De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2013, 10:57 uur
Ik begrijp dat je duetten toch moet invoeren onder twee verschillende artiestennamen.
Ik gebruikte graag gewoon een "&" om duetten in te voeren.
Als je er twee verschillende artiesten van maakt staat er nadien "en".
Zou het mogelijk zijn dat Jordy er dan in het programma dan toch een "&" van maakt,
want dat Nederlandstalige "en" oogt een beetje storend bij niet-Nederlandstalige artiesten?
Rangschik je bij het invoeren van duetten de namen alfabetisch of zoals ze op de hoes staan?
Ik gebruikte graag gewoon een "&" om duetten in te voeren.
Als je er twee verschillende artiesten van maakt staat er nadien "en".
Zou het mogelijk zijn dat Jordy er dan in het programma dan toch een "&" van maakt,
want dat Nederlandstalige "en" oogt een beetje storend bij niet-Nederlandstalige artiesten?
Rangschik je bij het invoeren van duetten de namen alfabetisch of zoals ze op de hoes staan?
0
geplaatst: 9 april 2013, 11:28 uur
dazzler schreef:
Ik begrijp dat je duetten toch moet invoeren onder twee verschillende artiestennamen.
Ja, om precies te zijn: wanneer je een gelegenheidsduet invult bij een track, zet je elke artiest in een apart invulveld..
Goede suggestie. Je kunt de vraag het best in het Algemeen topic stellen.
Het laatste lijkt me logischer. Alfabetisering voegt functioneel weinig toe.
0
geplaatst: 9 april 2013, 19:37 uur
Alsjeblieft deze ook even RKL* - Rock N Roll Nightmare hoort bij deze artiest RKL, maar misschien moet er wel een correctie komen aangezien de band Rich Kids on LSD heet en dit gewoon de afkorting is die ze soms gebruiken,
0
geplaatst: 9 april 2013, 20:00 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Alsjeblieft deze ook even RKL* - Rock N Roll Nightmare hoort bij deze artiest RKL, maar misschien moet er wel een correctie komen aangezien de band Rich Kids on LSD heet en dit gewoon de afkorting is die ze soms gebruiken,
toegevoegd en gekoppeld aan RKL.Alsjeblieft deze ook even RKL* - Rock N Roll Nightmare hoort bij deze artiest RKL, maar misschien moet er wel een correctie komen aangezien de band Rich Kids on LSD heet en dit gewoon de afkorting is die ze soms gebruiken,
0
geplaatst: 13 april 2013, 23:24 uur
Iemand The Depths van The Blackwater Fever willen toevoegen?
The Blackwater Fever | The Depths – Buy Now – Out March 22nd 2013 - theblackwaterfever.com
The Blackwater Fever | The Depths – Buy Now – Out March 22nd 2013 - theblackwaterfever.com
0
geplaatst: 13 april 2013, 23:34 uur
eightynine schreef:
Hij staat in de wachtrij!
0
Meneer Bungel
geplaatst: 14 april 2013, 00:57 uur
Meneer Bungel schreef:
Is de soundtrack van Amsterdamned nu van Dick Maas of Loïs Lane? Staat hoe dan ook nog niet op MuMe (tenminste, ik vind hem niet).
Loïs Lane - Amsterdamned at Discogs - Loïs Lane
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas
Nog geen antwoord gezien... iemand een idee? Wie 'm toe wil voegen: ga je gang.Is de soundtrack van Amsterdamned nu van Dick Maas of Loïs Lane? Staat hoe dan ook nog niet op MuMe (tenminste, ik vind hem niet).
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas
0
geplaatst: 14 april 2013, 11:49 uur
Meneer Bungel schreef:
Is de soundtrack van Amsterdamned nu van Dick Maas of Loïs Lane? Staat hoe dan ook nog niet op MuMe (tenminste, ik vind hem niet).
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas.
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas.
Het zijn twee onafhankelijke releases. De soundtrack door Dick Maas staat er nu op, de single van Loïs Lane is niet toegestaan.
0
geplaatst: 14 april 2013, 15:41 uur
Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit album toe te voegen:

Het gaat om het enige uitgebrachte album van The Carlsonics (titel The Carlsonics) uit 2003.
Bijvoorbaat dank!

Het gaat om het enige uitgebrachte album van The Carlsonics (titel The Carlsonics) uit 2003.
Bijvoorbaat dank!

