De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2011, 22:57 uur
Hij staat er dubbel op.
Edit: inmiddels verwijderd.
@ L_T_B Wel leuk dat wij onafhankelijk tot dezelfde genre-indeling kwamen.
Edit: inmiddels verwijderd.@ L_T_B Wel leuk dat wij onafhankelijk tot dezelfde genre-indeling kwamen.
0
geplaatst: 16 december 2011, 23:03 uur
Ik was even een whisky inschenken (no joke)
Maar dan nog zou jij het gewonnen hebben, bedenk ik nu

0
geplaatst: 16 december 2011, 23:10 uur

Iemand die me wilt helpen met deze afbeelding goed te verkleinen zodat de kwaliteit nog goed is want het lukt me niet.
0
geplaatst: 16 december 2011, 23:21 uur
L_T_B schreef:
Ik was 4 minuten eerder dan de grote leermeester!
Ik was 4 minuten eerder dan de grote leermeester!
Svendra schreef:
En de eerste tekst bij het album was binnen drie minuten geschreven, mag ook wel eens worden gezegd

0
geplaatst: 16 december 2011, 23:22 uur

jassn schreef:
Iemand die me wilt helpen met deze afbeelding goed te verkleinen zodat de kwaliteit nog goed is want het lukt me niet.
Probeer eens met het gratis programma PhotoFiltre, zie hier.
0
geplaatst: 17 december 2011, 21:34 uur
musician schreef:
En de eerste tekst bij het album was binnen drie minuten geschreven, mag ook wel eens worden gezegd
En de eerste tekst bij het album was binnen drie minuten geschreven!
0
geplaatst: 19 december 2011, 21:03 uur
0
geplaatst: 24 december 2011, 19:25 uur
Zou iemand dit album kunnen en willen toevoegen? Tell My Sister:

De eerste twee albums van Anna & Kate McGarrigle eindelijk geremasterd, plus 24 niet eerder uitgebrachte versies en songs.

De eerste twee albums van Anna & Kate McGarrigle eindelijk geremasterd, plus 24 niet eerder uitgebrachte versies en songs.
0
geplaatst: 24 december 2011, 22:53 uur
Zou iemand de cd The Brink van de band Alternative 4 toevoegen ? Misschien kan ie dan nog net mee in mijn Top 10 van het jaar lijstje.

0
geplaatst: 24 december 2011, 23:34 uur
0
geplaatst: 25 december 2011, 00:10 uur
odi schreef:
Zou iemand de cd The Brink van de band Alternative 4 toevoegen ? Misschien kan ie dan nog net mee in mijn Top 10 van het jaar lijstje.
(afbeelding)
(afbeelding)
Bij deze gedaan. Toevoeging staat in de wachtrij ter beoordeling.
0
geplaatst: 25 december 2011, 04:24 uur
Oldfart schreef:
Zou iemand dit album kunnen en willen toevoegen? Tell My Sister:
done Zou iemand dit album kunnen en willen toevoegen? Tell My Sister:

0
geplaatst: 25 december 2011, 04:36 uur
0
geplaatst: 25 december 2011, 10:59 uur
@Njal: bedankt!!
Afgelopen week heb ik een album toevoegd (http://www.musicmeter.nl/album/237064), bij nummer 16 staat Leon Hayward. Dit is de naam die Leon Haywood gebruikte in zijn eerste jaren. Kan Leon Hayward als alternatieve naam bij Leon Haywood worden gezet?
Afgelopen week heb ik een album toevoegd (http://www.musicmeter.nl/album/237064), bij nummer 16 staat Leon Hayward. Dit is de naam die Leon Haywood gebruikte in zijn eerste jaren. Kan Leon Hayward als alternatieve naam bij Leon Haywood worden gezet?
0
geplaatst: 25 december 2011, 11:02 uur
Dat had je ook zelf kunnen doen via een alias-correctie, maar ik heb het al voor je aangepast. 

