De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2013, 11:39 uur
In ieder geval alvast bedankt voor de moeite. De hoes van mijn lp is ook echt geel, niet dat vreemde groenige?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 juli 2013, 11:41 uur
Ik sta nog met een lijstje in de wacht, geen probleem hoor, maar ziet iemand anders het zitten om deze toe te voegen? Let wel, er staan ook nummers van andere groepen op.
UFO - Headstone (The Best of UFO)
0
geplaatst: 7 juli 2013, 13:49 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik sta nog met een lijstje in de wacht, geen probleem hoor, maar ziet iemand anders het zitten om deze toe te voegen? Let wel, er staan ook nummers van andere groepen op.
Staat ie er al niet op?

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 juli 2013, 13:56 uur
Neen hoor, dacht ik ook eerst. Heavy Harmonies geeft volgende opheldering:
Originally released as a double vinyl album made up of studio tracks from UFO and side projects (MSG,Scorpions etc)+ five previously unreleased live tracks. The updated CD version from 2009 titled 'Headstone-Live At Hammersmith 1983' drops all the studio songs & adds a further 6 live cuts * (see below) from the same show,to make up one really superb live album, from the bands swansong show on the 'Making Contact' tour. No Pete Way on here (he had already jumped ship) his place being taken on the tour by Billy Sheehan & Paul Gray on these recordings, with of course the rest of the line up including Tonka and Neil Carter. I went to this show & it is fabulous to have these live recordings on CD, as it really was an absolute blinding gig. As 'Strangers In The Night' was the classic Schenker era live disc,then this definitely goes some way to being the classic Chapman/Carter era one. *6 live Additions Long Gone Chains Chains Lonely Heart Blinded By A Lie No Place To Run Mystery Train.
Ik heb de vinylversie uit 1983 deze morgen op de kop kunnen tikken.
Originally released as a double vinyl album made up of studio tracks from UFO and side projects (MSG,Scorpions etc)+ five previously unreleased live tracks. The updated CD version from 2009 titled 'Headstone-Live At Hammersmith 1983' drops all the studio songs & adds a further 6 live cuts * (see below) from the same show,to make up one really superb live album, from the bands swansong show on the 'Making Contact' tour. No Pete Way on here (he had already jumped ship) his place being taken on the tour by Billy Sheehan & Paul Gray on these recordings, with of course the rest of the line up including Tonka and Neil Carter. I went to this show & it is fabulous to have these live recordings on CD, as it really was an absolute blinding gig. As 'Strangers In The Night' was the classic Schenker era live disc,then this definitely goes some way to being the classic Chapman/Carter era one. *6 live Additions Long Gone Chains Chains Lonely Heart Blinded By A Lie No Place To Run Mystery Train.
Ik heb de vinylversie uit 1983 deze morgen op de kop kunnen tikken.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 juli 2013, 14:19 uur
Dank je. Ondertussen is mijn lijstje in wacht ook al weg, waarvoor dank aan Dexter, maar ik had mijn twijfels, toevoegen als nieuw om dan het risico te lopen dat hij geweigerd wordt wegens "dubbel" of dat hij later wordt verwijderd, dan wel correctie indienen bij bestaande versie uit 2009. Waarom heb ik "zonen specialen" mee? 
0
geplaatst: 7 juli 2013, 14:38 uur
De elpee versie uit 1983 is een verzamelaar aangevuld met live tracks, de cd versie uit 2009 is een live album, dus 2 aparte toevoegingen naar mijn mening. 

