MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Stijn_Slayer
Dat is snel. Bedankt!

DjFrankie (moderator)
Svendra schreef:
(afbeelding)

Gederibbeliseerd

Sander wederom bedankt !!

Ik heb een vraag, heartbreak hotel van elvis presley staat erop, maar ik heb een versie met 20 nummers ipv 4. Hoe kan dat en kan de versie die ik heb er ook nog op, of lukt dan niet omdat er dan 2 albums zijn van dezelfde artiest met dezelfde titel?

Niensel schreef:
Ik heb een vraag, heartbreak hotel van elvis presley staat erop, maar ik heb een versie met 20 nummers ipv 4. Hoe kan dat en kan de versie die ik heb er ook nog op, of lukt dan niet omdat er dan 2 albums zijn van dezelfde artiest met dezelfde titel?

De release die nu op de site staat is een single; jouw Heartbreak Hotel is zo te zien een album met normale lengte en die twee mogen naast elkaar op site, ook al is de naam gelijk.
Let wel even op of je album geen re-release is van een eerder Presley album (onder een andere naam) want re-releases zijn niet toegestaan.

Zephyr
Zephyr schreef:
Deze verzamelaar van de Rolling Stones staat nog niet op de site.

Iemand die hem wil toevoegen ?

deze dus

reptile71 schreef:
Deze ook niet toch?

en en ook dit album

Iemand die ze wil toevoegen ??

Zephyr
En nu staan ze er op; dankjewel Jelmer19 !

Zephyr
Zephyr schreef:
in mijn kast staat een verzamel CD uit 1992; label CCCP, en de titel is :

The Sound Of Music

iemand die weet hoe deze te vinden en toe te voegen ?

Njal schreef:
Deze ?

Zephyr schreef:
@Njal :

Bingo, dat is hem !

voor deze ook nog iemand ??

Ik ga er aan beginnen.

Edit: Kan iemand dit plaatje oppoetsen?

(afbeelding)

(afbeelding) oppoetsen zie ik somber in

Dan denk ik dat het niet doorgaat. Is het enige plaatje dat ik kan vinden van formaat.

Met een kleurpotloodje is er nog wel wat van te maken, ik weet alleen niet of het er zo uit hoort te zien.

(afbeelding)

chevy93 schreef:
Dan denk ik dat het niet doorgaat. Is het enige plaatje dat ik kan vinden van formaat.

Mijn opmerking was bedoeld als grap omdat ik eerst geen plaatje zag, enkel '(afbeelding)'. Zo te zien heeft Njal inmiddels goed werk verricht.

Dank je, het toevoegen laat ik aan een die-hard toevoeger of wie ook maar wil over.

Zephyr
Zephyr schreef:
in mijn kast staat een verzamel CD uit 1992; label CCCP, en de titel is :

The Sound Of Music

iemand die weet hoe deze te vinden en toe te voegen ?

Njal schreef:
Dank je, het toevoegen laat ik aan een die-hard toevoeger of wie ook maar wil over.

En dat is Jelmer19 geworden. Mijn dank voor de toevoeging !

Vraagje, ik heb net een aantal albums toegevoegd. Ook heb ik geprobeerd om A Lullaby Hum for Tired Streets toe te voegen. Alleen, is er wat fout gegaan? Heb ik hem wel bevestigd?

Edit: Het album van een paar berichten geleden, was ik helemaal vergeten...

Die staat in de wachtrij.

Dit zou je overigens ook zelf kunnen controleren door stap 1 van het toevoegproces nogmaals in te vullen. Als het album dan in de wachtrij staat krijg je daar bij stap 2 een mededeling van.

Oh ja, dat is waar ook.

Zephyr
Is er iemand die dit album wil toevoegen ?

Bvd, Zephyr

Zephyr
Dankjewel Jelmer19 voor de toevoeging.

graag gedaan

De nieuwe Andre Manuel: Dollekamp is hier nog niet geland; iemand ?

Te beluisterpalen

Ondanks de dolenthousiaste reacties op mijn verzoek de nieuwe Andre Manuel te plaatsen, nog maar een poging gewaagd.

Klopt het dat deze band
the warped 45's
nog niet op MuMe te vinden is?

De zoekfunctie geeft in ieder geval geen resultaat.
Dus ook wat betreft de twee albums van deze canadese alt country band: zou iemand ook Matador Sunset en 10 Day Poem from Saskatchewan willen toevoegen?

' Vroeger' werd er bijna gestreden wie er het eerste een album kon plaatsen, en nu moet je bijna smeken....

Een aantal fanatieke reageerders hier is op vakantie, dat zal het ook wel zijn. En ook veel crewleden zijn op vakantie, dus het gaat op alle vlakken even wat trager momenteel.

Crewleden mogen op vakantie? Wat is dat nu weer voor gekkigheid.

En ook veel crewleden zijn op vakantie,
Moeten die niet eerst toestemming aan ons vragen dan?

GrafGantz schreef:
Crewleden mogen op vakantie? Wat is dat nu weer voor gekkigheid.
Ze staken tegenwoordig ook overal...

Oldfart schreef:
De nieuwe Andre Manuel: Dollekamp is hier nog niet geland; iemand ?

Te beluisterpalen

Ik heb hem toegevoegd.

Christian

iemand zin om dit album toe te voegen:

klik

Ik vroeg me af of er misschien iemand zo joviaal zou willen zijn om het volgende album toe te voegen aan de site:

Folly & the Hunter - Residents

Zie Residents | Folly and The Hunter - follyandthehunter.bandcamp.com
Het is binnen de MuMekaders een folkplaat, als je het mij vraagt. Mij bevalt het wel. Alvast bedankt voor als iemand de moeite wil nemen!

P.s. Kent niemand op deze site Dry the River, overigens?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:18 uur

geplaatst: vandaag om 16:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.