MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp

zoeken in:
Zal er nu aan beginnen.

Eerste is verstuurd, nu de tweede nog.

Edit: Tweede is ook verstuurd, nu nog wachten op de beoordeling.

tangmaster
Don Cappuccino schreef:
Zou iemand deze twee albums kunnen toevoegen?

Senses Fail - Renacer
Redwood Hill - Descender

Alvast bedankt.

Redwood Hill - Descender (2013)

Senses Fail - Renacer (2013)

In De Site > Algemeen > Toevoegingen:

kan deze toegevoegd worden: iTunes - Music - Night by Simone Dinnerstein - itunes.apple.com

Staat dat het klassiek is maar lijkt me gewoon meer een pop/rock album met wat klassieke invloeden. Wat doen we hier mee?

Ben Bezig

23:15 ingestuurd, wachten op akkoord

Thanks!!

Yann Samsa
Iemand die de nieuwe My Education, A Drink For All My Friends, wil toevoegen? Dank.

Zou iemand het album IV van earthtone9 willen toevoegen? Alvast bedankt.

bone machine (crew)
Yann Samsa schreef:
Iemand die de nieuwe My Education, A Drink For All My Friends, wil toevoegen? Dank.

Ingestuurd.

bone machine (crew)
Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album IV van earthtone9 willen toevoegen? Alvast bedankt.

Ook deze is weg ter goedkeuring.

Wat waren ook weer de criteria voor ep's om op de site te mogen....????

Ep's mogen altijd op de site.

Yann Samsa
Iemand die de score voor Oblivion, van 83, wil toevoegen? Voor tracklist en tijden en zo:
Listen to M83's Soundtrack to the Tom Cruise Sci-Fi Film Oblivion in Its Entirety | News | Pitchfork

bone machine schreef:
(quote)

Ingestuurd.

Bedankt

Zal hem even toevoegen zodra ik plek heb in de wachtrij.

Meneer Bungel
Is de soundtrack van Amsterdamned nu van Dick Maas of Loïs Lane? Staat hoe dan ook nog niet op MuMe (tenminste, ik vind hem niet).

Loïs Lane - Amsterdamned at Discogs - Loïs Lane

AMSTERDAMNED Original Motion Picture Soundtrack - game-ost.com - Dick Maas

Ik heb vier dagen geleden twee albums toegevoegd en ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ze zijn geaccepteerd. Het gaat om deze albums:

Deafheaven - Sunbather
Fallujah - Nomadic

Heel raar. Toen ik hier in het topic vroeg om een aantal albums toe te voegen voor mij kreeg ik binnen 2 uur al een bevestiging dat hij erop stond en nu duurt het al 4 dagen.

Het duurt soms even, kan wel een weekje duren staat er altijd bij na toevoegen.

Dan heb ik daar over heen gelezen. Het is bij mij de eerste keer dat ik langer dan 3 dagen moet wachten op een bevestiging, daarom vroeg ik het me af.

Voor elk genre toevoeging zijn (minstens) twee crewers verantwoordelijk. Als toevallig de crewers van een bepaald genre (in dit geval metal) niet actief zijn, kan het wat langer duren dan enkele dagen.

Ik heb net een album toegevoegd en ik las ineens dit:

De afbeelding moet minimaal 200 pixels breed zijn. Bij voorkeur een afbeelding van minstens 800 pixels breed.

Ik had de hoes net netjes verkleind tot 200 bij 200 pixels (dat was altijd verplicht), maar als ik dit zo lees hoeft dat dus niet meer? Doet de crew dat voortaan zelf?

Poa
Het gaat nu automatisch zelfs:

Jordy schreef:
Het is vanaf nu bij toevoegen en corrigeren niet meer nodig om albumhoezen te verkleinen naar 200 pixels breed, voor je ze opstuurt. Ook zijn PNG bestanden nu toegestaan.

Stuur bij voorkeur een grote afbeelding op. De site bewaart het origineel en verkleint de afbeelding naar het gewenste formaat.

Bij toevoegen en corrigeren krijg je de komende weken een waarschuwing om dit nog eens te benadrukken.

Jordy schreef:
Het gebeuren rond het toevoegen van grote afbeeldingen is nog iets gewijzigd. Het gevaar bestond dat er (heel) erg grote afbeeldingen zouden worden opgestuurd, wat veel ruimte op de server in beslag zou nemen. Om dit te voorkomen wordt er naast de "normale" versie die je op de datailpagina ziet, ook een versie opgeslagen die maximaal 800 pixels breed is.

Later zal iets ingebouwd worden dat je als gebruiker de grote versie van de afbeelding ook echt kunt zien op de site. Voor nu blijft de enige zichtbare wijziging dat je bij toevoegen en corrigeren niet zelf meer de afbeelding hoeft te verkleinen, maar dat je wordt aangemoedigd om een grote afbeelding op te sturen mocht je die kunnen vinden.

Die berichten had ik dus helemaal gemist. Bedankt!

Hoe zit het precies met het toevoegen van albums die alleen op USB/memory stick zijn uitgegeven? Mogen deze op de site?

Zephyr
Deze dubbel-CD uit mijn collectie staat nog niet op MusicMeter.

Aangezien er al 31 (!) verzamelaars van ABBA op de site staan, zal nummer 32 geen bezwaar zijn ... ?

Zephyr schreef:
Aangezien er al 31 (!) verzamelaars van ABBA op de site staan, zal nummer 32 geen bezwaar zijn ... ?

Jawel, voor verzamelaars geldt een maximum van 31

Zephyr
Sorry, dat wist ik niet.

Toch maar geplaatst .

Zephyr
Dankjewel, Svendra !

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.