De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2013, 14:49 uur
Eerste is verstuurd, nu de tweede nog. 
Edit: Tweede is ook verstuurd, nu nog wachten op de beoordeling.

Edit: Tweede is ook verstuurd, nu nog wachten op de beoordeling.
0
tangmaster
geplaatst: 28 maart 2013, 16:27 uur
Don Cappuccino schreef:
Zou iemand deze twee albums kunnen toevoegen?
Senses Fail - Renacer
Redwood Hill - Descender
Alvast bedankt.
Zou iemand deze twee albums kunnen toevoegen?
Senses Fail - Renacer
Redwood Hill - Descender
Alvast bedankt.
Redwood Hill - Descender (2013)
Senses Fail - Renacer (2013)

0
geplaatst: 31 maart 2013, 01:34 uur
In De Site > Algemeen > Toevoegingen:
kan deze toegevoegd worden: iTunes - Music - Night by Simone Dinnerstein - itunes.apple.com
Staat dat het klassiek is maar lijkt me gewoon meer een pop/rock album met wat klassieke invloeden. Wat doen we hier mee?
kan deze toegevoegd worden: iTunes - Music - Night by Simone Dinnerstein - itunes.apple.com
Staat dat het klassiek is maar lijkt me gewoon meer een pop/rock album met wat klassieke invloeden. Wat doen we hier mee?
0
geplaatst: 31 maart 2013, 21:33 uur
Iemand die deze plaat toe wilt voegen?
We Are the Undead by The Coffinshakers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
We Are the Undead by The Coffinshakers : Reviews and Ratings - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
geplaatst: 31 maart 2013, 23:11 uur
eightynine schreef:
Ben Bezig
23:15 ingestuurd, wachten op akkoord
0
geplaatst: 1 april 2013, 12:12 uur
eightynine schreef:
Toevoeging gelukt:
The Coffinshakers - We Are the Undead (1999)
0
Yann Samsa
geplaatst: 1 april 2013, 15:43 uur
Iemand die de nieuwe My Education, A Drink For All My Friends, wil toevoegen? Dank.
0
geplaatst: 1 april 2013, 17:17 uur
Zou iemand het album IV van earthtone9 willen toevoegen? Alvast bedankt.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 1 april 2013, 17:23 uur
Yann Samsa schreef:
Iemand die de nieuwe My Education, A Drink For All My Friends, wil toevoegen? Dank.
Ingestuurd.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 1 april 2013, 17:29 uur
Don Cappuccino schreef:
Ook deze is weg ter goedkeuring.
0
geplaatst: 4 april 2013, 22:08 uur
Wat waren ook weer de criteria voor ep's om op de site te mogen....????
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 april 2013, 10:46 uur
Iemand die de score voor Oblivion, van 83, wil toevoegen? Voor tracklist en tijden en zo:
Listen to M83's Soundtrack to the Tom Cruise Sci-Fi Film Oblivion in Its Entirety | News | Pitchfork
Bedankt
Listen to M83's Soundtrack to the Tom Cruise Sci-Fi Film Oblivion in Its Entirety | News | Pitchfork
Bedankt
0
Meneer Bungel
geplaatst: 5 april 2013, 21:26 uur
Is de soundtrack van Amsterdamned nu van Dick Maas of Loïs Lane? Staat hoe dan ook nog niet op MuMe (tenminste, ik vind hem niet).
Loïs Lane - Amsterdamned at Discogs - Loïs Lane
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas
Loïs Lane - Amsterdamned at Discogs - Loïs Lane
AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:06 uur
Ik heb vier dagen geleden twee albums toegevoegd en ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ze zijn geaccepteerd. Het gaat om deze albums:
Deafheaven - Sunbather
Fallujah - Nomadic
Heel raar. Toen ik hier in het topic vroeg om een aantal albums toe te voegen voor mij kreeg ik binnen 2 uur al een bevestiging dat hij erop stond en nu duurt het al 4 dagen.
Deafheaven - Sunbather
Fallujah - Nomadic
Heel raar. Toen ik hier in het topic vroeg om een aantal albums toe te voegen voor mij kreeg ik binnen 2 uur al een bevestiging dat hij erop stond en nu duurt het al 4 dagen.
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:07 uur
Het duurt soms even, kan wel een weekje duren staat er altijd bij na toevoegen.
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:10 uur