0
geplaatst: 13 juli 2013, 00:53 uur
Kan iemand me helpen met Moms on Meth - Gray Areas? Een LP uit dit jaar, op Mosh Potatoes. Bepaalde blogs geven 'Smashing Potatoes' aan, maar dat is foute info.
0
geplaatst: 13 juli 2013, 13:48 uur
Born to Die in Suburbia | Night Birds - night-birds.bandcamp.com
&
Chestnut Road | Chestnut Rd. - chestnutroad.bandcamp.com
&
Cowards | Careers In Science - careersinscience.bandcamp.com
iemand die deze drie toe wilt voegen? gracias!!!
&
Chestnut Road | Chestnut Rd. - chestnutroad.bandcamp.com
&
Cowards | Careers In Science - careersinscience.bandcamp.com
iemand die deze drie toe wilt voegen? gracias!!!
0
geplaatst: 13 juli 2013, 22:49 uur
bennerd schreef:
Kan iemand me helpen met Moms on Meth - Gray Areas? Een LP uit dit jaar, op Mosh Potatoes. Bepaalde blogs geven 'Smashing Potatoes' aan, maar dat is foute info.
Staat in de wachtrij!
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 14 juli 2013, 17:43 uur
Vroeg me af hoe deze release toegevoegd zou kunnen worden. Eerst de hoofdartiest en dan bij elk nummer de gastartiesten erbij plaatsen? Of alle artiesten bij elkaar? En hoe kun je de gastartiesten koppelen aan hun al bestaande artiestprofiel? Grote vragen.
0
geplaatst: 14 juli 2013, 18:16 uur
Normaal gesproken voeg je dan de namen toe als 1 artiest, zoals bv bij dit kwartet. Na goedkeuring kun je vervolgens bij die artiest aangeven dat het een samenwerking is van de individuele artiesten. Koppeling met de bestaande artiestprofielen gaat dan vanzelf, mits je ervoor zorgt dat de romeinse cijfers overeenkomen (indien van toepassing).
Maar let op: dit is een Record Store Day release. Als je niet kunt aantonen dat dit album daarna(ast) ook gewoon te koop is geweest, dan ben ik bang dat je em niet langs de crew krijgt ...
Maar let op: dit is een Record Store Day release. Als je niet kunt aantonen dat dit album daarna(ast) ook gewoon te koop is geweest, dan ben ik bang dat je em niet langs de crew krijgt ...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 juli 2013, 18:57 uur
da dude schreef:
Er staan al genoeg RSD-releases op de site, don't worry.Maar let op: dit is een Record Store Day release. Als je niet kunt aantonen dat dit album daarna(ast) ook gewoon te koop is geweest, dan ben ik bang dat je em niet langs de crew krijgt ...
0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 15 juli 2013, 00:09 uur
da dude schreef:
Normaal gesproken voeg je dan de namen toe als 1 artiest, zoals bv bij dit kwartet. Na goedkeuring kun je vervolgens bij die artiest aangeven dat het een samenwerking is van de individuele artiesten. Koppeling met de bestaande artiestprofielen gaat dan vanzelf, mits je ervoor zorgt dat de romeinse cijfers overeenkomen (indien van toepassing).
Dat laatste had ik nog niet eens aan gedacht. Bedankt voor de info; zal proberen hem stilletjes erlangs te smokkelen

0
geplaatst: 16 juli 2013, 12:54 uur
Dit viel me ineens op: Radiohead - At the Beacon Theatre NYC 2003 (2012) waarom staat hier bij één track Radiohead nog eens apart als artiest vermeld?
0
geplaatst: 16 juli 2013, 16:08 uur
Ik heb geprobeerd met zowel Google Chrome en Internet Explorer een album toe te voegen. bij beide krijg ik de melding na alle gegevens ingevoerd te hebbe": "onbekende fout".
0
geplaatst: 17 juli 2013, 11:46 uur
Afbeelding openen in paint ofzo en dan als een nieuwe jpg of jpeg opslaan.
0
geplaatst: 18 juli 2013, 20:54 uur
Ik snap echt niet waarom Bandcamp niet wordt geaccepteerd als goede link. Het is een muziekplatform wat echt groter aan het worden is. Sommige bands hebben niet eens een website, alleen maar een Bandcamp pagina.
0
geplaatst: 18 juli 2013, 21:52 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik snap echt niet waarom Bandcamp niet wordt geaccepteerd als goede link. Het is een muziekplatform wat echt groter aan het worden is. Sommige bands hebben niet eens een website, alleen maar een Bandcamp pagina.
Heb het voorgelegd aan de crew, hou je ervan op de hoogte.