0
Meneer Bungel
geplaatst: 14 april 2013, 15:44 uur
Svendra schreef:
Het zijn twee onafhankelijke releases. De soundtrack door Dick Maas staat er nu op, de single van Loïs Lane is niet toegestaan.
Top, dank je! Het zijn twee onafhankelijke releases. De soundtrack door Dick Maas staat er nu op, de single van Loïs Lane is niet toegestaan.

0
geplaatst: 14 april 2013, 15:59 uur
musician schreef:
(afbeelding)
Bijvoorbaat dank!
(afbeelding)
Bijvoorbaat dank!
klaar!
0
geplaatst: 15 april 2013, 21:10 uur
Kan iemand een goede afbeelding vinden, of een slechte dus danig bewerken dat hij wel aan de eisen van de site voldoet van Ann Sexton - The Beginning
b.v.d.
b.v.d.
0
geplaatst: 16 april 2013, 19:40 uur
pfff iedere keer als ik een album wil toevoegen zegt hij dit op het einde: er is een onbekende fout opgetreden, ... (dat laatste heb ik niet onthouden)
ik vraag me trouwens af of het er nu door is of niet want de vorige keer als ik dit had, kwam het gewoon toe bij een crewlid.
ik vraag me trouwens af of het er nu door is of niet want de vorige keer als ik dit had, kwam het gewoon toe bij een crewlid.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 april 2013, 20:32 uur
thelion schreef:
Kan iemand een goede afbeelding vinden, of een slechte dus danig bewerken dat hij wel aan de eisen van de site voldoet van Ann Sexton - The Beginning
b.v.d.
b.v.d.

0
geplaatst: 16 april 2013, 20:39 uur
jassn schreef:
pfff iedere keer als ik een album wil toevoegen zegt hij dit op het einde: er is een onbekende fout opgetreden, ... (dat laatste heb ik niet onthouden)
Svendra schreef:
Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.
Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.
Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.
Wat betreft het nieuwe toevoegen even een waarschuwing.
Er bestaan jpg's die (om mij onbekende reden) niet gelezen kunnen worden. Wanneer je zo'n plaatje met software wilt bewerken, kom je daar snel achter. Maar als je nu als laatste stap zo'n jpg toevoegt, krijg je een 'onbekende fout' en zijn alle ingevoerde gegevens weg.
Tip: Pas bewerkelijke tracklists aan in een kladblok of tekstverwerker voordat je deze invoert bij stap 3. Zodat gegevens behouden blijven. Alternatief: check of je het plaatje kunt openen.
0
geplaatst: 16 april 2013, 20:46 uur
Thankx voor de moeite, maar dat is de cover van het album Anthology en die staat al op de site.
Ik ben specifiek op zoek naar de cover van The Begining.
0
geplaatst: 16 april 2013, 21:01 uur
Vraagje hoe zit het met Japanse uitgaves van amerikaanse artiesten, wat vul ik dan in bij land ? (ik neem aan Verenigde Staten of moet het dan Japan zijn....????
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 april 2013, 21:27 uur
thelion schreef:
Thankx voor de moeite, maar dat is de cover van het album Anthology en die staat al op de site.
(quote)

0
geplaatst: 16 april 2013, 21:57 uur
thelion schreef:
Vraagje hoe zit het met Japanse uitgaves van amerikaanse artiesten, wat vul ik dan in bij land ? (ik neem aan Verenigde Staten of moet het dan Japan zijn....????
Dat hangt van het type album af. Raadpleeg Help (Wiki) en 'land van herkomst'.
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:26 uur
0
geplaatst: 19 april 2013, 13:11 uur
Da's niet de bedoeling nee. Als iemand wil nagaan hoe het zit en een correctie (met losse bandleden) wil indienen: graag.
0
geplaatst: 20 april 2013, 13:10 uur
Iemand die deze er ff opzet alsjeblieft? super!
Big Boys – Where's My Tow...
Big Boys - The Fat Elvis
Big Boys - The Skinny Elvis
Genre valt onder Punk/Rock
Big Boys - The Fat Elvis
0
tangmaster
geplaatst: 20 april 2013, 14:27 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Big Boys - The Fat Elvis
Big Boys - The Fat Elvis
Big Boys - Where's My Towel / Industry Standard (1981)
Big Boys - The Fat Elvis (1993)
Big Boys - The Skinny Elvis (1993)
Done

* denotes required fields.