De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2011, 10:48 uur
Ik hoop dat de crew het goed gaat vinden. Vast wel. Beetje lief lachen helpt natuurlijk ook altijd.
Dank u zeer
Verder geen idee of het 'n broer(tje) is van Bill, ik kan er niks over vinden. Er staat ook niet zo bizar veel op internet over Ed.
Dank u zeer

Verder geen idee of het 'n broer(tje) is van Bill, ik kan er niks over vinden. Er staat ook niet zo bizar veel op internet over Ed.
0
geplaatst: 17 april 2011, 14:48 uur
@hoi123 Dat kan beter. Of Masimo dat gaat redden ondanks zijn lieve lach?
Met PhotoFiltre wordt het zoiets:

Met PhotoFiltre wordt het zoiets:

0
geplaatst: 17 april 2011, 16:35 uur
Hoi123, bij deze ben je overtroffen door Svendra. 
Ik heb de toevoeging alleen al verzonden, kan ik dit op een of andere manier nog aanpassen?

Ik heb de toevoeging alleen al verzonden, kan ik dit op een of andere manier nog aanpassen?
0
DonPeliculón
geplaatst: 21 april 2011, 21:57 uur
Mijn toevoeging is zojuist afgewezen wegens de volgende reden:
'De links die wij vragen bij recente en toekomstige releases ontbreken (zie de wiki).'
Nu heb ik gezocht maar kan ik nergens vinden waar ik dat moet invullen. Zie ik het gewoon over het hoofd of staat het op een andere plek dan dat normale toevoegformulier zegmaar?
'De links die wij vragen bij recente en toekomstige releases ontbreken (zie de wiki).'
Nu heb ik gezocht maar kan ik nergens vinden waar ik dat moet invullen. Zie ik het gewoon over het hoofd of staat het op een andere plek dan dat normale toevoegformulier zegmaar?
0
geplaatst: 21 april 2011, 22:02 uur
Gewoon in het commentaarveld zetten. Geldt ook voor de releasedatum bv. (tot Jordy daar een apart veldje voor maakt)
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:32 uur
Google Afbeeldingen resultaat voor http://filmmusicreporter.com/wp-content/uploads/2011/04/onstrangertidessoundtrack.jpg

Zou iemand mij kunnen helpen...
Alvast ontzettend bedankt voor wie die voor mij op 200 pixels wil maken!!!!

Zou iemand mij kunnen helpen...

Alvast ontzettend bedankt voor wie die voor mij op 200 pixels wil maken!!!!

0
geplaatst: 22 april 2011, 12:47 uur
Svendra schreef:
momentje ...
momentje ...
Alvast bedankt voor het op de juiste grote krijgen

Edit: Super bedankt.

0
geplaatst: 22 april 2011, 12:52 uur

De volgende keer zelf? Het is zo makkelijk

Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
Harco
geplaatst: 22 april 2011, 17:18 uur
Harco schreef:
Iemand die een afbeelding kan vinden voor Lil' Slim - The Game Is Cold (1993)?
(afbeelding)
Iemand die een afbeelding kan vinden voor Lil' Slim - The Game Is Cold (1993)?
(afbeelding)
Niemand?

0
geplaatst: 22 april 2011, 19:25 uur
Een goed plaatje kon ik niet vinden, maar een beetje bewerken van jouw plaatje is misschien net voldoende :

0
geplaatst: 22 april 2011, 19:36 uur
Kan iemand het album Fake History van Letlive voor mij toevoegen?
0
geplaatst: 22 april 2011, 20:35 uur
Don Cappuccino schreef:
Kan iemand het album Fake History van Letlive voor mij toevoegen?
Ach, nu ik me toch verveelde: doneKan iemand het album Fake History van Letlive voor mij toevoegen?
0
Harco
geplaatst: 23 april 2011, 02:18 uur
Njal schreef:
Een goed plaatje kon ik niet vinden, maar een beetje bewerken van jouw plaatje is misschien net voldoende :
(afbeelding)
(afbeelding)
Held! Hier ga ik morgen even mee aan de slag; moet hier wel iets van kunnen maken. Dankje.