0
Zephyr
geplaatst: 25 december 2011, 17:26 uur
Nog ontbrekend op de site; een zijsprong van 2 leden van The Chameleons (John Lever en Mark Burgess) :
The Moon & The Sun - idem (1988)
Iemand die het album wil toevoegen ?
The Moon & The Sun - idem (1988)
Iemand die het album wil toevoegen ?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 december 2011, 18:57 uur
Staat er al op sinds 2005
: The Sun and the Moon - The Sun and the Moon (1988)
: The Sun and the Moon - The Sun and the Moon (1988)
0
Zephyr
geplaatst: 25 december 2011, 19:03 uur
Hoe kom ik nou bij The Moon & The Sun ?
Het is andersom
, en dan heb ik gisterenavond en vandaag toch echt geen alcohol geconsumeerd .........
Dankjewel, CHIEP !
Het is andersom
, en dan heb ik gisterenavond en vandaag toch echt geen alcohol geconsumeerd .........Dankjewel, CHIEP !

0
geplaatst: 29 december 2011, 16:43 uur
Als er een box van een artiest wordt uitgebracht met daarin de verzameling albums van die artiest maar alleen daarop (en dus niet op de losse albums) staan de bonus tracks, moeten dan de bonus tracks per afzonderlijke album worden toegevoegd of is het beter om de hele box afzonderlijk aan MuMe toe te voegen?
0
geplaatst: 29 december 2011, 18:50 uur
dynamo d schreef:
Als er een box van een artiest wordt uitgebracht met daarin de verzameling albums van die artiest maar alleen daarop (en dus niet op de losse albums) staan de bonus tracks, moeten dan de bonus tracks per afzonderlijke album worden toegevoegd of is het beter om de hele box afzonderlijk aan MuMe toe te voegen?
Boxsets van complete albums zijn niet toegestaan maar de situatie die je beschrijft, is een lastige. Ik geef hieronder slechts m'n mening; voor zover ik weet bestaan hierover geen afspraken.
Gaat het om slechts een paar bonustracks per album, dan zou ik in de geest van die regel bij boxsets de bonustracks per afzonderlijk album toevoegen.
Gaat het om grote aantallen bonustracks (5 of meer per album), dan kun je zeggen dat de box substantieel anders is. In dat geval zou ik hem apart op de site plaatsen.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 29 december 2011, 19:09 uur
dynamo d schreef:
Kan me vinden in de mening van Svendra, er bestaan hierover inderdaad geen afspraken.
Gaat op de agenda van de crew!
0
geplaatst: 30 december 2011, 11:04 uur
Mening van Svendra klinkt goed en helder. Jullie zijn/worden goed in een nieuwe vorm van "recht(spraak)": muziekrecht 
In een concreet geval gaat het bijvoorbeeld om de boxset van Kent maar zou inderdaad disproportioneel zijn om die boxset toe te voegen vanwege de bonustracks op de afzonderlijke albums. Apart bij de albums is dan meer voor de hand liggend. Ik ben benieuwd of de crew het oordeel van Svendra overneemt. Ik wacht dan even met toevoegen van de bonus tracks bij Kent.
Zie:
Kent Box: Kent: Amazon.co.uk: Music

In een concreet geval gaat het bijvoorbeeld om de boxset van Kent maar zou inderdaad disproportioneel zijn om die boxset toe te voegen vanwege de bonustracks op de afzonderlijke albums. Apart bij de albums is dan meer voor de hand liggend. Ik ben benieuwd of de crew het oordeel van Svendra overneemt. Ik wacht dan even met toevoegen van de bonus tracks bij Kent.
Zie:
Kent Box: Kent: Amazon.co.uk: Music
0
geplaatst: 30 december 2011, 11:38 uur
Dank je. Als het een beetje meezit, komt de nieuwe wet nog dit jaar rond 

0
geplaatst: 4 januari 2012, 08:45 uur
Kan iemand een mooi plaatje maken van Pop.1280 - The Horror?
Ik heb

Op zich een mooi bronbestand, maar toch maakt Irfanview een bende van die kleine letters
Ik heb

Op zich een mooi bronbestand, maar toch maakt Irfanview een bende van die kleine letters

* denotes required fields.