MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Ik vroeg me af of de nieuwe cd Ocean's Kingdom van Paul McCartney op de site mag worden toegevoegd:

Amazon.com: Ocean's Kingdom: Paul McCartney, John Wilson, The London Classical Orchestra: Music

Editoor schreef:
Ik vroeg me af of de nieuwe cd Ocean's Kingdom van Paul McCartney op de site mag worden toegevoegd:

Amazon.com: Ocean's Kingdom: Paul McCartney, John Wilson, The London Classical Orchestra: Music

Ocean's Kingdom bestaat enkel uit klassieke (ballet)muziek en is daarom niet toegestaan. Een toevoeging is gisteren afgewezen.

McCartney heeft meerdere albums gemaakt met uitsluitend klassieke muziek:
- Standing Stone (1997)
- Working Classical (1999)
- Ecce Cor Meum (2006).
Maartenn wees erop dat het laatste album nog op de site stond (dank daarvoor ) en die wordt vandaag verwijderd. Edit: Verwijderd.

Het wordt ook 'Hoog tijd' dat Paul McCartney weer eens komt met een opvolger van Memory almost full (mag, als zanger/muzikant schrijvend genie, ook een nieuw album zijn van The Firemen)

Maartenn (crew)
musician schreef:
Het wordt ook 'Hoog tijd' dat Paul McCartney weer eens komt met een opvolger van Memory almost full (mag, als zanger/muzikant schrijvend genie, ook een nieuw album zijn van The Firemen)

100% mee eens. Misschien is het de leeftijd dat hij zich nu opeens wil profileren als iemand die zo muzikaal onderlegd is dat hij overal een plasje over wil doen.

Van mij hoeft dat niet zozeer; geef mij maar Chaos and Creations, Ram of Flaming Pie.

Wie wil dit in 2011 verschenen verzamelalbum toevoegen?
Gelukkig zijn er nog niet zo veel van, in z'n soort.....

(afbeelding)

Veel dank alvast weer!

Ik heb hem verstuurd, normaal zou hij er zo snel mogelijk opstaan.

Ok, dus ik heb dit album toegevoegd, een verzamel album van verschillende artiesten. Maar als ik dan naar de artiestenpagina ga van 1 van die artiesten (bijvoorbeeld Cunninlynguists), dan staat dat album niet in de lijst bij "gastoptredens" of "Tracks op verzamelalbums".

Hoe kan dat?

Hetzelfde bij deel 1 van die asterisk serie, dus het zal bij deel 2 ook wel zo zijn (die moet nog goedgekeurd worden).

Het vreemde is dat Asterisk 4, die eerder al was toegevoegd door Rhythm & Poetry, wel gewoon bij alle artiesten op de pagina komt te staan.

Dat zit in 'm in het soort verzamelalbum (oude tracks vs nieuwe tracks). Een "oude tracks" verzamelalbum komt niet terug op de artiestenpagina, een "nieuw tracks" verzamelalbum wel.

Het zijn albums die zowel oude als nieuwe tracks bevatten, heb het nu gecorrigeerd. Bedankt.

The Delta Saints, hier te zien en te beluisteren Luisterpaal | Radio 6 Soul & Jazz - radio6.nl , zijn nog niet op MuMe te vinden.
D.w.z. de zoekfunctie geeft geen resultaat.

Iemand zin dit op het eerste gehoor lekker klinkende blues(rock) album toe te voegen?

Oldfart schreef:
The Delta Saints, hier te zien en te beluisteren Luisterpaal | Radio 6 Soul & Jazz - radio6.nl , zijn nog niet op MuMe te vinden.
D.w.z. de zoekfunctie geeft geen resultaat.

Iemand zin dit op het eerste gehoor lekker klinkende blues(rock) album toe te voegen?

Ik heb hem verstuurd!

En hij staat er inmiddels op.

IllumSphere en Svendra bedankt.

Wie wil zo vriendelijk zijn deze cd toe te voegen?

(afbeelding)

The Very Best of The Rascals

The Rascals (of Young Rascals voor het gemak staan als band al ingevoerd op musicmeter.

BVD!

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Weer een ziekenhuis opname van een moeilijk te behandelen patient.

musician schreef:
Wie wil zo vriendelijk zijn deze cd toe te voegen?

(afbeelding)

The Rascals (of Young Rascals voor het gemak staan als band al ingevoerd op musicmeter.

BVD!

Die staat er al op!

DjFrankie schreef:
Weer een ziekenhuis opname van een moeilijk te behandelen patient.

(afbeelding)
Hij mag van mij door naar de keuringsarts

J.J. Wever schreef:

Die staat er al op!

Begrijp er niets van, dacht uitvoerig te hebben gezocht, maar toch bedankt! Ben je ook goed in autosleutels?

DjFrankie (moderator)
Svendra schreef:
(quote)
(afbeelding)
Hij mag van mij door naar de keuringsarts

Bedankt weer Dr Svendra, het onderzoek is gaande.

Hoe heette dat gratis programma (voor mac!) ook al weer waarmee je, op een bijzonder eenvoudige wijze, albumhoezen kan verschalen? Ik herinner me een blauw icoontje.

Ik gebruik geen Mac maar als ik een plaaje moet verkleinen gebruik ik altijd: www.resizer.nl een zeer handige site.

@supernormal: gebruik gewoon voorvertoning, is hartstikke makkelijk!

Ah, ja eigenlijk had ik daar nog niet bij stilgestaan. Heb zonet de knop gevonden! Bedankt allebei.

Stijn_Slayer
Klopt het dat deze Angola Prison Worksongs - Various Artists | AllMusic nog niet op de site staat? Als iemand wat tijd overheeft..

Stijn_Slayer schreef:
Klopt het dat deze Angola Prison Worksongs - Various Artists | AllMusic nog niet op de site staat? Als iemand wat tijd overheeft..

Originele vinyl release geplaatst met de goede artiesten (allmusic was een rommeltje ).

Supernormal schreef:
Hoe heette dat gratis programma (voor mac!) ook al weer waarmee je, op een bijzonder eenvoudige wijze, albumhoezen kan verschalen? Ik herinner me een blauw icoontje.

Ik gebruik Paintbrush, werkt prima!

Je kunt met veel programma's verschalen, maar zoals hier vaker is gezegd geeft het gratis PhotoFiltre de beste kwaliteit. Maar of die ook voor Mac beschikbaar is?

DjFrankie (moderator)
Komt een hoes bij de dokter

(afbeelding)

Niet te doen deze, of toch wel?

Stijn_Slayer
Svendra schreef:
(quote)

Originele vinyl release geplaatst met de goede artiesten (allmusic was een rommeltje ).

En weer zo snel!

DjFrankie schreef:
Komt een hoes bij de dokter

(afbeelding)

Niet te doen deze, of toch wel?

Ik verbind u door met de hoofddokter, zelf vind ik geen oplossing. Alleen keer op keer diezelfde slechte hoes.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:58 uur

geplaatst: vandaag om 20:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.