De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 juli 2011, 14:28 uur
Svendra schreef:
(afbeelding)
Gederibbeliseerd
(afbeelding)
Gederibbeliseerd
Sander wederom bedankt !!

0
geplaatst: 3 juli 2011, 19:57 uur
Ik heb een vraag, heartbreak hotel van elvis presley staat erop, maar ik heb een versie met 20 nummers ipv 4. Hoe kan dat en kan de versie die ik heb er ook nog op, of lukt dan niet omdat er dan 2 albums zijn van dezelfde artiest met dezelfde titel?
0
geplaatst: 3 juli 2011, 20:55 uur
Niensel schreef:
Ik heb een vraag, heartbreak hotel van elvis presley staat erop, maar ik heb een versie met 20 nummers ipv 4. Hoe kan dat en kan de versie die ik heb er ook nog op, of lukt dan niet omdat er dan 2 albums zijn van dezelfde artiest met dezelfde titel?
De release die nu op de site staat is een single; jouw Heartbreak Hotel is zo te zien een album met normale lengte en die twee mogen naast elkaar op site, ook al is de naam gelijk.
Let wel even op of je album geen re-release is van een eerder Presley album (onder een andere naam) want re-releases zijn niet toegestaan.
0
Zephyr
geplaatst: 4 juli 2011, 13:35 uur
Zephyr schreef:
Deze verzamelaar van de Rolling Stones staat nog niet op de site.
Iemand die hem wil toevoegen ?
Deze verzamelaar van de Rolling Stones staat nog niet op de site.
Iemand die hem wil toevoegen ?
deze dus
en en ook dit album
Iemand die ze wil toevoegen ??
0
Zephyr
geplaatst: 4 juli 2011, 17:24 uur
Zephyr schreef:
in mijn kast staat een verzamel CD uit 1992; label CCCP, en de titel is :
The Sound Of Music
iemand die weet hoe deze te vinden en toe te voegen ?
The Sound Of Music
Zephyr schreef:
@Njal :
Bingo, dat is hem !
@Njal :
Bingo, dat is hem !
voor deze ook nog iemand ??
0
geplaatst: 4 juli 2011, 21:00 uur
Dan denk ik dat het niet doorgaat. Is het enige plaatje dat ik kan vinden van formaat.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 22:11 uur
Met een kleurpotloodje is er nog wel wat van te maken, ik weet alleen niet of het er zo uit hoort te zien.

0
geplaatst: 4 juli 2011, 22:20 uur
chevy93 schreef:
Dan denk ik dat het niet doorgaat. Is het enige plaatje dat ik kan vinden van formaat.
Mijn opmerking was bedoeld als grap omdat ik eerst geen plaatje zag, enkel '(afbeelding)'. Zo te zien heeft Njal inmiddels goed werk verricht.

0
geplaatst: 5 juli 2011, 00:11 uur
Dank je, het toevoegen laat ik aan een die-hard toevoeger of wie ook maar wil over.
0
Zephyr
geplaatst: 6 juli 2011, 19:56 uur
Zephyr schreef:
The Sound Of Music
The Sound Of Music
Njal schreef:
Dank je, het toevoegen laat ik aan een die-hard toevoeger of wie ook maar wil over.
En dat is Jelmer19 geworden. Mijn dank voor de toevoeging !
0
geplaatst: 9 juli 2011, 15:42 uur
Vraagje, ik heb net een aantal albums toegevoegd. Ook heb ik geprobeerd om A Lullaby Hum for Tired Streets toe te voegen. Alleen, is er wat fout gegaan? Heb ik hem wel bevestigd?
Edit: Het album van een paar berichten geleden, was ik helemaal vergeten...
Edit: Het album van een paar berichten geleden, was ik helemaal vergeten...

0
geplaatst: 9 juli 2011, 15:48 uur
Die staat in de wachtrij.
Dit zou je overigens ook zelf kunnen controleren door stap 1 van het toevoegproces nogmaals in te vullen. Als het album dan in de wachtrij staat krijg je daar bij stap 2 een mededeling van.
Dit zou je overigens ook zelf kunnen controleren door stap 1 van het toevoegproces nogmaals in te vullen. Als het album dan in de wachtrij staat krijg je daar bij stap 2 een mededeling van.

0
geplaatst: 12 juli 2011, 10:07 uur
De nieuwe Andre Manuel: Dollekamp is hier nog niet geland; iemand ?
Te beluisterpalen
Te beluisterpalen
0
geplaatst: 13 juli 2011, 10:07 uur
Ondanks de dolenthousiaste reacties op mijn verzoek de nieuwe Andre Manuel te plaatsen, nog maar een poging gewaagd.
Klopt het dat deze band
the warped 45's
nog niet op MuMe te vinden is?
De zoekfunctie geeft in ieder geval geen resultaat.
Dus ook wat betreft de twee albums van deze canadese alt country band: zou iemand ook Matador Sunset en 10 Day Poem from Saskatchewan willen toevoegen?
' Vroeger' werd er bijna gestreden wie er het eerste een album kon plaatsen, en nu moet je bijna smeken....
Klopt het dat deze band
the warped 45's
nog niet op MuMe te vinden is?
De zoekfunctie geeft in ieder geval geen resultaat.
Dus ook wat betreft de twee albums van deze canadese alt country band: zou iemand ook Matador Sunset en 10 Day Poem from Saskatchewan willen toevoegen?
' Vroeger' werd er bijna gestreden wie er het eerste een album kon plaatsen, en nu moet je bijna smeken....

0
geplaatst: 13 juli 2011, 10:30 uur
Een aantal fanatieke reageerders hier is op vakantie, dat zal het ook wel zijn. En ook veel crewleden zijn op vakantie, dus het gaat op alle vlakken even wat trager momenteel.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 10:36 uur
Crewleden mogen op vakantie? Wat is dat nu weer voor gekkigheid.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 12:17 uur
En ook veel crewleden zijn op vakantie,
Moeten die niet eerst toestemming aan ons vragen dan? 
0
geplaatst: 13 juli 2011, 13:01 uur
GrafGantz schreef:
Crewleden mogen op vakantie? Wat is dat nu weer voor gekkigheid.
Ze staken tegenwoordig ook overal...Crewleden mogen op vakantie? Wat is dat nu weer voor gekkigheid.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 15:48 uur
Oldfart schreef:
Te beluisterpalen
Te beluisterpalen
Ik heb hem toegevoegd.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 00:04 uur
Ik vroeg me af of er misschien iemand zo joviaal zou willen zijn om het volgende album toe te voegen aan de site:
Folly & the Hunter - Residents
Zie Residents | Folly and The Hunter - follyandthehunter.bandcamp.com
Het is binnen de MuMekaders een folkplaat, als je het mij vraagt. Mij bevalt het wel. Alvast bedankt voor als iemand de moeite wil nemen!
P.s. Kent niemand op deze site Dry the River, overigens?
Folly & the Hunter - Residents
Zie Residents | Folly and The Hunter - follyandthehunter.bandcamp.com
Het is binnen de MuMekaders een folkplaat, als je het mij vraagt. Mij bevalt het wel. Alvast bedankt voor als iemand de moeite wil nemen!
P.s. Kent niemand op deze site Dry the River, overigens?
* denotes required fields.