0
geplaatst: 23 april 2011, 03:05 uur
Voorzover dat nog niet duidelijk was: Njal is inderdaad een held, die ook mij al menigmaal uit de brand heeft geholpen.
0
geplaatst: 23 april 2011, 08:35 uur
Bedankt, Svendra. Het probleem was dat dat album pas vorige week in Europa is uitgebracht en vorig jaar in Amerika. Ik wist niet zeker welke ik moest inzenden.
0
geplaatst: 23 april 2011, 10:04 uur
Hoe zit het met het onderscheid tussen labels en sublabels op de site?
Bijvoorbeeld. Tattoo You van de Stones is uitgebracht op Rolling Stones Records
maar door EMI. Nu staat er Rolling Stones als label op de site. Dirty Work, nog steeds
op Rolling Stones Records is echter door CBS op de markt gebracht.
Kiest men op de site voor het label dan moet er Rolling Stones Records staan.
Maar dat is maar een sublabel van EMI en vanaf 1986 CBS, toch twee standaard majors.
Quid?
Bijvoorbeeld. Tattoo You van de Stones is uitgebracht op Rolling Stones Records
maar door EMI. Nu staat er Rolling Stones als label op de site. Dirty Work, nog steeds
op Rolling Stones Records is echter door CBS op de markt gebracht.
Kiest men op de site voor het label dan moet er Rolling Stones Records staan.
Maar dat is maar een sublabel van EMI en vanaf 1986 CBS, toch twee standaard majors.
Quid?
0
geplaatst: 23 april 2011, 10:46 uur
De eerste release telt, ook als dat een digitale release op de Faeröer Eilanden is.
0
geplaatst: 23 april 2011, 11:07 uur
Je kunt gewoon een sublabel opgeven, ook al is dat een onderdeel van een groter label. Voor toevoegers en crew is het ondoenlijk om precies te weten hoe die verhoudingen liggen. En die veranderen steeds weer.
0
geplaatst: 23 april 2011, 13:44 uur
Svendra schreef:
Je kunt gewoon een sublabel opgeven, ook al is dat een onderdeel van een groter label. Voor toevoegers en crew is het ondoenlijk om precies te weten hoe die verhoudingen liggen. En die veranderen steeds weer.
Niet om me ergens mee te bemoeien, maar ik dacht dat het uitgangspunt was: de eerste oorspronkelijke release op het label in het land van herkomst.
In het geval van New Order - Power Corruption and Lies betekent dat dus Factory en niet Quest, London, Rhino (een sublabel van WB) - en dat betekent weer dat de nieuwe dual disk uitgaven van NO als label Factory zouden houden en dat is gewoon apert onjuist, tenzij een lang gekoesterde wens in vervulling zou gaan nl om nieuwe gewijzigde versie als sub-record aan het bestaande toe te voegen.
De dual disk version met als label Factory bestaat nl niet echt.
0
geplaatst: 23 april 2011, 13:49 uur
Mjuman schreef:
Niet om me ergens mee te bemoeien, maar ik dacht dat het uitgangspunt was: de eerste oorspronkelijke release
Klopt. Dat is niet in tegenspraak met mijn bericht.Niet om me ergens mee te bemoeien, maar ik dacht dat het uitgangspunt was: de eerste oorspronkelijke release
0
geplaatst: 23 april 2011, 18:43 uur
Paalhaas schreef:
Voorzover dat nog niet duidelijk was: Njal is inderdaad een held, die ook mij al menigmaal uit de brand heeft geholpen.
Wat mij er weer aan doet denken, dat ik deze twee nog had liggen:

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 april 2011, 01:38 uur
Ik heb deze link alleen met andere hoes en dan dubbel elpee, ik kan die nergens vinden om toe te voegen. Wet iemand voor mij een link?
0
geplaatst: 24 april 2011, 22:13 uur
Hoi 
Wie kan/wilt voor mij het album "One Second Eternity" toevoegen van de Duitse metalband "Never Comes Silence" ?
Gisteravond live gezien in Terneuzen en heb dit album gekocht, dus zou leuk zijn als het op de site komt!
De andere twee albums van "Never Comes Silence" kunnen dan ook gelijk worden toegevoegd!
http://www.metal-archives.c...
Bij voorbaat hartelijk dank weer!

Wie kan/wilt voor mij het album "One Second Eternity" toevoegen van de Duitse metalband "Never Comes Silence" ?
Gisteravond live gezien in Terneuzen en heb dit album gekocht, dus zou leuk zijn als het op de site komt!
De andere twee albums van "Never Comes Silence" kunnen dan ook gelijk worden toegevoegd!
Bij voorbaat hartelijk dank weer!

* denotes required fields.