Dan heb ik daar over heen gelezen. Het is bij mij de eerste keer dat ik langer dan 3 dagen moet wachten op een bevestiging, daarom vroeg ik het me af.
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:18 uur
Voor elk genre toevoeging zijn (minstens) twee crewers verantwoordelijk. Als toevallig de crewers van een bepaald genre (in dit geval metal) niet actief zijn, kan het wat langer duren dan enkele dagen.
0
geplaatst: 7 april 2013, 12:58 uur
Ik heb net een album toegevoegd en ik las ineens dit:
De afbeelding moet minimaal 200 pixels breed zijn. Bij voorkeur een afbeelding van minstens 800 pixels breed.
Ik had de hoes net netjes verkleind tot 200 bij 200 pixels (dat was altijd verplicht), maar als ik dit zo lees hoeft dat dus niet meer? Doet de crew dat voortaan zelf?
De afbeelding moet minimaal 200 pixels breed zijn. Bij voorkeur een afbeelding van minstens 800 pixels breed.
Ik had de hoes net netjes verkleind tot 200 bij 200 pixels (dat was altijd verplicht), maar als ik dit zo lees hoeft dat dus niet meer? Doet de crew dat voortaan zelf?
0
Poa
geplaatst: 7 april 2013, 14:05 uur
Het gaat nu automatisch zelfs:
Jordy schreef:
Het is vanaf nu bij toevoegen en corrigeren niet meer nodig om albumhoezen te verkleinen naar 200 pixels breed, voor je ze opstuurt. Ook zijn PNG bestanden nu toegestaan.
Stuur bij voorkeur een grote afbeelding op. De site bewaart het origineel en verkleint de afbeelding naar het gewenste formaat.
Bij toevoegen en corrigeren krijg je de komende weken een waarschuwing om dit nog eens te benadrukken.
Het is vanaf nu bij toevoegen en corrigeren niet meer nodig om albumhoezen te verkleinen naar 200 pixels breed, voor je ze opstuurt. Ook zijn PNG bestanden nu toegestaan.
Stuur bij voorkeur een grote afbeelding op. De site bewaart het origineel en verkleint de afbeelding naar het gewenste formaat.
Bij toevoegen en corrigeren krijg je de komende weken een waarschuwing om dit nog eens te benadrukken.
Jordy schreef:
Het gebeuren rond het toevoegen van grote afbeeldingen is nog iets gewijzigd. Het gevaar bestond dat er (heel) erg grote afbeeldingen zouden worden opgestuurd, wat veel ruimte op de server in beslag zou nemen. Om dit te voorkomen wordt er naast de "normale" versie die je op de datailpagina ziet, ook een versie opgeslagen die maximaal 800 pixels breed is.
Later zal iets ingebouwd worden dat je als gebruiker de grote versie van de afbeelding ook echt kunt zien op de site. Voor nu blijft de enige zichtbare wijziging dat je bij toevoegen en corrigeren niet zelf meer de afbeelding hoeft te verkleinen, maar dat je wordt aangemoedigd om een grote afbeelding op te sturen mocht je die kunnen vinden.
Het gebeuren rond het toevoegen van grote afbeeldingen is nog iets gewijzigd. Het gevaar bestond dat er (heel) erg grote afbeeldingen zouden worden opgestuurd, wat veel ruimte op de server in beslag zou nemen. Om dit te voorkomen wordt er naast de "normale" versie die je op de datailpagina ziet, ook een versie opgeslagen die maximaal 800 pixels breed is.
Later zal iets ingebouwd worden dat je als gebruiker de grote versie van de afbeelding ook echt kunt zien op de site. Voor nu blijft de enige zichtbare wijziging dat je bij toevoegen en corrigeren niet zelf meer de afbeelding hoeft te verkleinen, maar dat je wordt aangemoedigd om een grote afbeelding op te sturen mocht je die kunnen vinden.
0
geplaatst: 8 april 2013, 20:27 uur
Hoe zit het precies met het toevoegen van albums die alleen op USB/memory stick zijn uitgegeven? Mogen deze op de site?
0
Zephyr
geplaatst: 9 april 2013, 10:17 uur
Deze dubbel-CD uit mijn collectie staat nog niet op MusicMeter.
Aangezien er al 31 (!) verzamelaars van ABBA op de site staan, zal nummer 32 geen bezwaar zijn ... ?
Aangezien er al 31 (!) verzamelaars van ABBA op de site staan, zal nummer 32 geen bezwaar zijn ... ?

0
geplaatst: 9 april 2013, 10:21 uur
Zephyr schreef:
Jawel, voor verzamelaars geldt een maximum van 31

* denotes required fields.