MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
reptile71 schreef:
Die tweede is weggevallen bij mij, maar je ziet de link wel als je op quote klikt in de post. RateYourMusic zal doorlinken wel tegenhouden, net als Discogs.

Het is de eerste.
Heb het album wel in bezit.
2e is wel mooier.

Doe je even printscreen en plak je de foto in je fotoprogramma en knip je alles om de albumhoes weg. Zo doe ik het altijd met dat soort rakkers.

Gaat mij niet lukken.

wacht ff dan...

tada:

(afbeelding)

Bedankt!!
Ik ga er mee aan de slag.

You're welcome

L_T_B schreef:
plaatje Kensington opgezocht

Nog bedankt. Inmiddels is hij toegevoegd

deric raven schreef:
Ik krijg het albumhoesje niet opgeslagen.

Als je Firefox gebruikt kun je ook met je rechtermuisknop op 'view background image' klikken. Kun je hem daarna gewoon opslaan.

herman schreef:
Als je Firefox gebruikt kun je ook met je rechtermuisknop op 'view background image' klikken. Kun je hem daarna gewoon opslaan.

Hee, goede tip. Net als reptile71 doe ik bij zulke pagina's PrintScreen etc. maar dit is natuurlijk veel sneller.

Iemand die zin heeft de discografie van Martin Hall toe te voegen? En neem dan vooral ook de releases van de bandjes waarin hij heeft gezeten mee. (zie achter 'In Groups' op die discogspagina)

Ik wilde er aan beginnen, maar Freddze was me al voor.

Ik heb er twee toegevoegd met makkelijke hoezen. De rest is redelijk tricky heb ik al gemerkt. Ik ga nu toch slapen, dus als je zin hebt, mag je verder doen. Ik zie dan morgen wel of ik nog wat gaatjes kan opvullen

'k Heb intussen ook de artiestenpagina van Martin Hall en ook van Ballet M ingevuld...

Ik haak ook even af voor vandaag. Zitten wel een paar brakke hoezen tussen die ik nog wel opgepoetst krijg, maar ook een paar waarvoor ik even verder moet kijken dan Discogs.

Ach ja, Reptile kan vast wel even vooruit met de drie die er al op staan.

Bedankt

Zou iemand iets toe willen voegen. Mark Olsen (Jayhawks): Many Colored Kite. B.v.h.d. Ad. Releasedatum 27 juli 2010

Ad Brouwers schreef:
Zou iemand iets toe willen voegen. Mark Olsen (Jayhawks): Many Colored Kite. B.v.h.d. Ad. Releasedatum 27 juli 2010
Dat gaat lukken Nog even geduld want ik zit aan mijn max. van 10.

Inmiddels zijn L_T_B en CHIEP ook bezig geweest voor je.

Svendra schreef:
ik zit aan mijn max. van 10.

Niet waar

herman schreef:
Niet waar
Nee, inderdaad ..en nu weer wel

@Ad Brouwers: anyway, Mark Olsen zit nu in de wachtkamer.

Ik wacht gewoon geduldig af, beste mensen. Aardig dat er zo aan gewerkt wordt. Thnx!

Wie o wie heeft er voor mij een bruikbare afbeelding van:
Rik Mol - Funk On Me

bvd

Hier moet je toch mee uit de voeten kunnen.

Of beter nog:

(afbeelding)

Mijn dank is groot.

Wil iemand mij helpen voor een bewerkbaar plaatje van dit album.

Hip hop hooray - CD - BESLIST.nl

Niemand?

(afbeelding)

Ik heb hem hier vandaan.

Bedankt.
Kreeg het niet voor elkaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.