De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2013, 22:37 uur
0
geplaatst: 23 januari 2013, 23:52 uur
Iemand die onderstaande twee platen wil toevoegen? Beiden splits tussen Orchid (zonder achtervoegsel) en een andere band.
Orchid (3) / Encyclopedia Of American Traitors - Orchid / Encyclopedia Of American Traitors at Discogs
Orchid (3) / Red Scare, The - Orchid / The Red Scare (Vinyl) at Discogs
Oh, en ik verklaar de persoon die een degelijke hoes voor onderstaande tape vindt als een held:
Orchid (3) - We Hate You (Cassette) at Discogs
Orchid (3) / Encyclopedia Of American Traitors - Orchid / Encyclopedia Of American Traitors at Discogs
Orchid (3) / Red Scare, The - Orchid / The Red Scare (Vinyl) at Discogs
Oh, en ik verklaar de persoon die een degelijke hoes voor onderstaande tape vindt als een held:
Orchid (3) - We Hate You (Cassette) at Discogs
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:28 uur
bennerd schreef:
Iemand die onderstaande twee platen wil toevoegen? Beiden splits tussen Orchid (zonder achtervoegsel) en een andere band.
Klik en klik!

Wat die tape van Orchid betreft, volgens deze link is dit een demo, en dus niet geschikt voor de site.
0
geplaatst: 26 januari 2013, 14:04 uur
Zou iemand het album Yggdrasil van Wardruna willen toevoegen?
0
geplaatst: 27 januari 2013, 01:20 uur
Raconteur schreef:
kan iemand dit album toevoegen?
http://www.last.fm/music/California+X/California+X?ac=california%20x
Don Giovanni Records - dongiovannirecords.com
dank bij voorbaat
kan iemand dit album toevoegen?
http://www.last.fm/music/California+X/California+X?ac=california%20x
Don Giovanni Records - dongiovannirecords.com
dank bij voorbaat
OMG nieuwe Waxahatchee

0
geplaatst: 27 januari 2013, 11:21 uur
Ik kreeg daarnet een 'onbekende foutmelding' tijdens het toevoegen van het album She Loves You van Yui. Betekent dit dat ik opnieuw moet beginnen of is er iets aangekomen?
0
tangmaster
geplaatst: 27 januari 2013, 11:32 uur
MDV schreef:
Ik kreeg daarnet een 'onbekende foutmelding' tijdens het toevoegen van het album She Loves You van Yui. Betekent dit dat ik opnieuw moet beginnen of is er iets aangekomen?
Je zult het nog een keer moeten doen album komt niet voor in de toevoeglijst.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 11:44 uur
tangmaster schreef:
(quote)
Dat was niet het antwoord waarop ik hoopte
, maar duidelijk is het wel. Ik zal een tweede poging doen.
0
tangmaster
geplaatst: 27 januari 2013, 11:50 uur
MDV schreef:
, maar duidelijk is het wel. Ik zal een tweede poging doen.
(quote)
, maar duidelijk is het wel. Ik zal een tweede poging doen. Over de foutmelding kan ik niks zeggen, als je daar op doelde.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 12:10 uur
MDV schreef:
Die kreeg ik gisteren ook meerdere keren bij het toevoegen van de nieuwe Flaming Lips..
0
geplaatst: 27 januari 2013, 13:54 uur
0
geplaatst: 27 januari 2013, 14:34 uur
Don Cappuccino schreef:
Edit: Klik!
Staat nu ook in de wacht

0
geplaatst: 27 januari 2013, 19:35 uur
Manuel schreef:
Die kreeg ik gisteren ook meerdere keren bij het toevoegen van de nieuwe Flaming Lips..
(quote)
Ik bij een tweede poging dezelfde foutmelding gekregen. Volgens mij is er hier iets technisch mis.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:06 uur
MDV schreef:
Ik bij een tweede poging dezelfde foutmelding gekregen. Volgens mij is er hier iets technisch mis.
Vreemd, want ik heb toevoegingen gedaan zonder enige foutmelding.

0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:12 uur
brajoapau schreef:
(quote)
Zou het iets met het type album te maken kunnen hebben? 't is een verzamelplaat met nieuwe nummers. Daarnaast heb ik een afbeelding meegestuurd waarvan ik eerder de extensie veranderd heb. Ik roep ook maar wat, want de foutmelding is bijzonder wazig.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:24 uur
MDV schreef:
Zou het iets met het type album te maken kunnen hebben? 't is een verzamelplaat met nieuwe nummers. Daarnaast heb ik een afbeelding meegestuurd waarvan ik eerder de extensie veranderd heb. Ik roep ook maar wat, want de foutmelding is bijzonder wazig.
Aan het type album kan het echt niet liggen.
Een afbeelding moet steeds 200x200 zijn, misschien dat daar de foutmelding doorkwam?
Verder zou ik het ook echt niet weten anders...
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:34 uur
brajoapau schreef:
Een afbeelding moet steeds 200x200 zijn, misschien dat daar de foutmelding doorkwam?
De afbeelding is exact 200x200, dus dat kan het niet zijn.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:41 uur
brajoapau schreef:
Een afbeelding moet steeds 200x200 zijn
Een afbeelding moet steeds 200x200 zijn
Dit is een hardnekkig misverstand op de site. De breedte moet 200 zijn, de lengte mag daarvan afwijken.
0
geplaatst: 27 januari 2013, 20:55 uur
0
tangmaster
geplaatst: 27 januari 2013, 21:24 uur
Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album Vexovoid van Portal willen toevoegen?
Zou iemand het album Vexovoid van Portal willen toevoegen?
Portal - Vexovoid (2013)

0
geplaatst: 27 januari 2013, 23:41 uur
Zo, deze klinkt wel erg poppy tot nu toe. Niet slecht, maar met zo'n zanger klinkt het wel ietwat eigenaardig

0
geplaatst: 31 januari 2013, 18:10 uur
Is iets als dit toegestaan?
Magnolia Electric Co. - live.magnoliaelectricco.com
Magnolia Electric Co. - live.magnoliaelectricco.com
0
geplaatst: 2 februari 2013, 15:56 uur
Ik zit ook met het probleem bij het toevoegen van een album. Krijg ook steeds de melding "onbekende fout'' bij het toevoegen van het album:
Matt Andersen / Mike Stevens - Push Record: The Banff Sessions
Waar kan het aan liggen??
Matt Andersen / Mike Stevens - Push Record: The Banff Sessions
Waar kan het aan liggen??
0
geplaatst: 3 februari 2013, 08:47 uur
vraag aan de crew: is het nieuwe album van My Bloody valentine al door iemand toegevoegd en dat hij nog moet worden beoordeeld? Op andere sites staat hij al en is te krijgen via pindakaas kanalen.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 08:51 uur
korenbloem schreef:
vraag aan de crew: is het nieuwe album van My Bloody valentine al door iemand toegevoegd en dat hij nog moet worden beoordeeld? Op andere sites staat hij al en is te krijgen via pindakaas kanalen.
Ja, hij is vannacht door iemand in de wachtrij gezet.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 12:20 uur
Wie kan mij helpen aan een link met de releasedatum van Finders Keepers Motown Girls 1961-1967
b.v.d.
b.v.d.
* denotes required fields.