MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
tangmaster
Verschijnt in maart datum verder nog onbekent.

Mag ik hem dan wel toevoegen zonder releasedatum.....???????

titan (crew)
Nee, die moet bekend zijn.

Ik zal geduldig wachten...........

Zou iemand het album Contra Rationem van Centurian willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album Contra Rationem van Centurian willen toevoegen?

Edit: Toegevoegd

Wie kan me helpen om deze cover 'scherper' te krijgen, mijn pogingen worden steeds afgewezen, alvast bedankt.

(afbeelding)

Motdattan schreef:
(afbeelding)

Bedankt voor de medewerking, ik ben benieuwd of m'n gecorrigeerde toevoeging nu wel geaccepteerd wordt.

Zou iemand het album Sky Burial van Inter Arma willen toevoegen?

Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album Sky Burial van Inter Arma willen toevoegen?

Toegevoegd, en staat in de wacht.

Meneer Bungel
Ben er even niet mee bezig, maar deze staat nog niet op MM:

Naked truth - green w/rage

Meneer Bungel
Da's rap (en toch rock). Dank!

Nu heb ik net de tracklist van Philadelphia International 40th Anniversary Box Set handmatig ingevoerd 184 nummers druk ik op verzenden en blijkt dat ik helemaal op nieuw moet beginnen om de een of andere vreemde reden......... daar word ik niet bepaald vrolijk van ruim 3 kwartier werk voor niets........

Wat is hier aan de hand, en is er iemand die deze box wel toe kan voegen voor mij.....????hier alvast een correcte afbeelding van de cover

(afbeelding)

b.v.d. heel veel dank.......

De site heeft altijd moeite met albums die een 100+ tracklist hebben.

Is het dan een oplossing om de toevoeging in gedeeltes te doen......

titan (crew)
Ja, dat werkt doorgaans wel. Zeg dan bij je toevoeging dat je de eerste x aantal nummers hebt toegevoegd en dat het crewlid de toevoeging moet afkeuren, zodat je er weer een aantal bij kunt zetten. Ben bang dat je dit proces wel een paar keer moet herhalen.

Casartelli (moderator)
Met de importeerfunctie gaat het toch wel een paar maten sneller dan handmatig overtikken? Zelfs als het in een paar keer moet...

thelion schreef:
Nu heb ik net de tracklist van Philadelphia International 40th Anniversary Box Set handmatig ingevoerd 184 nummers druk ik op verzenden en blijkt dat ik helemaal op nieuw moet beginnen om de een of andere vreemde reden......... daar word ik niet bepaald vrolijk van ruim 3 kwartier werk voor niets........

Wat is hier aan de hand, en is er iemand die deze box wel toe kan voegen voor mij.....????hier alvast een correcte afbeelding van de cover

(afbeelding)

thelion schreef:
Is het dan een oplossing om de toevoeging in gedeeltes te doen......

titan schreef:
Ja, dat werkt doorgaans wel. Zeg dan bij je toevoeging dat je de eerste x aantal nummers hebt toegevoegd en dat het crewlid de toevoeging moet afkeuren, zodat je er weer een aantal bij kunt zetten. Ben bang dat je dit proces wel een paar keer moet herhalen.

Momenteel aan het toevoegen in verschillende stappen...

tangmaster schreef:
(quote)

Lee Gamble - Dutch Tvashar Plumes (2012)

(en iets met Overtoom)

tangmaster
thelion schreef:

(afbeelding)

175 tracks in een keer goed en dan verzenden en dan kom je terug in het toevoeg vak, heel erg lullig.

Dus die box kan momenteel niet toegevoegd worden......?????

tangmaster
thelion schreef:
Dus die box kan momenteel niet toegevoegd worden......?????

Even wachten nog zie opmerking van Jordy in het grote feedback topic.

Poa
Vraagje, tijdens het toevoegen van dit album heb ik (II) achter de naam gezet, maar hij wordt niet samengevoegd met deze artiest. Wat doe ik verkeerd?

De (II) hoor je niet achter de naam zelf te typen. Als je de naam invoert in het artiestenveld, heb je ernaast een tabje waar je kunt kiezen tussen een leeg veld, I, II, etc. Daar moet je dan voor II kiezen, dan komt het terecht op de discografiepagina van Jamie Jones (II).

Heb het aangepast

Poa
Ahzo, thanks

iemand zin om dit album toe te voegen?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:07 uur

geplaatst: vandaag om 11:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.