MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ik doe er wel een print screen bij.

Nog een vraagje:
Hoe moet ik die toevoegen. Het is een dubbelalbum, maar de covers zijn allebei apart. Moet ik die covers dan aan elkaar plakken?

Het zijn orgineel als twee verschillende albums bedoeld volgens mij, alleen voor de gratis download zijn ze samengevoegd. Kan je ze niet gewoon apart toevoegen dan?

Harco
Zoals 'ie er nu opstaat, is prima. Op de cover zie je ook beide titels staan.

Wat moet ik een doen als een titel begint met "... presents ..."

Bijvoorbeeld; "Bizzy Bone Presents Double R", moet ik dat dan bij artiest neer zetten?

Als ik het goed heb (ervan uitgaande dat het een album is van Bizzy Bone en Double R):

Titel: Bizzy Bone Presents Double R
Artiest: Bizzy Bone Presents Double R (wat dan een samenwerking is tussen Bizzy Bone en Double R)

Als het een solo-album is van Double R:

Titel: Bizzy Bone Presents Double R
Artiest: Double R

Het is wel een samenwerking ja, maar krijg je dan uiteindelijk niet:

"Bizzy Bone Presents Double R - Bizzy Bone Presents Double R"?

Dat staat niet echt. Ik heb de hoes er even bij gepakt en dat "Bizzy Bone Presents Double R" is ook het enige wat er op staat, geen titel ofzo...

Als het een samenwerking is (in dit geval een duo-album) krijg je idd dat.

Wie weet er een tooltje om in Linux zonder veel kwaliteitsverlies plaatjes te bewerken (croppen, resizen)? Irfanview en PhotoFiltre zijn erg fijn, maar niet beschikbaar voor Linux. En GIMP en Pinta zijn dramatisch als je gaat verkleinen.

Amazon.com: Towards The Sun: Alexi Murdoch: MP3 Downloads

Mocht iemand tijd hebben, dit album staat nog niet op de site. Ik heb zelf een beetje moeite met het resizen van de albumcover.

Hij staat er op.

Ik heb zelf een beetje moeite met het resizen van de albumcover.
Maar het is natuurlijk niet moeilijk

Bedankt Svendra, voor zowel de toevoeging als de tip

herman schreef:
Ik heb het nog eens gepolst binnen de crew. Zelf heb ik hier niet echt uitgesproken ideeën over. Het zoekfunctie-argument is wel een goede: ik heb zelf ook wel eens een Russisch plaatje met titel in cyrillische schrift toegevoegd dat ik nu alleen nog via mijn stemmen- of toevoegingen-overzicht terug kan vinden.

Een accentloze albumtitel toevoegen in het alternatieve titelveld is misschien ook een idee (maar dan hebben we het nog niet over de songs gehad).

... Maar nu wil ik dus eigenlijk nog steeds wat Russische dingen toevoegen en is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Dus kom op, wat doen we: latijns of cyrillisch, of een combinatie van beide?

Waarschijnlijk al (meermaals) hier gevraagd: Is er een maximum-termijn voordat je een bericht zal ontvangen i.v.m. een toevoeging die je doorgestuurd hebt? (Binnen de week?)
Of meer concreet: Hoe of wanneer kan je weten als er iets moest misgelopen zijn bij het verzenden van het toevoegformulier.

Cabeza Borradora schreef:
Waarschijnlijk al (meermaals) hier gevraagd: Is er een maximum-termijn voordat je een bericht zal ontvangen i.v.m. een toevoeging die je doorgestuurd hebt? (Binnen de week?)
Of meer concreet: Hoe of wanneer kan je weten als er iets moest misgelopen zijn bij het verzenden van het toevoegformulier.
Je kan de eerste paar stappen van toevoegen herhalen. Dan kan je zien of het album al is toegevoegd of dat het album al in overweging wordt genomen door de crew (dat komt in een minder dik gedrukt balkje daaronder) Zo kan je ontdekken of hij nog wordt 'behandeld', of dat er daadwerkelijk iets mis is gegaan. Misschien dat je het zo kan checken?

Okay, bedankt!

Had deze al klaar:

L_T_B schreef:
(quote)

Normaalgesproken een week, maar soms sneller. Mits al de benodigde informatie bij de toevoeging wordt vermeld.

Nogmaals bedankt Masimo! Heb het betreffende album inderdaad teruggevonden als reeds op de wachtlijst.

Kan deze release niet vinden...

Dit topic gaat over algemene vragen over het toevoegproces.
Jouw vraag zal ik beantwoorden in De Site >> Algemeen >> Toevoeghulp

Blu-ray schreef:
Kan deze release niet vinden...

Bijvoorbeeld op The Complete Collection (CD+d: Pussycat: Amazon.de: Musik vind je de nodige releasegegevens. Bedoel je dat je het album zelf wilt toevoegen?

Is er al iets gezegd over hoesloze albums, hoe die toegevoegd kunnen worden?

Niets dus?

Welk album wil je toevoegen? True Magic van Mos Def heeft bv. ook geen cover. Daar is gewoon de CD ingescand.

Heeft er iemand ondersteunende links voor mij die releasedatum en tracklist bevestigen van deze albums: Katía - Demo (2011) en Lee Mason - Palace (2010 of 2011)?

Slowgaze schreef:
Heeft er iemand ondersteunende links voor mij die releasedatum [...] bevestigen van [...] Katía - Demo (2011) [...]?

[offtopic] Haar nieuwe album komt op 24 september 2011 uit. [/offtopic]

(afbeelding)
Haar eerste album heb ik een paar weken geleden al gekocht. Ik zal eens kijken wat de tracklist is.

Bedoel je de demo? Het is geloof ik haar debuut dat in september uitkomt.

Vallen promo lp's eigenlijk ook onder albums die hier worden toegestaan ?
Zo heb ik een exemplaar van Urban dance Squad - Hollywood Live die hier niet vermeld staat.

(afbeelding) op Discogs staat ie wel.
Is dat een graadmeter?

Nope, promo's mogen er niet op.

Slowgaze schreef:
Bedoel je de demo? Het is geloof ik haar debuut dat in september uitkomt.

Het is een CD-R genaamd "The Best Way to Begin" (official demo 2010).

Haar "offciële" debuutalbum wordt later dit jaar uitgebracht.

Katía schreef:
Hallo Paul,
Hierbij de cd die je besteld hebt. Op 24 september (2011) presenteer ik mijn officiële debuutalbum in Paradiso in Amsterdam. Wie weet tot dan!

Tracklist:
01. Home (03:09)
02. Film of the Year (03:24)
03. Silence of my Sleep (03:18)
04. Do You Hear, What I'm Thinking? (02:37)
05. Into Forgiveness (05:04)
06. Spending Sunday (02:34)
07. Uncertain September (02:54)
08. The Tapes in my Head (04:37)
09. Otis (03:30)

Beste allemaal, het lukt me maar niet om deze afbeeldingen kleiner te maken.
Ik heb alles al gedaan, de tracklist, de tracktijden etc. maar dat plaatje wil maar niet lukken!
Wie kan me aub helpen door deze afbeeldingen 200 breed te maken en hier weer te posten zodat ik hem nog wel kan toevoegen.

Bedankt!

(afbeelding)

Link: http://ecx.images-amazon.com/images/I/4126uSRnY2L._SL500_AA300_.jpg

(afbeelding)

Goed genoeg?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:29 uur

geplaatst: vandaag om 10:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.