De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2013, 16:04 uur
Ayreonfreak schreef:
Niet bij mij dus. Mijn toevoeging vaThe Aurora project is daarop afgekeurd. En ik heb het al eens eerder gehad.
Dan heeft het betreffende crewlid zich vergist, waarvoor mijn plaatsvervangende excuses Niet bij mij dus. Mijn toevoeging vaThe Aurora project is daarop afgekeurd. En ik heb het al eens eerder gehad.
.
0
geplaatst: 22 maart 2013, 15:24 uur
Moet Parov Stelar Trio - The Invisible Girl (2013) apart, of gewoon bij Parov Stelar staan. Die ''trio'' bestaat uit Parov Stelar en twee artiesten die op veel van zijn albums meedoen en hem vaak live ondersteunen..
0
geplaatst: 22 maart 2013, 18:08 uur
Wat mij betreft koppelen we Parov Stelar Trio dan vast aan Parov Stelar.
Iemand anders ?
Iemand anders ?
0
geplaatst: 23 maart 2013, 18:03 uur
Ik heb een correctie ingestuurd. Het kan misschien nog wel een probleem opleveren dat er nu als lid ook Parov Stelar staat..
0
geplaatst: 24 maart 2013, 15:48 uur
Shit, ik heb hem nu verkeerd gekoppeld, op de Parov Stelar pagina staat het album niet, en via het album kom je niet bij Parov Stelar..
0
geplaatst: 24 maart 2013, 16:00 uur
Zou iemand het album From The Human Forest Create A Fugue Of Imaginary Rain van de band Voices willen toevoegen?
0
geplaatst: 24 maart 2013, 16:09 uur
Don Cappuccino schreef:
Zou iemand het album From The Human Forest Create A Fugue Of Imaginary Rain van de band Voices willen toevoegen?
Ingestuurd.
0
Zephyr
geplaatst: 25 maart 2013, 09:11 uur
OK dan
, nog een dubbel-LP in mijn collezione gevonden die (nog) niet op de site staat :Jimmy Smith - Portrait
Jaartal = ?? , staat helaas ook niet op de hoes en op de platen zelf.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 11:01 uur
Zephyr schreef:
OK dan
, nog een dubbel-LP in mijn collezione gevonden die (nog) niet op de site staat:
OK dan
, nog een dubbel-LP in mijn collezione gevonden die (nog) niet op de site staat: Dan ben ik aan mijn stand verplicht om dit op te pakken
Edit: dit was een pittige maar hij staat erop. Deze uitgave is onvindbaar met jaartal maar op basis van een LP met zeer nabij catalogusnummer mogen we aannemen dat deze ook uit 1969 is.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 11:34 uur
Gastartiesten worden op MusicMeter alleen vermeld als ze nadrukkelijk genoemd worden in de tracklist (en niet in de linernotes in het cd-boekje).
Hoe kan je hier achter komen zonder de cd/lp zelf in bezit te hebben?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 maart 2013, 11:36 uur
Je moet sowieso een bewijslink meesturen (want "ja, ik heb de cd hier liggen en daar staat het op" wordt niet geaccepteerd). Discogs wordt i.h.a. wel geaccepteerd.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 11:42 uur
In aanvuling op de terechte opmerking van Casartelli:
Als in de beschikbare links geen gastartiesten staan, hoef je je dus hierover niet druk te maken. Het is niet zo dat toevoegingen geweigerd worden vanwege een 'vermoeden' dat gastartiesten ontbreken.
Als in de beschikbare links geen gastartiesten staan, hoef je je dus hierover niet druk te maken. Het is niet zo dat toevoegingen geweigerd worden vanwege een 'vermoeden' dat gastartiesten ontbreken.
0
Zephyr
geplaatst: 25 maart 2013, 12:20 uur
Svendra schreef:
... dit was een pittige maar hij staat erop. Deze uitgave is onvindbaar met jaartal maar op basis van een LP met zeer nabij catalogusnummer mogen we aannemen dat deze ook uit 1969 is.
... dit was een pittige maar hij staat erop. Deze uitgave is onvindbaar met jaartal maar op basis van een LP met zeer nabij catalogusnummer mogen we aannemen dat deze ook uit 1969 is.
Dat jaartal zou idd heel goed kunnen kloppen !
Geweldig, Svendra
, en wederom mijn grote dank !
0
geplaatst: 25 maart 2013, 15:17 uur
Zou een mod naar Parov Stelar Trio - The Invisible Girl (2013) en Marcus Füreder willen kijken? Ik heb Parov Stelar Trio aan Parov Stelar gelinkt, maar hier is iets niet goed gegaan.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 15:19 uur
Don Cappuccino schreef:
En staat erop
0
geplaatst: 25 maart 2013, 16:25 uur
Wil iemand Agression - Don't Be Mistaken en J.F.A. - We Know You Suck even toevoegen?
0
tangmaster
geplaatst: 25 maart 2013, 17:18 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
Wil iemand Agression - Don't Be Mistaken en J.F.A. - We Know You Suck even toevoegen?
Agression - Don't Be Mistaken (1983)
Dat is een

0
geplaatst: 27 maart 2013, 11:50 uur
Iemand die zin heeft om deze toe te voegen?
Heath Brothers, The - Marchin' On (Vinyl, LP, Album) at Discogs
0
geplaatst: 27 maart 2013, 12:28 uur
OldRottenhat schreef:
Ben Bezig
edit:
Ingezonden, nu wachten op akkoord.
edit: The Heath Brothers - Marchin' On (1976)
0
geplaatst: 27 maart 2013, 15:49 uur
Thanks! Heb nog wel even een correctie ingediend: genre van roots naar jazz gewijzigd! Heb ik toch mijn steentje nog een klein beetje bijgedragen.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 15:58 uur
OldRottenhat schreef:
Thanks! Heb nog wel even een correctie ingediend: genre van roots naar jazz gewijzigd! Heb ik toch mijn steentje nog een klein beetje bijgedragen.
Goedgekeurd. Ikke ook Thanks! Heb nog wel even een correctie ingediend: genre van roots naar jazz gewijzigd! Heb ik toch mijn steentje nog een klein beetje bijgedragen.

0
geplaatst: 28 maart 2013, 14:41 uur
Zou iemand deze twee albums kunnen toevoegen?
Senses Fail - Renacer
Redwood Hill - Descender
Alvast bedankt.
Senses Fail - Renacer
Redwood Hill - Descender
Alvast bedankt.
* denotes required fields.