MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Stijn_Slayer

Sietse
Kan iemand deze twee albums voor mij toevoegen?

Electric Moon - Flaming Lake
Electric Moon - Flaming Lake (Vinyl, LP, Album) at Discogs

Marisa Anderson - The Golden Hour
Marisa Anderson - The Golden Hour (Vinyl, LP) at Discogs

Ik ben heel eerlijk, ben momenteel gewoon te lui om het zelf te doen en wil liever met mijn katten gaan spelen.

Alvast bedankt.

Iemand al bezig met die albums? Wil er best eentje doen om Sietse vrij te houden voor zijn feline friends.

Beide albums staan in de wachtrij, iemand heeft ze al ingestuurd.
Edit: inmiddels goedgekeurd.

Sietse
wow, cool. Dank je wel. En snel ook zeg.

Hopelijk snel mijn toevoeging van paar dagen terug goedgekeurd dan staat alles dat dit jaar binnen is gekomen er weer op

Sietse schreef:
wow, cool. Dank je wel. En snel ook zeg.

Hopelijk snel mijn toevoeging van paar dagen terug goedgekeurd dan staat alles dat dit jaar binnen is gekomen er weer op

Wij hebben bij de verdeling van onze werkzaamheden dan ook rekening gehouden met minimaal 1 FTE voor de verwerking van de door jou aangeschafte albums. Het is het is misschien wat weinig, maar het lukt ons vooralsnog nog net om alle toevoegingen en correcties door te voeren.

't Is wel een schrikkeljaar he, dus die extra dag pak je toch mooi effe mee volgende maand.

Sietse
L_T_B schreef:
(quote)

Wij hebben bij de verdeling van onze werkzaamheden dan ook rekening gehouden met minimaal 1 FTE voor de verwerking van de door jou aangeschafte albums. Het is het is misschien wat weinig, maar het lukt ons vooralsnog nog net om alle toevoegingen en correcties door te voeren.

Misschien moet ik dan ff de werkdruk verhogen en de gehele lijst van oudere aankopen die er nog niet op staat doorgeven

Sietse schreef:
Misschien moet ik dan ff de werkdruk verhogen en de gehele lijst van oudere aankopen die er nog niet op staat doorgeven

De vorige keer dat je dat deed -een jaar geleden of zo- wist je 50% van alle actieve users te mobiliseren .

Sietse
hmm, dat is waar.
Wellicht nog eens doen dan

Ik heb ze beiden toegevoegd, nu nog enkel wachten op goedkeuring van de crew!

Sietse
EDIT: net twee goedkeuringen gehad dus gooi ze er zelf even door.

IllumSphere schreef:
Ik heb ze beiden toegevoegd, nu nog enkel wachten op goedkeuring van de crew!

Wil iemand Living With Lesbians van Alix Dobkin voor me toevoegen? Ik ga liever m'n boek uitlezen.

Slowgaze schreef:
Wil iemand Living With Lesbians van Alix Dobkin voor me toevoegen? Ik ga liever m'n boek uitlezen.

Done en ik heb ook Axis toegevoegd.

Ok, ik snap er niks van! Ik kan geen afbeeldingen verwerken.

Ik wilde graag The Attic Tapes van Pickering Pick toevoegen. Iemand die mij wil helpen?

Je mag kiezen, ik zie niet zo gauw wat de juiste kleur is

(afbeelding)

(afbeelding)

Thanks Sander!

Zephyr
De dubbel-LP Jimmy Smith - Portrait zie ik nog niet hier op MuMe. Jaartal kan ik zo snel niet vinden .....

Iemand die deze wil toevoegen ?

Wat als er nergens een tracklist te vinden is behalve op luisterpaal van een album die je wilt toevoegen?

Het gaat over dit album: 3voor12 - Dans Dans - Dans Dans - 3voor12.vpro.nl

titan (crew)
Dan mag je die link gebruiken. Doe er dan wel een link bij met de releasedatum, want die staat nooit op de 3voor12 site.

dank u

Dit en dit lijkt mij een en dezelfde band...

Al!
Mogen:
- 538 Dance Smash 2011 Vol.4
- 538 Dance Smash 2012 Vol.1
- Best of 538 Dance Smash - Summer Edition
- Opgezwolle - Brandstof
- The Very Best Dance Ever
- Total Los! 2
toegevoegd worden?

Ja hoor. Alleen Brandstof niet, die moet als bonustracks toegevoegd worden bij Vloeistof (is dat nog niet zo?).

Edit: jawel dus.

Al!
Ik heb zojuist alle albums op Brandstof na toegevoegd, hopelijk worden ze goedgekeurd.

ik zoek plaatjes van:

Mofungo - Messenger Dogs of The Gods (1986) (Lost Records)
Modern Guy - Une Nouvelle Vie (1981) (Celluloid)

om toe te voegen, vind er geen, al een tijdje of ik weet niet waar gezocht...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:46 uur

geplaatst: vandaag om 09:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.