0
geplaatst: 19 juli 2013, 00:10 uur
Het nadeel van Bandcamp is dat iedereen er muziek kan uploaden en we dan geen onderscheid meer kunnen maken tussen bands die serieus aan de weg timmeren en hobbyisten. Ik heb net bv. de band Piets Vette Zolderkamershit opgericht op Bandcamp, maar die willen we niet op MuMe denk ik. Maar misschien valt er een mouw aan te passen.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 11:19 uur
herman schreef:
Ik heb net bv. de band Piets Vette Zolderkamershit opgericht op Bandcamp, maar die willen we niet op MuMe denk ik.
Ik heb net bv. de band Piets Vette Zolderkamershit opgericht op Bandcamp, maar die willen we niet op MuMe denk ik.
Ik ben reuze benieuwd naar jouw band

0
geplaatst: 19 juli 2013, 11:27 uur
0
geplaatst: 19 juli 2013, 12:56 uur
Zonder www lukt het wel. Als herman even zijn inloggegevens aan me mailt, zal ik wat noise op Bandcamp zetten. De opbrengsten van de verkoop worden gestort in de MuMe kas
.De hoes hebben we trouwens al eens eerder gemaakt.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 21:55 uur
Beste crew,
Ik wil nogmaals een warme pleidooi houden om cabaret in overweging te nemen.
Nu mogen dergelijke platen niet, tenzij ze voor meer dan de helft liedjes bevatten.
Erg jammer voor ...
1. ... al die prachtige cabaretliedjes die nu niet op de site te vinden zijn
2. ... alle albums die niet aan de norm voldoen van artiesten die er wel met andere albums opstaan
3. ... een land met zoveel cabarettraditie als Nederland
Ik kan begrijpen dat een plaat vol gepraat niet thuishoort op MUSICmeter.
Maar de meeste cabaretiers hebben zulke mooie, ontroerende of grappige liedjes.
Ik stel voor: van zodra er één liedje met begeleiding opstaat, mag ie wel.
En het gaat om geluidsdragers, niet om dvd's (dat spreekt voor zich).
De meeste (hedendaagse) cabaretiers die echt niet veel te zingen hebben,
beperken zich trouwens eerder tot dvd-releases (dus dat kan geen probleem zijn).
Welkom Freek de Jonge, Toon Hermans, Koot & Bie, Monty Python en zovele anderen.
ps. Misschien moeten we maar eens een referendum houden hierover?
En begin nou niet met: dan mag klassieke muziek ook.
Want dat vind ik eerlijk gezegd toch heel andere koek.
pps. Ik zit hier met een verzamelbox uit de bib van Drs P. op de schoot.
En dan denk ik: hij mag wel op de site en al die andere verbale helden van mij niet.
Ik wil nogmaals een warme pleidooi houden om cabaret in overweging te nemen.
Nu mogen dergelijke platen niet, tenzij ze voor meer dan de helft liedjes bevatten.
Erg jammer voor ...
1. ... al die prachtige cabaretliedjes die nu niet op de site te vinden zijn
2. ... alle albums die niet aan de norm voldoen van artiesten die er wel met andere albums opstaan
3. ... een land met zoveel cabarettraditie als Nederland
Ik kan begrijpen dat een plaat vol gepraat niet thuishoort op MUSICmeter.
Maar de meeste cabaretiers hebben zulke mooie, ontroerende of grappige liedjes.
Ik stel voor: van zodra er één liedje met begeleiding opstaat, mag ie wel.
En het gaat om geluidsdragers, niet om dvd's (dat spreekt voor zich).
De meeste (hedendaagse) cabaretiers die echt niet veel te zingen hebben,
beperken zich trouwens eerder tot dvd-releases (dus dat kan geen probleem zijn).
Welkom Freek de Jonge, Toon Hermans, Koot & Bie, Monty Python en zovele anderen.
ps. Misschien moeten we maar eens een referendum houden hierover?
En begin nou niet met: dan mag klassieke muziek ook.
Want dat vind ik eerlijk gezegd toch heel andere koek.
pps. Ik zit hier met een verzamelbox uit de bib van Drs P. op de schoot.
En dan denk ik: hij mag wel op de site en al die andere verbale helden van mij niet.
* denotes required fields.