De Site / Algemeen / Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2013, 11:02 uur
dumb_helicopter schreef:
Iemand die dit album van Hugo Raspoet wil toevoegen? Ik probeer het al een paar keer, maar ik krijg telkens een melding dat er een onbekende fout is gebeurd.
Iemand die dit album van Hugo Raspoet wil toevoegen? Ik probeer het al een paar keer, maar ik krijg telkens een melding dat er een onbekende fout is gebeurd.
Onbekende fout ligt aan het plaatje: verkeerd bestandstype of een jpeg die niet kan worden gelezen.
0
geplaatst: 9 juni 2013, 11:13 uur
Svendra schreef:
Onbekende fout ligt aan het plaatje: verkeerd bestandstype of een jpeg die niet kan worden gelezen.
(quote)
Ah, dat kan wel natuurlijk. Maar hij staat er nu toch al op en dat is het belangrijkste.

0
geplaatst: 9 juni 2013, 11:39 uur
Svendra schreef:
(quote)
Ik gebruik steeds pixlr voor de plaatjes, en ondervind nooit problemen daarmee.

0
geplaatst: 9 juni 2013, 13:34 uur
Links in het menu onder "mijn musicmeter" op "toevoegingen" klikken.
0
geplaatst: 9 juni 2013, 16:28 uur
Omdat je een plaatje tegenwoordig niet meer hoeft te resizen naar 200 pix, zul je in veel gevallen geen fotobewerking toepassen. Dan merk je dus niet dat een jpg corrupt is. Met de kans dat de toevoeging op de allerlaatste stap faalt.
0
geplaatst: 9 juni 2013, 16:44 uur
Svendra schreef:
Omdat je een plaatje tegenwoordig niet meer hoeft te resizen naar 200 pix, zul je in veel gevallen geen fotobewerking toepassen. Dan merk je dus niet dat een jpg corrupt is. Met de kans dat de toevoeging op de allerlaatste stap faalt.
(quote)
Klopt, maar ik zet steeds voor alle zekerheid een plaatje in pixlr, en indien nodig bewerk en verander ik het formaat en bewaar het dan als jpg.
Sommige plaatjes op amazon kunnen weleens corrupt zijn, en dat euvel verhelp ik dan met pixlr.

0
geplaatst: 9 juni 2013, 19:13 uur
Editoor schreef:
Heeft iemand zin om alle hed kandi cd's erop te zetten
Ik wil ook best mee helpen, want het zijn er behoorlijk wat.
Edit:
Het valt opzich best mee
(...)
Heeft iemand zin om alle hed kandi cd's erop te zetten

Ik wil ook best mee helpen, want het zijn er behoorlijk wat.
Edit:
Het valt opzich best mee

(...)
Svendra schreef:
Of ik zin heb om alle cd's erop te zetten, is even afwachten maar ik maak alvast een beginnetje.
Edit: 7 cd's toegevoegd, in de series Back to Love, Beach House en Winter Chill.
Edit 2: en vier uit de serie Disco Kandi.
Of ik zin heb om alle cd's erop te zetten, is even afwachten maar ik maak alvast een beginnetje.
Edit: 7 cd's toegevoegd, in de series Back to Love, Beach House en Winter Chill.Edit 2: en vier uit de serie Disco Kandi.
Zijn jullie hier nog mee bezig? Ik heb nu wel tijd, heb er net even een paar in de wachtrij gezet. Ik ga (een deel van) de rest vast even in een docje zetten zodat ik ze later kan toevoegen als ik ruimte heb in de wachtrij. Ik begin ''achteraan'' bij 2012-2013, en dan de iets boeiender releases, bijvoorbeeld een fitness selection sla ik voorlopig nog even over

