegenhouden, net als Discogs.
Het is de eerste.
Heb het album wel in bezit.
2e is wel mooier.
0
geplaatst: 20 juli 2010, 15:22 uur
Skunk Anansie | Wonderlustre | Nieuwe cd | Kroese Online - kroese-online.nl
Ik krijg het albumhoesje niet opgeslagen.
0
geplaatst: 20 juli 2010, 15:46 uur
Doe je even printscreen en plak je de foto in je fotoprogramma en knip je alles om de albumhoes weg. Zo doe ik het altijd met dat soort rakkers. 

0
geplaatst: 20 juli 2010, 17:39 uur
L_T_B schreef:
plaatje Kensington opgezocht
plaatje Kensington opgezocht
Nog bedankt. Inmiddels is hij toegevoegd

0
geplaatst: 20 juli 2010, 17:46 uur
deric raven schreef:
Als je Firefox gebruikt kun je ook met je rechtermuisknop op 'view background image' klikken. Kun je hem daarna gewoon opslaan.
0
geplaatst: 20 juli 2010, 17:57 uur
herman schreef:
Als je Firefox gebruikt kun je ook met je rechtermuisknop op 'view background image' klikken. Kun je hem daarna gewoon opslaan.
Hee, goede tip.
Net als reptile71 doe ik bij zulke pagina's PrintScreen etc. maar dit is natuurlijk veel sneller.
0
geplaatst: 25 juli 2010, 23:09 uur
Iemand die zin heeft de discografie van Martin Hall toe te voegen? En neem dan vooral ook de releases van de bandjes waarin hij heeft gezeten mee. (zie achter 'In Groups' op die discogspagina)
0
geplaatst: 25 juli 2010, 23:46 uur

Ik heb er twee toegevoegd met makkelijke hoezen. De rest is redelijk tricky heb ik al gemerkt. Ik ga nu toch slapen, dus als je zin hebt, mag je verder doen. Ik zie dan morgen wel of ik nog wat gaatjes kan opvullen

'k Heb intussen ook de artiestenpagina van Martin Hall en ook van Ballet M ingevuld...
0
geplaatst: 26 juli 2010, 00:06 uur
Ik haak ook even af voor vandaag. Zitten wel een paar brakke hoezen tussen die ik nog wel opgepoetst krijg, maar ook een paar waarvoor ik even verder moet kijken dan Discogs.
Ach ja, Reptile kan vast wel even vooruit met de drie die er al op staan.
Ach ja, Reptile kan vast wel even vooruit met de drie die er al op staan.

0
geplaatst: 26 juli 2010, 06:55 uur
Zou iemand iets toe willen voegen. Mark Olsen (Jayhawks): Many Colored Kite. B.v.h.d. Ad. Releasedatum 27 juli 2010
0
geplaatst: 26 juli 2010, 07:07 uur
Ad Brouwers schreef:
Zou iemand iets toe willen voegen. Mark Olsen (Jayhawks): Many Colored Kite. B.v.h.d. Ad. Releasedatum 27 juli 2010
Dat gaat lukken Zou iemand iets toe willen voegen. Mark Olsen (Jayhawks): Many Colored Kite. B.v.h.d. Ad. Releasedatum 27 juli 2010
Nog even geduld want ik zit aan mijn max. van 10.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 10:47 uur
0
geplaatst: 26 juli 2010, 12:51 uur
Nee, inderdaad
..en nu weer wel 
@Ad Brouwers: anyway, Mark Olsen zit nu in de wachtkamer.
..en nu weer wel 
@Ad Brouwers: anyway, Mark Olsen zit nu in de wachtkamer.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 18:35 uur
Ik wacht gewoon geduldig af, beste mensen. Aardig dat er zo aan gewerkt wordt. Thnx!
0
geplaatst: 28 juli 2010, 12:50 uur
Wie o wie heeft er voor mij een bruikbare afbeelding van:
Rik Mol - Funk On Me
bvd
Rik Mol - Funk On Me
bvd
0
geplaatst: 28 juli 2010, 12:56 uur
0
geplaatst: 28 juli 2010, 14:19 uur
* denotes required fields.