De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2013, 08:48 uur
Nog eentje :
Flying Burrito Bros, The - In Concert (Vinyl, LP) at Discogs
Gister aangeschaft in platenzaak. Heerlijk spul !

0
geplaatst: 25 april 2013, 12:44 uur
Ik heb me laatst beziggehouden met het compleet maken van de Supperclub-serie. Nu kwam ik erachter dat de eerste delen (Lounge 1-5?) als ''verzamel, nieuwe tracks'' op de site staan waar andere delen (waaronder ook mijn toevoegingen) als ''verzamel, oude tracks (meerdere artiesten)'' op de site staan.
Bevatten alleen de eerste delen nieuwe tracks, of alle? Weet iemand hier meer van?
Een album ''verzamel, nieuwe tracks'' staat ook op de artiestenpagina van elke artiest die een nummer op dat album heeft, waar ''verzamel, oude tracks'' daar niet op voorkomt.
Bevatten alleen de eerste delen nieuwe tracks, of alle? Weet iemand hier meer van?
Een album ''verzamel, nieuwe tracks'' staat ook op de artiestenpagina van elke artiest die een nummer op dat album heeft, waar ''verzamel, oude tracks'' daar niet op voorkomt.
0
geplaatst: 25 april 2013, 13:15 uur
Svendra schreef:
Da's niet de bedoeling nee. Als iemand wil nagaan hoe het zit en een correctie (met losse bandleden) wil indienen: graag.
Correctie ingediend.(quote)
Da's niet de bedoeling nee. Als iemand wil nagaan hoe het zit en een correctie (met losse bandleden) wil indienen: graag.
0
geplaatst: 25 april 2013, 15:33 uur
Ik had gisteren deze EP toevoegd:
Axes - Axes
Ik heb deze aangegeven als EP en hij wordt niet geaccepteerd met de toelichting: Is dit niet een normaal album? Daarna heb ik nog een PM naar tangmaster gestuurd waarin staat dat het een mini-album (EP dus) is maar ik heb geen antwoord terug gehad.
Axes - Axes
Ik heb deze aangegeven als EP en hij wordt niet geaccepteerd met de toelichting: Is dit niet een normaal album? Daarna heb ik nog een PM naar tangmaster gestuurd waarin staat dat het een mini-album (EP dus) is maar ik heb geen antwoord terug gehad.
0
geplaatst: 25 april 2013, 16:06 uur
Waarom deze - Harrie Jekkers - The Collection (1994) - op de site weet ik niet, het is gewoon een dubbel cd bestaande uit:
Harrie Jekkers - Yoghurt met Banaan (1988)
en
Harrie Jekkers - De Man in de Wolken (1991)
en
0
geplaatst: 25 april 2013, 16:33 uur
vigil schreef:
Waarom deze - Harrie Jekkers - The Collection (1994) - op de site weet ik niet, het is gewoon een dubbel cd bestaande uit:
en
Als het een aparte uitgave is lijkt het me terecht dat die ook op de site staat. Gevalletje Fruit Tree lijkt me?Waarom deze - Harrie Jekkers - The Collection (1994) - op de site weet ik niet, het is gewoon een dubbel cd bestaande uit:
en
0
geplaatst: 25 april 2013, 21:02 uur
Terechte constatering. Dit is een platte bundeling van twee complete albums zonder extra tracks. Die is op MuMe niet toegestaan. Verwijderd.
Fruit Tree is ook een bundeling van albums, maar als er unieke tracks aan zijn toegevoegd, wordt het een ander verhaal. Hier gaat het om 14 van de 45, dat is ruim meer dan onze richtlijn van 10%.
0
geplaatst: 25 april 2013, 21:26 uur
ArnoldusK schreef:
Nog eentje :
Nog eentje :
Die staat al op MuMe:
The Flying Burrito Brothers - Live in Amsterdam (Six Days on the Road) (1972)
Notesā¼
Previously released as Flying Burrito Bros Live In Amsterdam january 1972.
0
geplaatst: 25 april 2013, 22:04 uur
Manuel schreef:
Ik heb me laatst beziggehouden met het compleet maken van de Supperclub-serie. Nu kwam ik erachter dat de eerste delen (Lounge 1-5?) als ''verzamel, nieuwe tracks'' op de site staan waar andere delen (waaronder ook mijn toevoegingen) als ''verzamel, oude tracks (meerdere artiesten)'' op de site staan.
Iemand een idee?
0
geplaatst: 26 april 2013, 00:47 uur
Ik zou het niet weten. Je zou het wel per track uit kunnen zoeken via Discogs.
Zelf ben ik niet zo bekend met de verzamelaars, maar ik vermoed dat ze allemaal als 'verzamel/oud' op de site kunnen staan. Op dit soort verzamelaars staan doorgaans allemaal tracks die al eerder een eigen release hebben gehad volgens mij.
Zelf ben ik niet zo bekend met de verzamelaars, maar ik vermoed dat ze allemaal als 'verzamel/oud' op de site kunnen staan. Op dit soort verzamelaars staan doorgaans allemaal tracks die al eerder een eigen release hebben gehad volgens mij.
0
geplaatst: 26 april 2013, 11:49 uur
Inderdaad, maar aangezien dat nogal een hels karwei is wilde ik even kijken of mensen daar toevallig meer van wisten.
Het zou kunnen dat die artiesten speciaal voor Supperclub nummers hebben gemaakt.. De Cocoon Compilation serie bijvoorbeeld bestaat ook altijd uit nieuwe nummers, maar dat is dan ook een eigen label.
Het zou kunnen dat die artiesten speciaal voor Supperclub nummers hebben gemaakt.. De Cocoon Compilation serie bijvoorbeeld bestaat ook altijd uit nieuwe nummers, maar dat is dan ook een eigen label.
0
geplaatst: 26 april 2013, 14:51 uur
Albums / Boxen met lange tracklists kunnen ook weer toegevoegd worden, het probleem met de lange tracklists is blijkbaar verholpen.
0
geplaatst: 26 april 2013, 15:11 uur
Tot 1000 tracks zou geen probleem moeten zijn. Kan wel zijn dat de pagina's even wat trager laden gezien de grote hoeveelheid.
0
geplaatst: 26 april 2013, 16:23 uur
Als het een mix cd is moet het altijd verzamel nieuwe tracks zijn, en op discogs staat bij de supperclub verzamelaars allemaal Mixed, Compilation.
Dit staat erover op de wiki,
Verzamel (nieuwe tracks): albums of verzamelaars met niet eerder uitgebracht materiaal - dus ook remixalbums of instrumentale versies van al bestaande albums, mixtapes of mix-cd's (wel nieuwe tracks maar zijn door de artiest of het label niet bedoeld als nieuw studioalbum);
Verzamel (oude tracks, meerdere artiesten): voornamelijk hitcompilaties met al eerder uitgebrachte nummers (bv. Hitzone, Best of the 80s);
0
geplaatst: 26 april 2013, 16:29 uur
No offense, maar kan een crewlid dat bevestigen? Anders heb ik namelijk best een aantal mix-albums toegevoegd die gewijzigd moeten worden. En ik ben niet de enige die dat mogelijk fout deed, ter voorbeeld even snel deze dance classic erbij gepakt: James Holden - At the Controls (2006) -> staat als verzamel oude tracks.
Vind er op zich wel wat inzitten, maar denk dat er dan hele rijen albums gecorrigeerd moeten worden.
Edit: Ik zie je edit. Ook een verzameling oude nummers die aan elkaar gemixt zijn dus?
Vind er op zich wel wat inzitten, maar denk dat er dan hele rijen albums gecorrigeerd moeten worden.
Edit: Ik zie je edit. Ook een verzameling oude nummers die aan elkaar gemixt zijn dus?
0
kiriyama
geplaatst: 28 april 2013, 14:31 uur
Wil iemand het album 'Healing the Divide' toevoegen? Een concert voor de Dalai Lama met oa. Tom Waits en Phillip Glass. 