0
geplaatst: 9 juni 2013, 20:14 uur
Manuel schreef:
Zijn jullie hier nog mee bezig? Ik heb nu wel tijd, heb er net even een paar in de wachtrij gezet. Ik ga (een deel van) de rest vast even in een docje zetten zodat ik ze later kan toevoegen als ik ruimte heb in de wachtrij. Ik begin ''achteraan'' bij 2012-2013, en dan de iets boeiender releases, bijvoorbeeld een fitness selection sla ik voorlopig nog even over
Ik ben er niet meer mee bezig geweest, maar als je een lijstje klaarzet die je niet zelf gaat doen (of al gedaan zijn) wil ik weer meehelpen.
0
geplaatst: 9 juni 2013, 20:18 uur
Geen probleem, ik dacht ik check even. Ik ga even kijken hoe ver ik kom, hoeveel zin ik heb en of ik niet weer met andere releases bezig ga, en dan maak ik over een tijdje eens weer een nieuw overzichtje van wat er inmiddels op de site staat en wat nog mist..
0
geplaatst: 10 juni 2013, 14:39 uur
DYYMOND OF DURHAM - dyymondofdurham.tumblr.com
iemand die deze wil toevoegen? of iemand die eens wilt uitleggen hoe ik deze moet toevoegen, want dit is een verzamelalbum van allemaal verschillende artiesten en geraak er niet echt aan uit hoe je dit moet doen.
Wat moet je eigenlijk bij artiest dan invullen? of mag dit gewoon niet op de site?
iemand die deze wil toevoegen? of iemand die eens wilt uitleggen hoe ik deze moet toevoegen, want dit is een verzamelalbum van allemaal verschillende artiesten en geraak er niet echt aan uit hoe je dit moet doen.
Wat moet je eigenlijk bij artiest dan invullen? of mag dit gewoon niet op de site?
0
geplaatst: 10 juni 2013, 17:14 uur
jassn schreef:
of iemand die eens wilt uitleggen hoe ik deze moet toevoegen, want dit is een verzamelalbum van allemaal verschillende artiesten en geraak er niet echt aan uit hoe je dit moet doen.
of iemand die eens wilt uitleggen hoe ik deze moet toevoegen, want dit is een verzamelalbum van allemaal verschillende artiesten en geraak er niet echt aan uit hoe je dit moet doen.
Bij dit soort verzamelaars laat je het artiestenveld bij stap 2 leeg, en bij stap 3 vul je dan de desbetreffende artiest per track in.
Als het een verzamelaar betreft met oude nummers kies je voor "Verzamel (oude tracks, meerdere artiesten)", en voor een verzamelaar met nieuwe nummers "Verzamel (nieuwe tracks)".
Hopelijk is het zo duidelijk, en anders stuur je me maar een pm als je nog vragen moest hebben.

0
geplaatst: 10 juni 2013, 22:57 uur
0
geplaatst: 10 juni 2013, 23:00 uur
0
Zephyr
geplaatst: 13 juni 2013, 11:25 uur
Over de richtlijn m.b.t. de toelating van 12"-singles kom ik er niet uit. Ik ben benieuwd of deze op de site mag :
Yello - The Rhythm Divine at Discogs
Uitleg over de tracks :
Kant - A The Rhythm Divine is een andere versie als op het album One Second.
Kant - B Dr. Von Steiner is een instrumental, en dus ook een andere versie als op One Second (want die is met vocalen).
Kant - B Tool In Rose komt op OS alleen als bonustrack voor, en staat dus niet op de originele release.
Is er iemand die uitsluitsel kan geven ? En als ie erop mag, is er dan ook iemand die de 12" wil toevoegen ?
Yello - The Rhythm Divine at Discogs
Uitleg over de tracks :
Kant - B Dr. Von Steiner is een instrumental, en dus ook een andere versie als op One Second (want die is met vocalen).
Kant - B Tool In Rose komt op OS alleen als bonustrack voor, en staat dus niet op de originele release.
Is er iemand die uitsluitsel kan geven ? En als ie erop mag, is er dan ook iemand die de 12" wil toevoegen ?
0
geplaatst: 13 juni 2013, 14:17 uur
Zephyr schreef:
Uitleg over de tracks :
Uitleg over de tracks :
Toegestaan na overleg met een ander crewlid, en toegevoegd.
Yello - The Rhythm Divine
0
geplaatst: 13 juni 2013, 22:29 uur
Kan iemand hier ook een goede hoes van vinden, of aanpassen?
Midsummer Trance Mix
Alvast bedankt voor de moeite.
Midsummer Trance Mix
Alvast bedankt voor de moeite.
0
geplaatst: 13 juni 2013, 23:33 uur
Iemand die Bardo. Relative Reality van Odradek Room zou willen toevoegen? 
Service Unavailable - last.fm

0
geplaatst: 13 juni 2013, 23:47 uur
JSPR_G schreef:

Staat in de wachtrij!
0
tuktak
geplaatst: 15 juni 2013, 09:02 uur
Net "Ed Rec Vol. X (2013)" toegevoegd maar bij laatste pagina liep Firefox/MuMe vast, op verzend gedrukt om de boel te redden, maar er stond geen linkje bij. Dat is dus deze: Ed Banger vol X
Release 10 juni 2013
Release 10 juni 2013
0
geplaatst: 17 juni 2013, 02:00 uur
Meest betrouwbare link, een discogs is er nog niet: Javi Garcia - Great Controversy.
Graag even toevoegen. Dank je!
Graag even toevoegen. Dank je!

* denotes required fields.