De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2011, 21:30 uur
Jammer. Het heeft als nieuwtje nog wel de dvd van de concerten, die hadden de twee albums nog niet. Nee?
0
geplaatst: 22 januari 2011, 20:48 uur
Hoe kan je bij een split cd de artiesten linken met de eigenlijke artiestenpagina???
Het gaat om deze plaat.
Het gaat om deze plaat.
0
geplaatst: 22 januari 2011, 20:58 uur
1. naar de artiestenpagina gaan
2. daar op corrigeren drukken
3. bij type artiest kiezen voor "Groep / samenwerking van meerdere personen"
4. bij lid 1 Cough en bij lid 2 The Wounded invullen
5. correctie versturen
6. wachten tot correctie wordt goedgekeurd
7. klaar is kees (of laboomza)
2. daar op corrigeren drukken
3. bij type artiest kiezen voor "Groep / samenwerking van meerdere personen"
4. bij lid 1 Cough en bij lid 2 The Wounded invullen
5. correctie versturen
6. wachten tot correctie wordt goedgekeurd
7. klaar is kees (of laboomza)

0
geplaatst: 22 januari 2011, 21:05 uur
Snap er geen ... van. Ik stagneer bij nummertje 3. Ik kan dat niet kiezen en nu ben ik van slag. 

0
geplaatst: 22 januari 2011, 22:12 uur
Is stap 2 dan wel goed gegaan? Zo ja, dan zou je dat gewoon moeten zien staan.
Je moet dus niet bij het album zelf op corrigeren klikken, maar eerst naar de artiestenpagina gaan (door bij het album op de artiest te klikken).
Je moet dus niet bij het album zelf op corrigeren klikken, maar eerst naar de artiestenpagina gaan (door bij het album op de artiest te klikken).
0
geplaatst: 23 januari 2011, 19:25 uur
vraagje.......
Wat vul ik in bij artiest (bij een verzamel album van verschillende artiesten) als op de album info vermeld staat "Unknow Duo" en bij een radio jingle die als nummer 26 op cd 1 staat vermeld staat helemaal geen info over de uitvoerende ??????
Het betreft hier een zeer obscure verzameling van Doo-Wop, Soul en R&B uit de jaren 50 en 60. Deze 3cd box word uitgegeven door het gerenomeerde reissue label Ace.
Wat vul ik in bij artiest (bij een verzamel album van verschillende artiesten) als op de album info vermeld staat "Unknow Duo" en bij een radio jingle die als nummer 26 op cd 1 staat vermeld staat helemaal geen info over de uitvoerende ??????
Het betreft hier een zeer obscure verzameling van Doo-Wop, Soul en R&B uit de jaren 50 en 60. Deze 3cd box word uitgegeven door het gerenomeerde reissue label Ace.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 19:55 uur
Morgen komt deze cd uit:

2 meter sessies vol. 11
Wie wil zo vriendelijk zijn deze cd toe te voegen, dan zijn we gelijk weer actueel!

2 meter sessies vol. 11
Wie wil zo vriendelijk zijn deze cd toe te voegen, dan zijn we gelijk weer actueel!
0
bone machine (crew)
geplaatst: 23 januari 2011, 21:16 uur
musician schreef:
Morgen komt deze cd uit:
(afbeelding)
2 meter sessies vol. 11
Morgen komt deze cd uit:
(afbeelding)
2 meter sessies vol. 11
Toevoeging is verstuurd naar crew.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 22:17 uur
thelion schreef:
vraagje.......
vraagje.......
Ik zou denk ik gewoon overnemen wat op de hoes staat: "unknown duo" dus. En dat wel vermelden bij de toevoeging. Maar het is wel een lastig gevallen, ik kan me niet herinneren eerder zoiets te hebben gezien, dus misschien dat een ander crewlid daar een ander idee over heeft?
Bij de jingle zou ik alleen de titel invullen en het artiestenveld leeglaten.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 23:06 uur
0
geplaatst: 24 januari 2011, 09:02 uur
Zou iemand die dat kan en ook wil de nieuwe cd van de Cowboy Junkies kunnen toevoegen. De titel is Demons. De alternatieve titel is The Nomad Series Vol. 2 (2011). Bij voorbaat hartelijk dank!
0
geplaatst: 24 januari 2011, 11:47 uur
Bedankt voor wie het gedaan heeft!!!! En ook nog eens lekker snel!
0
geplaatst: 24 januari 2011, 14:11 uur
Tja dan zie je gelijk wat een virusinfectie met je doet. Dan zie je sommige dingen niet meer!!!!
0
geplaatst: 28 januari 2011, 22:57 uur
Heeft er iemand nog een goed plaatje (dwz helder) van de CD van 't Spaanse Schaep?
M'n plaatje was niet duidelijk genoeg en verder kan ik alleen nog maar plaatjes vinden met witte randjes
M'n plaatje was niet duidelijk genoeg en verder kan ik alleen nog maar plaatjes vinden met witte randjes

0
geplaatst: 29 januari 2011, 00:16 uur
Die ziet er inderdaad beter uit (ook in 200x200 formaat). Ik heb 'm opnieuw ingestuurd.
Heel erg bedankt.
EDIT : Hij is inmiddels geaccepteerd, nogmaals bedankt dus
Heel erg bedankt.
EDIT : Hij is inmiddels geaccepteerd, nogmaals bedankt dus

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 februari 2011, 14:40 uur
Mag dit project op de site?
Een project van 8 singles, uitgebracht door Adult Swim en Kia. Volgens mij staan de nummers niet op andere albums.
Een project van 8 singles, uitgebracht door Adult Swim en Kia. Volgens mij staan de nummers niet op andere albums.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 15:49 uur
Ik wil Atmosphere (2) - Sad Clown Bad Dub 1 (Cassette, Album) at Discogs toevoegen aan de site. Ik vind alleen geen bronnen over de tracklist buiten Discogs. Als cover vind ik nergens iets beters dan dit:

Volstaat dit?

Volstaat dit?
0
geplaatst: 9 februari 2011, 13:56 uur
Iemand een goede link voor mij met release datum en tracklist voor:
Sonny Boy - The Barfly Theory
bvd
Sonny Boy - The Barfly Theory
bvd
0
geplaatst: 9 februari 2011, 14:18 uur
Zou iemand dit album kunnen toevoegen?
Mitochondrion - Parasignosis
Mitochondrion - Parasignosis
0
geplaatst: 9 februari 2011, 14:26 uur
Mijn dank is groot
Was in de veronderstelling dat MP3 Downloads niet als correcte link werden gehonoreerd.
0
geplaatst: 9 februari 2011, 14:34 uur
AOVV, als je Mitochondrion wilt toevoegen zou ik erg blij zijn. 

* denotes required fields.