MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Mofungo vond ik op eBay :

(afbeelding)

Modern Guy staat op Discogs, maar moet misschien nog iets worden bewerkt.

Sietse
Kan iemand mij ff helpen met de volgende drie releases toevoegen?

Ustad Abdul Karim Khan - 1934 - 1935 (Important Records, 2012)
Various - Meet The Philly Elite (KRAAK, 2009)
Various - Meet The Philly Elite (Vinyl) at Discogs
Mik Quantius - Kick A Bit Against The Shit (Toztizok Zoundz, 2012)
Mik Quantius - Kick A Bit Against The Shit (Vinyl) at Discogs

Alvast bedankt

Sietse schreef:
Kan iemand mij ff helpen met de volgende drie releases toevoegen?

Ustad Abdul Karim Khan - 1934 - 1935 (Important Records, 2012)
Various - Meet The Philly Elite (KRAAK, 2009)
Various - Meet The Philly Elite (Vinyl) at Discogs
Mik Quantius - Kick A Bit Against The Shit (Toztizok Zoundz, 2012)
Mik Quantius - Kick A Bit Against The Shit (Vinyl) at Discogs

Alvast bedankt

Done!

Sietse

Dank je Njal, aan die van Modern Guy heb ik wat gefoefeld, on verra bien...

Wie wil er zo vriendelijk zijn dit uiterst gewilde live album op de site te plaatsen?

(afbeelding)

Het gaat om The Grand Illusion + Pieces of Eight (live) van Styx (2012)

Alvast zeer veel dank voor de toevoeging!

Styx staat erop .

wie vindt een goed plaatje (zonder stickers) van: chain gang - mondo manhattan

en soundtracks van films die niet bestaan staan gewoon onder rock, pop, etc...toch?

Iemand die deze hoes toelaatbaar kan maken, of misschien zelfs een betere kan vinden?

http://s.dsimg.com/image/R-3208083-1320533216.jpeg

bvd

P.O.W. schreef:
Iemand die deze hoes toelaatbaar kan maken, of misschien zelfs een betere kan vinden?

bvd

Hoe heet het album waar deze hoes bij hoort en wie is de artiest?

bone machine (crew)
Gerards Dream schreef:
(quote)

Hoe heet het album waar deze hoes bij hoort en wie is de artiest?

Twisted Linguistics - Project Astral

bone machine (crew)
P.O.W. schreef:

bvd

Met PhotoFiltre (zie wiki) + wat bijknippen links is hoesje scherp te krijgen!

Helaas niet meer nodig, ik had zelf al 1 verscherpt en die is geaccepteerd, niet verwacht.

Toch bedankt voor de moeite

Jocharo-T
Ik zit mee een klein probleem. Ik heb twee hoezen die niet echt zwart zijn en die wat lelijke strepen bevatten. Die hoezen zou ik graag zwart willen maken. Alleen de foto en de tekst op de hoes moeten natuurlijk niet zwart worden. Ik heb werekelijk waar geen idee hoe ik dat zou moeten doen. De hoezen zijn niet in goede kwalitiet te vinden op Google. Heeft iemand een idee hoe ik dat zelf zou kunnen doen met onderstaand covers?

Ps. Die hoes van de Editors is niet echt zwart. Als je hem laad in Irvanview zie je het verschil. Ik soms een beetje last van mijn perfectionisme

(afbeelding)

(afbeelding)

Bij die hoes van Editors valt het verloop wel mee. Die hoes kun je beter krijgen door de helderheid iets te verkleinen én het contrast iets te vergroten. Met Irfanview kan dat d.m.v. [Image- Color Corrections].

De hoes van Foo Fighters heeft vlekken rechtsonder die je niet wegkrijgt door aan contrast- en helderheidknoppen draaien. Wat je wel kunt doen is een goed zwartgedeelte links kopiëren naar rechts. Of dat kan in Irfanview weet ik niet, met PhotoFiltre wijst zich dat vanzelf.

Jocharo-T
Goede tip van dat kopieëren Svendra! Heel erg bedankt, het werkt ook in Irfanview. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.

Andere tip heeft ook goed gewerkt.

In Irfanview kun je met F12 de paint tools tevoorschijn halen. Hiermee kun je b.v met Floodfill of Color Replacer. of gewoon met het kwastje de kleuren aanpassen.

Edit: je moet wel de Irfanpaint plugin geinstalleerd hebben.

Jocharo-T
Bedankt voor de tip, Njal.

Yann Samsa
Kan iemand volgend album toevoegen:
All Shall Be Well - Roodblauw

Bedankt.

De band Cradle heet vanaf 2010 Cradle FC. Hun laatst toegevoegde album is eigenlijk onder de naam Cradle FC. Hoe maak ik dat kenbaar hier op de site? Ik wil nl. ook een nieuw album toevoegen onder de naam Cradle FC. Graag hulp.

DjFrankie (moderator)
Ik heb een nieuwe patient

(afbeelding)

site is een moeilijke toevoeging, ik kom er zelf niet meer uit.

tangmaster
DjFrankie schreef:
Ik heb een nieuwe patient

(afbeelding)

site is een moeilijke toevoeging, ik kom er zelf niet meer uit.

Ik denk dat het fout gaat bij het verkleinen, breng de breedte eens terug naar 200 en rek de hoes daarna niet uit, dan moet het goed gaan.

Zou iemand voor mij het album Lingua Franca van de band T.R.A.M. willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand voor mij het album Lingua Franca van de band T.R.A.M. willen toevoegen?

Hij staat erop

reptile71 schreef:
De band Cradle heet vanaf 2010 Cradle FC. Hun laatst toegevoegde album is eigenlijk onder de naam Cradle FC. Hoe maak ik dat kenbaar hier op de site? Ik wil nl. ook een nieuw album toevoegen onder de naam Cradle FC. Graag hulp.

Nieuwe albums toevoegen als Cradle FC. Wanneer er een album van Cradle FC op de site staat, kunnen de bands aan elkaar gelinkt worden d.m.v. aliassen.

Ok, dank je.

Bedankt voor het toevoegen van T.R.A.M.!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.