0
tangmaster
geplaatst: 28 april 2013, 16:03 uur
kiriyama schreef:
Wil iemand het album 'Healing the Divide' toevoegen? Een concert voor de Dalai Lama met oa. Tom Waits en Phillip Glass.
Healing the Divide (2007)

0
geplaatst: 29 april 2013, 17:15 uur
Iemand goesting om deze toe te voegen?
Sinjin Hawke - The Lights EP (File) at Discogs
0
geplaatst: 29 april 2013, 17:41 uur
ArnoldusK schreef:
Zeker wel goesting, staat in de wachtrij.
0
geplaatst: 1 mei 2013, 12:08 uur
Ik ben even de tel kwijt;
Volgens mij heb ik 9 albums in de wacht staan, maar de site zegt dat het er 10 zijn en ik dus momenteel niets kan toevoegen....????
Volgens mij heb ik 9 albums in de wacht staan, maar de site zegt dat het er 10 zijn en ik dus momenteel niets kan toevoegen....????
0
geplaatst: 1 mei 2013, 12:25 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dan zullen het er wel 10 zijn.
Dan zullen het er wel 10 zijn.
Maar ik heb werkelijk geen idee wat de 10e dan is......
0
geplaatst: 1 mei 2013, 12:28 uur
Deze 10 staan nu in de wachtrij:
Northern Soul Collector 2 (2012)
Northern Soul Collector 3 (2013)
Northern Soul Connoisseurs (2001)
Northern Soul Connoisseurs Volume 2 (2005)
The Stylistics - Very Best Of (2007)
100 Hits: 90s Anthems (2011)
Dawn of the British Beat Boom (2007)
Brian Setzer - Rockabilly Riot (2012)
Brian Setzer - Setzer Goes Instru-Mental! (2011)
0
geplaatst: 1 mei 2013, 12:30 uur
herman schreef:
waarom staat Setzer Goes Instu-Mental! er 2x in...... heb hem echt maar 1 x toegevoegd.
maar als dat dus het probleem is is het duidelijk.
0
geplaatst: 1 mei 2013, 12:36 uur
Geen idee, maar ik heb 1 van de 2 verwijderd. Dus je kunt nu alsnog een tiende toevoegen.
* denotes required fields.