MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Doe maar de volledige vertikale lengte. Hoogte maakt weinig uit, bij bvb cassette-releases is het onvermijdelijk om een vierkante hoes te hebben.

voorbeeld

korenbloem schreef:
iemand zin om dit album toe te voegen?

Toegevoegd, nu wachten op goedkeuring.

iemand goesting om deze mixtape toe te voegen?

Mykki Blanco: "Cosmic Angel: The Illuminati Prince/ss" Mixtape | NOISEY - noisey.vice.com

Ik weet niet waar ik het label zou moeten vinden

Toegevoegd, nu nog wachten op goedkeuring. Hij staat trouwens al op Discogs.

ArnoldusK schreef:
Iemand goesting om deze toe te voegen?

Klik en klik!

Wie kan de mods helpen met bewijsmateriaal om aan te tonen dat deze release echt bestaat?

Het gaat om het debuut van het Friese Enraged. It's Your Fear Thad Feeds Their Power heet het album. Het is in eigen beheer uitgebracht, maar ik kan buiten bovenstaande link geen adequate linkjes vinden naar evidence.

Please help.

Oh, ik meende dat alleen links naar distro's ertoe deden. Dan zet ik er wel bij: 'approved by Bennerd.'
Dank dus!

We hebben ook wel users gehad die albums verzonnen, vandaar deze regel eigenlijk.

Zou iemand deze albums willen toevoegen?

Sons Of Aeon - Sons Of Aeon
Fall City Fall - Victus

Het zijn niet echt bekende bands.

Ik ga eens rommelen ....

Svendra schreef:
Ik ga eens rommelen ....

Je hebt een PB
Zou ze zelf toevoegen, maar ik zit momenteel aan de toevoegingen limiet

Sons of Aeon staat erop.

Edit: Fall City Fall nu ook. Zijn de genres in orde wat jou betreft, Don?

In ieder geval al bedankt voor Sons Of Aeon!

Er komt steeds een fout als ik iets wil toevoegen. Dan heb ik het hele album + foto toegevoegd en opeens staat er dan er een ONBEKENDE FOUT is toegetreden.

Zijn er mensen met hetzelfde probleem of zou het aan mijn pc liggen?

Ik heb een paar dingen geprobeerd, zoals afwijkende bestandsformaten en een alleen-lezen plaatje. Maar dat is niet het probleem. Je kunt misschien beter je vraag in het Grote Feedback topic zetten, dan kijkt jordy er ook naar.

Mijn toevoegmotivatie begint langzaam te verdwijnen. Ik ontving dit bericht van T.O. (crew):

"Je toevoeging van Janne Schra (2013) is niet geaccepteerd, en verwijderd.

Toelichting: staat al op de site"

Volgens mij is het album van Janne Schra - Janne Schra (2013) niet toegevoegd. Als dat wel het geval is dan is deze niet te vinden via jullie zoekapplicatie.

Deze bedoel je?

Janne Schra

Jurr_on schreef:
Mijn toevoegmotivatie begint langzaam te verdwijnen.

Dat is snel na één poging, want je hebt nog nooit een album toegevoegd aan de site...
Als ik in het zoekvenster Janne Schra intik, komt het album gewoon te voorschijn.

Jurr_on schreef:
Volgens mij is het album van Janne Schra - Janne Schra (2013) niet toegevoegd. Als dat wel het geval is dan is deze niet te vinden via jullie zoekapplicatie.

Het album verschijnt bij mij al wanneer ik rechtsboven 'Janne' met een spatie intyp. Als het goed is heb je tijdens het toevoegen ook een melding gehad dat er een soortgelijk album al in de database is gevonden.

Mensen mensen van de crew. Dat is de EP.
Wees toch zorgvuldig!

Vergelijk de tracklisting alleen al eens én het jaartal:
bol.com | Janne Schra, Janne Schra | Muziek

Menschen, dit is niet het album!

bol.com | Janne Schra, Janne Schra | Muziek

Maar ik heb hem nogmaals toegevoegd, samen met iemand anders. Dus als hij er nu niet doorheen komt dan weet ik het ook niet meer.

herman schreef:
(quote)

Dat is snel na één poging, want je hebt nog nooit een album toegevoegd aan de site...
Als ik in het zoekvenster Janne Schra intik, komt het album gewoon te voorschijn.

Moet je nagaan! Dit is namelijk niet mijn eerste ingediende toevoeging

Verder vind ik Musicmeter een topsite, laat daar geen misverstand over ontstaan, maar het toevoeg-beleid mag naar mijn mening wel onder de loep worden gehouden.

Zou iemand het album Endlessly In Motion van de band Moth willen toevoegen?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.